Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Pussycat di 28 aug 2012 - 19:13

Jasmine Hoe gaat het vandaag met je? *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 699888 Het zijn gewoon ook echt rot weken die eerste weken dat je helemaal niet weet of het wel goed zit en hoe of wat. Ik maak me er al druk om moet je nagaan hoe jij je voelt pff.

Beetje tegenstrijdig maar... ik kan eindelijk zeggen dat ik een beetje vertrouwen krijg. Eerst waren mijn testen zooo licht en ze werden ook niet echt donkerder. Vandaag heb ik de meest donkere test in handen (nog geen knaller maar goed) én een clear blue waarop stond zwanger 2-3 weken! Dus mijn vriend die vond die lichte streepjes ook allemaal maar niks, maar was helemaal blij en hyper met de clear blue hahaha. Nu op naar de eerste echo ik durf nu wel te bellen Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lumen di 28 aug 2012 - 19:36

Jasmine : *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 699888 Ik hoop dat je toch iets vertrouwen kunt krijgen!

PC: Fijn dat je iets vertrouwen hebt gekrgen door de test! Ik heb vanmorgen nog 1 test gedaan, nu stop ik daarmee!

Deze foto vlak na de test gemaakt, hij is daarna nog een stuk donkerder geworden!

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 Iwlxjb
Lumen
Lumen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12

Bericht  Snoes di 28 aug 2012 - 19:58

Pussycat, wat fijn dat de CB test ook 'zwanger' aangaf, toch weer meer zekerheid he! Ik ben echt heel erg blij voor je!

Lumen, jouw test is ook overduidelijk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lumen di 28 aug 2012 - 20:02

Ik kan echt niet wachten tot de 6 weken voorbij zijn, en er in ieder geval een hartje gaat kloppen! Misschien kan ik het dan iets meer loslaten tot de 12 weken.

Ik heb op 3 oktober de eerste echo, ik ben dan 9 weken zwanger.
Lumen
Lumen
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Snoes di 28 aug 2012 - 20:03

Jasmine, hopelijk kan je toch nog wat rust vinden deze week. Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je zo ontzettend bang bent dat het weer misgaat en op je lichaam vertrouwen is dan ook niet meer zo evident als het jou eerder al in de steek heeft gelaten. Hopelijk vliegt de week voorbij en kan je volgende week een kloppend hartje zien op de echo hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lumen di 28 aug 2012 - 21:16

Ik heb mij aangemeld voor Moeders voor Moeders. Maandag komt er al een mevrouw langs met uitleg. Met 6 weken kan ik dan beginnen!

Nu voelt het toch wel heel echt! Ik hoop dat ik maandag genoeg HCG in mijn urine heb!
Lumen
Lumen
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal di 28 aug 2012 - 21:31

@ Nillis; Ik heb nog zeker geen strakke buik s'avonds, maar het zal bij jou ook wel meespelen dat het de tweede is denk ik! En leuk dat je eetkamerstoelen al binnen zijn!

@ Mezzoforte; Hoe is je gesprek gegaan?

@ Pussycat; Die lage rugpijn herken ik nog van de vorige keren, nu geen last van. Leuk hoor om je hier te zien Very Happy

@ Jasmine; Hele dikke *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 699888 En blijf vooral hier komen, we zijn hier toch om elkaar te steunen! En fijn dat je je gisteren hondsberoerd voelde Wink

@ Sanne; Wat een goed nieuws *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 281626781

@ Lumen; Gefeliciteerd en welkom! Zo'n positieve test van MvM is dan een extra bevestiging, het zal wel goed zitten met je hcg hoor, je test is hartstikke duidelijk!

@ Vancity_girl; Morgen de echo, spannend!

Ik voel me goed, ben er heel rustig onder. Heb wel al vanaf de innesteling af en toe een klein beetje bruine afscheiding, wat ik nog niet eerder gehad heb. Ook een keer roze/rood bloedverlies gehad na de seks, ook nog niet eerder gehad. En toch blijf ik daar heel rustig onder. Zolang het geen bruine veeg oud bloed is waarmee mijn miskramen altijd mee begonnen maak ik me geen zorgen. Heb ook klachten als gespannen/pijnlijke borsten en continue een misselijk gevoel, alleen niet zo erg dat ik moet overgeven. Een goed teken dus, maar toch probeer ik er uit zelfbescherming vanuit te gaan dat het weer niet goed is... Ik kijk ook niet uit naar mijn echo, want dat betekend dat mijn vakantie weer voorbij is Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  slaatje di 28 aug 2012 - 22:05

Weegschaal schreef:
Ik voel me goed, ben er heel rustig onder. Heb wel al vanaf de innesteling af en toe een klein beetje bruine afscheiding, wat ik nog niet eerder gehad heb. Ook een keer roze/rood bloedverlies gehad na de seks, ook nog niet eerder gehad. En toch blijf ik daar heel rustig onder. Zolang het geen bruine veeg oud bloed is waarmee mijn miskramen altijd mee begonnen maak ik me geen zorgen. Heb ook klachten als gespannen/pijnlijke borsten en continue een misselijk gevoel, alleen niet zo erg dat ik moet overgeven. Een goed teken dus, maar toch probeer ik er uit zelfbescherming vanuit te gaan dat het weer niet goed is... Ik kijk ook niet uit naar mijn echo, want dat betekend dat mijn vakantie weer voorbij is Wink

Kan me je onzekerheid heel goed voorstellen. Probeer er alleen toch een beetje te van genieten meis, dat voelt je kleintje ook. Hoop dat het overgeven uitblijft voor je en dat je een goede echo zult hebben!!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 699888
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lumen di 28 aug 2012 - 22:18

Weegschaal schreef:

@ Lumen; Gefeliciteerd en welkom! Zo'n positieve test van MvM is dan een extra bevestiging, het zal wel goed zitten met je hcg hoor, je test is hartstikke duidelijk!

dankjewel! Mijn test is inderdaad mooi duidelijk, maar toch is er die spanning. Vooral omdat ik nog onder die 6 weken grens zit!

Wat naar dat je nog niet kan genieten van je zwangerschap! Maar ik kan me het wel voorstellen. Ik hoop dat jullie over een paar weken een mooie echo met een prachtig kloppend hartje hebben!
Lumen
Lumen
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mezzoforte di 28 aug 2012 - 22:41

PC Mijn man reageerde net zo enthousiast op de ClearBlue test, die vond dat streepjesgedoe ook maar vaag :P

Weegschaal Goed, heb een baan aangeboden gekregen! Straks nog een gesprek, krijg ik misschien wel een 2e baan aangeboden.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 0:01

Gefeliciteerd Lumen!

Ik ben al bijna 12 weken! Ooh zo leuk. Maandag weer een echo, de vorige was inwendig, zal deze dat ook zijn?

Ik gebruik nog steeds twee keer per dag een Emasafene zetpil. Ik overweeg om de ha als ze op zijn om tabletten te vragen, heeft iemand ervaring hiermee dat het beter of slechter werkt?

Verder ben ik nog wel erg moe, maar ik heb vakantie dus dat is niet zo erg.

Gast
Gast

Bericht  Lumen wo 29 aug 2012 - 0:17

Ik heb net een doosje multivitaminen MAMA van Davitamon gekocht (met visolie).

Dat ga ik vanaf morgen slikken, heb vanmorgen nog gewoon foliumzuur geslikt.
Lumen
Lumen
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Snoes wo 29 aug 2012 - 0:26

Pom, normaal is de 12-weken echo wel uitwendig. Bij mij konden ze toen alleen niets zien (mijn baarmoeder lag nog te ver achterover gekanteld) waardoor het toch een inwendige echo werd.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine wo 29 aug 2012 - 1:35

Pussycat: die eerste weken zijn vreselijk. Heb me al keer op keer afgevraagd waar ik aan begonnen ben. Maar goed, het is voor het goede doel. En ja, die streepjes zijn maar stomme dingen.

Lumen: dank je wel, ik hoop het ook. Mooie positieve test heb je hoor. Ik doe ook mee met Moeders voor Moeders, maar ben al een week bezig. Ik had kennelijk genoeg HCG. Klopt ook wel met mijn eigen berekeningen en de digitale CB test. Ik had maandag 20 augustus al een digitale CB die 3+ aangaf, terwijl ik volgens de berekeningen 4w4d zou zijn. Eerste positieve test had ik 9 dagen eerder, dat zou dan met 3w2d zijn.

Snoes: dank je. Ik ben en blijf vreselijk bang en onzeker. Dit knaagt weer aan mijn gevoel, waardoor ik nergens op kan en durf te vertrouwen. Ik hoop echt volgende week een kloppend hartje te zien, maar eerlijk gezegd ga ik daar niet vanuit.

Weegschaal: daar ben ik nou zo bang voor, roze/rood bloedverlies na de seks. Ik zou mezelf opvreten. Mijn man heeft dus de komende weken gewoon pech gehad. Daarbij: er zit al wat in me, daar hoeft niet nog meer bij. Verder kan ik me alleen maar aansluiten bij Slaatje, probeer te genieten. (Al weet ik uit ervaring dat dit vreselijk moeilijk is).

Voel me nog steeds niet lekker. Ontzettend moe, heel de dag door in meer of mindere mate misselijk en last van mijn buik. Een vervelende zeurende pijn, niet echt krampen, meer een trekkerig gevoel. En ik blijf onzeker. Ik ga er ook vanuit dat het niet goed zit, zo goed als het in het begin voelde, zo onzeker voelt het nu.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Snoes wo 29 aug 2012 - 1:57

Wat jammer om te lezen, Jasmine, maar ik begrijp wel dat je nu heel terughoudend bent. Ik wou dat ik wat voor je kan doen, maar helaas kan ik niet meer dan afwachten en met je meehopen dat alles op de echo er toch goed uitziet volgende week.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje wo 29 aug 2012 - 2:37

Jasmine wat naar om te lezen, ik hoop dat het een soort zelfbescherming is en er niets aan de hand blijkt te zijn hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Smaragdje wo 29 aug 2012 - 6:31

@ Jasmine, hug . Ik hoop voor jullie dat alles toch goed is!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  spinazietaart wo 29 aug 2012 - 6:41

Hallo!

Ik kom mij hier even melden, nog even onder een geheime naam Laughing

Maar afgelopen zaterdag een test gedaan (3 dagen voor mijn NOD) en deze gaf aan "ZWANGER" 2-3 weken!
maandag opnieuw test gedaan en deze was binnen 10 seconde knaller dan knal.

dus helemaal blij hier!

over een maandje eerste echo, dus nog even geduld!

(graag nog even mondje dicht, daarom ook andere naam, maar misschien gaan er bij een aantal van jullie een belletje rinkelen, maar nog even mondje dicht)

na de eerste echo zal ik mij bekend maken Very Happy

spinazietaart
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 29-08-12

Bericht  Amber- wo 29 aug 2012 - 7:11

Gefeliciteerd!!

Ik word wel heel nieuwsgierig nu! Haha!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Katjing wo 29 aug 2012 - 7:18

Ik meld me ook onder een andere naam. Sommigen hebben misschien een vermoeden wie ik ben, maar ik wil het graag nog even een beetje voor mezelf houden. Ik zit al een paar weken te lezen in dit topic maar ik ben er nog niet aan toe mezelf bekend te maken op het forum.
In mijn omgeving weten al aardig wat mensen het en eigenlijk gaat dat me ook allemaal een beetje te hard!

Ik heb op 18 augustus positief getest, ik heb een onregelmatige cyclus dus ik ben ongeveer 5 weken en 4/5 dagen zwanger. Mijn eerste echo heb ik op 17 september. Ik wist eigenlijk een week voor ik testte al dat ik zwanger was. Ik had wel bloedverlies, maar het was echt veel te vroeg voor mijn ongesteldheid en ik voelde me gewoon al zwanger. Buikpijn en mijn borsten sprongen zowat uit hun vel. Iets wat ik normaal wel een beetje heb voor mijn menstruatie, maar dit was gewoon anders.
Ik vind het heel spannend maar heb ook erg veel vertrouwen. Ik voel me ook enorm zwanger. Mijn borsten zijn echt huge, mensen die het weten zien het ook erg goed :O. Ik kan niet meer op mijn buik slapen omdat ze zo'n zeer doen en verder ben ik moe, misselijk en heb ik heel veel buikpijn, hoewel het de afgelopen dagen iets minder lijkt te zijn geworden. De misselijkheid is wel vervelend, maar meer een soort wee wagenziek gevoel dan het gevoel dat ik moet spugen ofzo.

@Jasmine, ik lees dus al een paar weken mee en ik vind het echt naar voor je dat je zo onzeker bent er over. Het ís ook gewoon spannend om pril zwanger te zijn. Als je daar zorgeloos instaat omdat je nog niets hebt meegemaakt, dán is het al eng, maar als je bagage hebt zoals het jouwe is het helemaal niet raar dat je je er vreselijk druk om maakt, bezorgt bent en niet zo maar op je gevoelens durft te vertrouwen. Want wat is verstand en wat is nou eigenlijk echt gevoel? En wanneer zijn het je hormonen en wanneer is dat iets om op te vertrouwen?

Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365

Bericht  spinazietaart wo 29 aug 2012 - 7:30

Katjing ik ben wel benieuwd wie je bent smile ben je er wel blij mee ?

we gaan redelijk gelijk op met de zwangerschap, leuk!

spinazietaart
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Katjing wo 29 aug 2012 - 7:34

Haha, ja ik ben ook wel benieuwd wie jij bent en of ik je 'ken'.

Ik ben er ontzettend blij mee hoor, het is zo enorm gewenst. Alleen 't gaat zo hard en het lijkt soms alsof dat het enige is wat er nog is ofzo, voor de mensen in mijn omgeving dan. Niet iedereen, niet de hele tijd, maar ik weet niet, aan de ene kant vind ik het heerlijk om over te praten, aan de andere kant wil ik me denk ik er gewoon nog niet helemaal op instellen of aan hechten dat het echt zo is ofzo, want wat nou als het toch mis gaat?
Mijn man wil het echt aan iedereen vertellen, die heeft het zelfs al aan de buurman verteld. Dat vind ik dus lastig, want als het aan mij had gelegen, had misschien nog wel niemand het geweten behalve wij tweetjes. Dat van de buurman heeft ie trouwens wel beloofd niet meer te doen en eerst met mij te overleggen...
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Katjing wo 29 aug 2012 - 7:37

Mijn test was trouwens wel echt knalpositief toen ik anderhalve week geleden testte. Ik ben het biechtje dat een foto plaatste in het biechttopic van de test 1,5 week geleden.

Wanneer heb jij de echo staan? Die van mij is op 17 september en dan 's middags heb ik de intake bij de verloskundige.

Edit: oh dat schreef ik al...ik begin nu al dement te worden :shock:!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  spinazietaart wo 29 aug 2012 - 7:53

dit was mijn test

* weg *

deze was dus 1 dag voor mijn NOD en werd in 10 seconde zichtbaar :shock:

ik heb 1 oktober een echo! ik ben dan rond de 10 weken, maar ik ben wel altijd onregelmatig, dus ben erg benieuwd!

owja en natuurlijk

GEFELICITEERD!!

Laatst aangepast door spinazietaart op wo 29 aug 2012 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt

spinazietaart
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Katjing wo 29 aug 2012 - 8:01

Dit was de mijne *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 3b4600cb

Was ook écht binnen een seconden duidelijk dat deze test positief was! Mijn cyclus is dus ook onregelmatig, bij het berekenen zijn ze uitgegaan van het gemiddelde van 27 dagen, maar ik heb wel eens een cyclus van 22 dagen en ook wel eens van 31, ik heb getest op dag 29.
Ik mocht kiezen om naast de termijnecho ook een vroege echo te laten doen, die heb ik dus met ongeveer 8 weken en 3 dagen.

Oh en mijn beste vriendinnetje is ook zwanger! Het was heel bijzonder, ik had heel sterk het gevoel dat zij ook zwanger was, dus ik heb met haar afgesproken en ik zat maar te wachten tot ze het zou vertellen (want ik dacht dat ze een stukje verder was dan ik), maar dat gebeurde maar niet en toen begon ze over mijn cyclus en heb ik een plaatje laten zien van mijn test. En toen was ze helemaal blij en toen vroeg ik: "en hoe is het met jouw cyclus?" en toen vertelde ze dat ze ook zo'n foto had. Wahahaha!
En het mooiste is, ze is maar 4 weken verder dan ik, ze gingen het nog niet vertellen aan mensen, maar ze had tegen haar vriend gezegd dat ze dacht dat ik haar ging vertellen dat ik zwanger was en dat ze het dan wel wilde zeggen. Haha en ik had dus ook al tegen anderen gezegd dat ik dacht dat ze me ging vertellen dat ze zwanger was!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: