Goedemorgen zaterdag!
+16
ExpressoB
Raindrop
Arwyn
Snoes
Sarah1985
Zonnetje
Stuiterbal
Japie
Rush
SparklingEyes
Ibbeltje
Summerlovin
Lady4
Theezakje13
SleepingBeauty
Silver
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen zaterdag!
Zelda schreef:Hahaha girl you know me!!Stuiterbal schreef:Ik heb een nieuwsgierige vriendin ole ole hahahhaha
Jup maar ik beloof je dat jij de eerste bent volgende week die het hoort oke ? :-)
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemorgen
Hier ook beroerd geslapen erg veel last van hooikoorts. Ik ben al 2 uur uit bed. En al bij de bakker geweest. En moet zo even huis poetsen en wachten op pakketjes. En daarna naar mijn ouders daar is mijn man aan het werk
Fijne dag allemaal
Hier ook beroerd geslapen erg veel last van hooikoorts. Ik ben al 2 uur uit bed. En al bij de bakker geweest. En moet zo even huis poetsen en wachten op pakketjes. En daarna naar mijn ouders daar is mijn man aan het werk
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
FlauwerdStuiterbal schreef:Zelda schreef:Hahaha girl you know me!!Stuiterbal schreef:Ik heb een nieuwsgierige vriendin ole ole hahahhaha
Jup maar ik beloof je dat jij de eerste bent volgende week die het hoort oke ? :-)
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben sinds half 9 wakker, we zijn nu even wat tv aan het kijken in bed, maar we gaan zo opstaan en weer een hele dag schilderen in ons huis. Met een beetje geluk zijn de schilderwerken vanavond zo goed als klaar en moeten we morgen alleen nog wat kleine dingetjes schilderen
Vanavond komen mijn ouders ook nog langs!
Fijne dag allemaal!
Ik ben sinds half 9 wakker, we zijn nu even wat tv aan het kijken in bed, maar we gaan zo opstaan en weer een hele dag schilderen in ons huis. Met een beetje geluk zijn de schilderwerken vanavond zo goed als klaar en moeten we morgen alleen nog wat kleine dingetjes schilderen
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Stuit een date? Ben nu ook nieuwsgierig
En Zelda oh oke Fijne dag iig!
En Zelda oh oke Fijne dag iig!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Snoes schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Woow wat gaan jullie snel opeens!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Ik ben alweer even aan het werk.
Vandaag niet zo heel veel plannen. Vanmiddag even boodschappen doen en een rondje door de stad en vanavond is hier in de buurt vuurwerk, dus ik denk dat we daar ook even naar gaan kijken.
Fijne dag allemaal!
Ik ben alweer even aan het werk.
Vandaag niet zo heel veel plannen. Vanmiddag even boodschappen doen en een rondje door de stad en vanavond is hier in de buurt vuurwerk, dus ik denk dat we daar ook even naar gaan kijken.
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Jaa, sneller dan we zelf hadden verwacht. We hadden 2,5 à 3 weken ingecalculeerd om te schilderen en nu zijn we vanavond wellicht al klaar. Terwijl we pas vorige zondag begonnen zijn. Maar we hebben ook echt wel flink doorgewerkt, we willen gewoon ook eens een week wat meer rust. Alhoewel we altijd wel iets vinden om te doen hier in huis haha. Maar 7 juli willen we terug 'verhuizen' naar onze woonkamer(s)Ibbeltje schreef:Snoes schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Woow wat gaan jullie snel opeens!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen,
Ik heb goed geslapen alleen heb ik gisteravond wel een verkoudheid opgelopen. Hier vlakbij is dit weekend een gratis festival en ik ben gister naar een paar optredens geweest (o.a. Milow), het was toch redelijk fris maar wel erg leuk (en druk).
Vandaag wil ik sowieso een paar wasjes draaien en nog wat huishoudelijke taken doen. Verder misschien vanavond weer naar dat festival
Fijne dag allemaal!
Werkse voor degene die moeten werken!
Snoes, succes met klussen!
Ik heb goed geslapen alleen heb ik gisteravond wel een verkoudheid opgelopen. Hier vlakbij is dit weekend een gratis festival en ik ben gister naar een paar optredens geweest (o.a. Milow), het was toch redelijk fris maar wel erg leuk (en druk).
Vandaag wil ik sowieso een paar wasjes draaien en nog wat huishoudelijke taken doen. Verder misschien vanavond weer naar dat festival
Fijne dag allemaal!
Werkse voor degene die moeten werken!
Snoes, succes met klussen!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Moguh, iets te kort geslapen vannacht en 8 uur ging mijn vriends wekker, over half 9 werd ik weer wakker en ja hij had zich een beetje verslapen haha. Dus ik kon niet meer verder slapen, moest de hond uitlaten.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Môgge!
Ik heb lang geslapen, maar voel me zoals gewoonlijk nog totaal niet uitgerust. Hoe dan ook, ik zit nu in mn sportkleren, ga zo naar de sportschool (eerst ff zelf een paar apparaten doen en daarna bodystep). Daarna meteen ff boodschappen doen en vanmiddag heb ik een skypedate met mn vriend. Daarna moet ik verder werken aan mijn rapporten, gelukkig is het einde in zicht... Vanavond ga ik een film kijken denk ik.
Fijne dag!
Ik heb lang geslapen, maar voel me zoals gewoonlijk nog totaal niet uitgerust. Hoe dan ook, ik zit nu in mn sportkleren, ga zo naar de sportschool (eerst ff zelf een paar apparaten doen en daarna bodystep). Daarna meteen ff boodschappen doen en vanmiddag heb ik een skypedate met mn vriend. Daarna moet ik verder werken aan mijn rapporten, gelukkig is het einde in zicht... Vanavond ga ik een film kijken denk ik.
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Goedemorgen!
Ik heb gisteren heel gezellig geborreld en om een uur of 11 heeft een vriend van mij me overgehaald om vandaag mee te doen aan een hardloopevenement. Haha, goede voorbereiding, die biertjes Maar goed, wel leuk. Vorig jaar heb ik er ook aan meegedaan, en toen had ik steeds nog last van mijn knie, dus hopelijk kan ik zelfs met mijn slechte voorbereiding mijn tijd verbeteren
Ik heb gisteren heel gezellig geborreld en om een uur of 11 heeft een vriend van mij me overgehaald om vandaag mee te doen aan een hardloopevenement. Haha, goede voorbereiding, die biertjes Maar goed, wel leuk. Vorig jaar heb ik er ook aan meegedaan, en toen had ik steeds nog last van mijn knie, dus hopelijk kan ik zelfs met mijn slechte voorbereiding mijn tijd verbeteren
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen (ook al is dat voor mij niet echt van toepassing)!
Ik heb echt heel slecht geslapen en naar gedroomd.
Straks naar mijn oma. Het gaat echt niet goed met haar en dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik haar levend zie
Fijne dag allemaal.
Ik heb echt heel slecht geslapen en naar gedroomd.
Straks naar mijn oma. Het gaat echt niet goed met haar en dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik haar levend zie
Fijne dag allemaal.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Zoooo ben weer thuis heerlijk Bleek vandaag zelfs vrij te zijn oops... Maar ze konden mij wel gebruiken. En nu heb ik morgen vrij, (stond voor morgen in de planning)
SleepingBeauty, Ik werk in een verzorgingshuis in de zorg
Rush, Ik ga naar een dorpsfeest hier heel dicht bij. (4km) Ik weet even niet welke plaats je bedoeld met A.
SleepingBeauty, Ik werk in een verzorgingshuis in de zorg
Rush, Ik ga naar een dorpsfeest hier heel dicht bij. (4km) Ik weet even niet welke plaats je bedoeld met A.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Goedemorgen, kan nog net.
Ik heb vannacht gelukkig heeeeerlijk geslapen na gisternacht de hele nacht wakker te zijn geweest. Heb de deuren al schoongemaakt en de keuken al. Bedje afgehaald en buiten gehangen. Nu lekker op de bank. Een heerlijk niks dagje. Morgen ook nog zo'n dag. Vriend moet jammergenoeg het hele weekend werken. Fijne dag allemaal.
Ik heb vannacht gelukkig heeeeerlijk geslapen na gisternacht de hele nacht wakker te zijn geweest. Heb de deuren al schoongemaakt en de keuken al. Bedje afgehaald en buiten gehangen. Nu lekker op de bank. Een heerlijk niks dagje. Morgen ook nog zo'n dag. Vriend moet jammergenoeg het hele weekend werken. Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag
» Goedemorgen zaterdag