Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij van een vriendin willen ... (zorgen ontwikkeling

+6
MADDIE
Stuiterbal
Annemie
Liadan
mauwmauw
Nana
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zou jij van een vriendin willen ... (zorgen ontwikkeling - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij van een vriendin willen ... (zorgen ontwikkeling

Bericht  Nana zo 24 jun 2012 - 6:45

@ Loesje - het is op zich niet alleen het graag op zichzelf zijn maar de optelsom van zijn hele ontwikkeling waardoor ik vraagtekens heb. Er hoeft natuurlijk niets aan de hand te zijn, ik zou niets liever willen! En natuurlijk is ieder kind anders en ontwikkelt het op zijn eigen manier, nu ik twee kindjes heb maak ik dat van heel dichtbij mee.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij van een vriendin willen ... (zorgen ontwikkeling - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij van een vriendin willen ... (zorgen ontwikkeling

Bericht  Susan zo 24 jun 2012 - 7:20

Nana schreef:@ Susan - door wie of wat ben jij het onderzoekstraject in gegaan met E.zra? Ik zal je advies goed in mijn achterhoofd houden. Ben jij veel vriendinnen verloren of zijn er vriendschappen verwaterd?

Door de logopediste waar we met Ezra kwamen voor zijn taalachterstand, zij raadde aan om contact op te nemen met Integrale Vroeghulp en toen is het balletje gaan rollen. Daarvoor zijn we via het consultatiebureau en de huisarts bij het Molenspreekuur terecht gekomen, dat is een (kortdurend) multidisciplinair onderzoek waar ook het een en ander naar boven had kunnen komen aangezien daar ook een orthopedagoog of psycholoog bij betrokken hoort te zijn, maar dat onderzoek was dusdanig uitgekleed dat we daar dus niks aan hadden. Op het laatste moment werd ook nog het logopedisch onderzoek verzet, vandaar dat we toen op zoek zijn gegaan naar een vrijgevestigde logopediste. En via haar dus het uiteindelijke traject.

Ik ben niet echt vriendinnen kwijtgeraakt, maar ik merk wel dat door alle zorgen het er vaak bij inschiet om zelf contact op te nemen en ik zou het best een steuntje in de rug vinden als mensen dan andersom contact met mij op zouden nemen, gewoon eens langskomen of voorstellen om af te spreken, ik heb wel het gevoel dat dingen op de een of andere manier wel verwateren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Nana zo 24 jun 2012 - 10:08

@ Susan - hoe kwam je dan bij de eerste logopediste? Had jij toen zelf al een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn van zijn taalachterstand.

Gelukkig ben je hierdoor geen vriendinnen kwijt geraakt. Weten zij dat je het erg druk hebt en dat je het fijn zou vinden als zij zouden bellen of langsgaan?

Hoe is het trouwens met de coach? Is het traject vol te houden? Merken jullie vooruitgang?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Susan zo 24 jun 2012 - 10:22

Ik stuur je wel even een PM.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: