Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Smaragdje zo 22 jul 2012 - 1:21

@ Mom-of-2, wat fijn dat je een ontbijtje op bed kreeg. Was jij gelijk vanaf het begin 's ochtends al misselijk? Hopelijk neemt het snel weer af! Hier nog helemaal geen kwaaltjes. Wel wat meer moe, maar met een rondrennende dreumes de hele dag, is dat ook niet zo heel gek. Van mij mogen de echte kwaaltjes ook wel wegblijven. Aan het idee ben ik al helemaal gewend, ik vind het heerlijk, vooral zonder die misselijkheid en het overgeven *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 561177

Komende week even bellen naar de vk. Dat mag vanaf 6 weken, maar hun rekenen natuurlijk met een 28 dagen cyclus. Ik hoor dan wel wat ze zeggen voor een afspraak en een echo.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Mom-Of-3 zo 22 jul 2012 - 1:36

De dag dat ik testte was ik wel misselijk in de auto toen ik uit me werk kwam, en paar dagen daarvoor ook precies hetzelfde vond dat wel wat vreemd want normaal heb ik dat niet. De dag na de positieve test was ik wel misselijk s'morgens en op de dag en vanaf toen iedere dag eigenlijk.
Wat fijn dat je dan alleen maar moe bent, ik wil wel met je ruilen. Lijkt me zo fijn omniet misselijk te zijn.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Smaragdje zo 22 jul 2012 - 1:55

Mom-Of-2 schreef:De dag dat ik testte was ik wel misselijk in de auto toen ik uit me werk kwam, en paar dagen daarvoor ook precies hetzelfde vond dat wel wat vreemd want normaal heb ik dat niet. De dag na de positieve test was ik wel misselijk s'morgens en op de dag en vanaf toen iedere dag eigenlijk.
Wat fijn dat je dan alleen maar moe bent, ik wil wel met je ruilen. Lijkt me zo fijn omniet misselijk te zijn.

Wat vervelend! Ik ken het van mijn vorige zwangerschap, dus ik ga niet met je ruilen, sorry ;-) Ik kan alleen voor jou hopen dat het snel minder wordt! Was jij tijdens je vorige zwangerschappen ook veel misselijk?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 zo 22 jul 2012 - 3:37

Ja maar bij de oudste het minst of het komt omdat ik toen kon gaan liggen ofzo als ik heel misselijk was. En bij de tweede en nu gaat het niet zo makkelijk dus dan lijkt het misschien erger?

Ik snap wel dat je niet wilt ruilen hoor :-)

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje zo 22 jul 2012 - 9:38

Mom-Of-2 schreef:Ja maar bij de oudste het minst of het komt omdat ik toen kon gaan liggen ofzo als ik heel misselijk was. En bij de tweede en nu gaat het niet zo makkelijk dus dan lijkt het misschien erger?

Ik snap wel dat je niet wilt ruilen hoor :-)

Het kan dat het zo lijkt, maar het zou ook best wel eens erger kunnen zijn. Als je meer inspanning hebt op een dag, ben je vaak ook misselijker (tenminste, dat had ik wel altijd). Met twee kinderen heb je natuurlijk een stuk minder rust.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin zo 22 jul 2012 - 21:46

Goedemorgen dames,

@ Rioolspook... Jeetje wat een vreselijk nieuws.. Sterkte meid!

@ Mom-of-2.. Balen dat je zo misselijk bent 's ochtends. Hopelijk wordt het snel minder. En zou het ook verschrikkelijk vinden als ik mijn dochter voor 4 dagen naar mijn ouders zou moeten brengen. Zou dan ook wel ff een potje janken. Hopelijk gaan de dagen snel voorbij en zijn ze snel weer terug. Een geruststelling ze zijn bij je moeder..

Hier gaat het goed. Nog steeds weinig klachten gelukkig. Wel beginnen de hormonen op te spelen, want kan ineens weer kwaad zijn om niets haha.

Zaterdag zijn we naar de Efteling geweest. Was erg leuk, maar ontzettend druk. Gelukkig was het open tot 00.00 uur, dus lekker rustig aan kunnen doen en toen we het beu waren zijn we naar huis gereden. We wonen er maar een half uurtje vandaag. Was wel gebroken.

Gisteren lekker rustig aan gedaan, was nog steeds moe van het dagje Efteling. Mijn vader kwam langs om het e.e.a. door te spreken om de boven verdieping te gaan verbouwen. Pff.. Straks blijft er van onze slaapkamer niets meer over haha.. Daar worden 2 kamertjes van gemaakt voor mijn dochter en de baby. Wij gaan slapen in de kamer van onze dochter. Dus daar gaan nog wel een paar maanden werk in zitten en daarna moeten we alles opnieuw gaan verven. Heb er nu al geen zin in.

Vandaag en morgen nog lekker genieten van mijn vakantie en woensdag moet ik helaas weer aan het werk.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje di 24 jul 2012 - 21:42

Even een ego berichtje. Ik heb 16 augustus de eerste echo! Die week daarna de eerste afspraak bij de vk *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 561177

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 di 24 jul 2012 - 22:03

Dat is al snel smaradje. Hoe komt het dat het zo snel is?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Lejow di 24 jul 2012 - 22:07

Zo snel is dat niet hoor, dan is ze 8 weken!
Ik had bij mijn eerste intake ook gelijk een echo, met 8 weken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Highway di 24 jul 2012 - 22:17

Sommige verloskundigen doen dat gewoon sneller dan anderen, waar ik zit doen ze er maar 2 of er moet een indicatie zijn ( 12 weken en ergens op het eind, 20 weken tellen ze niet mee) Ik vind dat best jammer!

Laatst aangepast door Highway op di 24 jul 2012 - 22:25; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Paper Crown di 24 jul 2012 - 22:24

Highway schreef:Sommige verloskundigen doen dat gewoon sneller dan anderen, waar ik zit doen ze er maar 2 of er moet een indicatie zijn ( 12 wekende ergens op het eind, 20 weken tellen ze niet mee) Ik vind dat best jammer!

Teveel echo's zijn niet goed namelijk.
Ik heb er al wel 8 gehad.

1 met 5 weken
2 met 6 weken
3 met 8 weken
4 met 10 weken
5 met 12 weken
6 met 12 weken
7 ook met 12 weken
8 met 16 weken.
Die laatste 2 heb ik gewoon zelf betaald, kostte wel iets van €65.- per keer, maar ik heb het er gewoon voor over. Geruststelling is me zoveel waard. Al weet ik dat teveel niet goed is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Smaragdje di 24 jul 2012 - 22:26

Mom-Of-2 schreef:Dat is al snel smaradje. Hoe komt het dat het zo snel is?

Hier is dat standaard. Uitgaande van een 28 dagen cyclus (ook al heb je een langere of kortere cyclus) een echo rond de 8-9 weken. Dit is de termijnecho. Daarna met 12 weken als het goed is een echo en eventueel de mogelijkheid tot de combinatietest en dan rond de 20 weken een echo. Tenminste dit was bij mijn zoontje wel zo en ik begreep nu ook weer.

Dit was bij mijn zoontje ook al zo (9+3). Toen hebben ze bij het echocentrum een fout gemaakt, die wilden pas een echo maken met 12 weken. Toen hebben ze van de vk nog snel een echo geregeld voor een paar dagen later. Ze willen een echo hebben voor de eerste afspraak.

Laatst aangepast door Smaragdje op di 24 jul 2012 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Highway di 24 jul 2012 - 22:27

Kan dat me wel voorstellen PC, ik heb de twaalf weken echo bij tien weken gehad en vond het al lang genoeg, wilde zekerheid dat het hartje klopte etc. Ik wil tussendoor ook nog ergens een pretecho doen, bij 17 weken denk ik
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown di 24 jul 2012 - 22:28

Highway schreef:Kan dat me wel voorstellen PC, ik heb de twaalf weken echo bij tien weken gehad en vond het al lang genoeg, wilde zekerheid dat het hartje klopte etc. Ik wil tussendoor ook nog ergens een pretecho doen, bij 17 weken denk ik

Ik heb die dus met 16 gehad, bizar om te zien dat hij zo goed als af is dan! Je ziet alles heel goed, je kan zelfs teentjes en vingertjes tellen! Ik krijg nog een 20 weken echo, en dan nog een pretecho in 4D en dan is het goed.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  slaatje di 24 jul 2012 - 23:10

Bij ons kan de eerste echo ook al vanaf 8 weken. Ik heb er inmiddels 2 gehad. 1 met 5 wkn en 2 dgn, 1 met 7 wkn 2 dgn en maandag hebben wij de 10 weken echo met 9wkn 2 dgn. De volgende echo zal dan met de nekplooimeting zijn, die word geloof ik met 12 weken gedaan. Horen we tijdens de intake die wij op 1 aug hebben.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Roos vr 27 jul 2012 - 6:39

Hallo!
Vanmiddag hebben wij de termijnecho gehad. Nadat we met de vorige echo een week terug zijn gezet, ben ik nu drie dagen vooruit gezet!! Alles zag er goed uit! 2 beentje 2 armpjes gezien en een lekker beweeglijk kindje!! Zo blij Very Happy
Ben op 13 februari uitgerekend, de verjaardag van mijn vader. Toch wel leuk, al hoop ik dat hij/zij zich eerder of later aandient hoor.
Hoe is het met jullie? Het is zo rustig hier!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Smaragdje vr 27 jul 2012 - 6:49

@ Roos, wat fijn dat de echo er goed uit zag! Toch drie daagjes vooruit. Leuk dat je uitgerekend bent,op de verjaardag van jouw vader. Al kan ik goed begrijpen, dat hij/zij eerder of later mag komen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Highway vr 27 jul 2012 - 6:50

Wat leuk Roos, weer 3 dagen naar voren. Her gaat het wel goed, voel me alleen niet fit en mijn buik begint raar te voelen, kan niet meer goed op mijn buik liggen en ook ukken voelt gek..er zit ets in d weg Razz Hebben jullie dat ook? Morgen ben ik alweer 12 weken! Gaat snel zeg!

Laatst aangepast door Highway op vr 27 jul 2012 - 6:51; in totaal 2 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria vr 27 jul 2012 - 6:50

Roos, wat een goed nieuws! Je was best wel zenuwachtig he? Nu is de kans dat het misgaat echt veel kleiner. Super meid *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 281626781
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Mom-Of-3 vr 27 jul 2012 - 6:52

Hoi meiden,

Roos, wat fijn een goede echo!

Het is inderdaad rustig hier. Wat is het toch warm hè? Ik heb vandaag gewerkt maar pfff wat een warmte. Nog een paar dagen werken dan heb ik lekker vakantie. Als ik dan weer aan het werk moet dan ben ik alweer 11 weken dus dan is hopelijk de ergste misselijkheid over. Ook zal ik het dan echt moeten vertellen want me buik is al zichtbaar, maar ik wil het eigenlijk pas vertellen na een goede echo. Eerst dinsdag de intake bij de vk en dan afspraak maken voor de echo.
Ben nog erg misselijk s'morgens, als ik moet werken lukt het ook echt niet om te eten helaas. Daarom ben ik echt blij als ik vakantie heb. Echt aftellen

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje vr 27 jul 2012 - 6:57

@ Mom-Of-2, lekker bijna vakantie! Mijn vakantie zit er helaas over twee weken er op. Hopelijk is dan je misselijkheid inderdaad minder. Heb je er echt veel last van gehad tijdens het werken? Al een buikje, leuk hoor! Hier gaat het ook langzaam aan echt beginnen. Misschien heb je voor je gaat werken al wel een goede echo gehad!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 vr 27 jul 2012 - 7:04

Nou ja ik ben iedere ochtend misselijk maar als ik vrij ben dan kan ik rustig aan doen en dan wat later ontbijten. Als ik moet werken sta ik nu al wat vroeger op om wat rustiger aan te doen, maarja moet natuurlijk op tijd weg. En als ik dan op me werk kom is het na een kwartier meteen vol aan de bak ( werk in de zorg). Dus dan eet ik pas wat in me koffiepauze maarja dus wel daarvoor af en toe duizelig maargoed nog paar daagjes.

Begint jouw buik ook al?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje vr 27 jul 2012 - 7:25

Mom-Of-2 schreef:Nou ja ik ben iedere ochtend misselijk maar als ik vrij ben dan kan ik rustig aan doen en dan wat later ontbijten. Als ik moet werken sta ik nu al wat vroeger op om wat rustiger aan te doen, maarja moet natuurlijk op tijd weg. En als ik dan op me werk kom is het na een kwartier meteen vol aan de bak ( werk in de zorg). Dus dan eet ik pas wat in me koffiepauze maarja dus wel daarvoor af en toe duizelig maargoed nog paar daagjes.

Begint jouw buik ook al?

Oke, dat is inderdaad vervelend. Het is dan inderdaad fijn, wanneer je alles op je gemak kunt doen. Ja, hier begint het al een klein beetje. Vorige keer was dat veel later, dus ik vindt dat op zich wel leuk.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Roos vr 27 jul 2012 - 7:45

Filoria schreef:Roos, wat een goed nieuws! Je was best wel zenuwachtig he? Nu is de kans dat het misgaat echt veel kleiner. Super meid *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 281626781

Ow echt! Ik maakte me zo'n zorgen omdat ik vorige keer een week terug gezet ben.
Maar het zag er goed uit! Nu kan ik er ook van genieten!!!

Hoe gaat het met jou? Gaan jullie meteen verder of hou je even rust?

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  sanne-84 za 28 jul 2012 - 23:26

Heel voorzichtig kom ik me hier melden, gister 2 positieve testen gehad (kon het niet geloven vandaar meteen een 2e)
Dinsdag gaan we nog een weekje op vakantie, en vanaf dan probeer ik hier wat meer te komen schrijven!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: