Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen? (deel 2)

+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 wo 9 feb 2011 - 5:12

Janelie schreef:
Angela_1986 schreef:
Janelie schreef:
Angela_1986 schreef:Dat zou kunnen ja... Maar aangezien de buurman 'n massage aanbiedt en RR 'm dan direct d'r bed insleurt vrees ik dat er weinig rustig aan gedaan wordt :P Dat worden dadelijk net 'n stelletje albino

Haha!! Is alleen maar gezond he.. goed voor lichaam en geest nerd

Oh vandáár dat ik me niet zo geweldig voel... En ik maar braaf iedere keer naar therapie gaan, maar ik kan dus beter 'n leuke vent van de straat plukken? :P

Idea
Jaaa doe eens gek! Gooi je haar los, trek wat blousjes open en ga konijnen albino

Laughing M'n haar heb ik eigenlijk altijd los dus daar kan 't niet aan liggen... Ik ga nú boodschappen doen zeg ik al 'n 3 kwartier tegen mezelf, wie weet wat voor 'lekkers' ik tegenkom... :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 5:15

Als je wat 'lekkers' vindt, neem je dan ook wat voor mij mee? angel
Ik hou van lekkere dingen! Twisted Evil
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 wo 9 feb 2011 - 6:05

Ik ook! Very Happy

Helaas heb ik niets meer gevonden als chocolademousse en stroopwafels... Oh én 'n fles wijn! angel
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj wo 9 feb 2011 - 6:05

Zo ik heb weer even tijd voor het forum (zit nog op het werk en moet wachten blegh... Was normaal om 17.00 uur al klaar...) maar wat er was gebeurd met de allergie:

Ik ben allergisch voor noten en pinda's. Toen ik voor het eerst bij een ex vriendje van mij ging eten (2e afspraakje toen) had hij een taart gemaakt als toetje.. Alleen was hij vergeten dat amandelen ook tot de nootsoort gerekend worden. Dat heb ik geweten! na 3 happen werd ik net een ballonnetje, vriendje schrok zich rot, heb een spuit in mn been gejast en zijn als een gek naar het ziekenhuis gereden... Zo'n date vergeet je in ieder geval nooit meer!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 6:11

Haha, amandelen zijn dat noten dan? scratch Wel heftig zeg! Hij is zich vast een hoedje geschrokken en jij ook. Qua liefde toen nog wel goed gekomen dus. Je weet in ieder geval zeker dat hij dat afspraakje nooit meer vergeet.

Oe, klinkt ook lekker hoor Angela! Je moet het met alle kleine geneugten in het leven doen he. Is er geen kerel, dan maar chocola en wijn! Very Happy
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 8:54

Zal ik mijn date wel sms'en of toch maar niet? scratch
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 9 feb 2011 - 9:14

@ Janelie: Jaa doen en dan niet voor half 11 reactie verwachten, er is voetbal op tv! Jij bent ook niet aan de pil? Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was! Nee, ik wil ook nog geen mini-me maar een beetje voorzichtigheid en dat is wel te voorkomen! Dat was inderdaad dat gerecht! Fijn dat je weer online bent!
Haha daarom zijn jullie ook een lekker stel Angela! Euhm bijna een jaar was ie vrijgezel geloof ik, lang genoeg in ieder geval :P Maar geloof in inderdaad dat ik een goede aan de haak heb geslagen, hij smst zelfs tijdens de voetbalwedstrijd :shock:

Hahaha ja hij wilde het rustig aan doen! Maar geloof dat ie daar wel anders over denkt inmiddels angel en ja hallo, wat verwacht ie dan als ie mij gaat masseren dan wil ik meer angel Haha idd Janelie, langzaam en rustig kan heel goed! Angela, sex is beter dan therapie hoor :P

Hmmm wijn en chocolade, ik heb honger en zin in de mac!

Wooow Zwoesj, dat is heftig zo'n reactie!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 9:36

Jaaa, zodra hij je gaat masseren weet hij wel wat hij kan verwachten. Maar wie zegt dat dat zijn doel niet was? :P

Ik ben niet aan de pil nee, ik voel me nu veel beter en ik ga ook echt niet meer aan de pil. Als ik een vriend krijg dan ga ik wel nadenken over andere anticonceptie. Misschien de nuvaring ofzo? Tot die tijd gewoon netjes met condoom. Alhoewel, die heb ik nu ook niet nodig :P Waarom slik jij de pil niet (meer)? En met rustig en langzaam kan het condoom ook niet verschuiven haha Wink

Ik ga hem niet sms'en. Ik sms hem morgenvroeg.. Ik verwacht dat hij inderdaad vastgeplakt aan de tv zit ja :P Jij hebt een goede te pakken RR! Sms'en tijdens de voetbalwedstrijd. Geniet er maar van, als je een jaar verder bent dan doet hij dat vast ook niet meer :P

De mac.. ik wil ook. Ik wil sowieso alles wat eetbaar is op dit moment Rolling Eyes Grrr..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 9 feb 2011 - 9:42

Herkenbaar, heb honger nou ja lekkere trek! Hmmm misschien was zn doel inderdaad wel om mij in bed te krijgen, gelukkig werk ik daar graag aan mee :P
Wat ervaarde je toen je aan de pil was? Ik werd er ontzettend depressief van, 2 soorten geprobeerd en bij de eerste wilde ik zo ongeveer dood, de 2e zat ik dagelijks mee te huilen met GTST en voelde ik mij verder vlak, geen hormonen meer voor mij dus!
Haha verwacht ook niet dat ie over een half jaar mij smsen nog steeds belangrijker vindt dan voetbal hoor :P
Hahaha en je weet maar nooit hoe snel het gaat he, haal je pakje condooms maar vast in huis :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  _Lacey_ wo 9 feb 2011 - 9:43

Nou zeg, ik kan niet eens 3 weken met vakantie gaan of RR en buurman hebben een relatie
:P

Hartstikke leuk voor je RR!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 9 feb 2011 - 9:44

Tja sorry he :P Het idee was ergens dat we rustig aan gingen doen, maar soms... Heb je een leuke vakantie gehad?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  _Lacey_ wo 9 feb 2011 - 9:48

Roze Roos schreef:Tja sorry he :P Het idee was ergens dat we rustig aan gingen doen, maar soms... Heb je een leuke vakantie gehad?
Hahaha, ja soms heb je het niet in de hand ;-)
Mijn vakantie was echt geweldig (en zelfs dat is nog te zacht uitgedrukt).

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 9 feb 2011 - 9:49

Hahaha nee soms neemt de liefde het over Laughing
Mooi dat je zo'n geweldige vakantie hebt gehad!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 9:49

Ik werd er heel erg moe van. Ik wist nooit waar die vermoeidheid vandaan kwam totdat ik min of meer per toeval stopte met de pil. Toen verdween de moeheid en er ging een wereld voor mij open. Heerlijk zeg! In mijn omgeving zijn veel meiden met de pil gestopt en iedereen is er erg blij mee. Ook vrouwen die geen last hadden, het gewoon je weer jezelf voelen met al je ups en downs. Dat van jou is ook wel extreem zeg! Wist je direct dat het van de pil kwam?

De condooms staan al in de kast hoor angel

Mag ik mijn date niet lief vinden omdat hij mij ook niet smst?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 9 feb 2011 - 9:57

Dat mag je zeker! Wanneer hebben jullie voor het laatst gesmst? Heb je al zin om hem te zien?
Mijn date was nogal verbaasd over het feit dat ik niet aan de pil was, dacht al bijna dat ik de enige was :P Ik ben ook blij dat ik mij weer gewoon mezelf voel en dat ik heel blij en heel boos kan zijn zonder dat het vlak is. De eerste keer ben ik mij eens af gaan vragen of het aan de pil lag en toen gestopt en de 2e keer wist ik het niet zeker maar wilde ik het wel eens proberen zonder pil!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Bliss wo 9 feb 2011 - 10:26

Ik ben op mn 16e aan de pil gegaan ivm acne, kreeg de Diane35. Altijd blijven slikken en een paar jaar geleden ben ik er een tijdje mee gestopt, maar toen kreeg ik ineens weer best veel puistjes :shock: Daar zat ik niet op te wachten, dus toen ben ik hem weer gaan slikken. Ik ben ook altijd moe, dus ik ben best benieuwd hoe t zou zijn om er langere tijd mee te stoppen. Ben nu toch weer dateloos, dus kan t best proberen misschien.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 9 feb 2011 - 10:31

En ook met date kan dat he, gewoon proberen, wie weet voel je je er wel veel beter *en misschien ook stabieler?* bij!?!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Fred wo 9 feb 2011 - 10:34

O, jee.. waar dit heen.. Praten over de pil en condooms.. haha..

Maar goed hoe je het ook doet doe het veilig is het motto...

Maar RR ga je nu niet binnenkort aan de pil? Blijf je alleen vertrouwen op condooms of hoe moet ik dat zien? Al wordt je van de pil moe.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 10:35

Gisteravond. Hij was als laatste, maar ja. Geen vraag of zo dus heb niet meer terug gesmst. Tis nog steeds stil, dus hij krijgt morgen een smsje. Tis ook geen big deal hoor, maar ik zit de hele avond op de bank en dan ga ik denken.. zou ik wel of geen smsje sturen :P Ik kan me echt druk maken om de grote dingen in het leven he he, dat blijkt :P

Bij mijn was mijn scharrel ook hoogst verbaast. Schijnbaar zeggen vrouwen het niet, of wij zijn gewoon raar Wink Ik vind het wel echt lekker. Voel me zoveel beter!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 10:38

Bliss schreef:Ik ben op mn 16e aan de pil gegaan ivm acne, kreeg de Diane35. Altijd blijven slikken en een paar jaar geleden ben ik er een tijdje mee gestopt, maar toen kreeg ik ineens weer best veel puistjes :shock: Daar zat ik niet op te wachten, dus toen ben ik hem weer gaan slikken. Ik ben ook altijd moe, dus ik ben best benieuwd hoe t zou zijn om er langere tijd mee te stoppen. Ben nu toch weer dateloos, dus kan t best proberen misschien.

Ik ben om dezelfde reden aan de pil gegaan en om dezelfde reden ooit een keer gestopt en weer begonnen. Ik ben nu bijna anderhalf jaar gestopt en op een gegeven moment waren mijn puistjes inderdaad ook weer terug. Ik ben toen naar de huisarts gegaan en heb mijn verhaal voorgelegd. Ik trof toevallig iemand die behoorlijk anto-dianapil was. Met hem heb ik eerst een paar andere dingetjes tegen acne uitgeprobeerd, maar omdat ik vroeger al heel wat had gehad heb ik vrij snel isotretionoine gekregen (merknaam roaccutane). DIt is echt rotgerei, maar nu gaat het wel beter. Mijn hele lichaam is erdoor van slag geweest en mijn acne is wel deels terug, maar niet helemaal. Voor mij weegt de acne wel op tegen de voordelen van de pil niet slikken.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Fred wo 9 feb 2011 - 10:44

Diana is dacht ik niet zo'n fijne pil. Een vriendin van mij (ja, ik heb het wel eens over vrouwe dingen met der) is over gestapt op meridion of zo... Is een wat lichtere pil.. Misschien helpt dat wat..
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 10:49

Diane, is een vrij zware pil waarbij je een verhoogde kans op trombose hebt. Meer dan andere pillen. Die pil die jij noemt ken ik niet, maar mij krijg je met geen stok meer aan de pil. :face:

Slaap lekker allemaal!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 wo 9 feb 2011 - 11:35

Het is echt geweldig om te lezen hoe dit topic alle kanten op gaat... :-) Het begint met koekjes bakken voor de buurman en gaat via elephant naar de pil. Maar ja, aan de andere kant heeft 't ook wel allemaal 'n beetje met elkaar te maken... :P

Haha nou als seks beter werkt dan therapie dan moet ik toch echt maar eens op zoek naar 'n vent met 'n blousje! Wink Het is in ieder geval ook 'n stuk goedkoper en leuker... haha!

Welterusten!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 9 feb 2011 - 21:24

@ Fred: Haha lekker direct! Maar nee, ik ga niet meer aan de pil, daar word ik een heel depressief meisje van en dat is niet de bedoeling. Heb hievoor jaren sex gehad alleen met condooms en los daarvan kan ik mij er gewoon niet druk om maken Very Happy

@ Janelie: Zouden vrouwen dat inderdaad niet zeggen of zouden al die dames gewoon maar weer aan de pil gaan omdat het zo makkelijk is? Heb je je date nog gesmst? Hahaha beter dat je je over dit soort dingen druk kan maken dan dat er hele grote dingen in je leven spelen en je je daarover druk moet maken!

@ Angela: Haha mooie overloop toch! Ik verbaas mij ook over het feit dat we alweer op blz 50 Exclamation zitten, dat houdt in dat het gehele topic groter is dan 100 blz Exclamation Exclamation Euhm ik weet niet of sex beter werkt dan therapie maar een ding is zeker, het is goed voor je! (zolang je er zelf volledig achter staat natuurlijk!!)
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 10 feb 2011 - 4:04

Hahaha ja we hebben alweer heel wat pagina's vol gekletst! Very Happy

Of 't beter werkt weet ik ook niet maar goed, leuk is 't wel... :P Laat de mannen met blousjes maar komen! Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 30 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum