Goedemorgen zaterdag!
+15
Lady4
Burn
slaatje
Caroow
mezzoforte
Tiana
ExpressoB
Oasis
Macelka
Suus
Bliss
GeKKiE
SleepingBeauty
xxDila
Silver
19 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen zaterdag!
Goodmorning!
Goed geslapen? Ik wel aardig. Wat zijn de plannen vandaag?
Heb net mijn vriend met zijn maatje uitgezwaaid, die gaan gezellig een weekje op wintersport. Nu zo eerst maar weer wat proberen te slapen. Vanmiddag gezellig naar me ouders, en 's avonds op verjaardag van een vriendin van me. Dan is dag 1 al om! De week vliegt hopelijk ook snel om!
Fijne dag allemaal!
Goed geslapen? Ik wel aardig. Wat zijn de plannen vandaag?
Heb net mijn vriend met zijn maatje uitgezwaaid, die gaan gezellig een weekje op wintersport. Nu zo eerst maar weer wat proberen te slapen. Vanmiddag gezellig naar me ouders, en 's avonds op verjaardag van een vriendin van me. Dan is dag 1 al om! De week vliegt hopelijk ook snel om!
Fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen zaterdag!
Goedemorgen!
Ik ben aan het werk en zou slaapdienst hebben.. Helaas een bewoner op de hobbel. Dus al vanaf 4.00 uur in de weer. Net maar even een blikje redbull achterover geslagen en we kunnen er weer tegen aan!
Om 10.00 uur ben ik vrij.. Dan lekker naar huis, hond in de auto en naar het bos heerlijk. Vanavond naar mijn vaders want die viert zijn verjaardag (was gister jarig).
Fijne dag allemaal!
& Silver hoop dat de week voor jou om vliegt!
Ik ben aan het werk en zou slaapdienst hebben.. Helaas een bewoner op de hobbel. Dus al vanaf 4.00 uur in de weer. Net maar even een blikje redbull achterover geslagen en we kunnen er weer tegen aan!
Om 10.00 uur ben ik vrij.. Dan lekker naar huis, hond in de auto en naar het bos heerlijk. Vanavond naar mijn vaders want die viert zijn verjaardag (was gister jarig).
Fijne dag allemaal!
& Silver hoop dat de week voor jou om vliegt!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
@Silver hopelijk vliegt je week om
Goedemorgem Ik ben er net ff uitgeweest ff gegeten met manlief ;-)
Was gisteravond erg emotioneel afscheidgenomen van collega's en bij collega geweest die partner is veeloren Dat alles samen vond ik pittig...
Mja ff geslapen dat maakt het anders nu nog even verder proberen :-)
Straks boodschappen en verder doe ik het rustig aan!
Goedemorgem Ik ben er net ff uitgeweest ff gegeten met manlief ;-)
Was gisteravond erg emotioneel afscheidgenomen van collega's en bij collega geweest die partner is veeloren Dat alles samen vond ik pittig...
Mja ff geslapen dat maakt het anders nu nog even verder proberen :-)
Straks boodschappen en verder doe ik het rustig aan!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Goeiemorgen!
Ik was alweer vroeg wakker door pijn in mijn rug.
Dus mijn bed maar uit en even achter de computer; wat series en films downloaden.
Ga vandaag even naar de markt en naar Amsterdam.
Verder lekker thuis rommelen en opruimen en schoonmaken als mijn rug dat wil.
Fijne dag allemaal!
Ik was alweer vroeg wakker door pijn in mijn rug.
Dus mijn bed maar uit en even achter de computer; wat series en films downloaden.
Ga vandaag even naar de markt en naar Amsterdam.
Verder lekker thuis rommelen en opruimen en schoonmaken als mijn rug dat wil.
Fijne dag allemaal!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Pff, ik begon de nacht goed maar vriend kwam om half vier thuis van een vriend & ik werd wakker van de deur dus was klaar wakker.. nu dus moe na zon onderbreking! Nu snel aankleden, om 9.00u moet ik werken.. waarsg. pas rond 16.00u klaar. Daarna lekker avond film kijken met vriend!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga vandaag aan de studie, het huishouden doen en misschien nog ergens kijken met m'n vriend.
Fijne zaterdag!
Ik ga vandaag aan de studie, het huishouden doen en misschien nog ergens kijken met m'n vriend.
Fijne zaterdag!
Gast- Gast
Ik heb niet zo goed geslapen door de harde wind, ga vanmiddag weer ff goede oordoppen kopen!!
Nog anderhalf uur tot de voorverkoop van Lowlands, ik ga zo uit alle macht proberen twee kaartjes te bemachtigen!
Nog anderhalf uur tot de voorverkoop van Lowlands, ik ga zo uit alle macht proberen twee kaartjes te bemachtigen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik heb wel goed geslapen en het ziet er heerlijk zonnig uit buiten! Ik hoop dat ik mezelf kan motiveren tot een rondje hardlopen Verder boodschappen doen en vanavond naar een feestje in Utrecht.
Ik wil ook naar Lowlands! Maar heb geen geld helaas... En als alles goed gaat ben ik tegen die tijd 8 maanden zwanger, is misschien ook niet ideaal
Succes, Bliss!
Ik heb wel goed geslapen en het ziet er heerlijk zonnig uit buiten! Ik hoop dat ik mezelf kan motiveren tot een rondje hardlopen Verder boodschappen doen en vanavond naar een feestje in Utrecht.
Ik wil ook naar Lowlands! Maar heb geen geld helaas... En als alles goed gaat ben ik tegen die tijd 8 maanden zwanger, is misschien ook niet ideaal
Succes, Bliss!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen!
Hier heerlijk geslapen
De plannen voor vandaag zijn ; eerst even wat poetsen in huis en straks bij kletsen met een vriendin.
Vanavond samen samen met mijn vriend naar de verlichte carnavalsoptocht in Buurse
Hier heerlijk geslapen
De plannen voor vandaag zijn ; eerst even wat poetsen in huis en straks bij kletsen met een vriendin.
Vanavond samen samen met mijn vriend naar de verlichte carnavalsoptocht in Buurse
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Goedemorgen,
Ik zou eigenlijk vandaag een dagje Amsterdam doen met mijn vriend, maar ik ben van de trap gevallen Gevolg: gekneusde teen(nagel) en ik kan geen schoenen meer aan..
Dus vandaag maar lekker thuis op de bank!
Fijne dag allemaal!
Ik zou eigenlijk vandaag een dagje Amsterdam doen met mijn vriend, maar ik ben van de trap gevallen Gevolg: gekneusde teen(nagel) en ik kan geen schoenen meer aan..
Dus vandaag maar lekker thuis op de bank!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Moguh iedereen... ik was al vroeg op! pfff niks voor mij hahaha.
Moet samen met mijn moeder de speelgoed outlet winkel overnemen dit hele weekend, niks voor ons maja mijn broer zit in Duitsland dus we zullen wel moeten helpen maar doen het graag voor hem.
Moet samen met mijn moeder de speelgoed outlet winkel overnemen dit hele weekend, niks voor ons maja mijn broer zit in Duitsland dus we zullen wel moeten helpen maar doen het graag voor hem.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen!
Ik ben nog niet zo lang wakker, maar het was hier een zooi, dus heb het al grotendeels opgeruimd. Nog even zorgen dat alles van stage hier een plekje krijgt en niet steeds op een stapel op de grond ligt, stofzuigen en de was ophangen en nog een wasje draaien. Dan ga ik de rest van de dag lekker rustig aan doen!
Ik ben nog niet zo lang wakker, maar het was hier een zooi, dus heb het al grotendeels opgeruimd. Nog even zorgen dat alles van stage hier een plekje krijgt en niet steeds op een stapel op de grond ligt, stofzuigen en de was ophangen en nog een wasje draaien. Dan ga ik de rest van de dag lekker rustig aan doen!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Goedemorgen!
Heb heerlijk geslapen na een uitermate drukke week.
Dit weekend 2 verjaardagen op de planning staan en verder niet zoveel plannen nog eigenlijk.
Oasis, sterkte!
Heb heerlijk geslapen na een uitermate drukke week.
Dit weekend 2 verjaardagen op de planning staan en verder niet zoveel plannen nog eigenlijk.
Oasis, sterkte!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Goedemorgen!
Ik was om half 9 wakker want ik had zo'n zin in ontbijt van de McDonalds Dat hebben we dus gehaald en nu is mijn vriend druk aan het huishouden en ik lig weer op de bank.. Vanmiddag gaan we even naar de stad, even kijken hoe dat gaat. Daarna weer chillen op de bank En vanavond chinees eten bij mijn ouders, ze zeggen wel eens dat chinees eten de bevalling opwekt maar dat moet maar niet
Fijne dag allemaal!
Ik was om half 9 wakker want ik had zo'n zin in ontbijt van de McDonalds Dat hebben we dus gehaald en nu is mijn vriend druk aan het huishouden en ik lig weer op de bank.. Vanmiddag gaan we even naar de stad, even kijken hoe dat gaat. Daarna weer chillen op de bank En vanavond chinees eten bij mijn ouders, ze zeggen wel eens dat chinees eten de bevalling opwekt maar dat moet maar niet
Fijne dag allemaal!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Morgen! Wij gaan de hele dag shoppen. Hebben allebei nieuwe wandelschoenen nodig en we willen een nieuwe stereo...
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb prima geslapen en lekker uit kunnen slapen. Man is nu even aan het trainen, en ik ga zo douchen en dan gaan we samen boodschappen doen. Lekker om er even uit te zijn. Hoop dat mijn energie het me toe laat het iets langer uit te houden vandaag. Ook gaan we nog even lunchen ergens. Ik denk alleen dat ik ik lekker kop thee met een moorkop neem, daar had ik gister al zin in :-)
Fijn weekend allemaal.
Ik heb prima geslapen en lekker uit kunnen slapen. Man is nu even aan het trainen, en ik ga zo douchen en dan gaan we samen boodschappen doen. Lekker om er even uit te zijn. Hoop dat mijn energie het me toe laat het iets langer uit te houden vandaag. Ook gaan we nog even lunchen ergens. Ik denk alleen dat ik ik lekker kop thee met een moorkop neem, daar had ik gister al zin in :-)
Fijn weekend allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik lig nog in bed, ga er zo maar uit..
Vandaag zit ik van kwart voor 1 tot half 5 ongeveer in de sporthal te kijken naar korfbal. Ik heb één van de beste plekjes, ik zit bij het scorebord.
Vanavond ga ik taart maken voor de verjaardag van mijn vader morgen..
Fijne dag all!
Ik lig nog in bed, ga er zo maar uit..
Vandaag zit ik van kwart voor 1 tot half 5 ongeveer in de sporthal te kijken naar korfbal. Ik heb één van de beste plekjes, ik zit bij het scorebord.
Vanavond ga ik taart maken voor de verjaardag van mijn vader morgen..
Fijne dag all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen,
Lekker uitgeslapen tot half tien. Ik werd zo blij van de zon dat ik gelijk mijn hardloopkleren aan heb getrokken om te gaan hardlopen. Dat ga ik zo dus doen. Vanmiddag even de stad in, heb wat leuke dingen gezien bij America Today. Vanavond lekker avondje op de bank met mijn vriend.
Bliss, is het gelukt? Hoop het voor je!
Lekker uitgeslapen tot half tien. Ik werd zo blij van de zon dat ik gelijk mijn hardloopkleren aan heb getrokken om te gaan hardlopen. Dat ga ik zo dus doen. Vanmiddag even de stad in, heb wat leuke dingen gezien bij America Today. Vanavond lekker avondje op de bank met mijn vriend.
Bliss, is het gelukt? Hoop het voor je!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik sta nog in de wachtrij...
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Ik sta nog in de wachtrij...
Ennn het is gelukt!!!
Bliss- Lady Post-a-lot
Goede morgen! Ja, nog net
Ik ga zo maar eens de boel opruimen, boodschappen doen. Vanavond komt er weer visite. Zo eerst maar eens gaan omkleden.
Fijne dag iedereen!
Ik ga zo maar eens de boel opruimen, boodschappen doen. Vanavond komt er weer visite. Zo eerst maar eens gaan omkleden.
Fijne dag iedereen!
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Bliss schreef:Bliss schreef:Ik sta nog in de wachtrij...
Ennn het is gelukt!!!
Gaaf!
Ik heb vanochtend kaartjes gekocht voor 7th sunday.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Goedemorgen! Ik ben vroeg opgestaan en heerlijk in mijn eentje de stad in gelopen. Ik word zo blij en gelukkig van de zon in combinatie met kou! Daarna heb ik een leuk jasje gekocht van 120 euro voor........ 5!! euro. Iets te groot eigenlijk maar ja, kan het altijd nog weggeven, haha. Daarna belde mijn vriend op want die was me kwijt, ben ik naar huis gelopen en hebben we net samen uitgebreid ontbeten. Vanmiddag ga ik naar mijn zus, gaan we booschappen doen en samen koken.
Heerlijk zo'n dag!
Heerlijk zo'n dag!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen,
Ik heb ook kaarten voor Lowlands .
Verder ga ik vandaag naar de markt boodschappen doen, rapporten maken en vanavond eten en biertjes drinken met vriendinnen. O ja en ik moet ook nog stofzuigen want ik heb gestrooid met vogelvoer.
Ik heb ook kaarten voor Lowlands .
Verder ga ik vandaag naar de markt boodschappen doen, rapporten maken en vanavond eten en biertjes drinken met vriendinnen. O ja en ik moet ook nog stofzuigen want ik heb gestrooid met vogelvoer.
sokpop- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12
Klinkt als een heerlijke dag Sogood! Wat ontzettend goedkoop zeg, dat jasje , dat is nog eens leuk winkelen!!
Mijn dag was goed, lekker met m'n moeder een hele dag gewinkeld en heel goed geslaagd, de sale is moeilijk te weerstaan , maar moet kunnen een keer in de zoveel tijd!
Mijn dag was goed, lekker met m'n moeder een hele dag gewinkeld en heel goed geslaagd, de sale is moeilijk te weerstaan , maar moet kunnen een keer in de zoveel tijd!
Mystique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!