Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

+21
Flower_L
moepie
Fiwen
snoezel
Dolphinne
meisje
nillis
Ayla
Liadan
Annemie
studiebol
Printje
Novalee
PapillonRose
pindaatje
Sjirafje
Floor
Mamsie
Teddyaapje
chipa
Kruidkoek
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Kruidkoek vr 4 nov 2011 - 2:50

Een hele goede vriendin van mij is bijna uitgerekend en ik ben dus op zoek naar een leuk kraamcadeau. Natuurlijk heb ik aan haar gevraagd of ze wensen had, maar dat had ze niet, Wel liet ze een beetje doorschemeren dat ze liever geen kleertjes kreeg want die kreeg ze waarschijnlijk al heel veel van het andere bezoek en had ze nog kleren van haar andere kindje.

Wat is dan leuk? Ik zit nu aan een mand met allemaal verzorgingsproducten voor haar en de baby te denken, maar afgelopen week zag ik de babykamer en daar stond al veel zwitselspul
Daarom ben ik benieuwd wat jullie nou echt een leuk cadeau vonden? Budget ligt tussen de 30 en 50 euro.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  chipa vr 4 nov 2011 - 2:54

-Speelgoed voor als het kindje wat groter is
-Een mooi voorleesboek.
-Een speelkleed
-Badjasje in grotere maat
-Idd ook iets leuks voor mama

Zelf was ik erg blij met kleertjes in een grotere maat, maar het is dan ook mijn eerste.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 2:55

Voor een tweede is dat altijd wat lastiger dan voor een eerste.
Omdat er dan al zoveel is van het eerste kindje.

Misschien een besteksetje met de naam?
Je kunt ook leuke boeken (Woezel en Pip onder andere) laten maken met de naam van het kindje.
(Dan speelt het kindje een rol in het verhaal)
Je zou ook iets van bovenstaande kunnen doen (als je dat leuk vind) en de rest uitgeven aan een verwenbon voor je vriendin.
Je kunt ook veel textiel laten borduren/bedrukken met de naam.
Zoals een badjasje, rompers, mutsjes, truitjes, dekentjes etc etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 2:57

Voorleesboeken, kleertjes, knuffel met naam en geboortedatum, servies met geboortekaartje erop, houten treintje en kraammanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Teddyaapje vr 4 nov 2011 - 3:22

Voor een tweede lijkt t me lastiger als voor een eerste. Ik vind je eerste idee nog niet zo slecht, verzorgingsproducten heb je toch nodig en haar eigen voorraad zal ook een keer opgaan. Misschien is een luiertaart oid ook een idee? Daar zou je bijv. ook wat verzorgingsproducten in kunnen verwerken?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Mamsie vr 4 nov 2011 - 4:19

Ik vind de besteksetjes van Trebimbi erg leuk! Mijn kids hebben ze ook en ik heb net weer een setje gekocht voor een vriendin.

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Trebimbi

Dan kun je nog iets anders erbij geven.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Floor vr 4 nov 2011 - 4:22

mamsie, die setjes zien er leuk uit. Kan je die via internet bestellen of haal je ze in de winkel?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Sjirafje vr 4 nov 2011 - 4:24

Dit vond er erg leuk om te krijgen:

- hout speelgoed
- prentenboek over Lars (zo heet mijn zoon)
- kadobonnen van LIEF
- loopfietsje
- boxspeeltjes
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Mamsie vr 4 nov 2011 - 4:26

Ik koop ze altijd bij een zaakje hier maar ze zijn wel bij meerdere winkels te krijgen. Online kan ook.
Je kunt even google op trebimbi.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  pindaatje vr 4 nov 2011 - 4:41

Mijn beste vriendin is pas bevallen en ik heb voor haar ook een mand gemaakt, heb daar ingedaan:

- setje kleding in een wat grotere maat
- een pak luiers
- een mooi voorleesboek
- doucheschuim en bodylotion van Lief! voor vriendin
- een leuk kadootje voor haar man (vind dat vaders vaak vergeten worden, dus vond het wel leuk om ook te doen)

En wil morgen nog even op zoek naar een klein speeltje voor de kleine.. Zondag gaan we er heen smile

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  PapillonRose vr 4 nov 2011 - 4:45

De besteksetjes van Trebimbi vind ik ook erg leuk! Wij hebben hier ook een setje. Is inderdaad denk ik ook een leuk kraamcadeau.

Verder zou ik leuk vinden:
- boekje met naam van het kindje
- sophie de giraffe (is een speeltje en is hier nog steeds wel in gebruik na maanden)
- iets van een rammelaar of zilveren speen met naam en geboortedatum erin
- klein tandenborsteltje en tubetje tandpasta (vind ik erg leuk om ergens bij te geven en is wel origineel)
- verzorgingsproducten voor de mama (ik kreeg dingen van Zwitsal mama en vond ik erg lekker)
- iets lekkers voor de mama (bijv. iets van chocolaatjes)
- leuk boekje of tijdschrift voor de mama
- iets van een speendoekje of badcape met de naam van het kindje erop geborduurd
- badjasje
- leuk voorleesboekje (bij. Raad eens hoeveel ik van je hou, Nijntje, Woezel en Pip, Rupsje nooitgenoeg, etc.)
- cd met kinderliedjes of rustgevende muziek voor baby's
- cadeaubon
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Novalee vr 4 nov 2011 - 7:00

Wij hebben een setje van een shirtje en een badcape gekregen waar N.'s naam op geborduurd staat, via SimplyColors. Verder een hele mooie pop-upversie van Rupsje Nooitgenoeg. Sowieso vind ik voorleesboeken wel een aanrader. Een vriendin had een hele mooie geboortetaart gemaakt, dat is niet alleen leuk maar ook erg lekker smile Van m'n schoonzus en zwager krijgen we een geboortekist, dat is een houten kist waar het geboortekaartje op wordt geschilderd. Hij moet nog besteld worden dus ik heb het eindresultaat nog niet gezien, maar het idee vind ik erg leuk!

Persoonlijk zou ik niet zo blij zijn geweest met verzorgingsspulletjes, zowel voor N. als voor mezelf. Ik heb een erg gevoelige huid en kan dus niet tegen de meeste lotions etc. N.'s huid is ook heel gevoelig en zij kan ook niet tegen Zwitsal.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 7:03

regenlaarsjes en een bijpassende paraplu, houten speelgoed.

Wat we minder leuk vonden waren knuffels.


Laatst aangepast door Rejoy. op vr 4 nov 2011 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Printje vr 4 nov 2011 - 7:09

Voorleesboekjes, cadeaubonnen.
Ik vind Knuffels ook vreselijk..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  studiebol vr 4 nov 2011 - 7:21

Wij hebben ook al veel knuffels gekregen, wel leuk hoor maar nu wel genoeg, haha maar goed dat weten die mensen toch ook niet ons dat geven.

Ik heb wel aangegeven dat wij graag voorleesboeken willen hebben en als mensen kleertjes willen geven graag grote maten, kleine maten hebben we echt al wel veel.

Voor de rest hebben we nog niet veel gekregen dus ik kan verder nog niks aangeven.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Annemie vr 4 nov 2011 - 7:25

Een leesboekje met de naam van je kindje erin verwerkt, vond ik erg mooi. www.personalgifts.nl
Of een leuke rugzakje met de naam.. www.bulbby.com
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Liadan vr 4 nov 2011 - 7:29

Ik vond het leuk om te krijgen:
- kleertjes
- speelgoed (liever hout dan plastic)
- spaarpot
- boekjes

Niet zo leuk:
- knuffels
- speentjes
- verzorgingsproducten
- zwembroek/badpakje in een kleine maat (wij gingen/gaan niet zwemmen als ze heel klein zijn)
- plastic speelgoed met veel geluidjes

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 7:33

Liadan schreef:Ik vond het leuk om te krijgen:
- kleertjes
- speelgoed (liever hout dan plastic)
- spaarpot
- boekjes

Niet zo leuk:
- knuffels
- speentjes
- verzorgingsproducten
- zwembroek/badpakje in een kleine maat (wij gingen/gaan niet zwemmen als ze heel klein zijn)
- plastic speelgoed met veel geluidjes

Wij hebben nu 4 spaarpotten voor haar... 2 kraamcadeautjes's, 1 van de bank en 1 van haar verjaardag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Liadan vr 4 nov 2011 - 7:35

Ooh dat is niet zo handig, haha, of je moet zoveel sparen dat ze allemaal vol komen Wink .
Wij hebben er alleen bij Yara 1 gehad dus ik vond het een geslaagd kado.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Ayla vr 4 nov 2011 - 7:40

Ik heb echt heel veel tutdoekjes en knuffels gekregen, dus dat zou ik niet snel als cadeau aan iemand geven. Ik vond speelgoed voor als ze groter is ook het leukste, misschien zoiets? En even bellen welke maat kleertjes ze heeft en hoeveel ze ervan heeft want dat hebben wij nog bijgehaald hadden niet genoeg smile
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  nillis vr 4 nov 2011 - 8:17

Badjasje met haar naam erop.
Boekje voor het kraambezoek van paulien den oudsten
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 8:25

Een badcape met naam is ook leuk (www.kotercadeau.nl)
Zo'n houten tafel en stoelen setje van de Ikea, houten speelgoedkist
Of een houten driewieler

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Houten-loopfiets-woezel-pip



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  meisje vr 4 nov 2011 - 8:38

Wat ik erg leuk vond:

Badjasje en badcape met haar naam
Voorleesboek waar ons kindje de hoofdrol in speelt.
Houten klompjes met de naam
Koffertje met naam in de stijl van het geboortekaartje
Een kussen
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Dolphinne vr 4 nov 2011 - 8:44

Ik vond een van de leukste dingen een zilveren besteksetje van nijntje met naam. Bij mn ouders ligt nog steeds die van mezelf en daar eet mijn zoontje daar nu altijd mee.

En stoffen stoeltje met de naam erop vind ik ook erg leuk.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  PapillonRose vr 4 nov 2011 - 8:45

Tutdoekjes waren hier trouwens ook niet echt een succes. Tenminste, ze zijn erg leuk hoor. Alleen als je er 8 krijgt in totaal dan is dat wel wat veel laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum