*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Lumen schreef:Jasmine schreef:Dus jij bent ook undercover Lumen?
Nog meer te 'Sherlock Holmessen' dus
haha! Ik heb alleen al eerder een account aangemaakt, en niets meegedaan tot we er voor zouden gaan! Met voorbedachte rade dus!
Oeh, jij bent sneaky
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jeee! Nog steeds niet de enige undercover hier!
Ik vind het wel grappig dat jullie mijn schrijfstijl herkennen maar het toch niet goed weten. Ik moet zeggen dat ik op zich gewoon normaal type, maar wel af en toe iets verander omdat het anders wel erg duidelijk is ;-).
Ik vind dat geheimzinnige gedoe stiekem ook wel leuk .
Zo, ik ga maar eens eten koken nu ik me vandaag wat beter voel, heb net ruim een uur geslapen dus ben nog een beetje duf, maar ach ja. En wat beter is dat ik nog wel misselijk ben, maar gewoon net even iets minder.
Ik vind het wel grappig dat jullie mijn schrijfstijl herkennen maar het toch niet goed weten. Ik moet zeggen dat ik op zich gewoon normaal type, maar wel af en toe iets verander omdat het anders wel erg duidelijk is ;-).
Ik vind dat geheimzinnige gedoe stiekem ook wel leuk .
Zo, ik ga maar eens eten koken nu ik me vandaag wat beter voel, heb net ruim een uur geslapen dus ben nog een beetje duf, maar ach ja. En wat beter is dat ik nog wel misselijk ben, maar gewoon net even iets minder.
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Oh Lumen, van jou wist ik ook niet dat je hier onder een andere naam komt. Ik ben benieuwd naar jullie allemaal hoor!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Oh Lumen, van jou wist ik ook niet dat je hier onder een andere naam komt. Ik ben benieuwd naar jullie allemaal hoor!
Ik ben gewoon heel goed! haha! Ik denk niet dat jullie mij goed kennen hoor!
Wij hebben net een babykamer gekocht! Hij was zó mooi!
Lumen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12
Wow lumen daar ben je wel vlot mee!
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig! Foto?
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig! Foto?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Met al die zwangeren hier, toch maar even gaan neuzen. Van Lumen weet ik wie het is, maar Katsjing.. Ik heb wel een vermoeden wie jij bent Ben benieuwd of ik goed zit!
Gast- Gast
Pippa schreef:Waarom weet jij dat wel, en ik niet?
Tja... papa's genen meegekregen die goed kunnen speuren..
Gast- Gast
Ik heb het op facebook gezet... dus bij deze..
Ik ben Jade
Ik ben Jade
Lumen- Fluisteraar
Lumen schreef:Ik heb het op facebook gezet... dus bij deze..
Ik ben Jade
Gast- Gast
@ Jasmine; Wat een ontzettend leuke verrassing!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
van harte!! heb je nu je zwangerschap ook al bekend gemaakt op facebook?Lumen schreef:Ik heb het op facebook gezet... dus bij deze..
Ik ben Jade
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Haha, jij laat er ook geen gras over groeien: al een babykamer, op facebook..
Maar ook onder je eigen naam: gefeliciteerd!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Haha, jij laat er ook geen gras over groeien: al een babykamer, op facebook..
haha, klopt. We gaan er maar gewoon vanuit dat het goed gaat. Het had zich al de ronde gedaan in de familie/vriendengroep doordat we het aan 2 mensen hadden verteld. Nu hoort iedereen het van ons en ontstaan er geen rare verhalen.
Als het mis gaat, hebben we hopelijk aan al die mensen ook een heleboel steun.
Lumen- Fluisteraar
Wow Lumen/Jade, jij laat er echt geen gras over groeien zeg!! Ik had al moeite met het kopen van het eerste rompertje een week nadat ik wist dat ik zwanger was.
Nou ik heb net de huisarts gebeld, degene bij wie ik langs wilde is nog op vakantie, of ik wilde wachten tot volgende week maandag... Nou nee liever niet. Nu heb ik vanmiddag een afspraak bij een andere huisarts die ook wel ok is, maar op dit moment maakte me dat ook eigenlijk niks meer uit, voel me steeds zo beroerd. Heb nu al een paar keer (bijna) in bed liggen huilen 's avonds van pure ellende. Dan weet ik echt niet meer wat ik met mezelf aan moet. Misselijkheid, maagzuur, honger, doodmoe en enorme buikpijn. Ik functioneer gewoon nauwelijks op deze manier.
Gisteren overdag leek het wel even wat beter te gaan. Maar nadat ik 's middags geslapen had voelde ik me toch beroerd! Met moeite gekookt en met heel veel moeite een beetje gegeten.
Nou ik heb net de huisarts gebeld, degene bij wie ik langs wilde is nog op vakantie, of ik wilde wachten tot volgende week maandag... Nou nee liever niet. Nu heb ik vanmiddag een afspraak bij een andere huisarts die ook wel ok is, maar op dit moment maakte me dat ook eigenlijk niks meer uit, voel me steeds zo beroerd. Heb nu al een paar keer (bijna) in bed liggen huilen 's avonds van pure ellende. Dan weet ik echt niet meer wat ik met mezelf aan moet. Misselijkheid, maagzuur, honger, doodmoe en enorme buikpijn. Ik functioneer gewoon nauwelijks op deze manier.
Gisteren overdag leek het wel even wat beter te gaan. Maar nadat ik 's middags geslapen had voelde ik me toch beroerd! Met moeite gekookt en met heel veel moeite een beetje gegeten.
Katjing- Fluisteraar
Ik heb ook nog geen rompertjes ed. gekocht.
Alleen ik was aan het rondkijken naar een kamertje, en dit kamertje konden wij heel goed aankomen! Het is ook geen nieuw kamertje maar een opgeknapt kamertje.
*kamertje weg*
Ik haal de foto straks weer weg.
Er wordt ook nog een kledingkastje bij gemaakt voor ons in de zelfde styl
Alleen ik was aan het rondkijken naar een kamertje, en dit kamertje konden wij heel goed aankomen! Het is ook geen nieuw kamertje maar een opgeknapt kamertje.
*kamertje weg*
Ik haal de foto straks weer weg.
Er wordt ook nog een kledingkastje bij gemaakt voor ons in de zelfde styl
Laatst aangepast door Jade op ma 3 sep 2012 - 20:05; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Nee, Jade.....dit had ik echt even niet zien aankomen.......GGGGGAAAAAAAAAAFFFFFFFFF. Gefeliciteerd meis. Zijn jullie er nu wel mee bezig geweest, want je wilde toch eigenlijk nog even wachten?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Het is inderdaad een leuk kamertje Jade.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
O ja, ik vind het kamertje ook super schattig :-)
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Nee, Jade.....dit had ik echt even niet zien aankomen.......GGGGGAAAAAAAAAAFFFFFFFFF. Gefeliciteerd meis. Zijn jullie er nu wel mee bezig geweest, want je wilde toch eigenlijk nog even wachten?
ja, de eerste ronde was het raak. En toen we eenmaal bezig waren toen wilde ik erover praten en het topic "het kan nog even niet" leek me de ultieme plek, maar daar werden toch andere gesprekken gevoerd, dus heb me snel terug getrokken.
Jade- Ratel
Jade van harte gefeliciteerd meis! Je was zelfs al zwanger toen je in 'mijn' topic poste, maar ja dat wist je toen nog niet
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Stokstaartje schreef:Jade van harte gefeliciteerd meis! Je was zelfs al zwanger toen je in 'mijn' topic poste, maar ja dat wist je toen nog niet
Ik wist het nog niet, maar ik wist wel dat de kans erin zat . Ik wilde het eigenlijk nog niet wereldkundig maken dat we bezig waren, maar wel over baby's kletsen! Vandaar dat ik toen ook op het account ben gegaan die ik eerder had aangemaakt (Lumen).
Eigenlijk wilden we het hele gebeuren nog 12 weken geheim houden, maar dat is mislukt.
Jade- Ratel
Haha, ik vind het echt helemaal geweldig voor je. En het is zeker moeililjk voor je te houden. Ik heb het ook al wel aan wat mensen verteld. Alleen vond ik het eng om het zo vroeg op fb te zetten, dat hebben wij met 9 weken gedaan, dat vond ik al vroeg. Haha.
Gaan jullie het kamertje ook al in orde maken of wachten jullie daar in ieder geval mee tot na de 12 weken echo?
Wanneer hebj je ookweer de 1e echo?
Gaan jullie het kamertje ook al in orde maken of wachten jullie daar in ieder geval mee tot na de 12 weken echo?
Wanneer hebj je ookweer de 1e echo?
slaatje- Kletskop
Mijn man wil het ook echt aan iedereen vertellen, ik zelf ben terughoudender. Ik vind het wel keileuk om het aan mensen te vertellen, maar ik ben een beetje bang om overspoeld te worden door reacties als ik het op facebook zet (of me hier bekend maak). Vandaar dat ik even rustig aan doe. Had helemaal niet verwacht dat ik dat zou kunnen.
Hoewel het wel lastig is dat ik zo veel kwalen heb, daardoor houd je het minder makkelijk voor je merk ik. Nou ja hopelijk kan de huisarts daar vanmiddag wat aan doen, dat zou wel een verademing zijn.
Hoewel het wel lastig is dat ik zo veel kwalen heb, daardoor houd je het minder makkelijk voor je merk ik. Nou ja hopelijk kan de huisarts daar vanmiddag wat aan doen, dat zou wel een verademing zijn.
Katjing- Fluisteraar
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken