Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 17 dagen dieet

+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het 17 dagen dieet - Pagina 3 Empty Re: Het 17 dagen dieet

Bericht  Bay di 26 jun 2012 - 1:09

Mijn boek is binnen! Straks even lezen en dan vanaf morgen er echt aan de slag!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Atelier Madame di 26 jun 2012 - 1:35

Ik had nog een bon liggen van Bol.com dus voor 4,95 heb ik hem nu besteld. Als ik het niets vind kan ik m altijd nog cadeau doen aan mn schoonmoeder (die mag wel wat kilo's kwijt en is al jaren aan het jo-joen)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Ooh La La! di 26 jun 2012 - 1:49

Leuk dat een aantal het toch gaat proberen!
Hopelijk kunnen we elkaar wat motiveren :cheering:

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Atelier Madame di 26 jun 2012 - 1:53

Ooh La La! schreef:Leuk dat een aantal het toch gaat proberen!
Hopelijk kunnen we elkaar wat motiveren Het 17 dagen dieet - Pagina 3 281626781

Inderdaad. Hoewel het bij mij gewoon eigenlijk onzin is hoor, maar ik heb gewoon in mijn kop zitten dat ik weer terug wil naar het gewicht wat ik een aantal jaar geleden had. En mogelijk kan ik dat nu is een keertje krijgen door me aan dit dieet te houden smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet di 26 jun 2012 - 3:08

Hoi dames..!

Hoe bevalt het jullie?
Ik heb vandaag het boek gekocht en ik wil maandag beginnen..nieuwe week, nieuw dieet Het 17 dagen dieet - Pagina 3 1578173417 Daarnaast sport ik 3x in de week met better belly.. T/m maandag lees ik even met jullie mee en vanaf maandag klets ik gezellig met jullie mee..Het 17 dagen dieet - Pagina 3 561177

Hoeveel willen jullie aan kg's kwijt?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ooh La La! di 26 jun 2012 - 3:19

Voor mij zou het ideaal zijn om in ieder geval 10 kg kwijt te raken. Ik zit nu op dag 9 en ben 3 kg kwijt.
Ik ben van plan, afhankelijk van het resultaat, om na cyclus 2 weer met cyclus 1 te beginnen en dan het rijtje afwerken tot cyclus 4.

Ik sport af en toe, maar als ik sport zit ik zo'n 3 uur op m'n racefiets. Ik merk wel dat ik tijdens de 1e cyclus weinig energie heb om echt te gaan fietsen. Ga het dit weekend wel proberen en zal dan ook vooraf gewoon 3 boterhammen eten. Mag eigenlijk niet, maar op 2 eieren of een bordje yoghurt ga ik het niet redden. Verder doe ik alles op de fiets, qua werk boodschappen etc. Om de dag loop ik 20 minuten vanaf m'n werk naar huis.

Hoeveel wil jij afvallen Ik_zelf_87?

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  minoessepoes di 26 jun 2012 - 3:48

Mijn vriend mag ook wel wat kilo's kwijt en hij begon er van de week zelf weer over, dus ik dacht eens hier naar kijken, ik zou dan ook wel solidaire zijn hoewel ik niet af hoef te vallen is het niet erg als er iets af gaat.Maar zo'n dieet zou voor mij praktisch geen optie zijn.

Ik sta 's ochtends om 5 uur op, dan ga ik echt geen roerei voor mezelf maken, dan moet ik nog vroeger opstaan, dat zou dus betekenen dat ik elke dag 2 eieren koud voorgekookt uit de koelkast moet eten. Ik kan niet dagelijks zuivel producten eten ivm met eczeem, dus dat is al een probleem met al die yoghurt en af en toe een glas melk.

En hoe doen jullie dat dan met werk? 's Ochtend nog vroeger opstaan en dan een salade met kip maken en meenemen? Ik heb geen koelkast op mijn werk, dus dat blijft dan toch helemaal niet lekker/ goed, met vis zou ik dat al helemaal niet aandurven, zeker niet als het wat warmer gaat worden.

Met andere woorden, ik ben benieuwd hoe de dagen van werkend mensen eruit zien met dit dieet en hoe je het allemaal regelt? Misschien dat ik er dan een middenweg in zou kunnen vinden waardoor het voor mij wel te doen is.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 3:55

Ik heb het boek ook gekocht. Ik heb hem nog niet open gemaakt (moest eerst van mijzelf aan m'n afstudeerproject werken Het 17 dagen dieet - Pagina 3 253468018 ) maar dat heb ik nu gedaan en zometeen haal ik het folietje eraf.

@ minoes, wat raar dat je geen koelkastje hebt Laughing . Ik zou ook niet weten hoe ik dan mijn spul mee zou moeten nemen o.i.d.

Op school haalde ik meestal yoghurt uit van die (belachelijk dure bakjes) en fruit kon je ook krijgen. Wel sta ik 's ochtends eerder op om een eitje te bakken/koken/roeren. Maar kan me voorstellen dat als je zo vroeg op moet dat niet echt een optie is.

Misschien een koelkasje met elementen? Verder dan dat kom ik ook niet echt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 3:58

Ohja ik wil trouwens 3/4 kg kwijt. (Ik zit nu een kleine week met 1 kg te stoeien die er opeens aanzat en niet meer af wil haha) Vandaar mijn drastische beslissing om nu de menuutjes uit het boek te volgen).

Wil op 1 augustus 3/4 kg kwijt zijn (die ene kg van mijn verhaal van net haha, en dan nog 2/3 omdat dat wel kan). Iets meer dan 500 gr. per week.

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! di 26 jun 2012 - 3:59

Ik zat ook te twijfelen hoe ik dit zou doen met werken. Ik werk op kantoor, dus dat is het probleem niet zo, maar ik heb alleen maar mannelijke collega's die afvallen en op je eten letten de grootste onzin vinden.

Heb toen ik begon gewoon gezegd; jongens, ik ben op dieet en zal de komende tijd dus geen brood en koekjes eten. Bied me daarom ook aub niks aan. Er werd wat lacherig om gedaan, maar ondertussen vinden ze het wel knap dat ik het volhou.

Tijdens de lunch maak ik gewoon een salade klaar. Ik doe iedere dag boodschappen voor ons allemaal dus kan zelf bepalen wat ik mee neem. Meestal zijn de salades wat saai (sla, tomaat, komkommer en kipfilet). Morgen ga ik een uitgebreidere maken, met als extra olijfjes, paprika, ui en misschien een klein beetje (vetarme?) feta.

Eieren kook ik gewoon 's ochtends, maar ik hoef dan ook niet om 5 uur op te staan.

Als er een "ingewikkeld" lunch gerecht staat in het boek eet ik toch gewoon een salade. Ga geen kipfilet en groente grillen op kantoor. Probeer gewoon wat volgens de richtlijnen te doen. Als het daardoor iets minder snel gaat, vind ik het oke..

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 4:02

Met vetarme dingen moet je uitkijken. Daar worden vaak weer suikers aan toegevoegd om smaak te krijgen. Dan kun je beter gewoon een paar blokjes 'echte' griekse feta pakken. Vetten heb je toch nodig en als je geen heel pakje in de sla gooit is dat echt geen probleem.

Net als met mayonaise. Ik pak altijd de vetse zaanse mayonaise. Daarin zitten de minste koolhydraten en suikers. En qua vet zit er misschien per 100 gram 10 gram meer in. (Terwijl qua suikers het verschil echt 15/20 gram is).

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! di 26 jun 2012 - 4:10

Oh goed om te weten! Dan koop ik gewoon lekkere feta Wink

Heb vandaag echt allerlei verleidingen; collega's eten de hele dag niks anders dan stroopwafels, brood met pindakaas, tuc koekjes... En ik zit met hoofdpijn en een hongergevoel Neutral

Vanavond ga ik gevulde paprika eten (hopelijk kan ik ergens kalkoengehakt vinden, anders gewoon gehakt).

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 4:39

Heeft iemand een voorbeeld van een dagmenu? Ik ben wel benieuwd wat je zo ongeveer eet op een dag Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! di 26 jun 2012 - 5:41

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Bay di 26 jun 2012 - 6:31

Ik zag ook kalkoengehakt staan. Nog nooit ergens gezien. Ik denk dat ik daarvoor kipgehakt neem.
Bay
Bay
Prater
Prater

Bericht  Ooh La La! di 26 jun 2012 - 6:34

Kalkoengehakt en kipgehakt heb ik ook nog niet gevonden.
Heb van de week wel kalkoenburgers van de AH gehad.
Vandaag heb ik gewoon half om half gehakt genomen...

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Poubelle di 26 jun 2012 - 6:48

Kipgehakt kun je bij de poelier kopen, is erg lekker! Vind het zachter van smaak dan rundergehakt.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Pannetoet di 26 jun 2012 - 7:04

Ooh La La! schreef:

Hoeveel wil jij afvallen Ik_zelf_87?

Ik weeg nu rond 66/67kg denk ik (Heb al een tijdje niet op de weegschaal gestaan..) bij een lengte van 1.55 en ik wil uiteindelijk, tenminste dat hoop ik te halen, rond de 55kg wegen.. maar mijn eerste doel is 63kg.. ik heb alleen geen weegschaal Het 17 dagen dieet - Pagina 3 1578173417 Ik woon sinds kort samen en zonder weegschaal bevalt me prima haha..

Net een uurtje op de loopband gestaan.. 45min 5km/u lopen (400calorieën verbrand jeeujj) en toen ik thuis kwam heb ik heel verstandig een maaltijdsalade gemaakt: ijsbergsla, mais, appel, zalm en iets dressing..erg lekker terwijl mijn vriend naast mij zit met een zak chips haha!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 7:31

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! 17 dagen is zo om, dus als het wat is, dan begin ik over twee weken ook. Dan red ik het nog precies een keer voor mijn vakantie Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 26 jun 2012 - 7:35

Het is vier keer 17 dagen volgens mij hoor :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 7:38

Atelier Madame schreef:Het is vier keer 17 dagen volgens mij hoor :P

Dan alleen de eerste ronde :P Ik dacht dat je 17 dagen had, die je zo aak als je wilt kunt herhalen. Ik kijk ook één keer dr. Phil laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 8:23

En als je bijna op streef bent en je hoeft maar bijv. 5 kg dan mag je van ronde 1 naar ronde 4 (normaal eten). En als je vind dat je weer teveel aankomt (zeg 3 kg) dan doe je weer ronde 1.

Ik ga ronde 1, 3 en 4 doen voor mijn vakantie (waarbij 4 op vakantie is).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 22:02

Nou ik ben begonnen hoor Very Happy

Wat is dat vies hee, warm water met het sap van een halve citroen. Ik werd het zo misselijk van maar heb het wel opgedronken. Brr. Ik weet zeker dat ik dat het moeilijkste ga vinden van die hele proces haha.

Zit nu aan mijn bakje yoghurt. Straks een salade met tonijn. Heb geen sla, wel spinazie. Dus maak wel spinazie met tonijn.

Vanmiddag ga ik boodschappen doen dus ik ga zo even een lijstje samenstellen zodat ik weet wat ik moet halen. Heb er echt heel veel zin in Laughing

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! di 26 jun 2012 - 22:07

:cheering: Goed van je Punk'd! Dat glas water gaat wennen hoor.

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Bay di 26 jun 2012 - 22:20

Ben ook vandaag begonnen! Ik heb mijn het citroenwater net op. Vind het wel prima. Anders iets meer water erbij doen Punk'd. Mijn roerei is ook op en ga nu aan mijn grapefruit beginnen.

Ga vrijdag op de weegschaal staan en hoop echt dat er dan wat af is. Ben vandaag pas begonnen maar gister en eergister wel heel erg opgelet.
Bay
Bay
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud