*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Spannend Lumen, ik hoop dat je een mooie duidelijke streep krijgt!
Ja, Slaatje, nu hoef ik niet meer steeds in- en uit te loggen. En ik vind het natuurlijk ook leuk om te vertellen.
Katjing, jij bedoeld dat je bijv. Bij een hcg van 100 misselijk wordt en dat je niet misselijker wordt naarmate je hcg stijgt, net als dat water kookt bij 100 graden en het ook niet meer gaat koken als het warmer wordt.
Ja, Slaatje, nu hoef ik niet meer steeds in- en uit te loggen. En ik vind het natuurlijk ook leuk om te vertellen.
Katjing, jij bedoeld dat je bijv. Bij een hcg van 100 misselijk wordt en dat je niet misselijker wordt naarmate je hcg stijgt, net als dat water kookt bij 100 graden en het ook niet meer gaat koken als het warmer wordt.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Heb nog niet over namen nagedacht eigenlijk... ook niet echt er een gevoel bij of het een meisje of jongen wordt.... wacht het allemaal een beetje af
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
De test was knal positief!
Lumen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12
Lumen, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!
mezzoforte- Prater
Lumen schreef:De test was knal positief!
Gelukkig! Die van mij was toen ook zo positief.. Wel een foto maken, de lijntjes vervagen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Spannend Lumen, ik hoop dat je een mooie duidelijke streep krijgt!
Ja dat bedoel ik!!
Ik word ook zot van dat steeds in en uitloggen en steeds maar opletten of ik wel onder de goede naam sta. Maar vind het toch ook wel fijn om nog even anoniem te zijn. Ik had in het begin heel sterk het gevoel een jongen, mijn man denkt een meisje. Maar ik droom nu ook steeds over tweelingen, haha, 't zal wel niet, maar we zullen zien!
Even een vraagje he, ik vraag me af of het zin heeft om de huisarts te bellen vanwege alle kwalen. Het is alles bij elkaar een beetje veel waardoor ik me vaak heel ellendig voel. Maar het is niet dat ik bijvoorbeeld niets binnen houd, ik ben wel heel erg misselijk maar kan 'gewoon' eten. En ik heb steeds buikpijn, maar het is niet dat ik vesrtopping heb ofzo (in tegendeel) en het is ook vaak mijn baarmoeder. En ik heb ontzettend last van maagzuur en ik word dus misselijk van het idee van rennies alleen al en ze helpen ook maar een beetje...
Of moet ik de verloskundige bellen?
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Lumen schreef:De test was knal positief!
Fijn!!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn lumen toch spannend hé? Ik kan me er nu al zenuwachtig om maken.
Vooral omdat mijn testen al niet eens donker waren...
Dit keer heb ik ook geen voorgevoel voor jongen/meisje dat had ik bij mijn dochter wel heel sterk. Maar ik heb wel altijd geroepen dat ik 2 meisjes en een jongen zou krijgen
Hier trouwens ook een paar dagen een beetje misselijk geweest, maar nu ook nergens meer last van. Hetzelfde als moeheid. Die eerste week was ik zooooo moe en nu helemaal niet meer. Ik word daar ook wel behoorlijk onzeker van merk ik. Maar ja probeer er maar niet teveel bij stil te staan.
Vooral omdat mijn testen al niet eens donker waren...
Dit keer heb ik ook geen voorgevoel voor jongen/meisje dat had ik bij mijn dochter wel heel sterk. Maar ik heb wel altijd geroepen dat ik 2 meisjes en een jongen zou krijgen
Hier trouwens ook een paar dagen een beetje misselijk geweest, maar nu ook nergens meer last van. Hetzelfde als moeheid. Die eerste week was ik zooooo moe en nu helemaal niet meer. Ik word daar ook wel behoorlijk onzeker van merk ik. Maar ja probeer er maar niet teveel bij stil te staan.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik zou gewoon even de ha bellen. Hij kan het alleen maar beter maken, dus het is altijd te proberen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Lumen schreef:De test was knal positief!
Gelukkig! Die van mij was toen ook zo positief.. Wel een foto maken, de lijntjes vervagen.
ja, dat heb ik gedaan! Kan mooi in het zwangerschapsdagboek!
Ik mag vandaag al beginnen.
Lumen- Fluisteraar
Hier heel even een ego-berichtje, maar ben zo blij met mijn man!
Wij gaan over 2 weekjes gewoon nog lekker een paar daagjes naar Disneyland Parijs! Toch nog ons 5-jarig huwelijk vieren met een herhaling van de huwelijksreis, toch nog een paar daagjes genieten en ontstressen, gewoon heerlijk een paar dagen met ons gezinnetje weg! Mijn dochter is al helemaal enthousiast door de You-tube filmpjes, zwaait naar alle Disneyfiguren die op het scherm langs komen, de oh's en ah's vliegen me om de oren.
Kan niet wachten tot het zo ver is!
Wij gaan over 2 weekjes gewoon nog lekker een paar daagjes naar Disneyland Parijs! Toch nog ons 5-jarig huwelijk vieren met een herhaling van de huwelijksreis, toch nog een paar daagjes genieten en ontstressen, gewoon heerlijk een paar dagen met ons gezinnetje weg! Mijn dochter is al helemaal enthousiast door de You-tube filmpjes, zwaait naar alle Disneyfiguren die op het scherm langs komen, de oh's en ah's vliegen me om de oren.
Kan niet wachten tot het zo ver is!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat gaaf jasmine!! Lekker hoor
Pussycat- Ratel
@ Lumen, super hoor gefeliciteerd. Succes ermee
@ Pussycat en alle anderen zo herkenbaar alle klachten en erop letten of je het allemaal nog wel voelt.
@ Jasmine, wat fijn dat je man dat heeft geregeld.
@ all, nou wat was ik blij dat mijn leidinggevende extra mensen had ingepland gisteravond, want het was weer een gezellig dienstje om 23.30 uur liepen ze nog te spoken op de gang. uiteindelijk lag ik om 24.15 uur in bed en moets ik er om 6.00 uur weer uit. Dat hakt er wel even in, terwijl ik al zo moe ben. Nu lekker even 1 dagje vrij. Ga zo T lekker ophalen van het kdv.
Groetjes
@ Pussycat en alle anderen zo herkenbaar alle klachten en erop letten of je het allemaal nog wel voelt.
@ Jasmine, wat fijn dat je man dat heeft geregeld.
@ all, nou wat was ik blij dat mijn leidinggevende extra mensen had ingepland gisteravond, want het was weer een gezellig dienstje om 23.30 uur liepen ze nog te spoken op de gang. uiteindelijk lag ik om 24.15 uur in bed en moets ik er om 6.00 uur weer uit. Dat hakt er wel even in, terwijl ik al zo moe ben. Nu lekker even 1 dagje vrij. Ga zo T lekker ophalen van het kdv.
Groetjes
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wat fijn Jasmine!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat leuk Jasmine!!
Pfff, krijg net ineens last van een soort pijn in m'n zij, echt heel vervelend
Pfff, krijg net ineens last van een soort pijn in m'n zij, echt heel vervelend
mezzoforte- Prater
Wat lekker Jasmine!!
Ik twijfel toch over de huisarts, voel me vandaag iets beter... en ik ben eigenwijs. Ik lag gisterenavond te huilen in bed omdat ik zo moe was maar ook zo draaierig en misselijk was en buikpijn had. Maar ja voel me nu echt niet eens zo heel beroerd.
Ik heb trouwens een jurkje aan maar jemig, mijn borsten vallen er zowat uit zo zijn ze gegroeid! De bh die ik aan heb paste vorige week nog (voorheen was ie een beetje te groot) maar nu valt de boel er bijna uit . Die gaan me nog verraden!
Mezzoforte, wat vervelend, is dat laag of op de 'standaard' pijn-in-je-zij-plek? Ik heb heb heel laag namelijk steeds op allerlei plekken pijn en volgens mij is dat mijn baarmoeder + banden ofzo.
Lumen, fijn zo'n bevestiging!!
Nillis, vervelend zo hard werken als je zwanger bent! Heb je dan ook extra last van kwaaltjes?
Ik twijfel toch over de huisarts, voel me vandaag iets beter... en ik ben eigenwijs. Ik lag gisterenavond te huilen in bed omdat ik zo moe was maar ook zo draaierig en misselijk was en buikpijn had. Maar ja voel me nu echt niet eens zo heel beroerd.
Ik heb trouwens een jurkje aan maar jemig, mijn borsten vallen er zowat uit zo zijn ze gegroeid! De bh die ik aan heb paste vorige week nog (voorheen was ie een beetje te groot) maar nu valt de boel er bijna uit . Die gaan me nog verraden!
Mezzoforte, wat vervelend, is dat laag of op de 'standaard' pijn-in-je-zij-plek? Ik heb heb heel laag namelijk steeds op allerlei plekken pijn en volgens mij is dat mijn baarmoeder + banden ofzo.
Lumen, fijn zo'n bevestiging!!
Nillis, vervelend zo hard werken als je zwanger bent! Heb je dan ook extra last van kwaaltjes?
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Jasmine: Heerlijk zo'n weekendje Disney! Wat fijn dat je man dat heeft geregeld.
Mezzoforte: Vervelend die pijn! Ik had er afgelopen week ook veel last van! Ik heb eigenlijk elke keer wel pijntjes in mijn buik! Er is natuurlijk ook vanalles aan de gang daarbinnen.
Katjing: fijn dat je je iets beter voelt vandaag! Heb je wel de tijd om lekker rustig aan te doen? Als je veel op de planning hebt staan, zou ik toch even de huisarts (of verloskundige) bellen voor advies.
Ik hoop dat je borsten je zwangerschap niet zullen verraden .
Mijn borsten zijn nog niet gegroeid volgens mij, maar ze voelen wel heel gespannen aan. Ze zijn ook heel gevoelig.
Mezzoforte: Vervelend die pijn! Ik had er afgelopen week ook veel last van! Ik heb eigenlijk elke keer wel pijntjes in mijn buik! Er is natuurlijk ook vanalles aan de gang daarbinnen.
Katjing: fijn dat je je iets beter voelt vandaag! Heb je wel de tijd om lekker rustig aan te doen? Als je veel op de planning hebt staan, zou ik toch even de huisarts (of verloskundige) bellen voor advies.
Ik hoop dat je borsten je zwangerschap niet zullen verraden .
Mijn borsten zijn nog niet gegroeid volgens mij, maar ze voelen wel heel gespannen aan. Ze zijn ook heel gevoelig.
Lumen- Fluisteraar
Mn man zei het al eerder dat mn borsten groter waren, ons mam ook. En gister zei een collega het! (níet out of the blue, we hadden het over zwangerschap, maar dan nog). En dat terwijl ik het zelf eigenlijk niet zo zie.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Hier helemaal geen grotere/gevoelige borsten of whatever... Hetzelfde als altijd....
Pussycat- Ratel
Ik ben echt benieuwd naar de undercover zwangeren haha. Vooral katching schijft echt op een manier die mij bekend voorkomt maar ik weet het gewoon niet
haha echt leuk dat raden zo
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik ben echt benieuwd naar de undercover zwangeren haha. Vooral katching schijft echt op een manier die mij bekend voorkomt maar ik weet het gewoon niet
haha, niet teveel bij nadenken! Over 6/7 weken maken ze zichzelf vast wel bekend!
Lumen- Fluisteraar
Punk'd schreef:Ik ben echt benieuwd naar de undercover zwangeren haha. Vooral katching schijft echt op een manier die mij bekend voorkomt maar ik weet het gewoon niet
Ja, erg is dat hè, heb precies hetzelfde met Katjing.
Had al het vermoeden dat Caroow idd. één van de undercover zwangeren was, maar niet direct welke. Nu zij uit de kast is, raden we vrolijk verder op Katjing
Jasmine- Ratel
Ik heb een ander account aangemaakt omdat ik weet dat ik meelezers heb. Ik wilde niet dat mensen wisten dat we voor een kindje gingen, dat is gewoon privé. Ik ben in ronde 1 al zwanger geraakt, en de familie weet het al. Mocht het nu misgaan weet de familie ook dat we het opnieuw gaan proberen. Dus ik zit erover te denken om mijzelf niet heeeel lang meer undercover te houden.
Ik wil het alleen nog niet op FB hebben, en aangezien ik mensen van hier op FB heb..
Ik wil het alleen nog niet op FB hebben, en aangezien ik mensen van hier op FB heb..
Lumen- Fluisteraar
Dus jij bent ook undercover Lumen?
Nog meer te 'Sherlock Holmessen' dus
Jasmine- Ratel
Jasmine schreef:Dus jij bent ook undercover Lumen?
haha! Ik heb alleen al eerder een account aangemaakt, en niets meegedaan tot we er voor zouden gaan! Met voorbedachte rade dus!
Lumen- Fluisteraar
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken