Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

+6
loesje
Annemie
holaagirl
Parisienne
sheila123
Pussycat
10 plaatsers

Ga naar beneden

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen... Empty Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

Bericht  Pussycat vr 9 sep 2011 - 3:12

Jullie kindje net kon kruipen?

Nou ja echt kruipen doet ze niet, maar ze komt wel heel de kamer door. Door met haar handjes zeg maar kruipbewegingen te maken en de voetjes zet ze dan af haha.

Maar ze vermaakt zich tegenwoordig echt uren! Oké soms huilt ze even omdat er een speeltje onder een kast ligt ofzo, maar verder niet haha. Terwijl ze eerder mij echt nodig had om zich te vermaken. Kan nu lekker schoonmaken/koken zonder dat ze huilt smile

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen... Empty Re: Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

Bericht  sheila123 vr 9 sep 2011 - 3:14

Hahaha,ja alleen ik moest er lang op wachten (ze was 13 mnd toen ze ging kruipen) maar was helemaal verrast en blij dat ze het toch was gaan doen. Ze was namelijk daarvoor een billenschuiver.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen... Empty Re: Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

Bericht  Parisienne vr 9 sep 2011 - 3:26

Ehmm.. nu vond ik het heerlijk toen N. nog bleef zitten waar ik haar neerzette :P Ze doet/pakt nu heel veel dingen die niet mogen en kan haar niet even alleen in de woonkamer laten helaas. Wij hebben een kachel (die nog niet aanstaat maar wel heel scherpe punten heeft) en ben als de dood voor dat ding!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen... Empty Re: Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

Bericht  holaagirl vr 9 sep 2011 - 3:31

vooral N. vind het heeerlijk! Totdat hij kon kruipen/lopen was hij zo gespannen! Hij wilde van alles, maar kon niets, zeer frustrerend!
Nu scharrelt hij het hele huis ( en ja Parisienne, hij doet veel wat niet mag) door, en geniet. Mij geeft het ook meer ruimte, hoewel je echt ogen in je achterhoofd moet hebben! Haha!
De beneden verdieping is wel veel opgeruimd etc omdat ik die ruimte inderdaad heb! Haha!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen... Empty Re: Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

Bericht  Pussycat vr 9 sep 2011 - 3:42

Haha ja oké ze zitten inderdaad aan veel dingen die ik ook liever niet heb, maar goed als ze straks kan lopen zal dat nog wel erger worden Rolling Eyes
Maar wat Holaagirl zegt komt me wel bekend voor. Onze dochter wilde ook van alles en zag ook alles. Maar kon nergens bij/kon niks. En nu kruipt ze lekker en dan speelt ze weer tussendoor en dan kruipt ze even naar mij als ik bijvoorbeeld aan het koken ben. Van is mama er nog? En dan gaat ze weer door met spelen.

Nou en eerder moest ik continue bij d'r blijven...
Dus dit vind ik echt relaxed Very Happy En ja dat je af en toe moet zeggen dat ze ergens niet aan mag komen ach dat vind ik niet zo erg. Wel grappig (nog) eigenlijk dan zeg ik uh uh en dan kijkt ze me aan en dan kijkt ze nog eens wat ze aan het doen was en dan gaat ze naar me lachen, maar ze gaat dan wel wat anders doen haha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen... Empty Re: Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

Bericht  Annemie vr 9 sep 2011 - 6:41

Ik kan niet wachten tot dat moment gaat komen... hij is al bijna 15 maanden, dus het mag wel een keer gaan gebeuren, haha..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen... Empty Re: Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

Bericht  loesje vr 9 sep 2011 - 7:01

a tijgerd door de kamer maar heeft het vaak na een kwartier wel weer gezien want dan is hij moe. van mij mag hij wel gaan kruipen dan houd hij het denk ik beter vol.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen... Empty Re: Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

Bericht  Flip Fluitketel vr 9 sep 2011 - 7:06

Toen ze aan het kruipen/tijgeren was vond ik het nog wel meevallen. Nu ze zelf gaat zitten en zichzelf kan vermaken vind ik het wat makkelijker, maar kan soms nog achter haar aan. Gelukkig kan ze ook nog lekker rustig in de box spelen, dus als ik wat wil gaan doen kan ik haar ook gerust in de box zetten.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen... Empty Re: Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

Bericht  Darius vr 9 sep 2011 - 7:42

Ik vond hetbij laurens erg leuk en was ook supertrots. Maar nu bijPepijn mag het nog wel een tijdje duren....
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen... Empty Re: Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

Bericht  Parisienne vr 9 sep 2011 - 8:31

Ik moet ook zeggen dat ik het natuurlijk heel fijn vind voor N. dat ze nu gewoon lekker overal naartoe kan en (bijna) alles kan doen wat ze wil. Vind het heerlijk om haar te zien genieten! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen... Empty Re: Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

Bericht  Printje vr 9 sep 2011 - 8:41

Ik vond dat ook heel erg fijn, ik vond hem meteen echt veel rustiger en beter in zijn vel. Hij was daarvoor soms zo enorm gefrustreerd. Toen meneer ging lopen was ik trotser dan trots en vond het echt zo fijn dat hij kon lopen. Maar nu denk ik soms bleef meneer maar ff rustig staan hahahaha buiten rent meneer er meteen als een speer vandoor. maar gelukkig luistert hij goed als ik hem roep (meestal dan, hij is namelijk wel oost indisch doof)..dat scheelt weer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen... Empty Re: Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

Bericht  Susan vr 9 sep 2011 - 8:46

Ik vond het voor henzelf erg fijn dat ze zich konden voortbewegen en natuurlijk ook heel leuk dat ze een nieuwe mijlpaal hadden bereikt, maar het was niet dat ik er meer rust door kreeg, integendeel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vonden jullie het ook zo heerlijk toen... Empty Re: Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum