Goedemorgen zaterdag!
+10
mezzoforte
Kowalski
Roxi3
Ibbeltje
Burn
Bliss
GeKKiE
Elliot
slaatje
Parisienne
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen zaterdag!
Goedemorgen!
Bah, wat een vies weer! Wat zijn jullie plannen vandaag? Ik ga straks met N. naar mijn vader en stiefmoeder. Er is daar dorpsfeest in de haven. Als het droog is lopen we een rondje over de braderie en ga ik daarna naar huis, N. blijft bij opa en oma om daar te logeren. Thuis ga ik even flink aan de slag met opruimen en schoonmaken. Vriend moet werken, maar vanavond hebben we een feestje. Gezellig!
Bah, wat een vies weer! Wat zijn jullie plannen vandaag? Ik ga straks met N. naar mijn vader en stiefmoeder. Er is daar dorpsfeest in de haven. Als het droog is lopen we een rondje over de braderie en ga ik daarna naar huis, N. blijft bij opa en oma om daar te logeren. Thuis ga ik even flink aan de slag met opruimen en schoonmaken. Vriend moet werken, maar vanavond hebben we een feestje. Gezellig!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Goedemorgen zaterdag!
Goedemorgen!
Ik ga zo sporten. Daarna douchen en aankleden. Ook moet ik vandaag boodschappen doen, het huishouden doen en aan de studie.
Een fijne dag!
Ik ga zo sporten. Daarna douchen en aankleden. Ook moet ik vandaag boodschappen doen, het huishouden doen en aan de studie.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb vanacht goed geslapen, maar werd om half zeven benauwd wakker vanwege een verstopte neus. Hoop straks nog even verder te kunnen slapen. Verder voel ik me belabbert. Had dit weekend eindelijk eens niks gepland om samen met mijn lief wat te kunnen doen, maar voel me echt niet lekker, dus blijf maar lekker in bed liggen.
Fijn weekend allemaal.
Ik heb vanacht goed geslapen, maar werd om half zeven benauwd wakker vanwege een verstopte neus. Hoop straks nog even verder te kunnen slapen. Verder voel ik me belabbert. Had dit weekend eindelijk eens niks gepland om samen met mijn lief wat te kunnen doen, maar voel me echt niet lekker, dus blijf maar lekker in bed liggen.
Fijn weekend allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goeiemorgen!
Ik blijf in bed vandaag, voel me hondsberoerd. Vanavond zou ik met mijn ouders naar een musical gaan, maar ik wacht even af hoe ik me voel. Veel slapen vandaag, dan voel ik me vast beter vanavond.
Fijne dag!
Edit, slaatje beterschap! Het klinkt alsof wij in hetzelfde schuitje zitten
Ik blijf in bed vandaag, voel me hondsberoerd. Vanavond zou ik met mijn ouders naar een musical gaan, maar ik wacht even af hoe ik me voel. Veel slapen vandaag, dan voel ik me vast beter vanavond.
Fijne dag!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Goeiemorgen!
Heerlijk op mijn vrije dag half 8 wakker!
Ik heb al een was opgevouwen en een nieuwe was in de machine gedaan.
Ik ga zo maar douchen ook.
Ons huis staat vandaag in de krant, dus die ga ik zo halen.
Nog een paar boodschapjes doen meteen.
Als het droog is naar de markt.
Vanmiddag ga ik naar een afscheidsborrel van mijn oude directrice.
Daarna eten met een groepje collega's en film kijken bij een collega thuis!
Heerlijk op mijn vrije dag half 8 wakker!
Ik heb al een was opgevouwen en een nieuwe was in de machine gedaan.
Ik ga zo maar douchen ook.
Ons huis staat vandaag in de krant, dus die ga ik zo halen.
Nog een paar boodschapjes doen meteen.
Als het droog is naar de markt.
Vanmiddag ga ik naar een afscheidsborrel van mijn oude directrice.
Daarna eten met een groepje collega's en film kijken bij een collega thuis!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Caroline. schreef:Goeiemorgen!
Fijne dag!
Daar lijkt het idd wel op, liggen we gezellig samen in bed Jij ook beterschap. Hoop dat je je vanavond beter voelt. Welke musical ga je (als je je goed genoeg voelt)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Hè ik ben al te vroeg wakker, kan op zaterdag nooit meer echt uitslapen! Rond 12:00 komt mn vriend, vanmiddag gaan we naar de bios, daarna gaat hij ff een klusje in mn huis doen en ik ga ondertussen boodschappen doen en koken en na het eten gaat hij naar een feestje en ik ga op stap met collega's.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Vandaag een slipcursus! Ik vind het super spannend! Maar ook doodeng. Heb er wel onwijs veel zin in.
Vanavond gaan we gezellig ergens eten met mijn ouders. Daarna nog een lege planning..
Meiden die ziek zijn, beterschap!
Vandaag een slipcursus! Ik vind het super spannend! Maar ook doodeng. Heb er wel onwijs veel zin in.
Vanavond gaan we gezellig ergens eten met mijn ouders. Daarna nog een lege planning..
Meiden die ziek zijn, beterschap!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
slaatje schreef:Caroline. schreef:Goeiemorgen!
Fijne dag!
Daar lijkt het idd wel op, liggen we gezellig samen in bed Jij ook beterschap. Hoop dat je je vanavond beter voelt. Welke musical ga je (als je je goed genoeg voelt)
Naar The Pajama Games, een amateur productie waarbij wat kennissen van mij meedoen. Ik had er best zin in, dus ik ga duimen dat ik straks opknap!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Goedemorgen,
Weer eens wat langer geslapen als normaal.
Zo eerst hardlopen, dan naar mijn ouders en dan boodschappen doen.
Verder vanavond een buurtfeest, ben benieuwd
Fijne dag!
Weer eens wat langer geslapen als normaal.
Zo eerst hardlopen, dan naar mijn ouders en dan boodschappen doen.
Verder vanavond een buurtfeest, ben benieuwd
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen,
Ik ben net wakker. Ik ga even de badkamer schoonmaken en douchen. Daarna komt een collega mij ophalen en gaan we naar een high tea. Als dat voorbij is komt mijn man me ophalen en gaan we naar mijn ouders voor de rest van het weekend.
Fijne dag!
Ik ben net wakker. Ik ga even de badkamer schoonmaken en douchen. Daarna komt een collega mij ophalen en gaan we naar een high tea. Als dat voorbij is komt mijn man me ophalen en gaan we naar mijn ouders voor de rest van het weekend.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Beterschap voor de zieke meiden hier! Het is er ook wel het weer voor zeg..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Ooo Burn dat is gaaf! Dat zou ik ook nog wel eens willen doen!
Ik ga zo lekker even shoppen en lunchen met mijn mama, daarna even studeren en vanavond stappen!
Fijne dag allemaal en beterschap als je je niet zo lekker voelt
Ik ga zo lekker even shoppen en lunchen met mijn mama, daarna even studeren en vanavond stappen!
Fijne dag allemaal en beterschap als je je niet zo lekker voelt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Goedemorgen allemaal!
Ik zit nu in bed tv te kijken en op de laptop.
Zo even douchen en dan huis opruimen.
Misschien vanmiddag even langs IKEA voor inspiratie voor de babykamer.
En vanavond naar een verjaardag.
Fijne dag allemaal!
Ik zit nu in bed tv te kijken en op de laptop.
Zo even douchen en dan huis opruimen.
Misschien vanmiddag even langs IKEA voor inspiratie voor de babykamer.
En vanavond naar een verjaardag.
Fijne dag allemaal!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Goedemorgen!
Ik heb lekker uitgeslapen. Vanmiddag ga ik lunchen met een vriendin, en even winkelen.
Vanavond avondje op de bank met m'n vriend.
Fijne dag all!
Ik heb lekker uitgeslapen. Vanmiddag ga ik lunchen met een vriendin, en even winkelen.
Vanavond avondje op de bank met m'n vriend.
Fijne dag all!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Dat lijkt me echt super, Burn!
Goedemorgen!
Het is alweer weekend Heb vandaag weinig gepland, straks even naar Ikea en vanavond naar de bios
Fijne dag!
Goedemorgen!
Het is alweer weekend Heb vandaag weinig gepland, straks even naar Ikea en vanavond naar de bios
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen! Ik heb een rustige ochtend. Vriend ging om 6.30u weg om zijn ouders 'even' te halen, we hebben straks een feest van zijn oma, ze zijn nu onderweg om mij op te halen. Ik nog even geslapen, daarna getut, mooi aangekleed en even het huis netjes gemaakt (stofzuigen om 9.00u op zaterdag, juist, haha!) Zo dus uitgebreid brunchen en daarna in de middag nog ergens een high tea, wordt wel gezellig denk ik.
Fijne dag!
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik heb heerlijk uitgeslapen. Ik ga nu wat schoonmaken in huis en boodschappen doen.
Vanmiddag ga ik naar de kapper, bij mijn ouders eten en vanavond naar het feest van Snoes.
Vanmiddag ga ik naar de kapper, bij mijn ouders eten en vanavond naar het feest van Snoes.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen, ik zit met een grote pot thee op de bank en voorlopig kom ik er niet vanaf. Gisteren een gezellige meidenavond gehad met veel wijn en nu ben ik een beetje brak. Straks nog even verplicht de stad in en vanavond weer een verjaardag van een vriendin.
Fijne dag vandaag allemaal!
Fijne dag vandaag allemaal!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag