*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Pom_ schreef:Ik ben het allebei niet hoor Parel:)
Ga je het zeggen als je het wel bent? Want dan raden wij nog even door...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Lastig zeg katjing zou niet weten wat je er tegen kan doen anders had ik dat de vorige keer wel gedaan
Maar proberen om zo onopvallend mogelijk toch minder te eten zodat je niet te misselijk wordt ofzo?
Een smoesje werkt alleen als ze niet weten dat je een grote kinderwens hebt ofzo. Als ik een smoesje zou verzinnen bij sommigen zouden ze gelijk weten dat ik zwanger ben
Maar proberen om zo onopvallend mogelijk toch minder te eten zodat je niet te misselijk wordt ofzo?
Een smoesje werkt alleen als ze niet weten dat je een grote kinderwens hebt ofzo. Als ik een smoesje zou verzinnen bij sommigen zouden ze gelijk weten dat ik zwanger ben
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Pom_ schreef:Ik ben het allebei niet hoor Parel:)
Ga je het zeggen als je het wel bent? Want dan raden wij nog even door...
Als ik het wel was had ik ge-pm't dat ik het was:)
Gast- Gast
ooh maar dan hoef ik ook niet te raden, want ik kan dan de hele lijst door gaan nemen met namen, maar dan kan je dus net zo goed gelijk een pm sturen haha
Pussycat- Ratel
Katjing, helpt cola niet een klein beetje? Kleine slokjes tijdens het eten. Anders zou ik het niet weten..
Sterkte in ieder geval, ik weet hoe ellendig je je kan voelen door die stomme misselijkheid.
Sterkte in ieder geval, ik weet hoe ellendig je je kan voelen door die stomme misselijkheid.
Gast- Gast
Ik ben ook héél benieuwd wie er achter al die valse namen schuil gaan, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Niet? Hé shit! Je mag alsnog een pm sturen hoor, maar dat snap je haha
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wat ik vooral lastig vind is om mijn mond te houden
Het ligt elke keer op het puntje van mijn tong als ik mijn schoonouders zie of vriendinnen. En daarbij weten de meesten wel dat wij bezig zijn, want wij hebben er nooit een geheim van gemaakt graag snel achter elkaar zwanger te zijn. Dus ze hadden het al lang verwacht.
Maar aan de andere kant wil ik wel eerst graag bevestiging dat het goed zit.... maar dat duurt nog zo laaaaaaang!!
En ook dat zegt weer niks....
Dilemma, dilemma. We hebben een leuk spelde gekocht voor onze dochter met grote zus erop niet origineel maar ik vind het wel leuk. Dat valt vast wel gelijk op.
Merk trouwens wel dat ik wel wat misselijker begin te worden nu.
Of het komt door mijn nachtdienst dat kan ook... Straks nog even slapen en dan weer een nacht.
Het ligt elke keer op het puntje van mijn tong als ik mijn schoonouders zie of vriendinnen. En daarbij weten de meesten wel dat wij bezig zijn, want wij hebben er nooit een geheim van gemaakt graag snel achter elkaar zwanger te zijn. Dus ze hadden het al lang verwacht.
Maar aan de andere kant wil ik wel eerst graag bevestiging dat het goed zit.... maar dat duurt nog zo laaaaaaang!!
En ook dat zegt weer niks....
Dilemma, dilemma. We hebben een leuk spelde gekocht voor onze dochter met grote zus erop niet origineel maar ik vind het wel leuk. Dat valt vast wel gelijk op.
Merk trouwens wel dat ik wel wat misselijker begin te worden nu.
Of het komt door mijn nachtdienst dat kan ook... Straks nog even slapen en dan weer een nacht.
Pussycat- Ratel
Pom_ schreef:Ik ben het allebei niet hoor Parel:)
Ik ook niet! ;-)
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Nou ik heb het eten overleefd zonder al te veel kleerscheuren. Ik heb niks gezegd, ik heb inderdaad maar weinig opgeschept en dat gewoon, héél rustig opgegeten. Zit me nu nog wel een beetje dwars. Maar ik word eigenlijk in principe niet door bepaald eten veel misselijker, de lucht stond me wel tegen maar het smaakte wel ok. Ik word vooral erg misselijk als ik niet op tijd eet (lees ik ben continue dingen naar binnen aan het werken) en dat was nu ook het geval want ik had vanaf 15 uur liggen slapen en was net wakker toen onze eter kwam (dat was 17.30 u).
Ik vind het maar rare misselijkheid, heb niet het gevoel alsof ik moet overgeven, maar voel me gewoon de hele dag door beroerd, als ik net wat gegeten heb wel wat beter en als ik honger heb voel ik me pas echt beroerd. Ik word trouwens ook misselijk van autorijden, haha dat heb ik normaal alleen als ik meerijd. Ben wel godsgruwelijk dankbaar dat ik nog 'normaal' kan eten en niet hoef over te geven!
Ik maak me binnenkort wel bekend hoor, als ik een goede echo heb gehad denk ik. Maar moet zeggen dat ik dit ook wel lekker rustig vind. Ik ben normaal niet vaak in deze pijler te vinden, was altijd actiever in de andere pijlers (expres, want ik wilde niet de hele dag bezig zijn met onze kinderwens).
@Pussycat, ik vind het ook wel lastig soms, omdat je er toch mee bezig bent en ook omdat ik me dus niet echt fit voel. Maar ik vind het ook wel fijn dat nog niet de hele wereld het weet. Hoewel het niet veel scheelt, feitelijk weten al heel veel mensen het. Dat komt ook omdat het voor een paar dingen waar ik mee bezig was direct gevolgen had en doordat mijn man écht zijn grote mond niet kan houden. Die is zo trots, die heeft het zelfs al aan zijn collega's verteld , en aan de buurman... Dat vind ik dan ook weer niet zo heel fijn, straks gaat het wel mis!
Ik vind het maar rare misselijkheid, heb niet het gevoel alsof ik moet overgeven, maar voel me gewoon de hele dag door beroerd, als ik net wat gegeten heb wel wat beter en als ik honger heb voel ik me pas echt beroerd. Ik word trouwens ook misselijk van autorijden, haha dat heb ik normaal alleen als ik meerijd. Ben wel godsgruwelijk dankbaar dat ik nog 'normaal' kan eten en niet hoef over te geven!
Ik maak me binnenkort wel bekend hoor, als ik een goede echo heb gehad denk ik. Maar moet zeggen dat ik dit ook wel lekker rustig vind. Ik ben normaal niet vaak in deze pijler te vinden, was altijd actiever in de andere pijlers (expres, want ik wilde niet de hele dag bezig zijn met onze kinderwens).
@Pussycat, ik vind het ook wel lastig soms, omdat je er toch mee bezig bent en ook omdat ik me dus niet echt fit voel. Maar ik vind het ook wel fijn dat nog niet de hele wereld het weet. Hoewel het niet veel scheelt, feitelijk weten al heel veel mensen het. Dat komt ook omdat het voor een paar dingen waar ik mee bezig was direct gevolgen had en doordat mijn man écht zijn grote mond niet kan houden. Die is zo trots, die heeft het zelfs al aan zijn collega's verteld , en aan de buurman... Dat vind ik dan ook weer niet zo heel fijn, straks gaat het wel mis!
Katjing- Fluisteraar
Wij zijn weer onderweg naar huis na het jaarlijkse familie-etentje. Hoefde niet geheimzinnig te doen, want oma had iedereen al vol trots verteld dat ik weer zwanger ben. Ben nu vreselijk moe en misselijk, heb ontzettend last van hormonen dus ga zo thuis lekker mijn bed in.
Wat betreft het namen raden: ik heb wel het idee dat Katjing een van de pas getrouwden is.
Wat betreft het namen raden: ik heb wel het idee dat Katjing een van de pas getrouwden is.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Wij zijn weer onderweg naar huis na het jaarlijkse familie-etentje. Hoefde niet geheimzinnig te doen, want oma had iedereen al vol trots verteld dat ik weer zwanger ben. Ben nu vreselijk moe en misselijk, heb ontzettend last van hormonen dus ga zo thuis lekker mijn bed in.
Wat kan dat dan ineens veel zijn he! Ik heb ook het idee dat vermoeidheid en misselijkheid samenhangen.
Mis! Ik ben al wat langer getrouwd...
Mochten jullie trouwens écht een vermoeden hebben wie ik ben, wil je dan hier geen naam noemen (om andere niet op ideeën te brengen) maar me Pm-en?
Katjing- Fluisteraar
Zal ik een nieuw topic openen, of wil iemand anders dat graag doen?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:Zal ik een nieuw topic openen, of wil iemand anders dat graag doen?
Er is een nieuw Voorjaar 2013 mama's topic, hij staat wel ergens op de eerste pagina.
Gast- Gast
Pom_ schreef:Smaragdje schreef:Zal ik een nieuw topic openen, of wil iemand anders dat graag doen?
Er is een nieuw Voorjaar 2013 mama's topic, hij staat wel ergens op de eerste pagina.
Oh, helemaal gemist dan
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Nou jongens (of nee, meisjes is denk ik gepaster), ik heb iets ontdekt wat de misselijkheid eventjes wegneemt:
Zingen!
Ja echt, als ik zing heb ik er op dat moment minder last van. Alleen ik kan toch moeilijk de hele dag gaan lopen zingen, heb ik ook helemaal geen energie voor. Maar het is wel prettig dat het dan even wat minder word. Hoe dat komt weet ik niet precies, ik denk een combinatie van afleiding en anders ademhalen of zoiets.
Zingen!
Ja echt, als ik zing heb ik er op dat moment minder last van. Alleen ik kan toch moeilijk de hele dag gaan lopen zingen, heb ik ook helemaal geen energie voor. Maar het is wel prettig dat het dan even wat minder word. Hoe dat komt weet ik niet precies, ik denk een combinatie van afleiding en anders ademhalen of zoiets.
Katjing- Fluisteraar
Katjing schreef:Nou jongens (of nee, meisjes is denk ik gepaster), ik heb iets ontdekt wat de misselijkheid eventjes wegneemt:
Zingen!
Haha! Denk niet dat mensen er blij mee moeten zijn als ik ga zingen, maar als het helpt
Ik heb s'avonds meer last van de misselijkheid als s'ochtends. Ook bij mij helpt het als ik wat eet, dus dat blijven eten doe ik ook maar! Maar de misselijkheid neemt niet toe. Het is de eerste twee weken wel toegenomen, maar blijft nu hetzelfde. Terwijl het hcg toch verder zou moeten stijgen... Herkennen jullie dit ook?
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Bij mij is de misselijkheid bij 6 weken begonnen en vanaf week 7 bleef het even erg. Nu is het nog steeds niet minder, nou ja wel maar dat komt door de emasafene.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Caroow schreef:Bij mij is de misselijkheid bij 6 weken begonnen en vanaf week 7 bleef het even erg. Nu is het nog steeds niet minder, nou ja wel maar dat komt door de emasafene.
Als jij medicatie gebruikt kon het vast niet nog erger worden
Ik zit teveel op de kwaaltjes gezien mijn voorgeschiedenis, moet het maar een beetje loslaten denk ik.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Dat kan ik me voorstellen, volgende week heb je de echo toch? Ik hoop heel erg voor je dat je een goede echo hebt dan. Maar niet te veel op de kwaaltjes gaan letten, het is bij iedereen verschillend, je kan daar echt geen betekenis aanhangen..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
goedemorgen dames,
Carroow gefeliciteerd! Super leuk dat jij je nu bekend hebt gemaakt.
Hier komt moeders voor moeders zometeen, ik vind het heel spannend! Ik hoop toch zo datde test van moeders voor moeders ook positief is!
Carroow gefeliciteerd! Super leuk dat jij je nu bekend hebt gemaakt.
Hier komt moeders voor moeders zometeen, ik vind het heel spannend! Ik hoop toch zo datde test van moeders voor moeders ook positief is!
Lumen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12
Caroow, gefeliciteerd meid! Blij dat je nu gewoon weer lekker onder je eigen naam mag en kunt posten? Geniet ervan!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Weegschaal schreef:Katjing schreef:Nou jongens (of nee, meisjes is denk ik gepaster), ik heb iets ontdekt wat de misselijkheid eventjes wegneemt:
Zingen!
Haha! Denk niet dat mensen er blij mee moeten zijn als ik ga zingen, maar als het helpt
Ik heb s'avonds meer last van de misselijkheid als s'ochtends. Ook bij mij helpt het als ik wat eet, dus dat blijven eten doe ik ook maar! Maar de misselijkheid neemt niet toe. Het is de eerste twee weken wel toegenomen, maar blijft nu hetzelfde. Terwijl het hcg toch verder zou moeten stijgen... Herkennen jullie dit ook?
Ik weet ook niet of ze er hier echt vrolijk van worden hoor... Maar hee het helpt, een beetje...
Ik heb 's ochtends niet meer last van de misselijkheid dan de rest van de dag, 't is gewoon de hele dag door aanwezig.
Hoe ver ben jij nu precies (ongeveer)? Bij mij zijn de kwalen 3 weken geleden al begonnen maar de misselijkheid is pas de laatste 4/5 dagen enorm toegenomen, nu blijft het weer hetzelfde. Volgens mij is het niet persé zo dat je lichaam steeds heftiger reageert als er meer hcg in je lijf komt. Ik kan me ook voorstellen dat je lijf bijvoorbeeld bij een bepaalde hoeveelheid hcg reageert en dan misselijkheid veroorzaakt maar dat het daarna niet persé erger hoeft te worden omdat je lijf gewoon die reactie geeft die het geeft...
Ok nogal vage uitleg...
Katjing- Fluisteraar
Er zal wel een verband zijn tussen het hcgspiegel en de misselijkheid, maar denk dat het wel meevalt.
Ik zelf ben bijv ook 'maar' een weekje heel erg moe geweest, en daarna was het weer stukken minder
Ik zelf ben bijv ook 'maar' een weekje heel erg moe geweest, en daarna was het weer stukken minder
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Hebben jullie al een voorgevoel of het een jongen- of een meisje wordt? Ik denk dat het een jongetje wordt!
We hebben ook al een jongensnaam, geen meisjesnaam.
We hebben ook al een jongensnaam, geen meisjesnaam.
Lumen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken