*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Oh jeetje Jasmine, je zal inderdaad wel geschrokken zijn! Nog 1,5 week tot de eerste 'mijlpaal'
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Jeuj, we hebben t hartje gezien!! Niet gehoord (daar hebben ze ook niks van gezegd, dus geen idee waneer ze dat doen of hoe en wat). Maar vind het het belangrijkste dat het klopt!! Had zo'n hoge hartslag toen we er heen gingen pfff haha.
Ben nu 3 dagen vooruit gezet, dus morgen alweer 9 weken.
Ben zo blij, maar blijft toch wel onwerkelijk. Maar heb besloten dat ik nu alleen maar ga genieten, en niet meer zo bang zijn!
Jasmine, dat zal idd verschieten aijn geweest. Hopenlijk blijft t erbij!
Ben nu 3 dagen vooruit gezet, dus morgen alweer 9 weken.
Ben zo blij, maar blijft toch wel onwerkelijk. Maar heb besloten dat ik nu alleen maar ga genieten, en niet meer zo bang zijn!
Jasmine, dat zal idd verschieten aijn geweest. Hopenlijk blijft t erbij!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
yeah sanne
Wat een fijn gevoel hé!
Dan gaat het ineens snel met die extra 3 dagen erbij haha. Fijn dat alles goed was.
Wat een fijn gevoel hé!
Dan gaat het ineens snel met die extra 3 dagen erbij haha. Fijn dat alles goed was.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Sanne, wat een goed nieuws zeg, nu idd genieten!
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Dank jullie wel dames. Ik zit er over te denken dit topic even op een laag pitje te zetten. Voel me nog steeds vreselijk bang en onzeker. Er is gewoon steeds dat stemmetje dat zegt: niet goed, niet goed, niet goed. Ga vandaag toch de gyn maar weer bellen, want dit red ik geen anderhalve week zo... Kan op het moment alleen maar negatief zijn en daar wil ik jullie niet teveel mee lastig vallen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
goedemorgen dames, mag ik mij hier aanmelden?
Ik ben vandaag 4 weken zwanger van ons eerste kindje. OP 7 mei 2013 ben ik uitgerekend.
Ik ben vandaag 4 weken zwanger van ons eerste kindje. OP 7 mei 2013 ben ik uitgerekend.
Lumen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12
oow Jasmine wat vervelend dat jij je zo voelt zeg. Al is dat niet geheel onlogisch. Je zal wel vreselijk bang zijn om weer een miskraam te krijgen
Hopelijk kan je eerder terecht bij de gyn waardoor je wat meer gerust kan zijn.
Ik ga heel hard duimen dat alles gewoon goed blijft gaan.
Lumen welkom Had je al gefeliciteerd maar hier alsnog van harte.
Hopelijk kan je eerder terecht bij de gyn waardoor je wat meer gerust kan zijn.
Ik ga heel hard duimen dat alles gewoon goed blijft gaan.
Lumen welkom Had je al gefeliciteerd maar hier alsnog van harte.
Pussycat- Ratel
Jasmine, even n hele dikke knuffel, ik denk veel aan jou en Weegschaal
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Jasmine, ik was al bang, laat staan hoe jij je voelt! Gewoon de gyn bellen als jij daar behoefte aan hebt, ik duim voor je!
sanne-84- Ratel
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
@ Jasmine.. Ik snap dat je je nu zo onzeker en rot voelt. Ik hoop dat je gyn je een beetje gerust kan stellen en dat je de echo eerder zou kunnen krijgen. Doe rustig aan meid!!
@ Sanne.. Fijn dat alles goed is!!
@ Lumen.. gefeliciteerd.
@ Sanne.. Fijn dat alles goed is!!
@ Lumen.. gefeliciteerd.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@Jasmine, een dikke Kan me voorstellen dat deze tijd zo onzeker is. heb je de gyn al gebeld? Ik vind het ook heel onzeker en kan ook nog niet echt blij zijn. Wacht ook in spanning op volgende week de echo.
@ Sanne, super dat de echo goed was. Nu inderdaad lekker gaan genieten.
@ Slaatje, fijn dat je zo weinig klachten hebt.
@ Mom of 2, ja bij een derde zal de buik nog wel sneller groeien.
@ all, nou gisteren een late dienst gedraaid. Heb ook een heel gesprek gehad met mijn leidinggevende gehad over dat ik mij zorgen maak of ik buiten de agressie kan blijven op het werk. Was prettig om te vertellen hoe ik mij voelde op het werk en dat is op dit moment nog niet veilig. Verder verliep de dienst wel goed. Vanavond heb ik slaapdienst en mijn leidinggevende heeft voor de hele week al activiteiten met cliënten gepland, zodat er waarschijnlijk minder agressie zal zijn. Dat is erg prettig. Verder heb ik vannacht weer knap beroerd geslapen. Heb echt last van mijn buik en ben een echte buikslaper en bij T kon ik echt tot aan het eind van de zwangerschap nog wel half op mijn buik liggen, maar nu helemaal niet. Verder heb ik ook last van van zweetaanvallen. herkenbaar? Ik hoop dat het maar snel volgende week donderdag is, want dan hebben we in ieder geval duidelijkheid. Goed zal nu maar een keer gaan douchen en T in de kleren steken.
@ Sanne, super dat de echo goed was. Nu inderdaad lekker gaan genieten.
@ Slaatje, fijn dat je zo weinig klachten hebt.
@ Mom of 2, ja bij een derde zal de buik nog wel sneller groeien.
@ all, nou gisteren een late dienst gedraaid. Heb ook een heel gesprek gehad met mijn leidinggevende gehad over dat ik mij zorgen maak of ik buiten de agressie kan blijven op het werk. Was prettig om te vertellen hoe ik mij voelde op het werk en dat is op dit moment nog niet veilig. Verder verliep de dienst wel goed. Vanavond heb ik slaapdienst en mijn leidinggevende heeft voor de hele week al activiteiten met cliënten gepland, zodat er waarschijnlijk minder agressie zal zijn. Dat is erg prettig. Verder heb ik vannacht weer knap beroerd geslapen. Heb echt last van mijn buik en ben een echte buikslaper en bij T kon ik echt tot aan het eind van de zwangerschap nog wel half op mijn buik liggen, maar nu helemaal niet. Verder heb ik ook last van van zweetaanvallen. herkenbaar? Ik hoop dat het maar snel volgende week donderdag is, want dan hebben we in ieder geval duidelijkheid. Goed zal nu maar een keer gaan douchen en T in de kleren steken.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Oh zweten, breek me de bek niet open.. Tot op heden is het nog niet over. Bij de minste geringste inspanning loop ik echt leeg..
Lijk Lekke Lejow wel..
Lijk Lekke Lejow wel..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@Jasmine: Wat moet doe onzekerheid zwaar zijn voor je. Hopelijk kan je snel bij de gyn terecht en voel je je daarna weer wat positiever. Kan me goed voorstellen dat je wat afstand wil nemen van dit topic, maar dat moet je niet doen omdat je bang bent dat je te veel zeurt oid! Dit topic is toch juist om je onzekerheid en zorgen te delen? Als het voor jou fijn voelt om het hier neer te zetten, gewoon doen.
@Nilis: wat vervelend dat je je niet veilig voelt op je werk. Het zweten is gelukkig niet herkenbaar voor mij, maar ik zweet altijd al vrij snel.
@Lumen: gefeliciteerd en welkom!
@Pussycat: gefeliciteerd!! Wat goed dat het nu net voor je naar de arts wilde stappen toch raak is. Onze dochters zijn van dezelfde leeftijd, grappig dat we dan straks twee kids van de dezelfde leeftijd hebben.
@All: verder ben ik het even kwijt.
Hier gaat alles goed, ik heb eigenlijk vrijwel geen klachten. Eerst was ik erg moe maar dat is nu stukken minder. Aan de ene kant fijn, al denk je dan gelijk weer o jee als het maar goed zit. Gelukkig donderdagavond de echo, spannend! We hebben het dit weekend aan onze ouders/gezinnen verteld. Iedereen reageerde erg leuk, ze hadden het ook wel een beetje verwacht. Verder gisteren tegen mijn vriendin die gaat trouwen drie weken na mijn uitgerekende datum ook verteld dat ik zwanger ben. Ze vond het leuk en gaf al aan dat ze echt wel had verwacht dat ik op zijn minst zwanger zou zijn bij hun bruiloft. Ze stelde zelf al voor haar vrijgezellen feest dan wat naar voren te schuiven zodat ik ook mee kan. Ik ga het ook (mede) organiseren dus dat is wel zo leuk als ik erbij kan zijn. De bruiloft zelf moeten we maar kijken, op een stoel zitten tijdens de ceremonie gaat zowiezo wel lukken. Hele opluchting weer dat ze nu op de hoogte is en zo lief reageerde.
Verder heeft een ander stel uit onze vriendengroep vorige week verteld dat ze in maart een kindje krijgen. Erg leuk! Wij gaan het na de goede echo vertellen. Wel grappig bij D ging het precies hetzelfde: een week voor we het bekend wilde maken vertelde een ander stel dat ze een kindje kregen haha.
@Nilis: wat vervelend dat je je niet veilig voelt op je werk. Het zweten is gelukkig niet herkenbaar voor mij, maar ik zweet altijd al vrij snel.
@Lumen: gefeliciteerd en welkom!
@Pussycat: gefeliciteerd!! Wat goed dat het nu net voor je naar de arts wilde stappen toch raak is. Onze dochters zijn van dezelfde leeftijd, grappig dat we dan straks twee kids van de dezelfde leeftijd hebben.
@All: verder ben ik het even kwijt.
Hier gaat alles goed, ik heb eigenlijk vrijwel geen klachten. Eerst was ik erg moe maar dat is nu stukken minder. Aan de ene kant fijn, al denk je dan gelijk weer o jee als het maar goed zit. Gelukkig donderdagavond de echo, spannend! We hebben het dit weekend aan onze ouders/gezinnen verteld. Iedereen reageerde erg leuk, ze hadden het ook wel een beetje verwacht. Verder gisteren tegen mijn vriendin die gaat trouwen drie weken na mijn uitgerekende datum ook verteld dat ik zwanger ben. Ze vond het leuk en gaf al aan dat ze echt wel had verwacht dat ik op zijn minst zwanger zou zijn bij hun bruiloft. Ze stelde zelf al voor haar vrijgezellen feest dan wat naar voren te schuiven zodat ik ook mee kan. Ik ga het ook (mede) organiseren dus dat is wel zo leuk als ik erbij kan zijn. De bruiloft zelf moeten we maar kijken, op een stoel zitten tijdens de ceremonie gaat zowiezo wel lukken. Hele opluchting weer dat ze nu op de hoogte is en zo lief reageerde.
Verder heeft een ander stel uit onze vriendengroep vorige week verteld dat ze in maart een kindje krijgen. Erg leuk! Wij gaan het na de goede echo vertellen. Wel grappig bij D ging het precies hetzelfde: een week voor we het bekend wilde maken vertelde een ander stel dat ze een kindje kregen haha.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Dat is goed nieuws Sanne Inderdaad gewoon lekker gaan genieten.
Welkom hier in dit topic Lumen
Jasmine
Nillis, wel fijn in ieder geval dat je leidinggevend probeert mee te denken hierin. Blijft natuurlijk vervelend dat je kans blijft houden op die agressie in je werk. En naar dat je zo slecht slaapt zeg,
Welkom hier in dit topic Lumen
Jasmine
Nillis, wel fijn in ieder geval dat je leidinggevend probeert mee te denken hierin. Blijft natuurlijk vervelend dat je kans blijft houden op die agressie in je werk. En naar dat je zo slecht slaapt zeg,
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Dankjewel dames! Ik ga zometeen even teruglezen en op iedereen reageren!
Zijn jullie ook zo onzeker? Ik heb best veel last van afscheiding, en elke keer als ik iets voel 'lopen', ben ik bang dat het bloed is
Zijn jullie ook zo onzeker? Ik heb best veel last van afscheiding, en elke keer als ik iets voel 'lopen', ben ik bang dat het bloed is
Lumen- Fluisteraar
Nillis wat fijn dat er op je werk zoveel begrip voor is tegen die agressie kan me voorstellen dat je je dan niet veilig voelt.
Op mijn werk heb ik ook aardig wat mensen met agressie ‘’gelukkig’’ voor mij dan zijn de ergste mensen met agressie allemaal pas overleden.
VC Dank je! Dat is inderdaad wel grappig dat we straks 2 kinderen van dezelfde leeftijd hebben. En ja ik vond het ook echt toevallig dat ik zwanger was! Eerst dacht ik zal ik alvast de huisarts bellen? Toen dacht ik weer nee ik wacht op mijn ongesteldheid, maar toch ‘’knaagde’’ er iets. Achteraf gezien had ik misschien toch al wel door dat het wél raak kon zijn. Ook al dacht ik het op dat moment niet.
Lumen Herkenbaar hoor. Ik weet nog heel goed dat ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook 10 keer per dag aan het checken was of ik niet ongesteld werd. Gek genoeg heb ik dat nu niet. Nu ben ik weer onzeker dat ik mij niet zwanger voel en me sowieso anders voel als bij de 1e. En zo blijf je denk ik altijd wel onzeker.
Op mijn werk heb ik ook aardig wat mensen met agressie ‘’gelukkig’’ voor mij dan zijn de ergste mensen met agressie allemaal pas overleden.
VC Dank je! Dat is inderdaad wel grappig dat we straks 2 kinderen van dezelfde leeftijd hebben. En ja ik vond het ook echt toevallig dat ik zwanger was! Eerst dacht ik zal ik alvast de huisarts bellen? Toen dacht ik weer nee ik wacht op mijn ongesteldheid, maar toch ‘’knaagde’’ er iets. Achteraf gezien had ik misschien toch al wel door dat het wél raak kon zijn. Ook al dacht ik het op dat moment niet.
Lumen Herkenbaar hoor. Ik weet nog heel goed dat ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook 10 keer per dag aan het checken was of ik niet ongesteld werd. Gek genoeg heb ik dat nu niet. Nu ben ik weer onzeker dat ik mij niet zwanger voel en me sowieso anders voel als bij de 1e. En zo blijf je denk ik altijd wel onzeker.
Pussycat- Ratel
Lumen schreef:Dankjewel dames! Ik ga zometeen even teruglezen en op iedereen reageren!
Zo herkenbaar!
Net als een dagje minder last van kwaaltjes oid.
Daarom gister ook zo blij om het hartje te zien, terwijl man niet extra opgelucht was, ondat hij er gewoon vanuit ging dat we het hartje gingen zien
sanne-84- Ratel
Gelukkig, dan ben ik niet de enige!
Ik voel me ook niet zwanger. Ja, ik voel wel vanalles, voel me niet lekker, misselijk van geurtjes etc. Maar ik heb niet echt het idee dat het komt doordat ik zwanger ben. Dat besef komt denk ik pas na de eerste echo.
PC: is het je al opgevallen dat we beide 4 weken zwanger zijn, maar dat ik 1 dag langer 'moet' ? hééél apart. Is jou uitgerekende datum ook 7 mei?
Sanne: fijn dat jullie gisteren het hartje hebben zien kloppen, dat lijkt me een hele geruststelling
Jasmine, ik ga voor je duimen dat alles deze keer goed gaat! Wat vreselijk lijkt me dat, die onzekerheid doordat je weet hoe het de vorige keren ging.
Ik voel me ook niet zwanger. Ja, ik voel wel vanalles, voel me niet lekker, misselijk van geurtjes etc. Maar ik heb niet echt het idee dat het komt doordat ik zwanger ben. Dat besef komt denk ik pas na de eerste echo.
PC: is het je al opgevallen dat we beide 4 weken zwanger zijn, maar dat ik 1 dag langer 'moet' ? hééél apart. Is jou uitgerekende datum ook 7 mei?
Sanne: fijn dat jullie gisteren het hartje hebben zien kloppen, dat lijkt me een hele geruststelling
Jasmine, ik ga voor je duimen dat alles deze keer goed gaat! Wat vreselijk lijkt me dat, die onzekerheid doordat je weet hoe het de vorige keren ging.
Lumen- Fluisteraar
Haha lumen ja dat komt denk ik omdat ik heb ingevuld dat mijn NOD de 27e was en misschien is jou NOD vandaag?
Mijn cyclus is geen 28 maar 26 á 27 dagen. Dus mijn uitgerekende datum zal 5 of 6 mei zijn. Maar er staat dus 4 weken zwanger omdat die stomme ticker uitgaat van 28 dagen en niet van 26/27 ook al vul je dat dus in. Dus ik ben vandaag 4 weken en 1 of 2 dagen zwanger dus
Ik ruik inderdaad dingen ook wel iets sterker en ik ben sneller ''vol'' van eten. Misselijk ben ik gelukkig nog niet.
Mijn cyclus is geen 28 maar 26 á 27 dagen. Dus mijn uitgerekende datum zal 5 of 6 mei zijn. Maar er staat dus 4 weken zwanger omdat die stomme ticker uitgaat van 28 dagen en niet van 26/27 ook al vul je dat dus in. Dus ik ben vandaag 4 weken en 1 of 2 dagen zwanger dus
Ik ruik inderdaad dingen ook wel iets sterker en ik ben sneller ''vol'' van eten. Misselijk ben ik gelukkig nog niet.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Haha lumen ja dat komt denk ik omdat ik heb ingevuld dat mijn NOD de 27e was en misschien is jou NOD vandaag?
aha, nu snap ik het . Ik vroeg me al af hoe dat kon! Haha!
Lumen- Fluisteraar
Oh Jasmine, hele dikke knuffel voor jou! Ik begrijp het heel erg. Die eerste maanden zijn voor iedereen spannend, maar na wat jou is overkomen, is het niet meer dan normaal dan dat je er weinig vertrouwen in hebt. Probeer wel te vertrouwen op je lichaam en je kleintje, want je bent echt zwanger meid! Hopelijk heeft de gyn je gerust kunnen stellen en gaan de weken gauw voorbij!!
Gast- Gast
Hebben of hadden jullie ook zo'n droge mond/keel? Ik herken het niet van mijn vorige zwangerschap....
Pussycat- Ratel
Bedankt voor de knuffels dames, kan ik goed gebruiken.
Heb de gyn vandaag niet meer gebeld, wou eerst met mijn man overleggen en die was dus gezellig niet bereikbaar. Mijn eigen gynaecoloog is er deze week ook niet, dus dan zou ik sowieso al bij een vervanger terecht komen. Als ik me morgen nog zo rot voel, bel ik misschien de huisarts wel even voor een afspraak. Zij krijgt me altijd zo weer met beide benen op de grond. Al vrees ik dat ik daar deze week al niet meer terecht ga kunnen.
En ik probeer ook wel op mijn lichaam te vertrouwen, ik weet ook wel dat ik echt zwanger ben. Er is alleen dat stomme, vervelende stemmetje dat blijft zeuren.
Voel me op het moment gelukkig wel héél iets beter. (En hondsberoerd...)
Heb de gyn vandaag niet meer gebeld, wou eerst met mijn man overleggen en die was dus gezellig niet bereikbaar. Mijn eigen gynaecoloog is er deze week ook niet, dus dan zou ik sowieso al bij een vervanger terecht komen. Als ik me morgen nog zo rot voel, bel ik misschien de huisarts wel even voor een afspraak. Zij krijgt me altijd zo weer met beide benen op de grond. Al vrees ik dat ik daar deze week al niet meer terecht ga kunnen.
En ik probeer ook wel op mijn lichaam te vertrouwen, ik weet ook wel dat ik echt zwanger ben. Er is alleen dat stomme, vervelende stemmetje dat blijft zeuren.
Voel me op het moment gelukkig wel héél iets beter. (En hondsberoerd...)
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken