Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen? (deel 2)

+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 18 jan 2011 - 11:56

smile dat is fijn om te horen! Ik heb geen idee hoe lang het duurt, ik denk dat hij er goed aan zou doen om een andere baan te zoeken, maar goed daar zitten natuurlijk wel voor- en nadelen aan. We zullen het zien, hopelijk hebben de dates een positieve invloed op hem! Zijn ex begreep hem compleet niet en had volgens mij ook weinig geduld, ergens zit daar nog wel een punt waarop hij gevoelig is geloof ik.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect di 18 jan 2011 - 11:59

Het is ook niet niks als iemand zich zo rot voelt. Zal voor die ex ook wel lastig zijn geweest, ik ben zelf ook niet super sociaal dus begrijp het wel. Hebben jullie het dan wel eens over een eventuele andere baan? Of vind je dat dat (nog) niet jouw plek is om het daarover te hebben?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 18 jan 2011 - 12:08

Ik begrijp ook wel waarom veel relaties op dit soort dingen stuk lopen, het vraagt nogal wat incaseringsvermogen volgens mij als je al vol in een relatie zit enzo. We hebben hele gesprekken over zijn werk al gehad, hij heeft duidelijk voor zichzelf wat hij wil en dat is goed denk ik. Verder ben ik soms wat aftastend waar ik mij wel/niet mee mag bemoeien enzo. Waarom ben jij niet zo sociaal? Je komt wel sociaal over namelijk, vandaar dat ik het mij ff af vroeg..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect di 18 jan 2011 - 12:17

Ja dat is in ieder geval al iets goeds, weten wat je(hij) wilt. Is ook wel lastig, als je net aan het daten bent is het toch de kunst om het luchtig te houden maar ook weer niet te oppervlakkig, je moet elkaar wel leren kennen. Ach, je doet het vast goed

O haha bedankt, ik heb vooral moeite met contact leggen en vaker met meiden dan jongens. Ik weet niet precies waarom, maar ik heb een afstandelijke houding en ik kijk kennelijk arrogant :P Heb ook meerdere keren meegemaakt dat ik een nieuw vriendinnetje maakte op de middelbare school en dat diegene dan opbiechtte dat ze altijd dacht dat ik arrogant was terwijl ze me daarna juist tof vond sinds ze me leerde kennen haha
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 18 jan 2011 - 12:22

Dat is inderdaad de kunst van het daten geloof ik en aangezien het feit dat ik niet zo super veel date-ervaring heb en hij ook nog een burn-out heeft ben ik er soms wat voorzichtig mee!

Aaah bedoelde je het zo BE, dank voor de uitleg! Denk dat het helemaal niet zo slecht is als je wat afstandelijker bent in het begin, hoewel dat misschien het contact maken wel lastiger maakt. Oow dat arrogant kijken herken ik, ik kan ook nogal donker van mij af kijken en heb nogal een scherpe tong, dat kan niet iedereen waarderen. Heb je er zelf last van?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect di 18 jan 2011 - 12:31

Ik denk dat je qua strategie goed zit hoor, het is ook zo lastig. Maar als beide partijen het wel zien zitten meet het allemaal niet zo nauw denk ik, tja verder heb ik er ook nul ervaring mee beland altijd met iemand die ik al een tijd ken ergens van.

Ja ik heb er wel last van dat van die scherpe tong heb ik ook. En ik ben ook niet attent van mezelf uit, moet daar wel meer moeite voor doen. Maar aan de andere kan is het gewoon mijn karakter waar ik verder over het algemeen wel tevreden mee ben en mijn goede vrienden weten dat ook wel.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 18 jan 2011 - 12:35

Aaah is dat de truc, eerst iemand gewoon kennen en er dan mee in bed belanden Laughing Ja liever nu rustig aan doen dan dat het straks stuk loopt op het "tempo", het is goed zo en voelt goed.

Als je er zelf vrede mee hebt is het goed toch? Ik heb wel een tijd "last" gehad van mijn scherpe tong maar inmiddels is het goed zoals het is! Ging jij trouwens niet naar bed :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect di 18 jan 2011 - 12:42

*

Ja ik ging ook! maar ik kreeg trek van het nachttopic en nu heb ik een croissantje in de oven gedaan Embarassed Jij moest toch ook leren morgen?


Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 20 jan 2011 - 0:15; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 18 jan 2011 - 12:45

Ai ai ai.. Ach over 10 jaar is vroeg genoeg en anders word je van tevoren een keertje aangeschoten en gaat het allemaal wat makkelijker :P

Ik ben druk aan de studie, bezig met mijn onderzoeksverslag, leek mij lekkerder slapen straks! Oow lekker man, croissantje! Hmmm ik krijg langzaam aan ook honger!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect di 18 jan 2011 - 12:52

O shit sorry! zal voortaan niks meer over lekker eten zeggen angel
Hey goed bezig dan met je verslag! ik kan ook nooit lekker slapen voor 2 uur Rolling Eyes

*


Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 20 jan 2011 - 0:16; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 18 jan 2011 - 12:55

Ik kan best lekker slapen voor 2 uur, maar niet als ik nog van alles "moet". Begin nu wel moe te worden en heb best wat gedaan, dus morgen weer een dag!

Haha weet je meteen wat je volgende keer moet doen :P Film kijken, wijntje drinken en dan...
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect di 18 jan 2011 - 13:01

Ok heb je in ieder geval wat nuttigs gedaan nog smile Ik ga nu echt over 10 min slapen

*


Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 20 jan 2011 - 0:16; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 18 jan 2011 - 23:01

Aaaah dan is misschien mekaar eerst op een andere manier leren kennen wel de insteek Wink .. Ik denk ook wel dat het lastig is, het bed delen terwijl je al vrienden bent!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Bliss wo 19 jan 2011 - 3:33

Zo wat een nachtelijke conversaties hier joh! Toen lag ik allang op één oor Wink
Maar klinkt goed Roos, en zie je hem vandaag nou alweer? (is toch wel een stuk makkelijker, als je date je buurman is...)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 19 jan 2011 - 4:35

Dat is ook wat verstandige mensen in de nachtelijke uren doen, slapen;).. Ja hij komt zo, mijn kapstok ophangen:).. Ik ben benieuwd, gok dat ie wel blijft eten enzo!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 wo 19 jan 2011 - 4:50

cheers ik behoor tot de verstandige mensen! Jullie zijn nog wel ff door gegaan gisteravond/vannacht haha! Nog wel goed kunnen studeren?

Hmm dat kan dan dus wel eens 'n lange avond samen worden RR... Wink Leuk!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Sweety wo 19 jan 2011 - 4:56

Dat gaat ook de goede kant op hier! Wat leuk dat jullie elkaar steeds meer gaan zien. En dat hij je kapstok komt ophangen.. Ik hoor hier een setje van 2011! :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 wo 19 jan 2011 - 4:56

Roze Roos schreef:@ Angela Staat je goed, prater zijn! Ik was dat ook wel van plan, maar gezien jij regelmatig een reactie geeft, dacht ik, ik wacht het even af!
smile Dank je voor je compliment! Ja bizar is dat eigenlijk bij mij, ik ben vrij snel in mijn oordeel over dingen, maar veroordeel mensen niet om dingen waar ze zelf weinig tot geen invloed op hebben. Maar ondanks dat we mekaar al wel een beetje kende heeft hij wel initiatief genomen om een keer af te spreken enzo, ik ben hier zeker blij mee maar ook wel verbaasd. Ik kan natuurlijk niet in zijn hoofd/gevoel kijken, maar goed..

@ BE: Het gaat wel wat beter, maar het is wel duidelijk te merken dat hij de enige dag beter in zijn vel zit dan de ander. Maar dat kan ook komen doordat hij wat opener wordt en meer gedachten/gevoelens deelt/wil delen.

Ik denk dat dat een hele goede eigenschap is; dat je mensen niet veroordeeld om de dingen waar ze zelf geen/weinig invloed op hebben! Ik denk dat mensen dan ook eerder zichzelf bij je durven te zijn en dat is prettig, zeker ook in jouw werk lijkt me.
Ik ben ook wel verbaasd over het feit dat hij initiatief heeft genomen en we kunnen inderdaad niet in zijn hoofd kijken maar ik denk toch echt wel dat dit komt door hoe hij naar jou kijkt. Als hij jou 'wel leuk' had gevonden denk ik niet dat hij dit allemaal had gedaan...

Dat van die wisselingen herken ik wel heel erg! En het kan inderdaad zijn dat het je nog meer opvalt omdat hij er nu wat opener in is. Het is gewoon 'n heel lastig proces dat je doorloopt met vallen en opstaan.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj wo 19 jan 2011 - 5:13

Roos heeft gewoon een heel goeie invloed op hem als ik dat zo hoor smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 19 jan 2011 - 7:48

Aangezien je nog niet gereageerd weer hebt ga ik er vanuit dat hij is blijven eten cheers . Heel fijn dat hij zich zo bij jou op z'n gemak voelt. Je werkt ook in de zorg toch? Vaak stralen mensen die in de zorg werken wel een soort van rust en vertrouwen uit. Of ze zijn hun beroep mis gelopen. Ik hoop dat je weer een leuke avond hebt gehad Very Happy En wellicht slaap je vanavond wel niet alleen. Haha, eerst zaten we 'te wachten' op de eerste zoen, nu wachten we op de eerste nacht samen I love you
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Fred wo 19 jan 2011 - 8:03

Idd, en straks op het samenwonen en daarna de trouwdatum en de kids.. haha..
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 wo 19 jan 2011 - 8:17

En wij komen graag op jullie bruiloft hoor! Wink

Moet je je voorstellen dat jullie inderdaad 'nog lang & gelukkig leven', dan hebben jullie toch wel 'n heel leuk verhaal om later aan jullie kleinkinderen te vertellen? Haha! "Oma ging koekjes bakken en omdat ze opa leuk vond heeft ze er 'n paar bij hem in de brievenbus gedaan. Toen zijn oma en opa gaan daten en na 'n aantal leuke dates kregen ze 'n relatie" *droom even op jouw roze wolk mee hoor RR* :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 19 jan 2011 - 8:23

Jaa een bruiloft Very Happy

En dat verteld oma aan haar kleinkinderen dat ze het heel spannend vond om met opa te daten en dat ze dat toen op een forum heeft gezet. Dat is iets op internet. Dat kennen jullie dan helemaal niet meer, maar dat was helemaal hip in oma's tijd Wink
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 wo 19 jan 2011 - 8:36

Haha ja die kids zitten oma dan waarschijnlijk :shock: aan te kijken: huh, forum, wat is dat?!? Pff dát is ouderwets oma! Laughing
En dan zegt oma: 'Ja en die meiden en jongens op dat forum, die zwijmelde helemaal met mij mee, die zaten zo ongeveer zelf op een roze wolk door mijn verhalen. En ze waren ook erg nieuwsgierig, zaten de hele avond op dat forum te wachten als oma en opa 'n date hadden, totdat oma kwam vertellen hoe het was.' Haha!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 19 jan 2011 - 9:10

Angela_1986 schreef:Haha ja die kids zitten oma dan waarschijnlijk :shock: aan te kijken: huh, forum, wat is dat?!? Pff dát is ouderwets oma! Laughing
En dan zegt oma: 'Ja en die meiden en jongens op dat forum, die zwijmelde helemaal met mij mee, die zaten zo ongeveer zelf op een roze wolk door mijn verhalen. En ze waren ook erg nieuwsgierig, zaten de hele avond op dat forum te wachten als oma en opa 'n date hadden, totdat oma kwam vertellen hoe het was.' Haha!

Ja, nee kinders niet zo'n gezicht trekken. Dat waren helemaal geen sneue meiden, nee ze waren gewoon geinteresseerd. Dat doen jullie nu toch zelf ook bij jullie digitale vrienden van mars?? :P

Angela heb jij eigenlijk weleens een foto gepost? Ik heb jou nog nooit gezien angel Net als Fred haha
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum