Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen Zaterdag!

+5
Pompoen
SleepingBeauty
Snoes
Ibbeltje
Caramba
9 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen Zaterdag! Empty Goedemorgen Zaterdag!

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 19:43

Ik ben zo bezig met het schrijven, dat ik de tijd ben vergeten. Het is alweer bijna 07.45u. :shock: Ik ben vannacht op de bank in slaap gevallen, omdat de kroeg nog steeds herrie had om 02.30u. Maandag eens bij de gemeente vragen hoe en wat qua vergunning. Want de kroeg zit midden in een woonwijk en volgens mij moet de kroeg rekening houden met ons i.p.v. wij, als bewoners, met de kroeg. Maar goed, dat zien we maandag wel weer.

Vandaag weinig plannen. Denk dat ik straks nog even een tukkie ga doen. Goedemorgen Zaterdag! 827601

En wat zijn jullie plannen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Zaterdag! Empty Re: Goedemorgen Zaterdag!

Bericht  Caramba vr 10 feb 2012 - 20:05

Goedemorgen,

Ik heb lekker geslapen maar wel kort geslapen. Ze komen hier straks een retour pakket halen. Tussen 9 en 1. Ik ga rond 10 uur met mijn schoonmoeder nog een poging doen om schaatsen te vinden. Mijn vriend blijft thuis. Heb deze winter niet geschaatst, heb ze dus niet, maar ow wat kriebelt mij het al een week als ik mensen zie schaatsen. Zelf veel moeten werken van de week en heb geen privé auto tot mijn beschikking. Mijn vriend heeft de auto altijd mee naar zijn werk.
Daarom straks nog poging doen. En als ik ze heb, ook nog even schaatsen.

Hier in het dorp zijn de afspraken met de kroeg, deur gesloten om half 2, radio ook niet luid.
Zomers moet de voordeur om 1 uur dicht en terras wordt 12 uur binnengehaald. Dit ivm geluidsoverlast. Wanneer er een bandje in de kroeg is, blijven de deuren langer open/los, maar bandje speelde tot 1 uur half 2.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 20:13

Spetterdespat schreef:Hier in het dorp zijn de afspraken met de kroeg, deur dicht om half 2, radio ook niet luid.
Zomers moet de voordeur om 1 uur dicht en terras wordt 12 uur binnengehaald. Dit ivm geluidsoverlast. Wanneer er een bandje in de kroeg is, blijven de deuren langer open, maar bandje speelde tot 1 uur half 2.

Succes met het vinden van schaatsen. Ik wil ook graag schaatsen. Mijn schaatsen staan op de zolder bij mijn pap. Maar ik durf niet goed alleen het ijs op. Noem mij een mietje, haha. smile

Ik weet niet goed hoe het hier geregeld is. Ik weet wel dat onze voorzitter van de VvE meerdere malen met de baas van de kroeg heeft overlegd om het geluid te matigen, maar dat gaat slechts één weekend goed en dan is het weer mis. Op een woensdagavond was de kroeg om 00.00u dicht, maar ging opeens om 02.00u weer open, omdat het schoolvakantie was en de kinderen nog niet naar huis hoefden (kwamen uit een discotheek gezet, buiten het centrum). Hebben tot 04.00u in de herrie gezeten, tot een buurman het zo zat was en naar de kroeg is gelopen. Ik vind Guus Meeuwis echt heel leuk, maar niet als ik het in mijn slaap moet meezingen. Goedemorgen Zaterdag! 394967 (En vanaf dat moment komt het per week 1 maal voor)

Maandag wil ik gewoon absoluut even naar de gemeente, want dit begint echt irritant te worden. Ik neem genoegen met het feit dat ze op vrijdag tot 0.00u keiharde muziek draaien en op zaterdag tot 02.00u, maar later hoeft het van mij echt niet te worden. Ik ben ook moe en ik wil de volgende dag ook nog iets aan mijn dag hebben. Wat zo wel onmogelijk wordt gemaakt. Tenzij ik nachten op mijn bank wil doorbrengen. En toch niet, want mijn bed ligt net even iets lekkerder. smile

*klaagmodus uit*

Gast
Gast

Bericht  Caramba vr 10 feb 2012 - 20:19

Gemeente moet de kroegbaas gewoon harder aanpakken.
de kroeg is hier op woensdag altijd dicht, behalve zomermaanden, dan hebben zij 6 tot 8 weken, de kroeg open op woensdag.
Is trouwens een eetcafe.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Ibbeltje vr 10 feb 2012 - 20:29

Goedemorgen !

Gisele wat ben je aan het schrijven?

Van die kroeg, bij ons is het rond half 2/2 uur zeker wel stil meestal. En ik zit er ook naast. Maar geen idee wat het nu precies mag zijn tot hoe laat.

Zo meteen ga ik even een paar dingen halen in de winkel, wasjes doen en vanmiddag met mijn ouders op autojacht.
hopelijk vinden we wat.

En dan vanavond naar Zelda ! cheers

Fijne dag allemaal!

Laatst aangepast door Ibbeltje op vr 10 feb 2012 - 20:59; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 20:33

Morning!

Hier lekker geslapen, zo weer aan de klus.
Vanmiddag moet Lise afzwemmen voor haar C. Vanavond zullen we ook nog wel gaan klussen.

Fijne dag all!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 20:34

Ibbel, ben wat verhalen aan het schrijven. Ben er inmiddels klaar mee. smile

En ik wil dit helemaal niet tot mijn eigen klaagtopic maken, want dan moet ik een klaagtopic aanmaken, maar ik kan veel hebben, maar tot een uur of 04.00u vind ik gewoon not done (zelfs niet in het weekend). En als dit de eerste keer was, dan vond ik het ook allemaal wel weer prima, want zo moeilijk ben ik niet. Maar het lijkt steeds erger te worden. Ze hebben afgelopen zomer zelfs de weg afgezet, omdat ze een bbq hadden. En wat heb ik daar dan mee te maken? Ik wil gewoon mijn auto kwijt op de parkeerplaats waar ik een vergunning voor heb. Grrrrr! :P Stomme kroeg! Goedemorgen Zaterdag! 166342

Och, Ibbel, is het weer tijd voor de zaterdagmorgenboodschappen? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 10 feb 2012 - 20:38

Gisele wat voor verhalen schrijf je dan? Ben wel benieuwd Very Happy

En ja het kan ook de spuigaten uit lopen hoor met de tijd.
Afzetten voor een bbq tja als het 1x is en ik weet het op tijd vind ik het niet zo erg persoonlijk.

edit: en ja boodschappen :P maar alleen hier nog ene paar dingetjes voor de rest heb ik nog.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes vr 10 feb 2012 - 20:55

Goedemorgen!

Mijn vriend en ik gaan straks brunchen bij mijn zus.
Vanavond ga ik misschien naar Zelda, dat ligt eraan hoe ik me voel.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje vr 10 feb 2012 - 20:58

Snoes schreef:Goedemorgen!

Mijn vriend en ik gaan straks brunchen bij mijn zus.
Vanavond ga ik misschien naar Zelda, dat ligt eraan hoe ik me voel.

Fijne dag allemaal!

O vergeten bij mij erbij te zetten ja vanavond naar Zelda! Very Happy Veel plezier iig bij je zus met brunchen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SleepingBeauty vr 10 feb 2012 - 21:13

Goedemorgen!!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Pompoen vr 10 feb 2012 - 21:53

Goedemorgen,

nou ik heb nu een enorm beurse bil, maar hoewel dat natuurlijk niet heel fijn aanvoelt heb ik wel het idee dat de klachten waarvoor mijn bil beursgemasseerd is met een tennisbal wat minder zijn. En ik heb best lekker geslapen!

Ik doe vandaag niet zo veel net als alle voorgaande dagen, maar vandaag komt wel mijn zusje ergens op een gegeven moment. Dat vind ik wel gezellig en nog fijner...ze komt koken. Mijn man heeft dat sinds de operatie elke dag gedaan en die is dolgelukkig dat hij een keertje niet hoeft.

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sarah1985 vr 10 feb 2012 - 21:59

Goedemorgen
Vandaag is mijn broer jarig hij is 30 geworden. Ik voel me niet lekker heb erge buikpijn en hoofdpijn
Vandaag niet zoveel doen, vanmiddag langs mijn broer verder.niks
Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loura vr 10 feb 2012 - 22:03

Ik had gister ook last van een kroeg tegenover mij.. Normaal hoor ik hun niet echt (uitgezonderd van een stom mokkel die er werkt en de hele avond dom aan het lachen is buiten). Maar gister bedachten ze dat het leuk zou zijn om van die blaas elementen op straat te zetten met van dat stof wat dan omhoog gaat staan als er geblaast word. Een lawaai!!!! Niet normaal het klonk alsof er een trommel orkest voor de deur stond. Daar werd ik niet vrolijk van.. Gelukkig was het niet te hele nacht en hoorde ik het in mijn slaapkamer amper.

Ik zo de stad in met mijn moeder en zussen, want we gaan een trouwjurk zoeken voor mijn moeder smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Esperanza vr 10 feb 2012 - 22:08

Goedemorgen,

Ik zit nu nog lekker in m'n pyjama op de bank. Ik ga zo met 2 vriendinnen koffie drinken in de stad, daarna moet ik nog even boodschappen doen en dan waarschijnlijk een serie of een film kijken.

Fijne dag allemaal!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Suus vr 10 feb 2012 - 22:16

Goedemorgen!
Ik zit ook nog in mijn pyjama op de bank, een broodje te eten smile Ik ga zo eerst boodschappen doen en vanmiddag een schaatstocht maken Very Happy Vanavond gezellig eten bij vrienden en naar een feestje smile
Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: