Doen? (deel 2)
+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Doen? (deel 2)
Yes, samen studiosport kijken...
Haha ik ben helemaal niet van de sport en gelukkig de mannen in mijn leven ook niet, ik geloof niet dat ik ooit één aflevering van studiosport heb gezien.
Maar daarna BZV kijken lijkt me dan weer wél 'n goed plan! Gezellig op de bank, knuffelen, zoenen, ... *leen ff je roze wolk hè*
Haha ik ben helemaal niet van de sport en gelukkig de mannen in mijn leven ook niet, ik geloof niet dat ik ooit één aflevering van studiosport heb gezien.
Maar daarna BZV kijken lijkt me dan weer wél 'n goed plan! Gezellig op de bank, knuffelen, zoenen, ... *leen ff je roze wolk hè*
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik wil hem graag samen met je delen hoor! Tja.. Ik tref dus wel mannen die van sport houden, studiosport vind ik nog niet zo erg om me te kijken, dat zijn maar korte stukjes, wedstrijden word ik altijd een beetje gaar van.. En ik vind BZV daarna een mooie compromis!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Hahaha ik dacht: 'huh wil ze 'm (buurman) met me delen?!' Maar je bedoeld je roze wolk natuurlijk!
Je hebt inderdaad een mooie compromis gesloten!
Je hebt inderdaad een mooie compromis gesloten!
Ja mijn roze wolk, buurman wil ik liever voor mijzelf houden! Ik gun je van alles hoor, maar ik deel liever niet!
Roze Roos- Ratel
Hahaha hoezo blond?
Ik zou 'm ook mooi voor mezelf houden als ik jou was! :-) Dan zoek ik gewoon nog ff verder naar 'n leuke (buur)man...
Ik zou 'm ook mooi voor mezelf houden als ik jou was! :-) Dan zoek ik gewoon nog ff verder naar 'n leuke (buur)man...
Niet meer onzeker zijn hoor RR, die van jou neemt tenminste initiatief! Lekker van genieten en alvast veel plezier zondag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dank je Blissie, ben het met je eens hoor. Hij neemt gewoon initiatief enzo dus wat dat betreft niks te klagen!
Angela, mocht ie leuke neefjes/vrienden hebben dan gooi ik ze hier wel in de aanbieding!
Angela, mocht ie leuke neefjes/vrienden hebben dan gooi ik ze hier wel in de aanbieding!
Roze Roos- Ratel
Ach wat ben jij toch ook ongelooflijk attent RR! We zien ze wel verschijnen...
Hahaha ik weet niet of ie die heeft hoor, maar mocht ie ze hebben... Ik zal wel zeggen, ik weet nog wel wat leuke dames die wel open staan voor een date!
Roze Roos- Ratel
Wat doe je hier dan nog?! Ga dat eens gauw uitzoeken!!!
Sorry he, ik dacht dat het hier gezellig genoeg was om te blijven!
Paiq is een leuke tussenoplossing
Paiq is een leuke tussenoplossing
Roze Roos- Ratel
Haha nou vooruit dan maar, blijf maar gezellig hier!
Pfffff.... Ondertussen verveel ik mij en vertelt mijn date mij dat ie mij niet nutteloos vindt! Ik vond mezelf nutteloos of nou ja mijn avond... Ik kijk denk ik maar ff naar de zoektocht naar een man voor Tatjana en zo maar eens mijn bed verschonen, slaapt wel zo lekker
Roze Roos- Ratel
Whhaaa hij komt me even zoenen
Roze Roos- Ratel
leuk!
Is je bed al verschoond??? You never know...
Is je bed al verschoond??? You never know...
We hebben even een eindje gelopen, wilde wegwaaien en gezoend! Aaaah wat heerlijk Man mijn roze wolk is er weer hoor, niks onzekerheid hoewel ik denk dat we zondag misschien toch maar eens even gaan babbelen over wat we verstaan onder rustig aan doen, ben wel nieuwsgierig
Roze Roos- Ratel
Fijn dat je roze wolk er weer hélemaal is!!!
Je 'durft' 'm niet onder ogen te komen als je ziek bent maar wel met storm en je hele kapsel dus in de vernieling ligt?
Misschien is 't wel prettig om dat allebei even duidelijk te hebben, wat jullie verstaan onder 'rustig aan doen'. En je hoeft toch niet meteen de komende 5 jaar uit te stippelen?
Ik ga maar eens slapen... 'Fijn' met die wind, word daar altijd zo onrustig van...
Slaap lekker!
Je 'durft' 'm niet onder ogen te komen als je ziek bent maar wel met storm en je hele kapsel dus in de vernieling ligt?
Misschien is 't wel prettig om dat allebei even duidelijk te hebben, wat jullie verstaan onder 'rustig aan doen'. En je hoeft toch niet meteen de komende 5 jaar uit te stippelen?
Ik ga maar eens slapen... 'Fijn' met die wind, word daar altijd zo onrustig van...
Slaap lekker!
Het gaat gewoon echt Daar word ik blij van!
Slaap lekker!
Slaap lekker!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Klinkt goedRoze Roos schreef: We hebben even een eindje gelopen, wilde wegwaaien en gezoend! Aaaah wat heerlijk Man mijn roze wolk is er weer hoor, niks onzekerheid hoewel ik denk dat we zondag misschien toch maar eens even gaan babbelen over wat we verstaan onder rustig aan doen, ben wel nieuwsgierig
Gast- Gast
Ja ik zie er nog altijd charmanter uit als ik half weggewaait ben dan wanneer ik ziek ben!
Ik word ook altijd onrustig in mijn hoofd van wind Maar heb wel heerlijk geslapen!
Wat waren jullie nog laat wakker trouwens!
Ik word ook altijd onrustig in mijn hoofd van wind Maar heb wel heerlijk geslapen!
Wat waren jullie nog laat wakker trouwens!
Roze Roos- Ratel
Maar Roos ;P wat doe jij (nog) op Paiq de buurman heeft dat plekje in je leven toch al wel ingenomen? Haha, nog wat gedronken na 't wandelen? (A)
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Hahaha ik doe niks op Paiq, maar vriendinnen van mij wel en heb er ook wel een rond gehangen(ver voor buurman ) en het is leuk vermaak, aanrader dus! Voor mijn mannelijke aandacht heb ik mijn buurman al inderdaad
Nee, gewoon naar huis na het wandelen, hij ging naar bed en ik ging hier nog even hangen
Nee, gewoon naar huis na het wandelen, hij ging naar bed en ik ging hier nog even hangen
Roze Roos- Ratel
haha een wijntje drinken is toch ook onder langzaam aan niet uitgesloten? Hehe, ja, moet ik ook op Paiq gaan kijken? Kom ik jou ineens tegen mag vast niet van de buurman?
Kerel- Kletskop
Ga jij mij maar zoeken op Paiq hoor weet je wel hoe piaq werkt? Nou het was al laat dus hij ging slapen en ik nog niet
Roze Roos- Ratel
Haha nee, maar dat kan niet heel moeilijk zijn toch? Al zou ik zelfs als ik dat wist, nog niet weten hoe ik je zou vinden
'k moet toch eens aan die glazen bol vrage'n wat 'r voor mij in 't vat zit (A)
'k moet toch eens aan die glazen bol vrage'n wat 'r voor mij in 't vat zit (A)
Kerel- Kletskop
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Doen? (deel 3)
» Minder werken...doen of niet doen?
» wat als je partner... deel 2
» Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)
» Top of the hour deel.....
» Minder werken...doen of niet doen?