Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

+34
Funk
Laurientje
studiebol
Annemie
Ster
Caroow
Pink!
Slakje
Rush
holaagirl
liesje
Flower_L
Twellie
maiadebij
Sophiee
Kat1980
Lejow
Winegum
Printje
litllejoy
CCC
Aimee
Happydobby
Dora
SarahKey
-Ieniemienie-
Parisienne
Bosjesvrouw
*Lookie*
kwak
Star007
MamaDaan
Steep
Seilenna
38 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Rush ma 22 apr 2013 - 23:46

Slakje schreef:Ik vind zo van die pakketjes echt leuk: Wat spulletjes voor de baby, wat voor de mama (iets lekkers + douchegel ofzo), kaartje erbij, mooi ingepakt, ...
Maar krijg je die al niet heel veel? Mijn ouders geven ook zo`n pakket. Ik zat zelf meer te denken aan iets groters, waar je echt lang iets aan hebt. Maar ik kan het gewoon niet verzinnen.

Misschien is dat ook meer voor de eerste verjaardag, die grotere cadeaus haha. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Pink! ma 22 apr 2013 - 23:47

Ik vind houten speelgoed ook leuk om te krijgen, dat is ook vaak wat duurder en gaat lang mee.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  -Ieniemienie- ma 22 apr 2013 - 23:47

Hier in de absolute nummer 1 wat duurder kramcadeau is het geboortestoeltje.
Ik heb er voor allebij de kids 1: (ook de achterkant in beschilderd.
Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 528028_388506234503587_170192669_n
Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Img1527997983

Als je intresse hebt, heb ik wel een linkje voor je smile
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Caroow ma 22 apr 2013 - 23:54

De leukste dingen die wij hebben gekregen zijn:

Gouden armbandje (maar dat is echt Surinaams)
Gipszetje voor eerst hand en voet-afdruk
Cadeaubon voor een fotoshoot

En verder vind ik kleertjes heel leuk, en ook knuffels vind ik erg leuk. De knuffels staan hier in de box, een verdieping lager dan waar baby ligt smile

En het cadeau waar ik echt het meest blij mee ben is een geborduurd schilderijtje van R zijn naam en geboortedatum met allemaal dingetjes er om heen. Dit heeft mijn oma gemaakt, ze is 98 en mag eigenlijk niet meer borduren van de dokter, maar voor haar eerste achterkleinkind wilde ze het graag nog een keer doen I love you I love you I love you
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Ster ma 22 apr 2013 - 23:57

Heb je voor mij ook de link? Echt heel erg leuk gemaakt!

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Rush ma 22 apr 2013 - 23:59

Ienieminie, ik wil die link wel, vind het heel leuk!

@Caroow, wat lief van je oma, heel bijzonder!

Leuke tips allemaal! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Annemie di 23 apr 2013 - 0:24

Ster schreef:Heb je voor mij ook de link? Echt heel erg leuk gemaakt!

+1, ik vind zo'n ook stoel erg leuk. Ik vind zelf een boekje met zijn naam erin verwerkt ook erg leuk. Op personalgifts.nl hebben ze ook leuke dingen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Rush di 23 apr 2013 - 1:25

Bedankt voor de link Inieminie! Ik vind het heel erg leuk en dat konijn ook!

Ik woon op 5 minuten lopen van m`n broer en schoonzus en zodra het geboren is mag ik komen, ook midden in de nacht. Dus ik zoek ook iets leuks om direct te geven.

Iets met een naam is heel leuk, maar niet direct klaar natuurlijk. Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  studiebol di 23 apr 2013 - 6:26

Weet je het geslacht? Wij hebben namelijk een houten poppenwagen gekregen vond ik erg leuk!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Laurientje di 23 apr 2013 - 6:40

Ik vond vooral het houtenspeelgoed erg leuk!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Funk za 27 apr 2013 - 23:45

Even gebruik maken van dit topic, ik heb dus wel een mandje met spulletjes erin gemaakt voor mijn schoonzus, broer en (aankomend) neefje met daarin: mijn eerste nijntje knuffel, noppies mutsje, een mok van Blond Amsterdam (it's a boy), vestje, slab, slofjes en mutsje van Dirkje, Lief badspul voor mijn schoonzus en een badeendje.
Maar nou wil ik er graag iets met een naam bij doen, ik twijfel tussen de volgende dingen:

- Koffertje met naam (daar kan ik de spulletjes in doen ipv in het mandje)
- knuffelkonijn, labeldoekje en slab met naam, Deze, maar dan voor jongens
- Koffertje plus knuffeltje met naam Deze voor jongens
- Spaarpot met naamSpaarpot
- Boekje met naam

Wat zouden jullie kiezen of het leukst vinden om te krijgen?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Lady Starstruck za 27 apr 2013 - 23:50

Ik heb mijn zus een geboorte stoeltje gegeven. Ze is recentelijk bevallen en ze was er zo blij mee. Ik heb het stoeltje besteld online beste bij een shop ze zitten in Brunssum. Ze hebben echt leuke stoeltjes.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Funk za 27 apr 2013 - 23:51

Lady Starstruck schreef:Ik heb mijn zus een geboorte stoeltje gegeven. Ze is recentelijk bevallen en ze was er zo blij mee. Ik heb het stoeltje besteld online beste bij een shop ze zitten in Brunssum. Ze hebben echt leuke stoeltjes.

Ja, dat vind ik ook super, alleen ik heb meer spulletjes verzameld dan ik dacht de laatste tijd (dan wel in de sale o.i.d) genoeg voor in een kraammand. Heb helaas geen budget voor zo'n stoeltje, of je moet een goedkoop adresje hebben? smile (Edit; de prijs bij die shop valt inderdaad mee) alleen eigenlijk nog wel iets te duur.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Lady Starstruck za 27 apr 2013 - 23:54

pippi schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik heb mijn zus een geboorte stoeltje gegeven. Ze is recentelijk bevallen en ze was er zo blij mee. Ik heb het stoeltje besteld online beste bij een shop ze zitten in Brunssum. Ze hebben echt leuke stoeltjes.

Ja, dat vind ik ook super, alleen ik heb meer spulletjes verzameld dan ik dacht de laatste tijd (dan wel in de sale o.i.d) genoeg voor in een kraammand. Heb helaas geen budget voor zo'n stoeltje, of je moet een goedkoop adresje hebben? Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 561177 (Edit; de prijs bij die shop valt inderdaad mee) alleen eigenlijk nog wel iets te duur.

Ja vond de prijs ook nog wel meevallen. Ik snap dat het buiten je budget valt inderdaad. Ik heb verder geen goedkope adresjes vrees ik. Of je moet even goed zoeken op Google.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  peach za 27 apr 2013 - 23:57

pippi schreef:Even gebruik maken van dit topic, ik heb dus wel een mandje met spulletjes erin gemaakt voor mijn schoonzus, broer en (aankomend) neefje met daarin: mijn eerste nijntje knuffel, noppies mutsje, een mok van Blond Amsterdam (it's a boy), vestje, slab, slofjes en mutsje van Dirkje, Lief badspul voor mijn schoonzus en een badeendje.
Maar nou wil ik er graag iets met een naam bij doen, ik twijfel tussen de volgende dingen:

- Koffertje met naam (daar kan ik de spulletjes in doen ipv in het mandje)
- knuffelkonijn, labeldoekje en slab met naam, Deze, maar dan voor jongens
- Koffertje plus knuffeltje met naam Deze voor jongens
- Spaarpot met naamSpaarpot
- Boekje met naam


Wat zouden jullie kiezen of het leukst vinden om te krijgen?

Ik zou een koffertje met naam doen en dan daar de spulletjes in.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Pink! zo 28 apr 2013 - 8:09

peach schreef:
pippi schreef:Even gebruik maken van dit topic, ik heb dus wel een mandje met spulletjes erin gemaakt voor mijn schoonzus, broer en (aankomend) neefje met daarin: mijn eerste nijntje knuffel, noppies mutsje, een mok van Blond Amsterdam (it's a boy), vestje, slab, slofjes en mutsje van Dirkje, Lief badspul voor mijn schoonzus en een badeendje.
Maar nou wil ik er graag iets met een naam bij doen, ik twijfel tussen de volgende dingen:

- Koffertje met naam (daar kan ik de spulletjes in doen ipv in het mandje)
- knuffelkonijn, labeldoekje en slab met naam, Deze, maar dan voor jongens
- Koffertje plus knuffeltje met naam Deze voor jongens
- Spaarpot met naamSpaarpot
- Boekje met naam


Wat zouden jullie kiezen of het leukst vinden om te krijgen?

Ik zou een koffertje met naam doen en dan daar de spulletjes in.

+1
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  studiebol zo 28 apr 2013 - 8:20

Ik zou een spaarpot doen.

Weet nooit zo goed wat ik met die koffertjes moet doen als alle spullen uitgepakt zijn.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Pink! zo 28 apr 2013 - 8:25

studiebol schreef:Ik zou een spaarpot doen.

Weet nooit zo goed wat ik met die koffertjes moet doen als alle spullen uitgepakt zijn.

Herinneringskoffertje van maken of later een logeerkoffer of om mee te spelen.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  maiadebij zo 28 apr 2013 - 19:51

van mijn collega's kreeg ik een stoeltje met op de zitting de voorkant van het geboorte kaartje gedrukt. Stoeltje hadden ze gewoon van Ikea en via internet iemand gevonden die het kon bedrukken.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  sanne-84 zo 28 apr 2013 - 20:06

pippi schreef:Even gebruik maken van dit topic, ik heb dus wel een mandje met spulletjes erin gemaakt voor mijn schoonzus, broer en (aankomend) neefje met daarin: mijn eerste nijntje knuffel, noppies mutsje, een mok van Blond Amsterdam (it's a boy), vestje, slab, slofjes en mutsje van Dirkje, Lief badspul voor mijn schoonzus en een badeendje.
Maar nou wil ik er graag iets met een naam bij doen, ik twijfel tussen de volgende dingen:

- Koffertje met naam (daar kan ik de spulletjes in doen ipv in het mandje)
- knuffelkonijn, labeldoekje en slab met naam, Deze, maar dan voor jongens
- Koffertje plus knuffeltje met naam Deze voor jongens
- Spaarpot met naamSpaarpot
- Boekje met naam

Wat zouden jullie kiezen of het leukst vinden om te krijgen?

Ook al ís t met naam, de knuffeltjes vallen voor mij af.
Koffertje tja.. Je weet niet wat ze krijgen om te bewaren en of t groot genoeg is. Ik denk dat ik in eerste instantie wel raar zou kijken van een koffertje.
Ik vind een spaarpotje of boekwel leuk
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Caroow zo 28 apr 2013 - 21:31

Ik wil het hier nog even delen, wij hebben echt een super cadeau van onze werkgever gekregen, Snurkey.

Snurkey is een knuffelaap.. Met superleuke functies. Via de usb kabel in zijn rug kan je hem aansluiten op de computer. Je kan via de website liedjes en verhaaltjes uploaden, standaard van de site, maar ook zelf gezongen/ingesproken.

Ik vind hem zo leuk smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Rush zo 28 apr 2013 - 22:53

Ohhh Caroow, die vind ik leuk!!!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Floor zo 28 apr 2013 - 22:57

Wat leuk caroow, ik heb hem opgeslagen, werkt het goed? is het geluid duidelijk?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Caroow zo 28 apr 2013 - 23:17

Ja, werkt goed, geluid is ook gewoon goed. Echt een supercadeau Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Caroow ma 29 apr 2013 - 5:07

Het geluid staat zacht omdat ik R niet wilde wakker maken, maar dit is hem:
\
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 3 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum