*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
slaatje schreef:Parel schreef:Slaatje hebben ze niet de gehele dooierzak ofzo gemeten?
Als je die cm kan zien staan kan je ook een schatting qua termijn zien staan, meestal.
De embyro is gemeten. Computer daar heeft aan de hand daavan berekend dat ik 7+2 ben. Ik blijf alleen niet snappen waarom ze die cm op de foto plaatsen. Is niet handig voor leken als M. en ik Ach, het belangrijkste is dat het goed gaat. Maar dit zal ik nooit meer vergeten.
Lejow, je opmerking werd goed ontvangen hier. Bevallen van een kind van een meter. Haha, we zien het al helemaal voor ons
Is het niet je hele baarmoeder? Of de hele vruchtzak? Heb geen idee hoe dat werkt hoor daar binnenin haha
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:slaatje schreef:Parel schreef:Slaatje hebben ze niet de gehele dooierzak ofzo gemeten?
Als je die cm kan zien staan kan je ook een schatting qua termijn zien staan, meestal.
De embyro is gemeten. Computer daar heeft aan de hand daavan berekend dat ik 7+2 ben. Ik blijf alleen niet snappen waarom ze die cm op de foto plaatsen. Is niet handig voor leken als M. en ik Ach, het belangrijkste is dat het goed gaat. Maar dit zal ik nooit meer vergeten.
Lejow, je opmerking werd goed ontvangen hier. Bevallen van een kind van een meter. Haha, we zien het al helemaal voor ons
Is het niet je hele baarmoeder? Of de hele vruchtzak? Heb geen idee hoe dat werkt hoor daar binnenin haha
Heb mijn bericht hierboven even ge edit :-) Vruchtzak is dus 8.3 cm, beeb is van kop tot staart gemeten 9.4 mm
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Parel schreef:Slaatje hebben ze niet de gehele dooierzak ofzo gemeten?
Edit, we zijn eruit....vruchtzak is opgemeten en is 7.4 cm...beebje is gemeten van kop tot staart en bij crl staat: 9.4mm. Opluchting alom, hoef niet te bevallen van een kind van een meter
Hihi, gelukkig maar!! Heerlijk dat alles nu goed gaat!!
Ik vind die foto's en metingen ook onhandig hoor! Bij ons zei de gyn steeds hoe groot het kindje was en dan wisten wij naar welke getallen we moesten kijken. Anders hadden wij het ook niet geweten hoor, dus je hoeft je echt niet blonT te voelen
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10
Zal jij weer rustig slapen vanavond
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat fijn een mooie echo. Bij mij was alleen mijn beebje 1,87 cm van kop tot staart bij een zwangerschap van 8 weken en 4 dagen, moet ik me nu zorgen maken??
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Dikkie Dik schreef:Wat fijn een mooie echo. Bij mij was alleen mijn beebje 1,87 cm van kop tot staart bij een zwangerschap van 8 weken en 4 dagen, moet ik me nu zorgen maken??
Nee hoor, dt is prima!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Hoi meiden,
Is er nog een plekje vrij?
Ik heb vanmiddag getest en ik ben 5 weken?? zwanger van de derde, echt een cadeautje. Ik ben als ik deze berekening aan zou houden 20 maart uitgerekend.
Is er nog een plekje vrij?
Ik heb vanmiddag getest en ik ben 5 weken?? zwanger van de derde, echt een cadeautje. Ik ben als ik deze berekening aan zou houden 20 maart uitgerekend.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Nee hoor, dat is perfect normaal!Dikkie Dik schreef:Wat fijn een mooie echo. Bij mij was alleen mijn beebje 1,87 cm van kop tot staart bij een zwangerschap van 8 weken en 4 dagen, moet ik me nu zorgen maken??
Slaatje, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
MO2, gefeliciteerd. Heb ik het nou verkeerd, of was jij nou degene die laatst besloten hadden er toch even niet voor gegaan?
Hier de echo foto's: (witte licht is de flits)
Hier de echo foto's: (witte licht is de flits)
slaatje- Kletskop
Slaatje, je onderschrift, 0,9 mm is wel weer héél klein. Hij/zij is ws 9 mm nu was die van ons toen ook....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Je bedoelt vast 0,9 cm, Slaatje?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
God, dat kind maakt wat lengteschommelingen mee zeg
Gaat van een reus, naar een miniscuul dwergje
Gaat van een reus, naar een miniscuul dwergje
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@ Slaatje.. Fijn dat de echo goed was en een pracht foto's ervan ..
@ Mom of 2.. Gefeliciteerd..
Hoe gaat het verder met iedereen?
Hier rustig aan. Heb nog een weekje vakantie en dan moet ik weer aan het werk helaas. Ben wel ontzettend moe. Kan echt uren slapen en dan kom ik uit bed en dan ben ik nog steeds moe haha. Had ik bij de eerste ook, dus dat is wel weer ff wennen.
@ Mom of 2.. Gefeliciteerd..
Hoe gaat het verder met iedereen?
Hier rustig aan. Heb nog een weekje vakantie en dan moet ik weer aan het werk helaas. Ben wel ontzettend moe. Kan echt uren slapen en dan kom ik uit bed en dan ben ik nog steeds moe haha. Had ik bij de eerste ook, dus dat is wel weer ff wennen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
pfffff, laatste verandering. Onderschrift was een typefout. Moet je ook niet doen zo op de vroege ochtend als je net wakker bent. Haha. Ik geloof dat ik voorlopig maar even niets meer typ
slaatje- Kletskop
Dank jullie wel.
Slaatje, mooie echo. Nou ja niet bewust maar dit is een heel mooi cadeautje
Slaatje, mooie echo. Nou ja niet bewust maar dit is een heel mooi cadeautje
Mom-Of-3- Prater
slaatje schreef:pfffff, laatste verandering. Onderschrift was een typefout. Moet je ook niet doen zo op de vroege ochtend als je net wakker bent. Haha. Ik geloof dat ik voorlopig maar even niets meer typ
Ach je kan het op je vergeetachtigheid afschuiven haha
Jelin- Kletskop
Er staat nu dat je een 'koppend' hartje hebt gezien Slaatje verwacht je een voetballer? :p
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway schreef:Er staat nu dat je een 'koppend' hartje hebt gezien Slaatje verwacht je een voetballer? :p
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Highway schreef:Er staat nu dat je een 'koppend' hartje hebt gezien Slaatje verwacht je een voetballer? :p
Volgens mij kan ik echt genomineerd worden voor de minst oplettende formuster van 2012. I rest my case....
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Parel schreef:Highway schreef:Er staat nu dat je een 'koppend' hartje hebt gezien Slaatje verwacht je een voetballer? :p
Volgens mij kan ik echt genomineerd worden voor de minst oplettende formuster van 2012. I rest my case....
Haha geniaal Slaatje!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Muis schreef:slaatje schreef:Parel schreef:Highway schreef:Er staat nu dat je een 'koppend' hartje hebt gezien Slaatje verwacht je een voetballer? :p
Haha geniaal Slaatje!
slaatje- Kletskop
Hoi meiden,
Ooooooh wat was ik misselijk vanmorgen, niet normaal. Nu gaat het even maar over een minuut kan het weer net zo hard terug zijn. Dat dat nou alweer begint.
Hoe is het met jullie?
Ooooooh wat was ik misselijk vanmorgen, niet normaal. Nu gaat het even maar over een minuut kan het weer net zo hard terug zijn. Dat dat nou alweer begint.
Hoe is het met jullie?
Mom-Of-3- Prater
@ Mom of 2.. Balen dat je zo misselijk bent.
Hier gaat het goed. Gelukkig nog steeds schappelijke klachten. Nog steeds erg moe, af en toe rug- en buikpijn. Erg veel honger en mijn borsten doen ook met vlagen zeer.
Wel heb ik een hond de hele dag achter me aanlopen. Overal waar ik ben, is hij ook. En als hij niet bij mij is, dan houdt ie me in de gaten. Het liefste zou hij de hele dag tegen me aan komen liggen. Maar ik word er gek van haha.
Hier gaat het goed. Gelukkig nog steeds schappelijke klachten. Nog steeds erg moe, af en toe rug- en buikpijn. Erg veel honger en mijn borsten doen ook met vlagen zeer.
Wel heb ik een hond de hele dag achter me aanlopen. Overal waar ik ben, is hij ook. En als hij niet bij mij is, dan houdt ie me in de gaten. Het liefste zou hij de hele dag tegen me aan komen liggen. Maar ik word er gek van haha.
Jelin- Kletskop
Balen die misselijkheid. Ik heb er dagen bij zitten dan ben ik met vlagen misselijk. Iets eten doet dan wonderen.
Gisteren de intake bij de verloskundige gehad, meteen bloed geprikt. Bloeddruk was ook netjes. Volgende week de echo en weer bloedprikken.
Vandaag lekker een dagje vrij, nou ja ik hoef niet te werken
Fijne dag!
Gisteren de intake bij de verloskundige gehad, meteen bloed geprikt. Bloeddruk was ook netjes. Volgende week de echo en weer bloedprikken.
Vandaag lekker een dagje vrij, nou ja ik hoef niet te werken
Fijne dag!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken