Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jasmine di 4 sep 2012 - 22:38

Red Bull (of varianten) drink ik ook écht niet.

Hoeveel je mag staat idd. overal anders aangegeven. Van koffie zou je volgens de meeste sites drie kopjes op een dag mogen. Volgens de site van Coca Cola mag je zelfs 12 glazen cola op een dag. Goed, nu staat 12 glazen cola ongeveer gelijk aan drie kopjes koffie, maar 12 glazen :O
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  slaatje di 4 sep 2012 - 22:38

Aha, dat heb ik dan weer niet gelezen. Ach, ik drink toch nog maar 1 kop koffie per dag en heb thuis ook cafeine vrije cola.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Katjing di 4 sep 2012 - 22:40

Ik lust geen koffie, drink wel af en toe thee, maar ik pak nu ook vaak rooibos of groene thee.

Ik had trouwens gisteren wel verschrikkelijk zin in sushi...maar ja dat is ook niet echt verstandig dus heb het wel gelaten. Maar dat is mijn enige verboden craving op dit moment.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Bericht  Snoes di 4 sep 2012 - 23:02

Jasmine schreef:Red Bull (of varianten) drink ik ook écht niet.

Hoeveel je mag staat idd. overal anders aangegeven. Van koffie zou je volgens de meeste sites drie kopjes op een dag mogen. Volgens de site van Coca Cola mag je zelfs 12 glazen cola op een dag. Goed, nu staat 12 glazen cola ongeveer gelijk aan drie kopjes koffie, maar 12 glazen :O
Wow, dat vind ik ook wel veel! Ik drink wel nog cola, maar bij 1 of 2 glazen houdt het écht wel op.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sanne-84 di 4 sep 2012 - 23:04

Ik heb nu juist zin in dingen die niet mogen.. Sushi, gerookte zalm, carpaccio, en vast nog wel iets waar ik nu niet op kom. En dat terwijl we dat helemaal niet vaak aten.
Koffie dronk ik al niet, alcohol ook erg weinig, af en toe wat golden power idd. En ook daarvoor geldt nu; nu ik het niet mag heb ik er des te meer zin in haha.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Jasmine di 4 sep 2012 - 23:30

sanne-84 schreef:Ik heb nu juist zin in dingen die niet mogen.. Sushi, gerookte zalm, carpaccio, en vast nog wel iets waar ik nu niet op kom. En dat terwijl we dat helemaal niet vaak aten.
Koffie dronk ik al niet, alcohol ook erg weinig, af en toe wat golden power idd. En ook daarvoor geldt nu; nu ik het niet mag heb ik er des te meer zin in haha.

Als ik iets mis...

Ik ben zo verzot op rood vlees. Biefstukken eet ik het liefst rauw, ben dol op carpaccio en een broodje rosbief gaat er ook wel in. Een half uur na mijn vorige bevalling stond mijn man al in het ziekenhuisrestaurant om voor mij een Italiaanse bol rosbief te halen Embarassed. Ik denk dat ik dit keer maar een pakje carpaccio in mijn ziekenhuistas stop, want stel nu dat ik midden in de nacht beval, dan is het restaurant dicht :P
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 4 sep 2012 - 23:31

Ik heb heel veel zin in leverpaté, maar dat at ik voordien ook al heel graag. Op internet staat dat het mag, met mate. Maar dan neem ik liever geen risico en eet ik het wel niet.

Softijs ook bijvoorbeeld, heb er zovaak naar verlangd deze zomer, maar er toch echt niet aan toegegeven. En rauwe groenten, als we uit eten gaan en ik moet die laten liggen, zo jammer! Oja, en niet te vergeten: een lekkere malse (niet doorbakken!) biefstuk.

Ik weet wel wat ik ga eten als ik bevallen ben Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine di 4 sep 2012 - 23:35

Snoes schreef:

Ik weet wel wat ik ga eten als ik bevallen ben Very Happy

+1
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat di 4 sep 2012 - 23:38

Zeg hou eens even op over al dat eten Laughing

Hopelijk wordt dat hier nog minstens 32 weken niet gegeten *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 1371890812

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  nillis di 4 sep 2012 - 23:53

Ik mis het meest leverpastei, terwijl ik dat helemaal niet vaak eet, maar heb er nu telkens heel veel zin in.

@ Katjing, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad bij de ha en dat de medicatie zo goed helpt.

@ all, verder gaat alles goed. Heb vandaag wel weer een misselijk dagje. Toch apart dat dat zo wisselend kan zijn. Straks weer een slaap en morgen dan om 13.50 uur de echo. Vind het spannend. Gelukkig moet ik eerst een lange dienst werken en dan is het zo half twee dat ik weg moet. Heb mijn ouders al gezegd dat we morgen om 17.00 uur dan even de nieuwe meubels komen bekijken( komen vandaag). Aangezien mijn vriend op tijd er weer is i.v.m een zogenaamde cursus en we daarna bij mijn schoonzus gaan eten en ik dus niet hoef te koken. Hopelijk kunnen we ze dan goed nieuws vertellen. Tot morgen

@ Jasmine, jij ook succes morgen
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  mezzoforte di 4 sep 2012 - 23:56

Vanochtend eerste afspraak bij verloskundige gehad, was best wel zenuwachtig. Werden veel vragen gesteld, en kregen nog wat info/tijdschriften mee. Omdat ik me zelf een beetje zorgen maakte over aankomen gedurende de zwangerschap wel daar naar gevraagd, en er werd toen aangegeven dat ze dat in mijn geval extra gaan monitoren omdat mijn BMI onder 19 is (voor de duidelijkheid, ik maak me dus zorgen of ik wel genoeg zou aankomen, aangezien ik ook al niet zo'n grote eter ben).
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Weegschaal wo 5 sep 2012 - 0:25

Spannend morgen Nillis en Jasmine. Ik duim!

Wanneer heb je de echo Mezzoforte?

Ik heb gelukkig geen bruinverlies meer Very Happy Wel nog vlagen van misselijkheid, gevoelige zware borsten en sinds vandaag soms steekjes in mijn liezen. Begin weer een beetje hoop te krijgen, al gaan we nergens vanuit uit zelfbescherming.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Katjing wo 5 sep 2012 - 0:27

Sorry Pussycat ;-). Ik at nooit rood vlees en zelden leverpastei, ik heb er ook niet extra trek in. Maar moet zeggen dat ik de afgelopen tijd sowieso alleen maar trek had in gebakken eieren met spek want verder was ik veel te misselijk. Maar nu kan ik weer gewoon mijn standaard boterhammen met worst eten en vind ik die ook weer lekker. Zo fijn! Alleen tjeempie, ik kan zo weer naar bed gewoon, daar heb ik wel nog last van door de medicijnen. Maar ga denk ik vanavond proberen hoe het met een halfje gaat, hopelijk zijn de bijwerkingen dat wat minder en helpt het nog steeds tegen de misselijkheid!

@Mezzoforte, fijn dat ze dat voor je in de gaten gaan houden, kan me voorstellen dat jij je daar zorgen om maakt, dan is het prettig als je dat niet helemaal alleen hoeft te doen!

@Weegschaal, ik vind dat ze het verboden zouden moeten maken bij mensen die al een miskraam hebben gehad om überhaupt bloedverlies te hebben!

@Nillis, succes morgen bij de echo, spannend hoor!

Laatst aangepast door Katjing op wo 5 sep 2012 - 0:34; in totaal 1 keer bewerkt
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jasmine wo 5 sep 2012 - 0:31

Dank jullie wel Nillis en Weegschaal!

Pff, ik ben al zó zenuwachtig voor morgen, echt niet leuk meer. Voel me vandaag verder hartstikke fit, wat de onzekerheid alleen maar groter maakt. Echt, ik vind dit zo niet leuk.

Ow ja, en jij natuurlijk ook succes morgen Nillis, zou ik dat zo weer vergeten zeg. Embarassed
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Katjing wo 5 sep 2012 - 0:33

Jasmine schreef:Dank jullie wel Nillis en Weegschaal!

Pff, ik ben al zó zenuwachtig voor morgen, echt niet leuk meer. Voel me vandaag verder hartstikke fit, wat de onzekerheid alleen maar groter maakt. Echt, ik vind dit zo niet leuk.

Ooooeeeh, nou kan me voorstellen dat je het verschrikkelijk spannend vind! Maar volgens mij kan het allemaal per dag verschillen hoe je je voelt en ik merkte een paar dagen terug toen ik heel zenuwachtig was voor iets, dat de adrenaline me ook een boost gaf en ik me de hele dag een stuk beter voelde tot het voorbij was. Het is toch een soort oppepper. Ik was minder misselijk en minder slaperig!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Snoes wo 5 sep 2012 - 1:01

Jasmine en Nillis, héél veel succes allebei morgen! Ik denk aan jullie beiden! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 699888

Nillis heeft om 13u50 de echo lees ik, hoelaat heb jij 'm Jasmine?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Vancity_girl wo 5 sep 2012 - 1:11

@Weegschaal: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 281626781 wat fijn dat je geen bruinverlies meer hebt, wanneer heb je een echo? Probeer te genieten nu, fijne vakantie nog ( je was op vakantie toch?)
@Nilis en Jasmine: spannend morgen echo! Ik duim met jullie mee dat alles goed gaat.

En de rest: hou eens op over eten! Wink Ik ben deze zwangerschap vrijwel niet misselijk tot nu toe, maar eet wel veel meer. Gelukkig kan ik me meestal inhouden tot een bakje yoghurt of een stuk fruit. Nu heb ik zin in eieren met spek haha.

Mijn schoonmoeder belde net of ik het goed vond dat ze voortaan op maandag voor ons kookt. Nou natuurlijk vind ik dat goed haha. Ze past dan altijd op bij ons thuis en gaat rond 5 uur weer naar huis. Ze zei omdat ik zo moe ben steeds dat ze dan wel langer wilde blijven om voor ons te koken, zo lief!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Jasmine wo 5 sep 2012 - 1:37

Snoes: ik heb om 15.00 uur de afspraak staan. Hoop wel dat de gyn niet teveel uitloop heeft. Heb wel eens een uur uitloop gehad.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Katjing wo 5 sep 2012 - 1:44

@Vancity Girl, nou doe jij het ook! Verdorie nu heb ik ook zin in eieren met spek! Wat lief trouwens dat je schoonmoeder voor jullie kookt op maandag!!
Maar nu ik niet meer misselijk ben lukt het me ook weer beter om uitgebalanceerd te eten, dat is wel fijn want daardoor is de honger ook wat beter te hebben.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jade wo 5 sep 2012 - 3:19

Wat fijn dat de medicijnen goed werken Katjing!

IK ben echt verschrikkelijk moe en heb het steenkoud! En dat terwijl het gewoon 21 graden in huis is.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Katjing wo 5 sep 2012 - 5:34

Als je moe bent krijg je het ook vaak koud. Ik had dat ook om 14.30 u. Toen ben ik in bed gekropen met mijn electrische deken en toen ik eenmaal warm was viel ik in slaap. Heb van 15.30-17.30 u geslapen!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  slaatje wo 5 sep 2012 - 6:33

Even ego van me afschrijven hoor.
Wat een dag....vandaag is mijn neefje jarig, vier jaar oud geworden. We zijn weer door de apk bij de vk heen. Ik groei goed, baarmoeder groeit goed, en Venzje ook. De rikketik van ons kleintje doet het supergoed!
Daartegen over staat dat de oom van mijn aanstaande in het ziekenhuis ligt. Vandaag te horen gerkegen dat hij nog uren, hooguit dagen te leven heeft. Bij het inbrengen van een buis in zijn darm en gal is het kwaadardige gezwel op zijn alvleesklier geraakt en gebarsten. Dit gaat hem fataal worden..Ik heb de man afgelopen zondag voor het eerst ontmoet en tijdens wat over en weer gegrap laten weten dat ik zo met hem zou trouwen als ik dat niet al met M. zou doen. Waarop hij antwoorde dat ik M. moet dumpen, want hij trouwt ook zo met mij Razz (no worry's, de beste man is de 75 al gepaseerd)

Als klap op de vuurpijl krijgen we een uur of wat geleden ook nog even te horen dat M. zijn moeder op een psychiatrische afdeling ligt (zijn moeder is al jaren psychisch niet in orde, van de tien woorden die ze zegt, zijn er negen gelogen) Best een hoop om te verkroppen op een dag. M. is nu met zijn broer naar het ziekenhuis om afscheid te nemen. Het leek ons beide beter als ik niet mee zou gaan. Ik ben nogal een stresskip en momenteel erg emotioneel. Er komt een hoop naar boven betreffende mijn vader en mijn overleden surrogaatvader.

Sorry voor het lange verhaal, het lucht op het even van me af te schrijven.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jasmine wo 5 sep 2012 - 6:51

Slaatje: hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje wo 5 sep 2012 - 6:56

Jasmine schreef:Slaatje: hug

Dank je lieverd. Hoe gaat het met jou? Ben je al inmiddels al wat rustiger, of kun je dat pas als je een goede echo hebt gehad? hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jasmine wo 5 sep 2012 - 7:03

Lief dat je het vraagt!

Met mij gaat het op zich wel goed. Voel me wel een stuk rustiger dan vorige week. Vandaag alleen nauwelijks misselijk geweest, wat me meteen weer onzeker maakt. Morgen heb ik mijn echo en ik ben vreselijk zenuwachtig. Ben op het moment zo bang dat het ook dit keer niet goed is, terwijl daar helemaal geen reden toe is.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: