Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen? (deel 2)

+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 2:37

Hahaha Janelie je weet toch dat ik dol ben op dingen in mijn topic die niks met mijn topic te maken hebben:) Maar wat leuk! Gewoon ff opzoeken op FB en positieve gedachten naar hem toe sturen dat ie ff een smsje stuurt! Weet jij veel, misschien heeft ie al wel 20 keer een berichtje getypt maar wilde ie m niet versturen omdat ie twijfelde of het wel leuk genoeg was ofzo!

Ik zie nog ernstig bleek en ben nog wat slapjes maar het gaat de goede kant op! Druk aan de studie dus dat is nooit verkeerd! Dus vandaag mn date sowieso maar niet zien! Misschien morgen, mits ik weer rustig door mijn neus kan ademen enzo, anders is het ook zo charmant... silent No
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 2:59

Mijn glazenbol is inderdaad een beetje bang. We kregen ruzie en toen wilde ik hem kapot gooien op de grond en nu is hij een beetje van slag. Komt wel goed.

Ik heb echt totaal geen vertrouwen in mannen Neutral ach ja, ik geef hem vandaag de tijd en dan bedenk ik morgen wel of ik hem opzoek op fb, of nou ja toevoeg, want ik heb hem natuurlijk allang gevonden haha.
Ik vraag me altijd af waarom mannen je nummer vragen en vervolgens niks van zich laten horen (ik weet niet of hij het doet hoor, meer in het algemeen). Dat vind ik zo raar, vraag dan niks.

Fijn dat het al iets beter gaat RR! Hebben jullie nog een date gepland of gaat dat nu spontaan?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 3:04

Goed zo Janelie, beetje bang maken die glazen bol :P

Waarom heb je geen vertrouwen in mannen? Haha ik had mij er eerder over verbaast als je hem nog niet had gevonden op FB. Geen idee waarom mannen dat doen, wellicht uit een soort van "plichtsbesef" ofzo?!

Het liefst ben ik helemaal beter voor ik hem weer zie, maar misschien dat we best morgen ff samen naar buiten kunnen en dan thee kunnen leuten ofzo! Ik zie het wel, komt wel goed allemaal :-)
Zo ik zie dat ik scheel lees! :shock: Er staat geen date gepland, denk dat het spontaan gaat nu smile
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 3:18

Slechte ervaringen met mannen denk ik. Ik heb me ook nogal eens bevonden in de situatie als waar Bliss zich nu in bevind + dat ik vaak mannen aantrek die niet op zoek zijn naar een relatie, maar naar een leuke tijd. Maar M. lijkt me niet echt zo'n type. We shall see smile

Haha, je leest niet scheel hoor! Ik had hem ge-edit. Ik las het terug en dacht nee, dat is helemaal niet wat ik bedoel :P Er stond eerst inderdaad of dat je wilde wachten totdat je helemaal beter was. Excuses-moi.

Leuk dat jullie nu ook lekker spontaan elkaar kunnen zien en ook best vaak (ok, deze week dan niet door ziekte)! Eerst maakten jullie voor over een halve week/een week een afspraak. Echt leuk dat er uit je koekjesactie dit is voortgevloeid!


Laatst aangepast door Janelie op za 29 jan 2011 - 3:19; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ik had er staan je leest scheel :P)
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 3:34

Hahaha ik las net het stukje bij je edit, vind je mij scheel ja :P

Hmmmm altijd lastig, slechte ervaringen met mannen! Maar er lopen ook een heleboel leuke mannen rond hoor en het vertrouwen komt vanzelf weer terug! * sprak de ervaringsdeskundige*
Hahaha had je eerste edit dus gemist, dus ik dacht hmmmm :shock: maar gelukkig lag het niet aan mijn brein!
Jaaa dat voelt wel lekkerder hoor, dat het relaxt gaat en dat we elkaar regelmatig zien, vind ik fijn en voelt goed! Ik had echt nooit maar dan ook nooit verwacht dat mijn koekjesactie zo'n groot vervolg zou hebben!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 4:05

Ik vind je onwijs scheel! Hoezo? Dat vindt toch iedereen?? :P Ik bedenk altijd pas dat ik mijn berichtje moet doorlezen als ik hem al verzonden heb. Slim! nerd

Het vertrouwen komt vast wel weer terug hoor, maar een man moet zich bij mij wel eerst bewijzen. Heel lang heb ik de leuke mannen ook gewoon niet gezien en tegenwoordig zie ik die weer. Zoals die man van gisteren dan, ook al zou ik hem nooit meer zien en nooit iets van horen, ik weet wel dat er mannen zijn die ik leuk vind. Klinkt wel heel suf he, maar volgens mij heb ik echt onder een steen geleefd ofzo.

Zeggen jullie eigenlijk jongen of man? Ik wil altijd jongen typen, maar vaak zijn ze toch al vaak midden/achterin de twintig. Dus ja, echt jochies zijn het niet meer he Wink

Ik moet ook nog koekjes bakken, speculaasjes. Dat had ik gekregen van een vriendin voor sinterklaas, maar ja.. ik ben echt een ukkel, ik doe dat dan gewoon niet. Lui!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect za 29 jan 2011 - 6:10

Janelie schreef:
Ik ben gister wel een leuke jongen tegengekomen met het stappen. Ik had de week ervoor ook al met hem gepraat en het is gewoon heel relaxed en gezellig. We hebben gezoend en hij heeft mijn nummer. Alleen nog niks gehoord.. tjaaa :P Beetje jammer. Ik kan hem wel op facebook opzoeken, want dat zou ik eigenlijk vorige week doen, maar ik was zijn achternaam vergeten. Maar dat ga ik niet doen, laat het maar uit hem komen.
Ok, dit hoort hier niet echt thuis he, maar het is geen date en we vervuilen je topic wel vaker toch RR?? :P
hey dit heb ik nog helemaal niet gelezen, wat leuk! hm als hij binnen een week wat laat horen is het wel goed toch smile ik zou hem ook niet opzoeken op fb hoor! tenzij hij je nr kwijt is geraakt.. nee dat kan niet, je nr staat zeker in zn telefoon?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect za 29 jan 2011 - 6:15

Janelie schreef:
Ik vraag me altijd af waarom mannen je nummer vragen en vervolgens niks van zich laten horen (ik weet niet of hij het doet hoor, meer in het algemeen). Dat vind ik zo raar, vraag dan niks.
haha twee maanden geleden ofzo stond ik met iemand te zoenen in de discotheek (helemaal niks voor mij maar mn vriendin vond hem helemaal perfect voor mij en ik dacht ok dan doe ik het (we waren allebei drunken )) Toen had hij mijn nummer gevraagd en zei ik: nee ik weet wat beters, ik wil jouw nummer wel. Want ik wist van mezelf dat ik niet al te nuchter meer was dus dan kon ik de volgende dag nuchter bedenken of ik hem wel echt leuk vond. Heb hem helemaal niet teruggebeld! wat erg haha.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 6:50

Aaah ik dacht dat mensen zo keken omdat ik groen was, maar het is dus omdat ik scheel ben Laughing

Ik herken het wel hoor, heb een tijdje een hekel gehad aan mannen en op een gegeven moment was dat over en dacht ik "oow ja er zijn ook wel leuke". Met een beetje argwaan is niks mis, als het maar op een normale manier is.
Ik zeg meestal jongen, mannen zijn voor mij van mijn vader zijn leeftijd en jongetjes zijn kleine kereltjes;)

Hahaha lekker bezig BE, dat noemen we nou emancipatie!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 za 29 jan 2011 - 7:34

Het vertrouwen komt vast wel weer terug hoor, maar een man moet zich bij mij wel eerst bewijzen. Heel lang heb ik de leuke mannen ook gewoon niet gezien en tegenwoordig zie ik die weer. Zoals die man van gisteren dan, ook al zou ik hem nooit meer zien en nooit iets van horen, ik weet wel dat er mannen zijn die ik leuk vind. Klinkt wel heel suf he, maar volgens mij heb ik echt onder een steen geleefd ofzo.

O was jij dat die naast mij onder die steen leefde! Ik dacht al toen ik je foto zag 'ze komt me bekend voor' maar herkende je zo snel niet, zo zonder die schaduw van de steen... Laughing
Fijn toch dat je de leuke mannen tegenwoordig weer ziet? Het klinkt misschien 'n beetje zweverig maar volgens mij gebeuren dingen met 'n reden en blijkbaar wordt het nu tijd voor jou om leuke mannen te leren kennen! Ik heb ze 'n hele tijd ook niet gezien, was ook nog te veel bezig met het loslaten van bepaalde andere mannen, nu heb ik die los gelaten, ben ik hard aan mezelf aan het werken en begin ik ook wel weer eens leuke mannen te 'zien'.

Tja 'jongen' of 'man'... De eerste vind ik zo jong klinken, terwijl 'man' dan weer zo "oud" klinkt *alsof 't mijn vader is*... volgens mij gebruik ik beide. Oh en met mijn collega's hebben we 't over 'een leuke vent'. :-)

Ik stem vóór 'n wandeling morgen RR! smile *Wordt wel weer eens tijd voor 'n romantische up-date van jouw kant :P *
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 7:55

Als ik het heb over mannen in het algemeen, dan zeg ik dus "mannen". Maar als ik iemand zie die wel leuk is (in de kroeg bijv.), dan zeg ik eerder: "dat is een leuke jongen". Vind "man" dan ook weer zo oud klinken Very Happy Dus in algemeen verband heb ik t over mannen en in een specifiek geval over een jongen. (ofzo Wink)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 8:04

ButterflyEffect schreef:
Janelie schreef:
Ik ben gister wel een leuke jongen tegengekomen met het stappen. Ik had de week ervoor ook al met hem gepraat en het is gewoon heel relaxed en gezellig. We hebben gezoend en hij heeft mijn nummer. Alleen nog niks gehoord.. tjaaa :P Beetje jammer. Ik kan hem wel op facebook opzoeken, want dat zou ik eigenlijk vorige week doen, maar ik was zijn achternaam vergeten. Maar dat ga ik niet doen, laat het maar uit hem komen.
Ok, dit hoort hier niet echt thuis he, maar het is geen date en we vervuilen je topic wel vaker toch RR?? :P
hey dit heb ik nog helemaal niet gelezen, wat leuk! hm als hij binnen een week wat laat horen is het wel goed toch smile ik zou hem ook niet opzoeken op fb hoor! tenzij hij je nr kwijt is geraakt.. nee dat kan niet, je nr staat zeker in zn telefoon?

Ik heb mijn nummer in zijn mobiel gezet, maarrr ik weet niet meer zeker of ik hem wel goed had haha. Maar goed, hij komt ook wekelijks waar ik altijd ga stappen dus ik kom hem anders vast nog eens tegen. Ik weet nog niet of ik hem anders ga toevoegen, kan altijd nog toch? Ik snap trouwens niet dat ik hem altijd gemist heb, want tadaaa helemaal in jouw traditie RR, hij is 195 cm :P

Ach het is ook verder niks of zo hoor, loop er niet de hele dag aan te denken (zo lijkt het natuurlijk wel op een forum) en zoen ook wel vaker met mannen. Maar hij was wel echt heel leuk smile en deze jongen mag mij wel een keer bellen.

Nou Angela dan ben ik benieuwd wat de toekomst voor jou in petto heeft!

RR, ik ben ook voor een wandeling!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 za 29 jan 2011 - 8:13

Janelie schreef:
ButterflyEffect schreef:
Janelie schreef:
Ik ben gister wel een leuke jongen tegengekomen met het stappen. Ik had de week ervoor ook al met hem gepraat en het is gewoon heel relaxed en gezellig. We hebben gezoend en hij heeft mijn nummer. Alleen nog niks gehoord.. tjaaa :P Beetje jammer. Ik kan hem wel op facebook opzoeken, want dat zou ik eigenlijk vorige week doen, maar ik was zijn achternaam vergeten. Maar dat ga ik niet doen, laat het maar uit hem komen.
Ok, dit hoort hier niet echt thuis he, maar het is geen date en we vervuilen je topic wel vaker toch RR?? :P
hey dit heb ik nog helemaal niet gelezen, wat leuk! hm als hij binnen een week wat laat horen is het wel goed toch smile ik zou hem ook niet opzoeken op fb hoor! tenzij hij je nr kwijt is geraakt.. nee dat kan niet, je nr staat zeker in zn telefoon?

Ik heb mijn nummer in zijn mobiel gezet, maarrr ik weet niet meer zeker of ik hem wel goed had haha. Maar goed, hij komt ook wekelijks waar ik altijd ga stappen dus ik kom hem anders vast nog eens tegen. Ik weet nog niet of ik hem anders ga toevoegen, kan altijd nog toch? Ik snap trouwens niet dat ik hem altijd gemist heb, want tadaaa helemaal in jouw traditie RR, hij is 195 cm :P Uhm je weet niet meer zeker of je je eigen nummer goed had? Was de drank lekker drunken? Haha! Wink

Ach het is ook verder niks of zo hoor, loop er niet de hele dag aan te denken (zo lijkt het natuurlijk wel op een forum) en zoen ook wel vaker met mannen. Maar hij was wel echt heel leuk smile en deze jongen mag mij wel een keer bellen.

Nou Angela dan ben ik benieuwd wat de toekomst voor jou in petto heeft! Alsof dat voor jou 'n verrassing is, met je glazen bol... :P

RR, ik ben ook voor een wandeling!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 8:17

Uh, nou eigenlijk heb ik altijd al moeite met mijn nummer :P ennn inderdaad de wijn was erug lekker! Ik hoop dat dat niet aan mij te merken was, want hij dronk niet.

Mijn glazenbol is nog steeds overstuur. Ik geef hem maar een nachtje rust. Ben nu bij mijn ouders en nu mag hij helemaal alleen in mijn bed slapen. Misschien stemt hem dat weer helder en scherp.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 8:20

Kijk, dat zijn mooie tradities! Mocht het wat worden dan doen we wel een lange mannen met yes-meiden-aanhang meeting :P
Je kan hem altijd nog toevoegen op FB toch, lekker neutraal begin;)
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 8:28

Ik blijf het onpraktisch vinden hoor. Ik had ook nog eens geen hakken aan, ging hij een trede lager staan dan ik was hij nog groter haha.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 za 29 jan 2011 - 8:28

@Janelie, ik zou je nummer toch maar eens uit m'n hoofd gaan leren als ik jou was! Zonde als je daardoor 'n leuke vent misloopt Wink Misschien heeft hij je wel geprobeerd te bellen/smsen maar lukt dat dus niet omdat hij het verkeerde nummer heeft en denkt hij nu dat je 'm toch niet zo leuk vindt... Volgende week dus maar weer gaan stappen en/of hem toevoegen of FB! :-)
En héél goed, laat je glazen bol maar mooi even tot rust komen! Wie weet wat ie morgen allemaal weer ziet...

Dan ga ik m'n 'eisen-lijstje' maar wéér aanpassen; minimale lengte: 1.95 m
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 8:32

Wie weet smile Ik zie hem anders vast en zeker nog wel. Komt goed haha. Echt geweldig dat ik helemaal kan doorzagen over iemand die ik 2 keer heb gezien :P

Mijn nummer is ook nog eens heel makkelijk Embarassed


Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 8:33

Neee joh, minimaal 190.. Iets kleiner zoent staand ook wel iets makkelijker hoor! :P

Hahaha Janelie, dat is onpraktisch he! Ik voel mij ook altijd een mini-meisje naast hem! Dus ik doe braaf mijn hakken aan, behalve als we een eind gaan lopen, dan hebben we gewoon pech hoor Laughing
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 8:33

Hahaha heerlijk doorzagen, is toch leuk!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj za 29 jan 2011 - 9:17

Ik heb volgens mij weer vanalles gemist hier in de dagen dat ik te druk was om online te komen smile
Moeten we anders ook een Doen topic voor jou openen Janelie? :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 9:20

Haha wil je al een eigen topic Janelie? Is wel goed voor je punten, zag dat ik alweer op nummer 1 stond net Rolling Eyes
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj za 29 jan 2011 - 9:22

Waar zijn die punten eigenlijk op gebaseerd?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 za 29 jan 2011 - 9:26

Haha ja Janelie, je eigen topic: "Doen? M'n eigen nummer uit m'n hoofd leren zodat ik het aan leuke jongens kan geven?" Laughing
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj za 29 jan 2011 - 9:35

Dames mag ik heel even, voor de zoveelste keer, off topic gaan en jullie mening over deze eetkamerstoelen hebben? Je moet ze denken in een landelijke woonkamer (beetje groot sorry alvast!!!)

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Products_321


Laatst aangepast door Zwoesj op za 29 jan 2011 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 12 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum