Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen? (deel 2)

+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj do 3 feb 2011 - 8:30

Wil ik het wel weten aangezien ik de woorden kwakjes enzo voorbij zie komen..?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 8:34

Uhm... tja ik weet niet of jij dat wil weten maar het valt wel mee hoor angel Denk wel dat je 't met 'n gerust hart kunt lezen. Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj do 3 feb 2011 - 8:48

Goed ik ben weer helemaal bijgelezen! Iemand al geprobeerd of het als gel werkt? :P

Roos, Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind het juist goed dat je het uit, dat hij een burnout heeft. Want, wat je daarna gewoon keihard moet zeggen en denken, hij is aan de beterende hand, en komt er sterker uit dan hij was toen hij erin ging! Want dat is wat vaak gebeurd, dat mensen er sterker uitkomen.

Fred bedoelt het vast niet zo, hij wil je gewoon als man onder de dames beschermen Roos smile Zie het als een grote broer voor al zijn zusjes hier haha!

Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 9:07

Zwoesj schreef:Goed ik ben weer helemaal bijgelezen! Iemand al geprobeerd of het als gel werkt? :P Ik niet in ieder geval want ik had geen kwakje bij de hand... Mocht ik er toevallig binnenkort eentje 'tegenkomen' dan probeer ik 't wel ff! pale Wacht er vooral niet op want dat kan dus nog wel ff duren

Roos, Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind het juist goed dat je het uit, dat hij een burnout heeft. Want, wat je daarna gewoon keihard moet zeggen en denken, hij is aan de beterende hand, en komt er sterker uit dan hij was toen hij erin ging! Want dat is wat vaak gebeurd, dat mensen er sterker uitkomen.

Fred bedoelt het vast niet zo, hij wil je gewoon als man onder de dames beschermen Roos smile Zie het als een grote broer voor al zijn zusjes hier haha! Haha dan heeft ie 't toch maar mooi heel druk met ons! Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 9:15

Oh en Zwoesj, weet je wat ik van de week tegenkwam toen ik op recepten voor cupcakes aan 't zoeken was? Jouw avatar! Ik dacht 'Hé das van Zwoesj!' Very Happy *Tótaal nutteloze reactie, i know*
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj do 3 feb 2011 - 9:19

Haha ja zelfs buiten het forum om kom je niet van me af :P

Nee Fred heeft een dagtaak aan ons, we zijn ook zo lastig met onze kwakjes, onderbroeken, strings en alles!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 9:24

Lieve mensen, wat ben ik toch blij met jullie meelezen/meeleven/mening enzo!

@ Angela: Dat mag je vragen hoor! Ik ervaar die reacties wel enigzins als vervelend, helemaal omdat er minder gekeken wordt naar hem als persoon. En daar gaat het tenslotte om naar mijn idee. Kijk als ie een hersentumor had gehad ofzo dan had hem dat ook geen ander mens gemaakt. Het is soms lastig voor hem denk ik, maar goed ik ga ervanuit dat het alleen maar beter gaat, met her en der een terugval.
Ik verbaas mij erover dat het voor veel mensen een beetje "eng" is, maar goed, dat zal aan mij liggen smile Dank je voor je complimenten:)

@ Janelie: Wat leuk dat je een date hebt! Wat gaan jullie doen enzo? Niet zo pessimistisch zijn he!
Het gaat vast goed met de buurman, laatste keer dat we smste in ieder geval wel :P We hadden elkaar op msn en hij nodigde zichzelf uit om mijn huis te komen bekijken! Vandaar Very Happy

Hmmmm sperma in je parfum, wat zou er dan in mannenparfum zitten? Hahaha hij bezit inderdaad zo af en toe een kwakje, boxers en een piemel :P

@ Zwoesj: Dat is fijn om te lezen! Ik weet ook wel dat Fred het niet zo bedoelde, was gewoon even de druppel op een hete plaat.. Ik merk gewoon dat ik een beetje aan mijzelf ga twijfelen enzo en daar baal ik dan weer van!

Hahaha ik denk wel dat het werkt hoor, als je een sok gebruikt om het op te vangen dan wordt de sok ook hard! * Hahahah zoooo fout dit!*
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect do 3 feb 2011 - 9:26

Ik kijk hier af en toe of de piemel/sperma kust al veilig is.. so far no luck :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj do 3 feb 2011 - 9:27

Zo te lezen heb jij ervaring met een sok als een soort condoom gebruiken? :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 9:33

Zwoesj schreef:Zo te lezen heb jij ervaring met een sok als een soort condoom gebruiken? :P

Ik vraag me toch ook af hoe jij dat weet RR...? angel
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 9:39

Roze Roos schreef:Lieve mensen, wat ben ik toch blij met jullie meelezen/meeleven/mening enzo!

@ Angela: Dat mag je vragen hoor! Ik ervaar die reacties wel enigzins als vervelend, helemaal omdat er minder gekeken wordt naar hem als persoon. En daar gaat het tenslotte om naar mijn idee. Kijk als ie een hersentumor had gehad ofzo dan had hem dat ook geen ander mens gemaakt. Het is soms lastig voor hem denk ik, maar goed ik ga ervanuit dat het alleen maar beter gaat, met her en der een terugval.
Ik verbaas mij erover dat het voor veel mensen een beetje "eng" is, maar goed, dat zal aan mij liggen smile Dank je voor je complimenten:) Ja ik denk dat het inderdaad aan jou ligt, maar dan dus wel in positieve zin! Jij kunt daar 'doorheen' kijken terwijl heel veel mensen inderdaad alleen nog maar een burn-out zien. Ik denk dat dit juist voor je buurman heel erg prettig is om te ervaren. Dus laat je niet beinvloeden door de reacties die je krijgt en blijf je gevoel volgen! Kan me wel voorstellen dat je de reacties vervelend vindt hoor, ik denk dat ik dan het gevoel zou hebben dat ik me zou moeten verdedigen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 9:40

Hahaha nee hoor, geen sok als condoom.. Gewoon jong zijn en alleen maar handwerk doen en tja waar laat je het dan, dus dan maar in een sok!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 9:40

Dat gevoel krijg ik inderdaad Angela en dat is naar! Terwijl ik denk, mensen wees gewoon blij voor mij!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj do 3 feb 2011 - 9:44

Wij zijn hartstikke blij voor je Roos smile
We begrijpen je ook en staan volledig achter je
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 9:46

Roze Roos schreef:Dat gevoel krijg ik inderdaad Angela en dat is naar! Terwijl ik denk, mensen wees gewoon blij voor mij!

Dat kan ik mij heel goed voorstellen, vervelend voor je! hug

En wat betreft dat kwakje en de sokken; hahahaha géniaal! Laughing
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 9:49

Very Happy Super! Weet je/weten jullie, afgelopen jaren was mijn leven op zijn zachts gezegt niet altijd makkelijk en heb dus een hoop met vriendinnen gepraat over negatieve punten/zaken etc. Inmiddels is alles weer redelijk rustig en leuk, dus ik denk dan, wees blij dat ik positieve verhalen vertel! En JAAA ik weet ook wel dat ze het beste met mij voor hebben en mij een vriendje/relatie gunnen waarbij het allemaal makkelijk en vanzelf gaat en ja die gun ik mijzelf ook wel, maar toch, hij is leuk en wordt er niet minder leuk van door zijn burn-out!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 9:50

Hahahaha die informatie kon ik jullie natuurlijk niet onthouden angel net als dat condooms met bananensmaak vies zijn!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj do 3 feb 2011 - 9:52

Roze Roos schreef:Hahahaha die informatie kon ik jullie natuurlijk niet onthouden angel net als dat condooms met bananensmaak vies zijn!

Welke smaken zijn wel aan te raden? :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 9:56

Roze Roos schreef: Very Happy Super! Weet je/weten jullie, afgelopen jaren was mijn leven op zijn zachts gezegt niet altijd makkelijk en heb dus een hoop met vriendinnen gepraat over negatieve punten/zaken etc. Inmiddels is alles weer redelijk rustig en leuk, dus ik denk dan, wees blij dat ik positieve verhalen vertel! En JAAA ik weet ook wel dat ze het beste met mij voor hebben en mij een vriendje/relatie gunnen waarbij het allemaal makkelijk en vanzelf gaat en ja die gun ik mijzelf ook wel, maar toch, hij is leuk en wordt er niet minder leuk van door zijn burn-out!

Zolang jij hem leuk vindt is het goed, toch? En ja waarschijnlijk is een relatie beginnen met iemand die een burn-out heeft wat lastiger dan wanneer daar geen sprake van is maar zolang het voor jou geen belasting/probleem is en je niet als hulpverlener in de relatie staat, dan is het toch gewoon goed? Die burn-out hoort bij hem maar hij ís geen burn-out.
Daarbij kun je ook nu een relatie beginnen met iemand die nergens last van heeft en krijgt diegene over 1,5 jaar een burn-out/hersentumor/wat dan ook... Dan 'dump' je diegene toch ook niet meteen?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 do 3 feb 2011 - 9:58

Zwoesj schreef:
Roze Roos schreef:Hahahaha die informatie kon ik jullie natuurlijk niet onthouden angel net als dat condooms met bananensmaak vies zijn!

Welke smaken zijn wel aan te raden? :P

Qua condooms kan ik je geen advies geven maar kan je wel zeggen dat van die (goedkope) bodypaint met chocoladesmaak ook geen aanrader is... angel
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect do 3 feb 2011 - 10:00

Zwoesj schreef:
Roze Roos schreef:Hahahaha die informatie kon ik jullie natuurlijk niet onthouden angel net als dat condooms met bananensmaak vies zijn!

Welke smaken zijn wel aan te raden? :P
ik zou gewoon niet aan een condoom sabbelen, ze zijn allemaal vies :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj do 3 feb 2011 - 10:01

Echt ik leer hier dingen die ik nooit bij de biologieles geleerd heb!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 10:08

Daarom raden ze pubers ook aan om gewoon te kletsen met andere mensen :P

Nee op condooms sabbelen is sowieso geen aanrader, maar aardbei is het "lekkerst"..

@ Angela: Zo denk ik er ook over, ik sta niet als hulpverlener binnen onze relatie en ik ga ervanuit dat hij mij ook niet zo ziet. En ja, dat is mijn idee ook, weet ik veel wat er in de rest van mijn leven gaat gebeuren maar hoop van harte dat als ik een relatie heb en wat krijg dat ik niet om die reden gedumpt wordt.
Het is zeker niet altijd even makkelijk en bij veel zit ik nog in de aftastende fase enzo, maar dat geeft niet. Wat ik wel enigzins jammer vind is dat ie even vergeten was om te communiceren dat alles op zijn tijd kwam en dat we het rustig aan doen..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj do 3 feb 2011 - 10:18

Ik hoop dat je mij hier nu toch niet bestempeld als een puber he
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 10:21

Neee zeker niet! Dat was omdat je tijdens biologie op school zo weinig leert, dat soort dingen leer je van je vriendinnen of schijnbaar een aantal jaren later op een forum..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 20 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum