Mannelijke nesteldrang?
+11
Wennes
shadow
Kat1980
MAS
CCC
NoName88
SarahKey
Liadan
kwak
Steep
Tania
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mannelijke nesteldrang?
Rush schreef:Mijn vriend heeft nesteldrang zonder zwangerschap. Het is net een klussende wervelwind.
Of telt de zwangerschap van de poes mee?
Mijn collega had dat wel, die had 's middags haar bijkeuken schoongemaakt en gezogen en 's avonds is haar poes bevallen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Nicci schreef:SarahKey schreef:haha nicci
Had je geen ziekenhuistas klaar staan? Mijn man zou echt niet geweten hebben wat er mee zou moeten. Of zou gewoon iets uit de kast pakken ongeacht welke maat het zou hebben en of het wel praktisch is
Mijn man dacht eerst dat ik een grapje maakte toen ik zei: even het ziekenhuis bellen hoor...
Die ging gewoon verder met gtst kijken. Tot ik naar beneden kwam en zei, we moeten gaan.
Toen sprong hij op haha. Mannen ook
Jawel . Die stond gewoon om de hoek van de deur van de babykamer. Helemaal compleet. Maar mijn man ging als razende roeland door de commode heen (volgens mij zaten er 5 rompers in en geen een broekje) en door mijn kast met de sporttas in zijn hand. Ach ik vond het wel aandoenelijk
haha dan is het helemaal leuk!
Wij zaten alleen zo te dubben wat we mee moesten nemen voor in de maxi cosie. Was begin februari, vroor flink. Dus we hadden de lodger, voetenzak, twee winterjasjes (verschillende maten) en omslagdoek. Nu denk ik: tjonge kind krijgt het niet zomaar koud, zo lang zijn ze niet buiten en in de auto was het gewoon warm Ach beginnersfouten
Stuur maar een beetje mannelijke nesteldrang deze kant op ;-)
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Haha geweldig, nee mijn man is heeft er niet meer of minder last van dan anders. Al moet ik er wel even bijzeggen dat ik 'm vandaag voor de 5e keer dezelfde muur heb laten verven in de kinderkamer en dat 'ie nu eindelijk de goede kleur is (en het dekte in één keer whoehoe), de overige muren hebben weer een opfrisbeurt RAL9010 gehad...
Nu nog even wachten totdat het op-maat-gemaakte (stapel)bed er is en de bijbehorende matrassen dan heb ik ook rust in mijn kont.
Nu nog even wachten totdat het op-maat-gemaakte (stapel)bed er is en de bijbehorende matrassen dan heb ik ook rust in mijn kont.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nesteldrang, gaat dat nog komen??
» 23 weken zwanger en nesteldrang?
» Stress... of eigenlijk gewoon heel erg nesteldrang!! Tips?
» Mannelijke leider op de kinderopvang
» Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee?
» 23 weken zwanger en nesteldrang?
» Stress... of eigenlijk gewoon heel erg nesteldrang!! Tips?
» Mannelijke leider op de kinderopvang
» Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: