Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  slaatje wo 5 sep 2012 - 7:18

Probeer te onthouden dat bijna iedereen dagen heeft zonder klachtjes op kwaaltjes. Ik ga morgen verschrikkelijk aan je denken. Hoe laat heb je je echo?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jasmine wo 5 sep 2012 - 7:21

Ik ga mijn best doen Wink

Ben morgen om 15.00 uur aan de beurt.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  sanne-84 wo 5 sep 2012 - 9:13

Ow wat is er weer veel geschreven hier. Kei leuk, maar wel moeilijk om te reageren;)

Jasmine en nilis, succes morgen! Of nouja eigenlijk, veel plezier morgen
Slaatje, leven en dood, geluk en ongeluk, het lifgt allemaal dicht bij elkaar..
Weegschaal, klinkt alweer stukken positiever!

Hier gaat het wel goed, eigenlijk weinig last van. Maar durf sinds deze week een beetje vertrouwen te hebben dat het gewoon helemaal goed gaat komen! Maandag intake met de vk, dan ook eerste keer hartje horen, ipv zien, en hopenlijk ben ik dan helemaal gerustgesteld!
Nu piept de oven, had al 2 dagen zin in iets specifieks, maar bij gebrek aan iets anders in de oven gedaan...
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mezzoforte wo 5 sep 2012 - 9:30

Weegschaal: Maandag eerste echo.
Jasmine en Nillis, veel succes morgen!
Vancity Girl, lief van je schoonmoeder.
Slaatje, wat ontzettend heftig allemaal, sterkte met de situatie hug
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Pussycat wo 5 sep 2012 - 20:02

Jasmine en nillis heel veel succes en ik hoop ook plezier vanmiddag bij jullie eerste echo *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 281626781

Jasmine ik ben al zenuwachtig voor mijn eerste echo terwijl ik nog geen eens een miskraam of iets anders naars heb meegemaakt. Wat ik wil zeggen... ik heb al die angst voor een slechte echo, dus het is helemaal niet gek dat jij die angst hebt na wat je hebt meegemaakt *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 699888 Hopelijk is gewoon alles goed.

Slaatje Jeetje wat een verschrikkelijk naar verhaal meid...dat hem zoiets fataal wordt...bah En dan ook nog zijn moeder... heel veel sterkte.
Gelukkig gaat alles goed met jullie kindje I love you

All gisteravond gewerkt, maar ik was smorgens al niet lekker natuurlijk. Gelukkig was mijn vriend ziek geweest van het weekend dus kon ik mooi hem de schuld geven dat hij mij aangestoken had *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 1578173417
Pff ik heb mijn werk op de automatische piloot gedaan Embarassed en mocht gelukkig eerder weg van mijn lieve collega. Had echt barstende koppijn en misselijk.
En gek genoeg nu nergens meer last van.

Ow en morgen komt moeders voor moeders langs *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 281626781 spannend!

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  slaatje wo 5 sep 2012 - 20:13

Spannend PC, voel je je al wat beter? Ik ben juist met de laatste week pissen bezig voor MvM. Moet zeggen dat ik dat niet zo heel erg vind. Ben het inmiddels wel een beetje zat.

M. is gisteravond tot een uur of 23 in het ziekenhuis geweest. Oom is een sterke man. Het eerste wat hij vroeg toen M. binnenkwam....waar is mijn meisje? Hihi..heel lief. Hij vind het zo naar dat hij niet bij de bruiloft kan zijn. En toen M. weg ging zei hij...wil je aan Slaatje doorgeven, dat als ik haar niet meer zie, en Venzje is geboren, dat ze het dan een kusje van mij geeft? Op dat moment brak M. even. En ik ook wel toen ik het hoorde.

Ik ga zo even wat eten, douchen en dan gaan M. en ik op naar het gemeentehuis om in ondertrouw te gaan. Daarna nog even een broodje eten samen en dan moet M. weer aan het werk.

Jasmine, ik denk aan je, succes en veel pleizer bij de echo om 15 uur!!!! hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blue flower wo 5 sep 2012 - 20:19

Zo weer eens een berichtje van mij! Ik kan het gewoon niet bijhouden hoe snel het gaat.

Meiden die vandaag een echo hebben, heel veel succes en ga duimen voor een mooie echo!

Katjing hoe is het nu met de medicijnen? Hoop dat het snel iets beter!

Weegschaal, ik duim zo hard voor jou!! Hoop zo dat je volgende week goed nieuws hebt. Maar dat het nu weer gestopt is met oud bloed verliezen is positief! Je hebt er niks aan maar bij mij begon het bij mijn eerste zwangerschap ook met oud bloed en bleef tot 15 weken zo en zelfs nog ergens in week 25 nog een week of 2. Maar goed wat ik zeg je hebt er niks aan...

Hier gaat het zijn gangetje, ik voel me nu al 4 weken echt waardeloos, misselijk, moe, geen energie en daarbij heb ik veel last van mijn suiker. Is normaal de eerste 12 weken maar in combi met nog een peuter van 21 maanden vind ik het nu echt pittig, bij R. Heb ik me altijd goed gevoeld, dus dit is echt nieuw.

Gister mocht ik voor de 2e echo, en het blijft zoooooo bijzonder, zat ik daar te huilen.. Haha ik was met de eerste echo 6 weken en 6 dagen en toen was het echt nog een rijstkorrel en nu ben ik 9 weken en 6 dagen en het is bijna een compleet mensje... En het lag lekker te bewegen was zoo grappig, het draaide precies om toen ik de echo kreeg. Eerst lag heg omhoog te kijken met het ruggetje naar ons toe en toen draaide het en zagen we het buikje zoo leuk! Ja ik ben alweer verliefd haha.

Ik vond het nu ook nog meer bijzonder omdat ik nu weet wat het allemaal inhoudt om een kindje te hebben, hoeveel liefde je kan hebben voor zo'n kindje en wat je er allemaal voor terugkrijgt.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Pussycat wo 5 sep 2012 - 20:20

Pff slaatje zelfs ik krijg tranen in mijn ogen bij die zin. (al jank ik de laatste paar dagen werkelijk om alles)
Wat een dubbel gevoel moet dat nu voor jullie zijn. Zijn oom in het ziekenhuis en jullie nu in ondertrouw... hopelijk kunnen jullie er toch van genieten.

Ja vandaag voel ik me weer goed. Het is ook zo wisselend als het weer...
Over mvm.. ik weet nog dat ik het de vorige keer niet erg vond om te doen, maar omdat ik al kotsmisselijk was werd ik echt nog misselijker? van die geur. Nu ben ik (nog) niet zo misselijk dat ik moet spugen gelukkig.
Maar de vorige keer was ik er na die 10 weken ook wel klaar mee.
Kijk je weet waar je het voor doet en ik doe het met alle liefde hoor, maar ben wel blij als ik na die 10 weken weer normaal kan plassen zonder te denken o'ja moet het wel bewaren haha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  slaatje wo 5 sep 2012 - 20:39

Pussycat schreef:Pff slaatje zelfs ik krijg tranen in mijn ogen bij die zin. (al jank ik de laatste paar dagen werkelijk om alles)
Wat een dubbel gevoel moet dat nu voor jullie zijn. Zijn oom in het ziekenhuis en jullie nu in ondertrouw... hopelijk kunnen jullie er toch van genieten.

Ja vandaag voel ik me weer goed. Het is ook zo wisselend als het weer...
Over mvm.. ik weet nog dat ik het de vorige keer niet erg vond om te doen, maar omdat ik al kotsmisselijk was werd ik echt nog misselijker? van die geur. Nu ben ik (nog) niet zo misselijk dat ik moet spugen gelukkig.
Maar de vorige keer was ik er na die 10 weken ook wel klaar mee.
Kijk je weet waar je het voor doet en ik doe het met alle liefde hoor, maar ben wel blij als ik na die 10 weken weer normaal kan plassen zonder te denken o'ja moet het wel bewaren haha.

Nou ben ik niet misselijk geweest, maar die geur die uit die fles komt, vind ik ook niet lekker. Gewoon je adem inhouden en je merkt er niets van!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jade wo 5 sep 2012 - 21:04

Ik ben ook blij als die weken van MvM voorbij zijn! Ik vind die flessen ook écht stinken! bah!

Dames die een echo hebben, ik ga voor julie duimen!

Ik vind het wel jammer dat ik pas met 9+1 intake + echo heb. Ik had het denk ik wel fijn gevonden als de intake wat eerder was geweest. Ik heb wat vragen/onzekerheden.

Sinds vandaag heb ik ineens last van lage rugpijn en gisteravond/vanmorgen had ik weer veel buikpijn. Ik hoop dat er niets ergs aan de hand is!

Katjing, ik denk inderdaad dat de kou ook wel van de vermoeidheid kan komen! Ik heb vandaag de verwarming aangedaan Embarassed Embarassed.

Slaatje: veel sterkte! En heeel veel plezier vandaag bij jullie ondertrouw. Probeer er ondanks alles van te genieten.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Snoes wo 5 sep 2012 - 21:37

Jasmine en Nillis, ik duim voor/denk aan jullie! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Smaragdje wo 5 sep 2012 - 21:39

@ Jasmine en Nillis, veel plezier en succes vanmiddag!

@ Jade, buikpijn en rugpijn kunnen er gewoon bijhoren hoor!

@ Blue flower, hopelijk voel je je snel wat beter!

@ All, met de misselijkheid en het overgeven gaat het nu gelukkig wat beter. Hopelijk gaat het snel helemaal over. Al weer de 11 weken voorbij! Helaas begint mn rug nu op te spelen. Dat was te verwachten, want sinds de bevalling van mn ventje heb ik daar toch sneller last van. Mn buikje wordt ook sreeds duidelijker smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jade wo 5 sep 2012 - 21:57

@smaragdje: ik weet dat het erbij hoort, maar toch maak ik me zo- af en toe zorgen! Embarassed

Fijn dat je misselijkheid beter wordt! Je bent al bijna op de 12 weken grens! En leuk dat je al een buikje krijgt! Ik kan niet wachten totdat ik zichtbaar zwanger ben!Cool

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Smaragdje wo 5 sep 2012 - 22:03

Jade schreef:@smaragdje: ik weet dat het erbij hoort, maar toch maak ik me zo- af en toe zorgen! Embarassed

Fijn dat je misselijkheid beter wordt! Je bent al bijna op de 12 weken grens! En leuk dat je al een buikje krijgt! Ik kan niet wachten totdat ik zichtbaar zwanger ben!Cool

Ik denk dat iedereen zich wel eens zorgen maakt, niets ergs aan hoor! Probeerde je alleen wat minder bezorgt te maken ;-) Ja, leuk hoor een beginnend buikje. Bij de eerste werd het pas echt goed zichtbaar na de 25 weken, dus mag van mij nu ook wel iets sneller. Hoop voor jou dat hij ook snel zichtbaar wordt!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  nillis wo 5 sep 2012 - 22:34

@ Slaatje, hele dikke *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 699888 Is wel heel dubbel allemaal. Maar in ieder geval gefeliciteerd met jullie ondertrouw.

@ Jasmine, nog een paar uurtjes wachten. Spannend hé. Ik ben gewoon ook nieuwsgierig nu. Wil eigenlijk gewoon weten waar we aan toe zijn en of er een kindje zit.

@ Blue Flower. ik ben vandaag 9 + 3 dus hoop dat wij ook een mooi bewegend kindje te zien krijgen. Ja en moederliefde is iets zo moois. Ik wist niet dat ik zoveel liefde kon hebben.

@ Smaragdje bijna 12 weken, super. ik heb hier al wel echt een beginnend buikje en draag alleen maar wijde kleren om het te kunnen verbergen. Als de echo goed is kan ik lekker weer mijn gewone kleding aan, want dan mag iedereen het weten, behalve de cliënten bij mij op het werk.

@ Jade, lastig he al die verschillende pijntjes, maar rugpijn en buikpijn kunnen er wel bijhoren.

@ all, nou heb weer een slaapdienst erop zitten. het is toch wel heerlijk dat hier nu de schoolvakantie erop zit en iedereen dus om 8.00 uur weer naar school is vertrokken. Heerlijk dan die rust. Nu lekker even aan het ontspannen en dan straks T ophalen bij het kdv, die naar bed en dan broodje eten en dan weg. heb er eigenlijk wel zin in. weten we eindelijk waar we aan toe zijn.
Groetjes
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Mom-Of-3 wo 5 sep 2012 - 22:44

Jasmine, spannend vanmiddag. Ik ga heel erg voor je duimen dat je straks een mooie echo heb en dan je dan lekker kan gaan genieten. Ik zal aan je denken, ondanks dat ik zelf ook me echo heb om kwart over 2.

Nillis, ook voor jou duim ik op een mooie echo vanmiddag, dan kan je weer je eigen kleding aan.

Slaatje, hè bah wat vervelend allemaal. Maar wel gefeliciteerd met jullie ondertrouw.

Katjing, en heeft een halfje geholpen? Of toch misselijk?

Verder weet ik het niet meer, sorry zit op
Me telefoon.
Ik heb vanmiddag om kwart over 2 ook weer een echo, het 2de gedeelte van de combinatietest, dus wel heel spannend weer. Vanavond ga ik kijken bij zwangerschapszwemmen, ben benieuwd of het wat voor me is....

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=32856

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: