Goedemorgen zaterdag!
+16
ExpressoB
Raindrop
Arwyn
Snoes
Sarah1985
Zonnetje
Stuiterbal
Japie
Rush
SparklingEyes
Ibbeltje
Summerlovin
Lady4
Theezakje13
SleepingBeauty
Silver
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen zaterdag!
Goodmorning!
Goed geslapen? Ik niet echt, slaap de laatste tijd wel erg slecht.. Wat zijn de plannen vandaag? Ik moet zo meteen nog even werken tot 10 en dan heb ik een weekje vakantie. Er is geen werk... Zal mij benieuwen of ik ook echt een week vakantie zal hebben. Vanmiddag even bijslapen, mijn fiets even goed poetsen en vanavond is hier in de buurt dorpsfeest. Zal wel gezellig worden in de feesttent.
Fijne dag vandaag!
Goed geslapen? Ik niet echt, slaap de laatste tijd wel erg slecht.. Wat zijn de plannen vandaag? Ik moet zo meteen nog even werken tot 10 en dan heb ik een weekje vakantie. Er is geen werk... Zal mij benieuwen of ik ook echt een week vakantie zal hebben. Vanmiddag even bijslapen, mijn fiets even goed poetsen en vanavond is hier in de buurt dorpsfeest. Zal wel gezellig worden in de feesttent.
Fijne dag vandaag!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen zaterdag!
Werkse FF, wat voor werk doe je nu?
Ik ga met je mee doen, ook aan het werk v. half 8 tot 4, maar meestal tot 15.00
Ik ga met je mee doen, ook aan het werk v. half 8 tot 4, maar meestal tot 15.00
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Goedemorgen! IK heb redelijk geslapen..
Zomet werken tot een uur of 1.
Daarna weinig plannen..
Fijne dag!!
Zomet werken tot een uur of 1.
Daarna weinig plannen..
Fijne dag!!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
Ook hier een dagdienst van half acht tot vier. Mijn vriend heeft 24-uurs dienst, dus hopelijk zie ik die vandaag nog een paar keer voorbij komen op mijn werk om patiënten te brengen.
Vanavond ga ik waarschijnlijk een wijntje drinken in de stad met een paar vriendinnen.
Fijne dag all!
Ook hier een dagdienst van half acht tot vier. Mijn vriend heeft 24-uurs dienst, dus hopelijk zie ik die vandaag nog een paar keer voorbij komen op mijn werk om patiënten te brengen.
Vanavond ga ik waarschijnlijk een wijntje drinken in de stad met een paar vriendinnen.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen allemaal,
Ik moet straks ook werken. Van 8 tot 5. Dan nog opruimen en dan wordt het vaak kwart voor 6. En dan vanavond heel moe naast mijn vriend op de bank ploffen!
fijne dag allemaal, en voor de mensen die moeten werken, werkse.
Ik moet straks ook werken. Van 8 tot 5. Dan nog opruimen en dan wordt het vaak kwart voor 6. En dan vanavond heel moe naast mijn vriend op de bank ploffen!
fijne dag allemaal, en voor de mensen die moeten werken, werkse.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
goedemorgen,
Straks komt er een vriendin op visite, daarna met ouders naar de anwb-winkel en stad en vanavond met mijn vriend filmpje kijken of zo.
Fijne dag.
Straks komt er een vriendin op visite, daarna met ouders naar de anwb-winkel en stad en vanavond met mijn vriend filmpje kijken of zo.
Fijne dag.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Zometeen naar de boer voor mijn boodschappen, daar verheug ik me altijd al dagen vantevoren op
(ik heb n leuk leven, zoals nu direct duidelijk is )
Daarna mijn moeder helpen verhuizen. Vanavond wilde ze, om ons te bedanken, uit eten, dus dat zou leuk zijn. Ik hoop op tapas.
Fijne dag iedereen!
Zometeen naar de boer voor mijn boodschappen, daar verheug ik me altijd al dagen vantevoren op
Daarna mijn moeder helpen verhuizen. Vanavond wilde ze, om ons te bedanken, uit eten, dus dat zou leuk zijn. Ik hoop op tapas.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik heb super geslapen vanacht, in vergelijking met de nacht ervoor.. Ben alleen sinds gisteravond minn stem kwijt ... heel vermoeiend dit! En juist vandaag ben ik alleen met de kinderen! N. Hoort me nu nauwelijks, dus moet steeds bijna bij hem zijn en dus naar hem toelopen. ... Pfffff
Wel gaat n nu fluisteren haha...
Vandaag dus maar lekker rustig aan doen... Ff wat huishoudelijke klusjes zoals strijken maar verder niks!
Iedereen fijne dag vandaag!!
Wel gaat n nu fluisteren haha...
Vandaag dus maar lekker rustig aan doen... Ff wat huishoudelijke klusjes zoals strijken maar verder niks!
Iedereen fijne dag vandaag!!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Heb miet al te best geslapen, heb het gevoel dat ik niet heb geslapen.
Ik heb vanmiddag een housewarming van vrienden van ons met sangria en wijn, dat belooft wat en ik heb vanavond nog met een vriendin afgesproken om een terrasje te pakken.
Fijne dag allemaal!
Ik heb vanmiddag een housewarming van vrienden van ons met sangria en wijn, dat belooft wat en ik heb vanavond nog met een vriendin afgesproken om een terrasje te pakken.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
is toch juist leuk om je daar op te verheugen? Vind het wel schattig eigenlijk!PinkCoelho schreef:
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag doe ik rustig aan. Mijn verkoudheid, keelpijn en hoofdpijn willen nog niet echt zakken. Er wordt vandaag in de tuin gewerkt. Ik zorg voor eten en drinken.
Een fijne dag!
Vandaag doe ik rustig aan. Mijn verkoudheid, keelpijn en hoofdpijn willen nog niet echt zakken. Er wordt vandaag in de tuin gewerkt. Ik zorg voor eten en drinken.
Een fijne dag!
Gast- Gast
FF ga je naar het dorpsfeest heel vlakbij? Of iets verder in A?
Goedemorgen, met buikpijn. Fijn zo'n combi van ongesteld moeten worden en blaasontsteking hebben Anyway vandaag lekker rustig aan, eerst nog even lekker slapen!
Goedemorgen, met buikpijn. Fijn zo'n combi van ongesteld moeten worden en blaasontsteking hebben Anyway vandaag lekker rustig aan, eerst nog even lekker slapen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zelda schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Oow de drank zal je snel voelen dan:P
Hele fijne dag want het klinkt wel erg gezellig allemaal
Ja heb er ook wel zin inIbbeltje schreef:Zelda schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Alleen jammer dat het best wat geld kost, 16 euro voor de trein, terrasje kost ook weer geld.... maarja we konden niet bij die vriendin afspreken vanwege haar vriend die moet leren voor tentamens.
Gast- Gast
Goedemorgen.. Ik ook weer wakker! Slecht geslapen, maar ik moet om negen werken! Hopelijk om uiterlijk drie klaar, maar met pech wordt het weer vijf uur. Vanavond komt het zusje van mijn vriend logeren
Gast- Gast
Zelda schreef:Ja heb er ook wel zin inIbbeltje schreef:Zelda schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Alleen jammer dat het best wat geld kost, 16 euro voor de trein, terrasje kost ook weer geld.... maarja we konden niet bij die vriendin afspreken vanwege haar vriend die moet leren voor tentamens.
Is dat zij in Nijm. ? Tikt wel zo aan idd qua geld.
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Vanmiddag heb ik een babyshower en ik ga zo naar een vriendin om daar de hapjes voor te maken. Daarna samen eten met mijn vriend en vanavond hebben we een verjaardag.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen. Vanmiddag heb ik een babyshower en ik ga zo naar een vriendin om daar de hapjes voor te maken. Daarna samen eten met mijn vriend en vanavond hebben we een verjaardag.
Fijne dag allemaal!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Nee in **Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Ja heb er ook wel zin inIbbeltje schreef:Zelda schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Is dat zij in Nijm. ? Tikt wel zo aan idd qua geld.
Laatst aangepast door Zelda op vr 22 jun 2012 - 20:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Veel plezier Zelda !!!
Ik was al vroeg wakker. Dadelijk mijn zoon halen en het weekend staat alweer bom vol gepland.
Gisteren een super leuke avond gehad :-) en volgende week vrijdag een date
Whoop whoop !
Ik was al vroeg wakker. Dadelijk mijn zoon halen en het weekend staat alweer bom vol gepland.
Whoop whoop !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Met wie een date???Stuiterbal schreef:Veel plezier Zelda !!!
Whoop whoop !
Gast- Gast
Zelda schreef:Met wie een date???Stuiterbal schreef:Veel plezier Zelda !!!
Whoop whoop !
Hahhaha dat hoor je volgende week wel. Eerst eens kijken of het ook echt door gaat hè :-)
Stuiterbal- Kletskop
Whatsapp even danStuiterbal schreef:Zelda schreef:Met wie een date???Stuiterbal schreef:Veel plezier Zelda !!!
Whoop whoop !
Hahhaha dat hoor je volgende week wel. Eerst eens kijken of het ook echt door gaat hè :-)
Gast- Gast
Ik heb lekker geslapen. Ik ga zo bootcamp doen, dat wordt georganiseerd door mijn sportschool. Vanmiddag het huis schoonmaken en vanavond naar een feestje.
Fijne dag allemaal!
@Stuiterbal: een date? Veel plezier!
Fijne dag allemaal!
@Stuiterbal: een date? Veel plezier!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik heb een nieuwsgierige vriendin ole ole hahahhaha
Stuiterbal- Kletskop
Hahaha girl you know me!!Stuiterbal schreef:Ik heb een nieuwsgierige vriendin ole ole hahahhaha
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!