Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling.

+20
Laurientje
_Lana_
Printje
Shisha
Pink!
Sanne
Shopaholic
Jasmine
Slakje
Razz
Annemie
Fearie
CCC
Esmee
SarahKey
Annie24
Silver
Pineco
Teddyaapje
Funk
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling. Empty N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling.

Bericht  Funk zo 30 jun 2013 - 2:00

Wat trek je aan de dagen na de bevalling? Ik was met de vorige bevalling de dag erna alweer op en ontving visite. Ik had niet echt zin om mijn spijkerbroeken (positiebroeken) aan te trekken maar wilde ook niet in pyjama.
Dus wat hadden jullie aan?
En hebben jullie eventueel tips om online wat kleding te bestellen wat ervoor in aanmerking komt?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling. Empty Re: N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling.

Bericht  Teddyaapje zo 30 jun 2013 - 2:05

Ik had een zwarte 'huispakbroek' die er best toonbaar uitzag of een zwangerschapslegging met rokje aan. Spijker(positie)broek heb ik na een paar dagen geprobeerd maar die zat echt niet lekker door een hechting die wat trok. 

Nu ga ik daar ook weer voor. Voor warme dagen heb ik bij de h&m korte joggingstofbroekjes gekocht.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling. Empty Re: N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling.

Bericht  Pineco zo 30 jun 2013 - 2:06

Ik had een paar van dit soort pyjama's gekocht voor de bevalling en de kraamtijd:

http://www.wehkamp.nl/damesmode/grote-maten/grote-maten/marilyn-pyjama/C21_1A7_1A7_652020/?KW1=45654,45733&PRmin=5&PRmax=40&F=1,4,19,17&SM=0

http://www.wehkamp.nl/damesmode/grote-maten/grote-maten/marilyn-pyjama/C21_1A7_1A7_652033/?KW1=45654,45733&PRmin=5&PRmax=40&F=1,4,19,17&SM=0

Ze waren ook nog eens heel fijn met voeden. Ik had echt geen zin om al meteen strak zittende kleding aan te trekken. Een huispak of iets dergelijks is misschien ook een optie?
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Silver zo 30 jun 2013 - 2:07

Ik ga er niet vanuit dat het super warm zal zijn, maar hoop dat ik gewoon in leggings kan met een rokje. En anders de lekkere comfortabele (positie)broeken. Die droeg ik al voordat ik echt buik had (heb ik nog steeds niet, maar gaat om het idee. laughcry)
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Funk zo 30 jun 2013 - 2:09

Ja, huispak is inderdaad een optie. smile Ik heb zelf nooit een pyjama aan of een rokje dus dat valt eigenlijk af.
Vorige keer had ik idd gewoon een joggingbroek en een shirt aan, maar ik wil er wel een beetje fatsoenlijk uitzien. smile

N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling. Mama-licious-voedingspyjama-zwart
Zoiets vind ik ook wel prima alleen wel duur voor de relatief korte tijd dat ik het aan zal doen.

Laatst aangepast door pippi op zo 30 jun 2013 - 2:17; in totaal 1 keer bewerkt
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Annie24 zo 30 jun 2013 - 2:12

Ik had een grijs huispak en zat heel charmant de 1e 2 weken op een zwemband door al mijn hechtingen.
Visite of niet, jammer dan Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Funk zo 30 jun 2013 - 2:13

Annie24 schreef:Ik had een grijs huispak en zat heel charmant de 1e 2 weken op een zwemband door al mijn hechtingen.

Haha, nee maar daar ontkom je dan ook niet aan toch? smile Wat moet dat moet.
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Teddyaapje zo 30 jun 2013 - 2:18

Annie24 schreef:Ik had een grijs huispak en zat heel charmant de 1e 2 weken op een zwemband door al mijn hechtingen.

Is dat niet heel slecht voor je bekkenbodem? Mij is toen juist aangeraden om zoveel mogelijk op 'harde' stoelen te gaan zitten om de kans op 'uitzakken' te verkleinen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  SarahKey zo 30 jun 2013 - 2:21

Ik had de gehele kraamweek mijn tokkiebroek aan. Naja zo noemen wij dat hier, gewoon een joggingbroek.
Visite of niet, dat boeide mij niet Wink Die broek had ik zo uit als ik moest plassen (onder de douche) en knelde niet.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Annie24 zo 30 jun 2013 - 2:28

Teddyaapje schreef:

Is dat niet heel slecht voor je bekkenbodem? Mij is toen juist aangeraden om zoveel mogelijk op 'harde' stoelen te gaan zitten om de kans op 'uitzakken' te verkleinen.

Klopt, was ook alleen als er visite was, want verder lag ik in bed omdat ik niet kon zitten door de pijn laughcry 
Hard zitten is idd beter, maar dat ging helaas echt niet.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Esmee zo 30 jun 2013 - 2:40

Ik had wel een joggingbroek aan, maar wel een mooie (voor zover mogelijk zeg maar). En daarop had ik tube tops (handig ivm borstvoeding) en vestjes met knoopjes. De topjes en vestjes kon ik afwisselen en ik deed vaak een sjaaltje om of even wat leuke armbanden.
Esmee
Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13

Bericht  CCC zo 30 jun 2013 - 2:49

Ik had de eerste dag een joggingbroek met t-shirt aan. Toen ik thuis kwam heb ik meteen mijn rokjes weer uit de kast gepakt.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fearie zo 30 jun 2013 - 3:02

Ik kon en wou de eerste dagen geen gewone kleding aan, achteraf gezien zorgde dat voor erg oncharmante foto's (wat ik dus bij een volgende zwangerschap niet nog eens doe). Ik had een aantal joggingbroeken en pyama broeken waar ik in rond liep. Met dat kraamverband kon ik voor mn idee ook geen fatsoenlijke broek aan.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Annemie zo 30 jun 2013 - 3:39

Ik had een kort trainingsbroekje van mijn vriend aan of een rokje als er visite kwam.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Razz zo 30 jun 2013 - 4:13

Het was hartje zomer toen S. werd geboren. Ik heb in het ziekenhuis alleen maar nachtjaponnen gedragen met knoopjes aan de bovenkant. Dat was wel makkelijk met borstvoeding.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Slakje zo 30 jun 2013 - 4:59

Ik heb een lange jurk en enkele losse, stoffe broeken voorzien.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Jasmine zo 30 jun 2013 - 5:03

Ik heb bij de Action een paar 'loungebroeken' gekocht. Lekker dunne zomerbroeken die vooral lekker zitten. Daarboven heb ik bijpassende zomerhemdjes. Vind het wel prima. Zolang het er maar schoon en fris uitziet, is er wat mij befreft niks aan de hand. Ik hoef er niet mee bij de koningin op visite en als de kraamvisite komt om mij in mijn nette pak te zien, komen ze maar lekker na de kraamtijd.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Shopaholic zo 30 jun 2013 - 6:17

Ik droeg vrijwel direct mijn eigen kleding weer.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Sanne zo 30 jun 2013 - 7:05

Ik had de eerste drie dagen mijn trainingsbroek aan met mijn gewone shirtjes. Vanaf de vierde dag liep ik weer in mijn gewone spijkerbroeken, ik was blij dat ik die positiebroeken kon opruimen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Pink! zo 30 jun 2013 - 7:07

Ik droeg een joggingbroek van superdry en gewoon een t shirt.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Shisha zo 30 jun 2013 - 7:40

Ik droeg de eerste dagen een huispak. Nu nog wel veel trouwens. Ik heb nu echt zo'n tussenmaat. Positiekleding zit te wijd en mijn eigen kleding pas ik (nog) niet dus heb niet veel keuze qua wat ik aan kan.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Printje zo 30 jun 2013 - 7:42

Ik had meteen mijn eigen kleren weer aan. Ik was om half negen al klaar voordat de kraamzorg er was, ik vind van die slobber kleren vreselijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  _Lana_ zo 30 jun 2013 - 9:31

Ik had een heel leuk( al zeg ik het zelf, haha ) zwart met wit nachttuniek van de Hunkemoller. En daar had ik een zwarte legging onder. 's Nachts droeg ik wel een andere 'pyama'.
In de week dat ik in het ziekenhuis lag, heb ik dat gedragen, afgewisseld met een huisbroek met een shirtje.
Ik vond het toch wel leuk om er een beetje leuk uit te zien.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Laurientje zo 30 jun 2013 - 20:11

Oh ik liep in de kraamweek gewoon in joggingsbroeken en simpele shirtjes en vesten!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Funk zo 30 jun 2013 - 21:34

Ik ga denk ik voor de tuniek en legging als er bezoek komt en anders gewoon een lekkere broek met simpel shirt!
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: