Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  sanne-84 wo 22 aug 2012 - 22:35

Pff ff iets van me afschrijven..
Ons belde net met de vraag of ik mn vriendin nog had gesproken. Toevallig wilde ik die vanavond bellen en langskomen zodat ze een paar dagen mijn nieuws kon laten bezinken. Nu zei ons mam dat ze geholpen moest worden aan haar baarmoeder (ook viavia gehoord). Heb haar net gebeld, en ze was idd thuis.
Blijkt dat het al een paar weken niet goed is, heeft nog pijn en is naar de gyn geweest en heeft nu verklevingen in de baarmoeder, waar ze dus vandaag aan geopereerd wordt. Ze zou vanmiddag smsen wat eruit kwam.
Heb nu zoveel dubbele emoties.. Baal er zo van dat ik dit niet zag aankomen.. Waarom ze het niet gezegd heeft (alleen ouders en schoonouders weten het) dacht echt dat het beter ging. Geestelijk nog niet,lichamelijk wel dacht ik. Ook het feit dat ze in principe wel blij is voor me, maar dat was het ook. Ze is er klaar mee. Ik begrijp het wel, maar vind het zo kut (sorrie voor de woorden) dat ik mijn geluk nu niet kan delen met mn beste vriendin! Weet ook niet hoe ik nu met haar moet omgaan..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal do 23 aug 2012 - 5:05

@ Mezzoforte; Op de eerste echo is het belangrijk een kloppend hartje te zien, dit moet te zien zijn vanaf ongeveer 6 weken. De vorige keren is dit bij mij niet gezien, 1x voor mijn gevoel discutabel, dus maakt het voor ons extra spannend. Veel meer dan dat zie je zo vroeg ook nog niet...

@ Sanne-84; Erg moeilijke situatie met je vriendin! Meer dan haar steunen door te laten weten dat je aan haar denkt kun je denk ik op dit moment niet doen. Het is voor jou wel vervelend dat je dingen omtrent je zwangerschap nu met haar niet kunt delen *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 699888

@ Jasmine; Ik heb ook veel meer last van misselijkheid dan ik de vorige keren heb gehad. Ben nu de hele dag door licht misselijk, kan me er met moeite toe zetten om iets te eten, maar merk wel dat dit dan even helpt. Gelukkig (nog) geen last van overgeven. Als dit idd met 5 wkn al zo is ben ik ook benieuwd hoe het dan verder wordt.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Jelin vr 24 aug 2012 - 0:39

@ weegschaal.. Jij ook ak misselijk. Echt balen.

@ sanne.. lastig met je vriendin. Zou idd haar blijven steunen en hopelijk als dat allemaal achter de rug is dat ze ook meer met je mee gaat leven.

Nou vandaag mijn eerste positiebroeken gekocht. Deed vanmorgen mijn broek aan en hij zit me toch niet lekker. Drukt de hele tijd op mijn buik. Ook maar gelijk voor het werk aangeschaft. Krijg ik wel mijn geld van terug. Gaat wel ineens hard zo.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Jasmine vr 24 aug 2012 - 8:09

Even weer snel een teken van leven, ben niet thuis en reageer mobiel, dus ga verder niet reageren.

Hier beginnen de hormonen nu ook te komen. Vanmiddag met dochter op de kermis, moest ze na twee rondjes draaimolen weer mee verder. Daar was ze zo teleurgesteld over, dat ze even heel verdrietig keek. En wat deed mama: die had nog net niet de tranen in haar ogen staan omdat ze het zo sneu vond laughcry . J. was na twee tellen genezen, mama had wat langer nodig...

Overigens niet aan toegegeven, maar toch, het idee alleen al....
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  sanne-84 vr 24 aug 2012 - 22:17

Net voor de eerste keer weer een groepsles op de sportschool gedaan. Vond het in het begin wel eng, en eigenlijk viel t qua conditie ook erg tegen, maar op het einde (na wat aanpassingen haha) viel het wel weer mee.
Nu even afwachten wat mn lichaam doet, aangezien ik al een paar dagen niet misselijk ben, maar ook niet echt helemaal goed voelende.

Heb vriendin niet meer gesproken, doe dat volgende week wel. Heb nog wel sms gehad dat alles goed gegaan is en heb daarop gereageerd, en zal vandaag smsen omdat haar man jarog is.

Wel grappig, een andere vriendin van me is ook zwanger, is 1 dag voor mij uitgeteld!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Dikkie Dik za 25 aug 2012 - 2:07

Jasmine schreef:Even een kort vraagje: wanneer begon bij jullie de misselijkheid?

Ik ben al vanaf het begin licht misselijk, maar niet zo erg dat ik er hinder van heb zeg maar. Maar op het moment kan ik er gewoon niet van slapen.. En dat met vijf weken... Dit ken ik helemaal niet van eerdere zwangerschappen..

Vanaf 5 weken t/m 12 weken. Kreeg er Emesafene voor omdat ik de dag niet doorkwam. Nu is het deze week sinds een dag of drie weer begonnen *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 1371890812 ben nu bijna 15 weken...
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  nillis za 25 aug 2012 - 2:12

@ Sanne, lijkt me ook een moeilijke situatie, maar zou het bespreekbaar maken met je vriendin en verwachtingen naar elkaar uitspreken, want het zou jammer zijn dat je hierdoor uitelkaar groeit.

@ Yasmine, heel herkenbaar die hormonen en ik heb ook last van misselijkheid. ken ik helemaal niet van T. Moet nu de hele dag wat te eten hebben. Voel me erg leeg en als ik te lang wacht wordt ik erg misselijk.

@ Weegschaal, fijn dat je op zich zoveel klachtjes hebt. Is wel een bevestiging. Fijne vakantie nog.

@ all, hier ben ik ook wat misselijker dan dat ik bij T was. Moet eigenlijk de hele dag wat te eten hebben. Verder weinig nieuws. hebben het vanmorgen mijn schoonzus verteld en die was heel enthousiast en blij. Vanmiddag willen we nog even naar de prenatal voor een kadootje voor ons buurjongetje en vanavond verjaardag als we oppas kunnen vinden. Verder geen nieuws.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mom-Of-3 za 25 aug 2012 - 8:15

Jasmine, fijn hè die hormonen

Nillis, vervelend die misselijkheid. Hopelijk wordt het niet erger.

Gister ff met me moeder bij de prenatal geweest.
Ff voor positiekleding gekeken, zodat ik over het algemeen de kleding die ik al had van de vorige keren kan gebruiken op me werk.
Ik ben onwijs goed geslaagd, echt onwijs leuke kleding.
Er was net allemaal nieuwe kleding binnen, dus eerste keus.
En nog een pakje voor de baby en 2 nieuwe kruiken met kruikenzakken. De kruiken waren nu afgeprijsd.

We moeten tenslotte veel dingen opnieuw kopen want we hadden net 5 maanden geleden het meeste verkocht. Dus nieuwe maxi cosi, babykamer, box enz.
De misselijkheid lijkt wat minder te worden, ik hoop echt dat het het dan verdwijnt.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Filoria za 25 aug 2012 - 9:49

Dikkie Dik schreef:
Jasmine schreef:Even een kort vraagje: wanneer begon bij jullie de misselijkheid?

Ik ben al vanaf het begin licht misselijk, maar niet zo erg dat ik er hinder van heb zeg maar. Maar op het moment kan ik er gewoon niet van slapen.. En dat met vijf weken... Dit ken ik helemaal niet van eerdere zwangerschappen..

Vanaf 5 weken t/m 12 weken. Kreeg er Emesafene voor omdat ik de dag niet doorkwam. Nu is het deze week sinds een dag of drie weer begonnen *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 1371890812 ben nu bijna 15 weken...
Hoera voor Emesafene! Hielp hier super.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Pussycat zo 26 aug 2012 - 3:10

Hallo lieve meiden ik kom mij gewoon hier alvast aanmelden Wink
Gisteren heb ik namelijk positief getest *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 281626781 Yeahh
Het streepje was er wel maar heel licht en kwam ook pas na 3 minuten. Vanmorgen kwam het streepje pas na weer 3 á 4 minuten en weer heel licht, maar oke het streepje staat er wel. En ik had gisteravond nog 2 glazen water gedronken, dus misschien had dat wel invloed.
Dus en een streep is een streep zeggen ze dus....
Nu mag ik van mezelf niet meer testen. Pas dinsdag of woensdag weer ik zie het wel. Ik merk het vanzelf wel of het goed zit of niet.

Vandaag de hele dag moeten werken. En nu ontzettend moe en last van me onderrug, maar gelukkig geen buikpijn ofzo wel veel steken links en rechts dat zal wel het groeien zijn toch?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  sanne-84 zo 26 aug 2012 - 7:42

Morgenavond de eerste echo, en vind het zooo spannend. Ben ergens zo bang dt er geen hartje te horen is:( ik probeer dan maar t denken aan mn toenemende kwaaltjes, die er niet voor niets zullen zijn.
Maar ben blij als we 24 uur verder zijn!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine zo 26 aug 2012 - 7:48

Spannend Sanne!

Hoop dat jullie morgen een mooi kloppend hartje zien! (voor horen moet je nog even geduld hebben)
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes zo 26 aug 2012 - 18:21

Jasmine schreef:Spannend Sanne!

Hoop dat jullie morgen een mooi kloppend hartje zien! (voor horen moet je nog even geduld hebben)
Wij hoorden het hartje met 7w5d smile.

Maar héél veel succes vanavond Sanne, ik denk aan je meis!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Pussycat zo 26 aug 2012 - 19:25

Toch altijd weer spannend sanne! Maar het is zooo leuk (als alles goed is natuurlijk)
Ik zal het ook weer reuze spannend vinden dat vond ik de vorige keer ook.
Succes vanavond.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  nillis zo 26 aug 2012 - 19:59

@ Sanne, spannend hoor. Ben benieuwd en wij hoorden met 9 weken een hartje bij eerste echo van T.

@ Yasmine, hoe is het bij jou?

@ Pussycat, wat fijn om jou hier ook te zien.

@ all, hebben jullie 's avonds ook zo'n last van een opgezette buik en dan helemaal strak gespannen. Ik ben elke avond blij dat ik tegen 22 uur naar bed kan. heb dan echt last van mijn buik en ben zo moe. Ken dat helemaal niet van T. Ik lijk dan wel 15 weken zwanger of zo. Loop ook echt in wijde kleding om het nog te verbergen. Gelukkig volgende week donderdag de echo en hopelijk is alles goed, zodat we het ook iedereen kunnen vertellen. ga vandaag een slabbertje bestellen met grote zus en die doen we dan volgende week om als we bij mijn schoonouders gaan eten.
Verder krijgen we woensdag onze nieuwe eettafel en stoelen. We hadden deze net voor onze vakantie bestel en er zou 15 weken levertijd op zitten, maar na 5 weken zijn ze er al. Ben benieuwd en dan onze oude set maar verkopen op mp. Hopelijk krijgen we daar ook nog een leuk bedrag voor terug.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  mezzoforte zo 26 aug 2012 - 20:14

Sanne Spannend eerste echo Very Happy

Nillis Soms denk ik wel wat een bolle buik (en ja wel 's avonds), maar dat lijkt dan later weer weg te zakken ofzo?? Snap het niet echt, had ik eerder nooit ofzo, maar ja het zal wel.

all Ik h\eb vanmiddag een sollicitatiegesprek en ben echt zenuwachtig Embarassed
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Jelin zo 26 aug 2012 - 20:20

Goedemorgen,

@ Sanne.. Succes vanavond!!

@ Nilis.. Hier ook erg veel last van mijn buik op het moment. Eigenlijk dezelfde klachten als jij hebt. Hij staat echt flink strak en mijn buik is echt flink gegroeid. Lijk ook wel 20 weken zwanger haha.

@ pussycat.. Gefeliciteerd!

Vandaag ben ik 12 weken zwanger!! Dus ik ga jullie verlaten in dit topic. Jeetje tijd is echt snel gegaan.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  slaatje zo 26 aug 2012 - 20:51

Sanne, succes vanavond!

Jelin, zie je in het andere topic!

Pc, wat lees ik nou, ben je zwanger!!!! Ik ben ontzettend blij voor je. Gefeliciteerd meid.

Nillis, die opgezette buik had ik ook, alleen niet echt last ervan.

Mezzoforte: spannend, een sollcititatie, succes!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Pussycat zo 26 aug 2012 - 21:27

Jaa ik ook hier Laughing
Hoe is het met jou slaatje? Alweer 13 weken zie ik!

Ik ben benieuwd hoe snel ik dit keer ga groeien. De vorige keer ging ik in het begin niet zo hard, maar op het eind groeide ik nog flink door.....

Hadden jullie trouwens in het begin ook zulke lage rugpijn? Heb d'r echt al paar dagen last van. Verder geen buikkrampen ofzo hoor, maar echt die rugpijn dat is best vervelend.

Nillis Leuk dat jullie het al bijna gaan vertellen aan je schoonouders. Denk je dat ze het al verwachten?

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje zo 26 aug 2012 - 23:42

Pussycat schreef:Jaa ik ook hier Laughing
Hoe is het met jou slaatje? Alweer 13 weken zie ik!

Ik ben benieuwd hoe snel ik dit keer ga groeien. De vorige keer ging ik in het begin niet zo hard, maar op het eind groeide ik nog flink door.....

Hadden jullie trouwens in het begin ook zulke lage rugpijn? Heb d'r echt al paar dagen last van. Verder geen buikkrampen ofzo hoor, maar echt die rugpijn dat is best vervelend.

Nillis Leuk dat jullie het al bijna gaan vertellen aan je schoonouders. Denk je dat ze het al verwachten?

Ja, tijd gaat snel. Haha. Ik mag niet klagen, heel weinig last van kwaaltjes, zo goed als niet misselijk geweest...De vermoeidheid is iets minder geworden, maar door mijn b12 tekort, altijd aanwezig. Ik heb momenteel wat last van mijn darmen, die zijn ruimte aan het maken voor de baby, maar voor de rest echt verrassend weinig kwaaltjes :-0
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Pussycat ma 27 aug 2012 - 0:19

Wat fijn zeg dat je zo weinig kwaaltjes hebt. Hopelijk blijft dat dan zo Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 27 aug 2012 - 6:39

Sanne, ik denk aan je! Hopelijk zie je zo een mooi kloppend hartje!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Mom-Of-3 ma 27 aug 2012 - 6:56

Sanne, spannend vanavond!

Nillis, hier ook opgezette buik. Toen ik vrijdagavond bij de prenatal kleding aan het passen was, was de verkoopster verbaasd dat ik pas 11 weken was en al zo'n buik had. Me moeder heeft ook al meerdere keren gezegd, je heb al zo'n buik, je bent verder hoor dat kan niet anders. Het zal wel komen omdat het de derde is denk ik dan maar.

Ik geloof dat de misselijkheid echt wat minder aan het worden is. Nou nog minder en nog minder dan ben ik blij!

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jasmine ma 27 aug 2012 - 7:21

Sanne: en hoe is het gegaan?

Pussycat: die lage rugpijn heb ik ook af en toe. Best vervelend idd.

Ik ben me vanochtend wezenloos geschrokken. Had opeens een klein beetje heel licht bruine afscheiding op mijn toiletpapiertje. Meteen alarmbellen dus. Denk dat het niks voorstelt, zo voelt het ook niet, maar toch. Heb vandaag meteen nieuwe testen gehaald en streepje is nog minstens net zo donker als voorheen, dus heb wel weer vertrouwen dat het niks voorstelt. Was ook maar eenmalig en niet eens echt bruinverlies te noemen. Nu gaat het wel weer, maar vanochtend kon ik wel janken. Pff, dat stomme afwachten ook...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat ma 27 aug 2012 - 7:29

Hé bah Jasmine kan me voorstellen dat je je kapot schrok!
Hopelijk blijft het hierbij. Je hebt de afgelopen tijd al genoeg in onzekerheid gezeten *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 699888

Sanne ik ben ook benieuwd hoe het was.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: