Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

+34
Funk
Laurientje
studiebol
Annemie
Ster
Caroow
Pink!
Slakje
Rush
holaagirl
liesje
Flower_L
Twellie
maiadebij
Sophiee
Kat1980
Lejow
Winegum
Printje
litllejoy
CCC
Aimee
Happydobby
Dora
SarahKey
-Ieniemienie-
Parisienne
Bosjesvrouw
*Lookie*
kwak
Star007
MamaDaan
Steep
Seilenna
38 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Aimee di 26 jun 2012 - 8:38

Happydobby schreef:
Star007 schreef:Ja Sophie is zeker een aanrader ! Hier wordt er de hele dag aan gesabbelt, mee geslagen, in geknepen etc. Very Happy

Onze Sophie is overleden, hij piept niet meer.

Die van ons ook Laughing Ik kreeg post-zwangerschaps-nesteldrang en vond dat hij even schoon moest worden in de vaatwasser. Helaas kan Sofie daar niet tegen... Maar ze is ook zonder piepje favoriet!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  CCC di 26 jun 2012 - 10:56

Charlie schreef:
Parisienne schreef:Oh, Sophie de Giraf I love you Hier heeft N. er heel veel mee gespeeld. Het is van rubber, om mee te spelen en op te kauwen. Het stimuleert verschillende zintuigen (geluid, smaak, gevoel, zicht, etc.), dus ook een 'nuttig' speeltje. Al te gebruiken vanaf een paar maanden oud. Ze hebben van Sophie de Giraf nog meer leuke dingetjes. Als je deze leuk vind is het misschien een idee om hiervan een leuk pakketje te maken, met allemaal Sophie de Giraf spulletjes?

N.'s lievelingsknuffel is een giraf die heel erg veel op Sophie de Giraf lijkt, die we ooit een keer in de dierentuin gekocht hebben. Ze is er gek van! En ra ra hoe heet 'ie?! Sophie! Very Happy

Jaaa ze hebben daar ook erg leuke setjes van bij bol.com

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 9200000002830881

Deze is te leuk! I love you I love you I love you

Ik vond een luiertaart met allerlei kleine spulletjes echt superleuk om te krijgen! Ook kleine zelfgemaakte cadeaupakketjes vond ik erg leuk om te krijgen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  SarahKey di 26 jun 2012 - 18:32

Seilenna schreef:@Ieniemienie Ja, dat lijkt me leuk! Ik zie je PM wel verschijnen. Dank alvast!

@SK. Een roze speen? Was het niet bij iedereen bekend dat jullie een zoontje hadden gekregen? Laughing

Jawel, maar weet niet waarom de speen roze was Laughing Want zaten meer kado's in en dat waren wel jongenskado'tjes. En Siem tukt nu nog steeds op de gratis i love mama speen Laughing

Ik heb van het weekend een herinneringsdoos gegeven. Zelf beschilderd met naam (moet nog even meer oefenen)
met daarin twee kleinere kado'tjes. Werd ook goed ontvangen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 18:46

Knuffels vond ik ook niks om te krijgen. Verder hadden we een houten loopfietsje van Pip, tandendoosje, zilveren besteksetje en reiskoffertje van Nijntje gekregen wat ik erg leuk vond. Verder vond ik cadeaubonnen erg fijn om te krijgen en kleertjes eigenlijk ook wel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  litllejoy di 26 jun 2012 - 19:36

-Ieniemienie- schreef:
Seilenna schreef:
-Ieniemienie- schreef:Ik heb voor de kids een geboortestoeltje gekregen nav het geboortekaartje van m zusje (zij maakt ze zelf) (zie foto)
Vind het nog steeds zoon gaaf cadeau!
Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Img1504090842

Dat is ook leuk (en origineel!). Maakt ze die ook voor anderen?

Jullie hebben ideeën genoeg!
Ja nadat ze voor haar nichtje en neefje er een gemaakt had, bleek dat ze het zulk leuk werk doet.
Dat ze dit nu ook voor andere doet. Ze is van beroep zoizo grafisch vormgeefster en fotograaf en doet dit er nu bij.
Kan ej evt haar website met meer voorbeelden PM-en.

Wat leuk! Zou je mij de website ook willen pm-en? Een goeie vriendin van mij is zwanger en ik zou het erg leuk vinden om dit te geven.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Printje di 26 jun 2012 - 19:40

Ik vond knuffels ook vreselijk hahaha stofdingen waar toch niets mee gedaan wordt.
Ik vond eigenlijk cadeaubonnen het fijnste omdat je dan zelf kan kopen wat je wilt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 21:31

Ik vond kleertjes ook wel heel erg leuk. We hebben best veel aparte cadeautjes gekregen. Zo'n 4 besteksetjes, 2 canvasdoekjes (van het geboortekaartje), nog 2 knutsels van het geboortekaartje, 3 méga knuffels. Ik vond het stiekem toch wel heel leuk om verschillende stijlen kleertjes te krijgen. Maar dat kwam ook misschien door het feit dat ik het geslacht niet wist en dus alles onzijdig in de kast had. Toen dochter er eenmaal was wilde ik los op rokjes/jurkjes/strikjes/roze/stipjes etc. Very Happy

Oh, en voorleesboekjes! Dat vond ik echt superleuk om te krijgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 21:35

Ik vond een mooi prentenboek, kleertjes, bordje + mok met geboortekaartje er opgeschilderd, houten speelgoed, kraammand erg leuk!

Knuffels vond ik wat minder want daar hebben ze er zoveel van :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Winegum di 26 jun 2012 - 23:02

Of een leuke (zilvere) spaarpot met naam en/of geboortedatum erop? Dat is hier ook goed bevallen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Lejow di 26 jun 2012 - 23:30

Spaarpot met naam en geboortedatum
Besteksetje met naam
Tanden en haarlok doosje
(bovenstaande dingen hebben wij allemaal in de verzilverde versie van Woezel en Pip gekregen, echt super leuk)
Stoeltje nav geboortekaartje
Badjasje
Kleertjes

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Kat1980 wo 27 jun 2012 - 1:51

Star007 schreef:Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Babys_eerste_jaar_voorkant350x350

Die heb ik ook gekregen en vond ik erg leuk!

Verder heb ik bij de tweede veel cadeaubonnen gevraagd en gekregen. Had al zo veel van de eerste qua kleertjes en speelgoed en zo kon ik zelf iets groters uitzoeken (werd dus een speelkleed).

Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Sophiee wo 27 jun 2012 - 2:21

Zilveren armbandje met haar naam en een bedeltje. Heeft ze van haar peetom gekregen.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Seilenna wo 27 jun 2012 - 8:08

Lejow schreef:Spaarpot met naam en geboortedatum
Besteksetje met naam
Tanden en haarlok doosje
(bovenstaande dingen hebben wij allemaal in de verzilverde versie van Woezel en Pip gekregen, echt super leuk)
Stoeltje nav geboortekaartje
Badjasje
Kleertjes


Dat zijn ook allemaal leuke ideeën. Keuze genoeg, nu kan ik niet meer kiezen....Laughing
Seilenna
Seilenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 30
Registratiedatum : 06-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  maiadebij wo 27 jun 2012 - 8:12

Mijn collega's hadden een wit stoeltje gekocht bij Ikea en op de zitting haar naam en geboortedatum laten zetten in de stijl van het geboortekaartje. Echt een heel leuk kado!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Twellie wo 27 jun 2012 - 8:26

Het leukste vond ik ook het zilveren armbandje met hun namen en een bedelarmband voor de jongste. Praktische cadeautjes als hoezen voor het verschoonkussen en slabbetjes kon ik ook waarderen. Knuffels eigenlijk ook wel, omdat ze er beiden echt heel veel mee spelen. Mijn oudste houdt er theekransjes mee en de jongste stopt ze graag in haar mond Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 561177.

Wat ik trouwens ook heel leuk vond: kleding met haar naam erop en een knuffel met naam en geboortedatum erin genaaid.

Eigenlijk vond ik dus de persoonlijkere cadeautjes de leukste!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Flower_L wo 27 jun 2012 - 8:31

Muziekdoosje
Nijntje muntset met zijn naam en geboortedatum erin


Edit, en knuffels vond ik stom

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Dora wo 27 jun 2012 - 8:32

Of alvast een speeltafeltje met 1 of 2 stoeltjes (kunnen ze vaak rond de 1ste verjaardag/1,5 gaan gebruiken)
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  liesje wo 27 jun 2012 - 19:23

cadeaubonnen vond ik wel leuk maar ook haarlok en tandendoosje van woezel en pip gehad vond ik erg leuk. maar de leukste vind ik de prenatal beren met naam en geboortedatum erop.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  holaagirl wo 27 jun 2012 - 19:33

Boekje van Gonnie het gansje met de rode kaplaarzen en dan rode kaplaarzen maat 21! Zooooo leuk! badjasje met naam vond ik ik erg leuk!
Ik kreeg veel kleertjes die ik (op zijn zachtst gezegt) heel lelijk vond!
Echt zonde...
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Parisienne wo 27 jun 2012 - 19:55

Mijn schoonmoeder heeft nu trouwens het idee om voor N.'s tweede verjaardag zo'n besteksetje met naam erin gegraveerd te geven, als 'eerste bestekje' confused Ik vond dit best een beetje raar.. ze is twee jaar te laat met dit cadeau. N. heeft nu al een 'eerste bestekje', dat heb ik zelf gekocht. Volgens mij snapt zij bepaalde dingen helemaal niet.. bij de geboorte van N. hebben we namelijk eigenlijk niks gekregen..
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Rush ma 22 apr 2013 - 23:29

Ik up dit topic even omdat ik op zoek ben naar het 'ultieme kraamcadeau'.

Ik wil een beetje origineel zijn en het mag best wat kosten. Wie heeft leuke tips? Ik heb nog een maand, haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Aimee ma 22 apr 2013 - 23:32

Rush schreef:Ik up dit topic even omdat ik op zoek ben naar het 'ultieme kraamcadeau'.

Ik wil een beetje origineel zijn en het mag best wat kosten. Wie heeft leuke tips? Ik heb nog een maand, haha!

alhoewel ik niet gek ben op knuffels als kraamkado, vind ik dit konijn wel echt een succes:
http://www.koterkado.nl/proddetail.asp?prod=32002

Sowieso alles met naam (voorleesboekjes enzo)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Rush ma 22 apr 2013 - 23:35

Jaaa, die is echt schattig! Die zag ik al in dit topic, had al even gespiekt! Ik vind het echt moeilijk hoor, pfff! :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Slakje ma 22 apr 2013 - 23:41

Ik vind zo van die pakketjes echt leuk: Wat spulletjes voor de baby, wat voor de mama (iets lekkers + douchegel ofzo), kaartje erbij, mooi ingepakt, ...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Pink! ma 22 apr 2013 - 23:45

Aimee schreef:
Rush schreef:Ik up dit topic even omdat ik op zoek ben naar het 'ultieme kraamcadeau'.

Ik wil een beetje origineel zijn en het mag best wat kosten. Wie heeft leuke tips? Ik heb nog een maand, haha!

alhoewel ik niet gek ben op knuffels als kraamkado, vind ik dit konijn wel echt een succes:
http://www.koterkado.nl/proddetail.asp?prod=32002

Sowieso alles met naam (voorleesboekjes enzo)

+1 dat konijn vind ik ook echt heel leuk.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau? - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum