Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

+10
Pien
Liadan
Ugly Betty
kletskousje
PapillonRose
Bruintje Beer
duckie
loesje
Darius
Feline
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Feline zo 1 mei 2011 - 20:53

Ik werd gisteravond gebeld dat vrienden van me ouders zijn geworden en ga komend weekend op kraamvisite. Nu ben ik benieuwd wat jullie leuk vonden om te krijgen.. en wat juist totaal niet handig is! Ik wil gewoon een klein cadeautje meenemen..

Iemand leuke tips?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Darius zo 1 mei 2011 - 20:58

Misschien is een bon dan wel het handigst. En anders kun je het altijd nog even vragen toch? Ik vond het in ieder geval niet leuk om badproducten voor de baby te krijgen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 21:01

WAt ik minder vond waren inderdaad badproducten en van die babyboeken om bij te houden, daar heb ik er nu een stuk of 8 van. Ik vond kleertjes leuk om te krijgen, mooi houten speelgoed, we hebben een zilver besteksetje gehad, regenlaarsjes..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 21:03

Ik heb heel veel van die speel/knuffeldoekjes gekregen. Heel lief, maar met een mand vol was het wel een beetje to much...

Wat ikzelf echt onwijs leuk vond was een gipsbakje om voetafdrukje te maken. Of een treintje met zijn naam (maar ja dan moet hij niet Johannes Christiaan heten natuurlijk Wink )

Wat ik ook wel leuk vond was speeltjes voor wat oudere baby's. Je krijgt zoveel voor een pasgeboren kindje dat het ook wel leuk is om wat te krijgen voor 'later'. Zelfde geldt voor kleertjes. De kleinste maten had ik wel op voorraad, maar grotere niet echt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  loesje zo 1 mei 2011 - 21:07

Ik heb heel veel van die speel/knuffeldoekjes gekregen. Heel lief, maar met een mand vol was het wel een beetje to much...

Wat ikzelf echt onwijs leuk vond was een gipsbakje om voetafdrukje te maken. Of een treintje met zijn naam (maar ja dan moet hij niet Johannes Christiaan heten natuurlijk Wink )

Wat ik ook wel leuk vond was speeltjes voor wat oudere baby's. Je krijgt zoveel voor een pasgeboren kindje dat het ook wel leuk is om wat te krijgen voor 'later'. Zelfde geldt voor kleertjes. De kleinste maten had ik wel op voorraad, maar grotere niet echt...

+1
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 21:12

Ik vond kleertjes nou net weer niet leuk. Sommige waren erg leuk (van het merk lief), maar er zaten ook kleertjes bij wat ik T. nooit zou laten dragen. Kleertjes zijn heel persoonlijk!

Zelf geef ik altijd Duplo en ik heb zelf ook veel Duplo gevraagd toen T. geboren was. Daar kan hij straks nog heel lang mee spelen. Wat ook een leuk cadeau is, is de speelkassa van fisher price!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  duckie zo 1 mei 2011 - 21:19

wat ik erg leuk vond om te krijgen was:
voorleesboek, regenlaarsjes, gipsset, bonnen, en speelgoed voor als ze wat ouder is, haarbandjes/knipjes, leuke schoentjes/slofjes, naamarmbandje, spaarpot met naam en datum gegraveerd

wat ik wat minder leuk vond om te krijgen was:
sommige kleertjes (vond sommige dingen gewoon echt niet mooi, maar durf het niet te zeggen Embarassed zo kreeg ik van schoonmams een truitje wat op zich een heel leuk truitje was maar toch echt een jongens trui was en ook van haar nog een pakje met een paar sokken eronder nou die had ik zelf bijna aangekunt Embarassed Embarassed , truitje zit nu in de luiertas als reserve en ze heeft het 1x aangehad toen we daar heen gingen), kleertjes is vaak ook heel persoonlijk, heb wel meerdere dingen in de kast liggen wat niet echt mijn ding is, en had op gegeven moment zoveel gekregen dat ik zelf voorlopig niets hoefde te kopen, terwijl ik dat ook wel heel erg leuk vind!!
badproducten, slabbetjes (heb er ondertussen mega veel en vind de meeste niet handig)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 21:28

Badproducten vond ik ook niet handig. Ik heb nog steeds bergen zwitsal terwijl Jesper een extreem droog huidje bleek te hebben...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Bruintje Beer zo 1 mei 2011 - 21:31

Ik vond het wel handig om kadobonnen te krijgen. Kleren heb ik gelukkig niet veel gekregen want niet iedereen weet mijn smaak. En als ik het niet leuk vindt trek ik het toch niet aan.

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  PapillonRose zo 1 mei 2011 - 21:59

Ik heb volgens mij alleen maar leuke cadeautjes gekregen! Niet veel kleertjes overigens, gelukkig was iedereen er aardig van op de hoogte dat ik al een uitpuilende kast had :P

Ik heb wel veel van die tutdoekjes gehad, stuk voor stuk erg leuke doekjes alleen daar hebben we er nu wel erg veel van. Dus dat had iets minder gekund, maargoed nu heeft ze wel lekker veel keus!

Verder heb ik wat cadeaubonnen gehad (altijd handig, kan je fijn zelf shoppen), enkele verzorgingsproducten van Zwitsal (gelukkig gebruiken wij dat allemaal), veel sokjes (handig vond ik!), knuffels (ok, daar hebben we er ook wel heel veel van nu), spuugdoekjes (kan je nooit teveel van hebben), mooie zilveren rammelaar en speen, mobiel voor boven de box, muziekdoosje en nog veel meer..

Ik vond alles ontzettend leuk! Als je wat wilt geven zit je met een cadeaubon altijd veilig zoals hier al gezegd. Dan kunnen de ouders zelf iets kiezen wat echt van pas komt. Je kunt natuurlijk ook aan de vragen of ze nog iets leuks weten.

Verder vind ik zelf leuke cadeautjes: boekjes om bij te houden (alleen het gevaar is dat ze er misschien meerdere krijgen zoals bij Dromertje), speelgoed (eventueel voor iets later), knisperboekjes, iets met de naam van het kindje, iets voor aan de maxi cosi (zo'n speelboogje), praktische dingen zoals spuugdoekjes en sokjes..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  kletskousje zo 1 mei 2011 - 22:03

Ik vond het leuk om dingetjes te krijgen die je pas later nodig hebt, zoals tandenborsteltje en tandpasta, drinkbeker, bestek, etc.
Kadobonnen vond ik ook handig.

Heb heel veel leuke kleertjes gekregen, maar ook kleertjes die ik haar echt niet aangetrokken heb!
Ik vond van die speeltjes voor in bad wel leuk (plakfiguurtjes) en daar doet ze ook heel veel mee.
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Ugly Betty zo 1 mei 2011 - 22:48

Ik heb een keer een geboorte stoeltje gegeven, een stoeltje met de afbeelding van het geboortekaartje erop en de naam en datum erbij, dat vond diegene erg leuk!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 23:06

Wat ik leuk vond:
Kleertjes, servies met geboorte kaartje erop getekend, voorleesboek, schoentjes, speelgoed.

Niet leuk:
Knuffels en dingen waar hij het eerste jaar helemaal niks aan had. Hij had kleertjes gekregen die hij nu pas aan kan, dat vind ik jammer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Liadan zo 1 mei 2011 - 23:10

Ik vond het leuk om kleertjes te krijgen, maar dan niet van die badstof pakjes met voetjes eraan. Leuke 'hippe' kleertjes vanaf maat 62 vond ik erg leuk (niet kleiner want dat had en heb ik genoeg). Ook houten speelgoed en boekjes vind ik leuk om te krijgen. Bonnen zijn altijd handig.

Minder leuk vind ik: verzorgingsproducten en knuffels.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Pien zo 1 mei 2011 - 23:19

ik haat knuffels en hoop dan ook die zo weinig mogelijk te krijgen! verder vind ik kleding altijd erg persoonlijk en zijn er maar weinig mensen die mijn kledingsmaak echt goed kennen... heb al bij veel mensen aangegeven de kleding van de hema erg leuk te vinden maar, er ook bij gezegd dat ik daar ook al veel van zelf heb gekocht!

ik heb nu voor de naaste familie wat dingen op papier gezet (nadat ze daar om hebben gevraagd) en dat varieerd van iets van 2 euro tot een dure kinderstoel.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Feline zo 1 mei 2011 - 23:44

Bedankt allemaal! Hier heb ik zeker iets aan! Ik kan het ze wel vragen maar ik weet bijna wel zeker dat ze zeggen dat ik niets mee hoef te brengen. Cadeaubon vind ik niet zo leuk om te geven.. Vond dat tandenborsteltje ook wel een schattig idee.. misschien doe ik zoiets en dan nog iets kleins voor nu erbij.. Of inderdaad een lief boekje..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 23:48

Kleertjes hadden we in overvloed gekocht dus dat hebben we ook gezegd van liever niet! Zo af en toe kregen we wel wat! En van mn zwager kregen we een of andere grote teddybeer..mja..hij ziet zn nichtje nooit en wij hadden zoiets van wat moeten we ermee? Dus dat was wel balen, hij had beter (wat we hem gevraagd hadden; buggy) kunnen kado gegeven daar hadden we meer aan gehad dan zo'n knuffel, nu ligt hij al geruime tijd op zolder weg te stoffen Laughing

Voor de rest ook leuk besteksetje(s) gehad en een kapstokje van Woezel en Pip! Of idd kadobonnen :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:05

Wij hebben oa kleertjes, zilveren bestekje, houten speelgoed, regenlaarsjes, Nijntje trolly, boeken en een zilveren fotolijstje van Woezel en Pip gekregen. Ik heb eigenlijk niet echt dingen gekregen waar ik niet zo blij mee was. Ik heb trouwens wel een aantal kleertjes gekregen die qua maat en seizoen niet bij elkaar kunnen zeg maar. S. heeft nu 68/74 en ik heb een skipak ik maat 74 gekregen als kraamcadeau silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  VeryCherry ma 2 mei 2011 - 2:07

Een mooi voorleesboek vond ik ontzettend leuk om te krijgen Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Flip Fluitketel ma 2 mei 2011 - 4:07

Als mensen vroeg wat we als kraamcadeau wilde gaf ik meestal aan dat een cadeaubon wek handig en leuk was. En ook wel handige aangezien ik van bepaalde dingen (disney afbeeldingen, Hello Kitty e.d.). Ik heb ook een aantal kleertjes gehad die ik niet leuk vond. Merendeels grotere maat voor een ander seizoen dan dat ze het daadwerkelijk aan zou kunnen.
Ook heel veel knuffels gekregen, die staan nu allemaal op haar kledingkast te pronken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Meeko ma 2 mei 2011 - 6:03

Bij de 2e wilde ik het liefst cadeaubonnen. Knuffels hebben we te veel, kleertjes ook genoeg en speelgoed echt te veel. Badproducten enz vond ik dan wel weer handig, maar idd moet je kindje daar maar weer tegen kunnen.
Bij de 1e vond ik alles wel leuk,maar er zaten vaak genoeg kleertjes tussen die ik niet leuk vond.
Ik vond t ook altijd leuk om zelf wat te krijgen. dingen als tijdschriften, bloemen en bodylotion enz.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Sneeuwwitje ma 2 mei 2011 - 6:25



Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 5:59; in totaal 1 keer bewerkt

Sneeuwwitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:37

wel leuk: houtenspeelgoed, cadeaubonnen, voorleesboeken..

niet leuk: knuffels, sokken, spuugdoekjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 20:01

VeryCherry schreef:Een mooi voorleesboek vond ik ontzettend leuk om te krijgen Very Happy

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen? Empty Re: Wat vonden jullie wel en niet leuk om te krijgen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum