Goedemorgen Zaterdag!
+5
Stuiterbal
Lady4
Oasis
Bliss
Ibbeltje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Zaterdag!
Het is de laatste zaterdag van Augustus en dus Shantykoor in het centrum en voor mijn huis. Hoe leuk de beste mannen en vrouwen van een dergelijk koor ook kunnen zingen, ik ga maken dat ik wegkom.
Jullie nog plannen vandaag?
Fijne dag all!
Jullie nog plannen vandaag?
Fijne dag all!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen Zaterdag!
Goedemorgen,
haha gezellig Maura Veel plezier
Ik ga vandaag weer naar Zelda (was er gisteren nog om op te passen ) waar nog wat meiden komen van de Eindhovenmeiden. Zo eerst ff wat halen in de supermarkt om lekkere wraps te maken om mee te nemen.
Fijne dag!
haha gezellig Maura Veel plezier
Ik ga vandaag weer naar Zelda (was er gisteren nog om op te passen ) waar nog wat meiden komen van de Eindhovenmeiden. Zo eerst ff wat halen in de supermarkt om lekkere wraps te maken om mee te nemen.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Komt helemaal goed, dank je!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben al veel te vroeg wakker naar mijn zin, misschien ga ik zo nog wel ff terug naar bed. Straks ff boodschappen doen en een was draaien en vanmiddag komt mn vriend. We gaan eind vd middag glowgolfen en naar een spiegeldoolhof, hij weet dit nog niet en ik heb het ook nooit gedaan, dus ik ben erg benieuwd Daarna gaan we nog ergens eten.
Fijne dag!
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Veel plezier, Bliss & Ibbel!
En jij ook fijne dag, Maura .
Ik ga vandaag even de stad in, nog wat kleine dingetjes kopen en regelen voor mijn vakantie volgende week. Daarna even meeten een vriendin. En vanavond op de bank met mijn vriend, denk ik, lekker rustig tv kijken.
Fijne dag allemaal!!
En jij ook fijne dag, Maura .
Ik ga vandaag even de stad in, nog wat kleine dingetjes kopen en regelen voor mijn vakantie volgende week. Daarna even meeten een vriendin. En vanavond op de bank met mijn vriend, denk ik, lekker rustig tv kijken.
Fijne dag allemaal!!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Veel plezier Bliss, lekker lol maken samen!
Ik ga zo opstaan en aankleden. Mijn vriend is een paar uur geleden al vertrokken, hij werkt tot morgenochtend. Ik ga straks even gezellig naar mijn zusje. Bijkletsen, knuffelen met mijn neefje en even een beetje winkelen. Daarna even langs mijn eigen huis om mijn tas in te pakken, want mijn vriend en ik vertrekken morgen voor drie nachtjes naar een hotel! Vanavond ga ik eten en borrelen met twee vriendinnen, daar heb ik ook zin in.
Fijne dag all!
Ik ga zo opstaan en aankleden. Mijn vriend is een paar uur geleden al vertrokken, hij werkt tot morgenochtend. Ik ga straks even gezellig naar mijn zusje. Bijkletsen, knuffelen met mijn neefje en even een beetje winkelen. Daarna even langs mijn eigen huis om mijn tas in te pakken, want mijn vriend en ik vertrekken morgen voor drie nachtjes naar een hotel! Vanavond ga ik eten en borrelen met twee vriendinnen, daar heb ik ook zin in.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik be net wakker en ff bij komen, en vanmiddag/vanavond verjaardag van mijn vriendin.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemorgen!
Ik ben er al een tijdje uit. Vandaag wordt de vijver af gemetseld. Ik heb al muffins gebakken en voor koffie gezorgd. Straks ga ik een beetje in huis opruimen en poetsen. Tussendoor zorg ik dat de mannen eten en drinken krijgen. Ik denk dat we vanavond lekker thuis blijven.
Een fijne dag allemaal!
Ik ben er al een tijdje uit. Vandaag wordt de vijver af gemetseld. Ik heb al muffins gebakken en voor koffie gezorgd. Straks ga ik een beetje in huis opruimen en poetsen. Tussendoor zorg ik dat de mannen eten en drinken krijgen. Ik denk dat we vanavond lekker thuis blijven.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeienmorgen!
Ik heb lekker uitgeslapen. Ga vandaag overdag niet zoveel doen, betje rommelen in huis. Aan het einde van de middag hebben mn vriend en ik afgesproken met mn schoonfamilie, we gaan waterskien! Ik vind het best spannend, en hoop dat ik het leuk ga vinden haha, maar we zullen zien! Daarna gaan we daar met z'n allen bbq' en.
Fijne dag all!
Ik heb lekker uitgeslapen. Ga vandaag overdag niet zoveel doen, betje rommelen in huis. Aan het einde van de middag hebben mn vriend en ik afgesproken met mn schoonfamilie, we gaan waterskien! Ik vind het best spannend, en hoop dat ik het leuk ga vinden haha, maar we zullen zien! Daarna gaan we daar met z'n allen bbq' en.
Fijne dag all!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen allemaal,
Vandaag druk met boodschappen doen, huis beetje op orde maken want vier vanavond mijn verjaardag.. Maandag jarig en een extra dagje vrij, dus genieten van een lang weekend!
Fijn zaterdag allemaal!
Vandaag druk met boodschappen doen, huis beetje op orde maken want vier vanavond mijn verjaardag.. Maandag jarig en een extra dagje vrij, dus genieten van een lang weekend!
Fijn zaterdag allemaal!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Veel plezier Bliss, Ibbeltje, Lady en iedereen die iets leuks gaat doen vandaag
Ik ga straks de stad in met een paar nichten, dinsdag een bruiloft van een andere nicht dus ik moet een mooie avondjurk zien te vinden. Is altijd heel gezellig dus ik heb er zin in!
Daarna ga ik naar mijn vriend en eten we daar, hij zou eens een keer koken dus ik ben benieuwd waarmee hij komt. Vanavond naar de bios en daarna de stad in.
Fijne dag iedereen.
Ik ga straks de stad in met een paar nichten, dinsdag een bruiloft van een andere nicht dus ik moet een mooie avondjurk zien te vinden. Is altijd heel gezellig dus ik heb er zin in!
Daarna ga ik naar mijn vriend en eten we daar, hij zou eens een keer koken dus ik ben benieuwd waarmee hij komt. Vanavond naar de bios en daarna de stad in.
Fijne dag iedereen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Goedemiddag,
Iedereen heel veel plezier vandaag!
Ik word net wakker, heerlijk uitgeslapen. Daar was ik ook wel even aan toe. Ik ga zo de stad in voor wat boodschappen en daarna komt een vriendin hier eten en gezellig bijkletsen.
Fijne zaterdag!
Iedereen heel veel plezier vandaag!
Ik word net wakker, heerlijk uitgeslapen. Daar was ik ook wel even aan toe. Ik ga zo de stad in voor wat boodschappen en daarna komt een vriendin hier eten en gezellig bijkletsen.
Fijne zaterdag!
bloemenmeisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 56
Registratiedatum : 31-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zaterdag
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag