Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen? (deel 2)

+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj do 3 feb 2011 - 10:23

Nog met je buurman gesmst trouwens?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 10:27

Ja beetje, niet zo actief en net ff gesproken op msn!

Merk aan mijzelf dat ik ergens even een beetje terughoudend ben, gek genoeg.. Is morgen weer over vind ik! Is mijn eigen onzekerhied...
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 10:28

[quote="Roze Roos"]Daarom raden ze pubers ook aan om gewoon te kletsen met andere mensen :P

Nee op condooms sabbelen is sowieso geen aanrader, maar aardbei is het "lekkerst"..

@ Angela: Zo denk ik er ook over, ik sta niet als hulpverlener binnen onze relatie en ik ga ervanuit dat hij mij ook niet zo ziet. En ja, dat is mijn idee ook, weet ik veel wat er in de rest van mijn leven gaat gebeuren maar hoop van harte dat als ik een relatie heb en wat krijg dat ik niet om die reden gedumpt wordt.
Het is zeker niet altijd even makkelijk en bij veel zit ik nog in de aftastende fase enzo, maar dat geeft niet. Wat ik wel enigzins jammer vind is dat ie even vergeten was om te communiceren dat alles op zijn tijd kwam en dat we het rustig aan doen..[/quote]

Ik slaap al half geloof ik dus misschien ga ik nu 'n rare vraag stellen maar doel je daarmee op het feit dat hij liever nog even wilde wachten met het bij elkaar slapen? Ik had overigens de indruk dat je al wel wist/vermoedde dat hij het rustig aan wilde en dat niet erg vond. Maar wellicht heb ik nu ergens iets gemist... Embarassed

@Zwoesj; waar 't forum al niet goed voor is hè! :P Nog meer dingen die je wilt weten?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie do 3 feb 2011 - 10:36

Roze Roos schreef:Lieve mensen, wat ben ik toch blij met jullie meelezen/meeleven/mening enzo!

@ Janelie: Wat leuk dat je een date hebt! Wat gaan jullie doen enzo? Niet zo pessimistisch zijn he!
Het gaat vast goed met de buurman, laatste keer dat we smste in ieder geval wel :P We hadden elkaar op msn en hij nodigde zichzelf uit om mijn huis te komen bekijken! Vandaar Very Happy

Hmmmm sperma in je parfum, wat zou er dan in mannenparfum zitten? Hahaha hij bezit inderdaad zo af en toe een kwakje, boxers en een piemel :P

Hahaha ik denk wel dat het werkt hoor, als je een sok gebruikt om het op te vangen dan wordt de sok ook hard! * Hahahah zoooo fout dit!*

Ik denk dat ik nu ook wel weet waarom je niet mocht blijven slapen. Zijn piemel verdwijnt 's nachts! Idea :P

Ik heb nog geen idee wat we gaan doen. Ik denk dat drinken of zo. Dat zien we tegen die tijd wel smile. Ik vind het wel leuk! I love you Ik denk dat ik het volgende week rond deze tijd minder leuk vindt :P
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie do 3 feb 2011 - 10:37

Heeeey hebben jullie gezien ik ben een prater!!!!!!! Very Happy Had ik dat even helemaal zelf gemist. Ik ben trots!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 10:39

Janelie schreef:
Roze Roos schreef:Lieve mensen, wat ben ik toch blij met jullie meelezen/meeleven/mening enzo!

@ Janelie: Wat leuk dat je een date hebt! Wat gaan jullie doen enzo? Niet zo pessimistisch zijn he!
Het gaat vast goed met de buurman, laatste keer dat we smste in ieder geval wel :P We hadden elkaar op msn en hij nodigde zichzelf uit om mijn huis te komen bekijken! Vandaar Very Happy

Hmmmm sperma in je parfum, wat zou er dan in mannenparfum zitten? Hahaha hij bezit inderdaad zo af en toe een kwakje, boxers en een piemel :P

Hahaha ik denk wel dat het werkt hoor, als je een sok gebruikt om het op te vangen dan wordt de sok ook hard! * Hahahah zoooo fout dit!*

Ik denk dat ik nu ook wel weet waarom je niet mocht blijven slapen. Zijn piemel verdwijnt 's nachts! Idea :P

Ik heb nog geen idee wat we gaan doen. Ik denk dat drinken of zo. Dat zien we tegen die tijd wel smile. Ik vind het wel leuk! I love you Ik denk dat ik het volgende week rond deze tijd minder leuk vindt :P

Hahaha ja dát zal 't zijn Janelie! lol!

Dat klinkt al positiever Janelie, leuk! En wij zullen er volgende week ook voor jou zijn hoor! angel

Oh cheers hoera, je bent 'n prater geworden! Nu gaan we op naar de 'kletskop'! smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 10:42

Euhm ik wist het wel Angela, maar ik vind na het "vozen" naar huis gaan altijd een beetje net niet, snap je? Het is prima dat we rustig aan doen, maar gezien het feit dat ik dat alleen maar "wist" door mijn eigen aanvoelen en niet door wat hij aan had gegeven.

:shock: zou dat het zijn Janelie? Man! Doet mij denken aan Shrek! angel Wat leuk, van je date en van je prater zijn!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 10:49

Ik volg je weer RR nerd Ik snap wat je bedoeld!
Hmm idd wel 'n beetje lastig/jammer... Misschien is 't zijn onzekerheid...?

Ga alsjeblieft niet aan jezelf twijfelen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 10:54

Ik denk het wel hoor of wellicht ervaringen uit het verleden, onzekerheid, zichzelf tegen komen of weet ik het wat. Maar goed, ik kan wel 100 dingen voor hem invullen maar als hij er niks over zegt, blijft het een beetje gissen..

Ik ga niet twijfelen aan mijzelf:) Maar.... word er wel een beetje onzeker van als ik eerlijk ben.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 11:00

Zou je 't niet zelf bespreekbaar willen maken bij hem? Of vind je dat hij hier zelf over moet beginnen?

Waarom word je er onzeker van?

*Lijkt wel 'n kruisverhoor haha, zo bedoel ik 't niet hoor! smile *
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie do 3 feb 2011 - 11:03

Niet onzeker worden hoor! Tussen vozen en blijven slapen (waarbij hij denk ik wel verwacht dat jij meer wil dan alleen slapen) zit een wereld van verschil. Het duurde ook vrij lang voordat jullie gingen zoenen toch? Ik denk dat hij gewoon niet zo snel is of zo snel durft.

weet je hoe lang het nog duurt voordat ik een kletskop ben :shock:
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 11:07

Nee is fijn hoor! Euhm het is wel iets waar ik op zich zelf over wil beginnen maar stiekem vind ik het wel aan hem en aan de andere kant weet ik helemaal niet of ik er een gesprek over wil. Misschien moet ik wel gewoon kijken hoe alles loopt enzo en dan maar eens zien waar het naartoe gaat. Wellicht wil ik wel teveel weten waar alles heen gaat?!

Waar word ik onzeker van.... Euhm nou stiekem vind ik hem heel erg leuk en ik ben iemand met een muurtje om mij heen, ik klets heel veel maar niet zoveel over gevoelens enzo. En ben gewoon de afgelopen jaren af en toe hard gekwetst dus vind het ergens spannend om mij open op te stellen en als alles dan gaat zoals ik verwacht is het makkelijker enzo. Ik wil graag weten hoe het nou zit enzo, want wil hij het rustig aan doen omdat ie denkt dat dat beter is of omdat ie niet weet of ie mij wel leuk vindt? En ik denk bijna zeker te weten dat het het eerste is, gezien het feit dat ie ook opmerkingen maakt over samen op vakantie enzo en over "later". Ik twijfel soms gewoon aan mijzelf, ben ik wel leuk genoeg enzo en dan maken dit soort dingen mij onzeker.

@ Janelie: Denk dat je wel gelijk hebt hoor! Ik zei ook tegen hem: het is echt niet zo dat als ik blijf slapen dat ik je meteen bespring ofzo! Ik weet ook niet of hij andere waarde hecht aan samen slapen, ik ben daar vrij makkelijk in, had ook altijd slaapfeestjes met mijn mannelijke huisgenoten, gewoon dom ouwehoeren/diepgaande gesprekken en slapen dus, verder niks.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 11:20

Roze Roos schreef:Nee is fijn hoor! Euhm het is wel iets waar ik op zich zelf over wil beginnen maar stiekem vind ik het wel aan hem en aan de andere kant weet ik helemaal niet of ik er een gesprek over wil. Misschien moet ik wel gewoon kijken hoe alles loopt enzo en dan maar eens zien waar het naartoe gaat. Wellicht wil ik wel teveel weten waar alles heen gaat?!

Waar word ik onzeker van.... Euhm nou stiekem vind ik hem heel erg leuk en ik ben iemand met een muurtje om mij heen, ik klets heel veel maar niet zoveel over gevoelens enzo. En ben gewoon de afgelopen jaren af en toe hard gekwetst dus vind het ergens spannend om mij open op te stellen en als alles dan gaat zoals ik verwacht is het makkelijker enzo. Ik wil graag weten hoe het nou zit enzo, want wil hij het rustig aan doen omdat ie denkt dat dat beter is of omdat ie niet weet of ie mij wel leuk vindt? En ik denk bijna zeker te weten dat het het eerste is, gezien het feit dat ie ook opmerkingen maakt over samen op vakantie enzo en over "later". Ik twijfel soms gewoon aan mijzelf, ben ik wel leuk genoeg enzo en dan maken dit soort dingen mij onzeker.

Lastig hè, als je zelf niet precies weet wat je wilt... Wink Ik denk dat een beetje duidelijkheid niet verkeerd zou zijn, zou ik zelf tenminste wel prettig vinden. Je kunt nu natuurlijk nooit weten waar het heen gaat want dat weet niemand dus als je dat wilt, dan wil je inderdaad te veel (maar dat hoef ik volgens mij helemaal niet te zeggen want dat zeg je eigenlijk zelf net ook al). Máár dat sluit natuurlijk niet uit dat je nu niet kunt vragen hoe het op dit moment zit; hoe hij jou/jullie ziet en/of waarom hij rustig aan wil doen.

Weet hij dat je een aantal keer flink gekwetst bent? Want misschien dat hij dat dan ook wel meeneemt in zijn keuzes, dat hij voorzichtig met je wil zijn.

Gezien wat jij hier over hem schrijft denk ik écht niet dat hij jou niet leuk vindt of alleen maar leuk vindt voor 'eventjes'. En ja dit klinkt nu heel makkelijk maar je hoeft echt niet aan jezelf te twijfelen, je bent 'n ontzettend leuke meid!


@ Janelie: Denk dat je wel gelijk hebt hoor! Ik zei ook tegen hem: het is echt niet zo dat als ik blijf slapen dat ik je meteen bespring ofzo! Ik weet ook niet of hij andere waarde hecht aan samen slapen, ik ben daar vrij makkelijk in, had ook altijd slaapfeestjes met mijn mannelijke huisgenoten, gewoon dom ouwehoeren/diepgaande gesprekken en slapen dus, verder niks.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 11:25

smile Dank je voor je inzichten en wederom je compliment smile Ik weet verder zo goed wat ik wil en weet ook wel wat ik graag zou willen maar dat maakt juist ook weer dat ik het nu niet precies weet.
Euhm hij weet er maar heel iets over dat ik gekwetst ben, hou dat expres nog even voor mij omdat ik eerst voor mezelf duidelijk wilde hebben of ik er nog "last" van had, dacht namelijk van niet en ergens denk ik dat nog steeds. Ik weet wel dat het goed zit want het voelt goed, soms maken mijn eigen gedachten het gewoon lastig voor mijzelf. Ik denk ook dat ie mij wel leuk vindt, maar he, ik ben bijna geneigd om mezelf in te dekken zodat ik niet gekwetst wordt..

Ik ga naar bed, lekker even lezen en daarna slapen! Slaap lekker!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 11:34

smile

Stom hè dat je gedachten en je gevoel zo "heerlijk" met elkaar overhoop kunnen liggen...

Ik denk dat er 'n verschil zit tussen ergens 'last' van hebben en iets meenemen. Dat je gekwetst bent neem je mee in je "rugzak" maar waarschijnlijk heb je er in de loop der jaren mee leren dealen en er daardoor geen last meer van. Dat wil echter niet zeggen dat het in dergelijke, onzekere situaties toch even naar boven kan komen. Zolang het niet de boventoon voert en je er dus geen last van hebt kun je het alleen maar gebruiken als kennis en ervaring en er dus je voordeel mee doen. Maar dat is zó makkelijk gezegd als je zelf niet in een dergelijke situatie zit...

Ik ga ook naar bed. Welterusten!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie do 3 feb 2011 - 19:48

Ik vind het jammer om te lezen dat bij jou ook de onzekerheid dan heeft toegeslagen. Ik denk dat dat zijn 'bedoeling' helemaal niet was. Als het gevoel aan blijft houden zou ik het misschien tegen hem zeggen. Je hoeft hem niet te 'sparen' omdat hij met een burn-out zit natuurlijk. Ik weet niet of je het daarom niet doet, of omdat het vooral aan je muurtje ligt.

Meis hug Het komt goed!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 20:24

smile.. Ik moest even glimlachen om jullie berichten! Ik ben al bijna weer over mijn onzekerheid heen, verder voelt het goed en nee, ik weet zeker dat het niet zijn bedoeling was om mij onzeker te maken en dat hoeft ook niet. Want los van dat ik niet ben blijven slapen is er niks aan de hand, ik heb er vannacht over gedroomd en dat gaf een hoop inzichten!
Ik heb niet de neiging om hem te "sparen", als ik het niet zeg dan zal dat er eerder aan liggen dat ik mij dan zelf kwetsbaar op moet stellen en dat is soms lastig.
Ik heb vannacht (onbewust?) besloten om mij er niet druk over te maken, hij is leuk, het is leuk en zolang het goed voelt voelt het goed! Want hoe ik het ook went of keer, ik zal altijd wel gekwetst kunnen worden, dat is een gegeven en ik kan niet in de toekomst kijken, dus de conclusie is: nu genieten en nu leven! Wie dan leeft, wie dan zorgt he Wink
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 vr 4 feb 2011 - 6:26

Roze Roos schreef:smile.. Ik moest even glimlachen om jullie berichten! Ik ben al bijna weer over mijn onzekerheid heen, verder voelt het goed en nee, ik weet zeker dat het niet zijn bedoeling was om mij onzeker te maken en dat hoeft ook niet. Want los van dat ik niet ben blijven slapen is er niks aan de hand, ik heb er vannacht over gedroomd en dat gaf een hoop inzichten!
Ik heb niet de neiging om hem te "sparen", als ik het niet zeg dan zal dat er eerder aan liggen dat ik mij dan zelf kwetsbaar op moet stellen en dat is soms lastig.
Ik heb vannacht (onbewust?) besloten om mij er niet druk over te maken, hij is leuk, het is leuk en zolang het goed voelt voelt het goed! Want hoe ik het ook went of keer, ik zal altijd wel gekwetst kunnen worden, dat is een gegeven en ik kan niet in de toekomst kijken, dus de conclusie is: nu genieten en nu leven! Wie dan leeft, wie dan zorgt he Wink

Amen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos vr 4 feb 2011 - 6:51

Very Happy
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 vr 4 feb 2011 - 6:57

Very Happy

Hebben jullie al een nieuwe date gepland staan?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos vr 4 feb 2011 - 7:00

Jazeker :-) We gaan zondagavond samen eten! Kreeg vanmorgen een smsje van hem met die vraag!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 vr 4 feb 2011 - 7:05

Oh wat leuk! En nog zijn initiatief ook :-)

Gaan jullie bij één van jullie eten of uiteten?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos vr 4 feb 2011 - 7:08

Ja dubbel leuk dus Wink We gaan bij hem eten, leuk leuk Very Happy
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 vr 4 feb 2011 - 7:14

Drie dubbel leuk dus! Very Happy Daarna lekker samen op de bank BZV kijken? Wink

*wat me er aan doet denken dat ik ook maar eens wat te eten moest gaan maken...*
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos vr 4 feb 2011 - 7:26

Ik ben voor, gezien het feit dat ik wrs studiosport mee mag kijken! Vorige week wel, lekker samen eten en daarna stomme studiosport en dus super leuk BZV, heerlijk! Daar kan ik wel aan wennen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 21 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum