Goedemorgen zaterdag!
+16
Stuiterbal
Rovine
Gympie
Kowalski
Suus
Emma_
ExpressoB
Chocolate Cookie
Rouxxxe
Snoes
Sarah1985
Marin
SoGood
Japie
Ibbeltje
Silver
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen zaterdag!
GoeDemorgen, goed geslapen? Ik niet echt. Lag om 3u klaar wakker badend in mijn eigen zweet... Nachtmerrie gehad...
Ik ga vandaag een fietstourtochtje doen van 150km. Hopen op mooi weer. Want ik ga alleen, dus moet mezelf oppeppen. En na de finisch blijf ik lekker bij mijn ouders bivakeren. Want mijn vriend is toch weg tot zondag.
En wat zijn jullie plannen?
Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag een fietstourtochtje doen van 150km. Hopen op mooi weer. Want ik ga alleen, dus moet mezelf oppeppen. En na de finisch blijf ik lekker bij mijn ouders bivakeren. Want mijn vriend is toch weg tot zondag.
En wat zijn jullie plannen?
Fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen zaterdag!
Goedemorgen,
Hier wel goed geslapen, eindelijk weer eens fijn wakker geworden zonder verstopte neus. Al ben ik wel nog verkouden maar goed als dat alles is haha.
Ik zou op gaan passen vanmorgen maar dit ging niet door dus nu zo maar de huishoudelijke klusjes doen en op tijd boodschappen doen.
FF> wat vervelend een nachtmerrie
En jeetje 150 km fietsen, succes!
Fijne dag !
Hier wel goed geslapen, eindelijk weer eens fijn wakker geworden zonder verstopte neus. Al ben ik wel nog verkouden maar goed als dat alles is haha.
Ik zou op gaan passen vanmorgen maar dit ging niet door dus nu zo maar de huishoudelijke klusjes doen en op tijd boodschappen doen.
FF> wat vervelend een nachtmerrie
En jeetje 150 km fietsen, succes!
Fijne dag !
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen,
Ik lag er een beetje laat in gister en kon er ook moeilijk uitkomen. Ik heb vandaag de laatste BHV training en dan ben ik klaar. Deze duurt tot een uur of vier en daarna ga ik aardbeien plukken bij mijn collega. Vanavond ga ik oppassen.
Zo 150 km is een eind. Succes!
Fijne dag allemaal!
Ik lag er een beetje laat in gister en kon er ook moeilijk uitkomen. Ik heb vandaag de laatste BHV training en dan ben ik klaar. Deze duurt tot een uur of vier en daarna ga ik aardbeien plukken bij mijn collega. Vanavond ga ik oppassen.
Zo 150 km is een eind. Succes!
Fijne dag allemaal!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik heb echt super slecht geslapen blegh. Lag alleen maar te woelen in bed en ik gok dat ik zo'n 5 uurtjes heb geslapen. Ik ga er over een paar minuutjes uit, even onder de douche en dan werkten tot 5. Ik ben echt toe aan vakantie!!! Gelukkig is die al over een week
Fijne dag allemaal!
Ik heb echt super slecht geslapen blegh. Lag alleen maar te woelen in bed en ik gok dat ik zo'n 5 uurtjes heb geslapen. Ik ga er over een paar minuutjes uit, even onder de douche en dan werkten tot 5. Ik ben echt toe aan vakantie!!! Gelukkig is die al over een week
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen! Op doordeweeksedagen zou ik willen dat ik nog een uurtje kon blijven liggen. Nu was ik weer om 7 uur klaar wakker na een korte nacht.. Maar ja. Zometeen sporten, verder nog geen plannen buiten studie. Oja vanavond een verjaardag. Fijne dag allemaal!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ga verhuizen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen!
Ik werd wakker met hoofdpijn, dus doe een beetje rustig aan vandaag. Ik denk dat ik zo eerst boodschappen ga doen en wat in het huishouden. Vanmiddag gaan we misschien naar mijn ouders die op een camping staan of de stad in. We kijken wel even.
Een fijne dag!
Ik werd wakker met hoofdpijn, dus doe een beetje rustig aan vandaag. Ik denk dat ik zo eerst boodschappen ga doen en wat in het huishouden. Vanmiddag gaan we misschien naar mijn ouders die op een camping staan of de stad in. We kijken wel even.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen
Vandaag.loopt.mijn vader de slachte is 42 km. Wij gaan onderweg staan.en moeten hem ophalen.
En mijn moeder loopt van amsterdam naar Leeuwarden. Daar moeten we ook kijken. En tussendoor naar de broer van mijn.man op.kraamvisite en langs mijn schoonouders
Maar eerst moet ik naar de bloemenwinkel om bloemen te halen voor mijn moeder. In opdracht van mijn vader
Fijne dag allemaal
Marin succes met verhuizen
Vandaag.loopt.mijn vader de slachte is 42 km. Wij gaan onderweg staan.en moeten hem ophalen.
En mijn moeder loopt van amsterdam naar Leeuwarden. Daar moeten we ook kijken. En tussendoor naar de broer van mijn.man op.kraamvisite en langs mijn schoonouders
Maar eerst moet ik naar de bloemenwinkel om bloemen te halen voor mijn moeder. In opdracht van mijn vader
Fijne dag allemaal
Marin succes met verhuizen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Goedemorgen!
Ik heb redelijk goed geslapen! Vandaag weer een klusdag in ons huis, ik zal blij zijn als het avond is, dan is ons huis weer proper en eindelijk geen stofnest meer. Dan moeten we alleen nog schilderen, verwarming hangen en laminaat leggen.
Vanavond komen er ook nog even vrienden langs.
Fijne dag allemaal!
Ik heb redelijk goed geslapen! Vandaag weer een klusdag in ons huis, ik zal blij zijn als het avond is, dan is ons huis weer proper en eindelijk geen stofnest meer. Dan moeten we alleen nog schilderen, verwarming hangen en laminaat leggen.
Vanavond komen er ook nog even vrienden langs.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goeienmorgen!
Ik heb heerlijk geslapen vannacht, had het ook wel nodig na deze week. Lig nu nog even rustig wakker te worden, straks beetje rommelen in huis. Vanmiddag heb ik met een vriendin afgesproken, we gaan de stad in, beetje winkelen en ergens wat eten vanavond en misschien nog ergens een drankje doen. Vanavond ga ik naar m'n ouders en blijf ik daar logeren.
Fijne dag all!
Ik heb heerlijk geslapen vannacht, had het ook wel nodig na deze week. Lig nu nog even rustig wakker te worden, straks beetje rommelen in huis. Vanmiddag heb ik met een vriendin afgesproken, we gaan de stad in, beetje winkelen en ergens wat eten vanavond en misschien nog ergens een drankje doen. Vanavond ga ik naar m'n ouders en blijf ik daar logeren.
Fijne dag all!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Goeiemorgen,
Ik heb wel redelijk geslapen. Er staat in de planning dat ik deze ochtend wat aan het huiswerk ga doen, maar weet niet of ik daar aan toe kom. Vanmiddag naar familiedag!
Ik heb wel redelijk geslapen. Er staat in de planning dat ik deze ochtend wat aan het huiswerk ga doen, maar weet niet of ik daar aan toe kom. Vanmiddag naar familiedag!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Veel plezier iedereen met wat jullie gaan doen vandaag. Voor de kilometervreter(s) suc6.
Geen flauw idee wat we gaan doen vandaag...
Geen flauw idee wat we gaan doen vandaag...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen allemaal!
Ik heb redelijk goed geslapen. Vanochtend krijg ik een spray-tan, vanmiddag ga ik de laatste dingetjes voor de bruiloft shoppen en vanavond bij mijn ouders eten. Fijne dag allemaal!
Ik heb redelijk goed geslapen. Vanochtend krijg ik een spray-tan, vanmiddag ga ik de laatste dingetjes voor de bruiloft shoppen en vanavond bij mijn ouders eten. Fijne dag allemaal!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Emma_ schreef:Goedemorgen allemaal!
Ik dacht huh spray-tan.. maar toen bedacht ik mij dat het zo'n bruinings spray/douche is?!
Goedemorgen!
Mijn enige dagje vrij deze week, dus ik moet er maar extra van genieten
Zo eerst maar even boodschappen doen voor de hele week en verder heb ik weinig plannen.
Fijne dag!
Zo eerst maar even boodschappen doen voor de hele week en verder heb ik weinig plannen.
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Nogmaals goeiemorgen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Suus schreef:Goedemorgen!
Fijne dag!
je berichtje ontcijferd haha..neem anders een andere avater;)
Goedemorgen,
Het is de eerste dag van mijn ZOMERVAKANTIE!
Ik heb heerlijk geslapen, ik ben om 22.00 uur in slaap gevallen en heb het klokje rond geslapen. Vandaag ga ik dozen uitzoeken en sorteren wat kan blijven en weg moet.
Fijn weekend allemaal!
Het is de eerste dag van mijn ZOMERVAKANTIE!
Ik heb heerlijk geslapen, ik ben om 22.00 uur in slaap gevallen en heb het klokje rond geslapen. Vandaag ga ik dozen uitzoeken en sorteren wat kan blijven en weg moet.
Fijn weekend allemaal!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Goedemorgen!
Ik heb uitgeslapen! Voor het eerst sinds 3 maanden ongeveer. Lig nu op de bank te wachten met de katten op me tot de vriendin die is blijven logeren wakker is. Dan even ontbijtje maken en kijken wat we vandaag eens kunnen doen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb uitgeslapen! Voor het eerst sinds 3 maanden ongeveer. Lig nu op de bank te wachten met de katten op me tot de vriendin die is blijven logeren wakker is. Dan even ontbijtje maken en kijken wat we vandaag eens kunnen doen.
Fijne dag allemaal!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine; gezellig en veel plezier samen.
Hallo !!!
Vanmorgen vroeg uit bed. Op de planning stond een nieuwe laptop kopen dus vanaf nu forum ik vanaf mijn nieuwe baby !
Dadelijk een uitje met het koor. Wat we gaan doen is nog onbekend maar het word wel iets actief ! Altijd leuk.
Afsluiten met een BBQ.
Dus nog een leuke dag op het programma !
Vanmorgen vroeg uit bed. Op de planning stond een nieuwe laptop kopen dus vanaf nu forum ik vanaf mijn nieuwe baby !
Dadelijk een uitje met het koor. Wat we gaan doen is nog onbekend maar het word wel iets actief ! Altijd leuk.
Afsluiten met een BBQ.
Dus nog een leuke dag op het programma !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stuit is weer terug hahaha Fijn nieuwe laptop! Veel plezier met het koor al komt dat wel goed gok ik
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hey!! yeah stuiterbal
Leuk happy met je nieuwe laptop. Wat voor 1 heb je gekocht?!
fijne dag verders
Leuk happy met je nieuwe laptop. Wat voor 1 heb je gekocht?!
fijne dag verders
Ja Stuiterbal hoort gewoon bij mij. Ik heb even wat maandjes minder gestuiterd maar nu stuiter ik weer dus dan moet ook mijn naam aangepast worden he
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag
» Goedemorgen zaterdag