Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jelin zo 15 jul 2012 - 22:37

Heb afgelopen weekend positief getest. Ik ben bij de eerste bevallen via een keizersnede. Nu is mij verteld dat ik me moest melden bij de gyn als ik weer zwanger zou zijn.

Nu heb ik net gebeld en wordt mij verteld dat ik een verwijsbrief nodig heb. Dus heb mijn huisarts gebeld en die blijkt met vakantie te zijn. Heb nu dus geen idee wat ik moet doen. Dokter bellen voor verwijsbrief of melden bij de verloskundige?

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Filoria zo 15 jul 2012 - 22:42

Jelin, ik gun het jou echt enorm en vind het ook totaal niet vervelend om te zien hoe blij je bent met je zwangerschap. Geniet ervan meid *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 699888

Ook alle andere meiden: lekker verder kletsen over kwaaltjes en echo's hoor! Ik open even een apart topic.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Muis zo 15 jul 2012 - 22:46

Jelin schreef:Heb afgelopen weekend positief getest. Ik ben bij de eerste bevallen via een keizersnede. Nu is mij verteld dat ik me moest melden bij de gyn als ik weer zwanger zou zijn.

Nu heb ik net gebeld en wordt mij verteld dat ik een verwijsbrief nodig heb. Dus heb mijn huisarts gebeld en die blijkt met vakantie te zijn. Heb nu dus geen idee wat ik moet doen. Dokter bellen voor verwijsbrief of melden bij de verloskundige?

Gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Ik zou jezelf gewoon even bij Trivia aanmelden. Vriendin van mij heeft 2x een ks gehad en mocht in eerste instantie ook gewoon daar komen.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Jelin zo 15 jul 2012 - 22:46

Filoria schreef:Jelin, ik gun het jou echt enorm en vind het ook totaal niet vervelend om te zien hoe blij je bent met je zwangerschap. Geniet ervan meid *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 699888

Ook alle andere meiden: lekker verder kletsen over kwaaltjes en echo's hoor! Ik open even een apart topic.

Ja dat snap ik wel, maar ik voel me er rot onder. Heb je al duidelijkheid?

@ Muis.. Ik voel me goed.. Ben wel snel moe en heb last van mijn rug en buik. Met vlagen wat misselijk. Maar heb ook echt de hele dag honger. Mijn borsten doen ook met vlagen pijn vooral als ik slaap. Dank je dan ga ik me idd bij Trivia melden haha.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jelin zo 15 jul 2012 - 22:56

Heb gebeld en kan 31 juli terecht bij de verloskundige. Dus dat is al best snel vind ik zelf.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muis zo 15 jul 2012 - 23:10

Dat is best snel inderdaad. Ik mocht ook vroeg op gesprek bij hun, en ook snel een echo maken. Ben je vorige keer alleen bij de gyn geweest of ook via hun?
Muis
Muis
Prater
Prater

Bericht  Jelin ma 16 jul 2012 - 0:07

Muis schreef:Dat is best snel inderdaad. Ik mocht ook vroeg op gesprek bij hun, en ook snel een echo maken. Ben je vorige keer alleen bij de gyn geweest of ook via hun?

Alleen bij trivia. Ben tijdens de bevalling over gedragen aan de gyn. Ik kreeg namelijk opwekkers en achteraf gezien was het maar goed ook. Mijn dochter bleek vast te zitten en kreeg een spoed keizersnede. Kom je ook uit o. dan?

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muis ma 16 jul 2012 - 0:18

Jelin schreef:
Muis schreef:Dat is best snel inderdaad. Ik mocht ook vroeg op gesprek bij hun, en ook snel een echo maken. Ben je vorige keer alleen bij de gyn geweest of ook via hun?

Alleen bij trivia. Ben tijdens de bevalling over gedragen aan de gyn. Ik kreeg namelijk opwekkers en achteraf gezien was het maar goed ook. Mijn dochter bleek vast te zitten en kreeg een spoed keizersnede. Kom je ook uit o. dan?

Ja ik kom ook uit O Wink
Muis
Muis
Prater
Prater

Bericht  Jelin ma 16 jul 2012 - 0:37

Muis schreef:
Jelin schreef:

Ja ik kom ook uit O Wink

Leuk!! Komen we bij dezelfde praktijk haha. Hopelijk is er daar niet veel veranderd. Welke vk zijn er daar dan?

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muis ma 16 jul 2012 - 1:31

Je bedoeld wie er nog zijn? Ik heb Monique gehad, en Lidian. Verder zit Brigitte er ook nog, en die doet ook echo's in EL bij SHL. Ik heb daar 2 echo's bij haar gehad. Er is momenteel ook nog een stagiaire maar die naam ben ik vergeten. Zij liep afgelopen keer met Monique mee. Of bedoelde je iets anders? Very Happy
Muis
Muis
Prater
Prater

Bericht  Jelin ma 16 jul 2012 - 3:47

Muis schreef:Je bedoeld wie er nog zijn? Ik heb Monique gehad, en Lidian. Verder zit Brigitte er ook nog, en die doet ook echo's in EL bij SHL. Ik heb daar 2 echo's bij haar gehad. Er is momenteel ook nog een stagiaire maar die naam ben ik vergeten. Zij liep afgelopen keer met Monique mee. Of bedoelde je iets anders? Very Happy

Nee wie er zo waren. Maar leuk Monique was vorige keer bij mijn bevalling en daar heb ik ook mijn eerste afspraak bij. Lilian vond ik toen niet zo aardig haha.

pff zo ver weg voor een echo. vorige keer moest ik in b. zijn.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mysterious ma 16 jul 2012 - 4:37

Slaatje: bedankt!! Dit wordt wel een hele bijzondere vakantie nu we weten dat ik zwanger ben!

Hoe was je echo?? Ik hoop dat het er allemaal goed uit zag!!

Kruidkoek: wat fijn dat je de 12 weken grens voorbij bent! Toch weer een mijlpaal

Filoria: Ik heb het al in het andere topic gezegd, heel veel sterkte!!

Jelin: gefeliciteerd! Leuk weer iemand die komt mee schrijven.

Ik heb even jullie advies nodig. Morgen ben ik precies 5 weken zwanger, nog heel pril dus. Morgen gaan we ook voor 3 weken op vakantie als ik dan terug ben, dan ben ik 8 weken. Op de site van de verloskundige staat dat je rond de 5/6 weken mag bellen voor een afspraak in de 8/9e week is dan de eerste afspraak. Denken jullie dat ik nu morgen al kan bellen ivm met mijn vakantie? ik heb zo iets van: dan staat de afspraak maar plus dat ik eigenlijk in de 8e week langs wil omdat mijn man daarna voor een paar weken naar het buitenland gaat en ik anders nog langer moet wachten. Ik wil wel graag dat we samen gaan.

wat zal ik doen? bellen of wachten tot na de vakantie?
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Filoria ma 16 jul 2012 - 4:43

Gewoon bellen hoor Mysterious. Als ze het druk hebben is het inderdaad handig als de afspraak vast staat.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 5:05

Slaatje en????

Gast
Gast

Bericht  slaatje ma 16 jul 2012 - 5:15

Ik ben net weer thuis, maar vind het wat moeilijk ivm Filoria, dus ga het rustig houden.

We hebben een prachtig kloppend hartje gezien. Ons Venzje is gegroeid naar 8.3 cm en volgens de vk zag het er allemaal heel goed uit :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Muppetje ma 16 jul 2012 - 5:19

Fijn Slaatje! Maar 8,3 cm lijkt me wel heel groot al? confused

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Creabea_28 ma 16 jul 2012 - 5:20

Wat fijn dat alles goed was Slaatje!

Maar 8,3 cm? Ben je niet al veel langer zwanger dan? Naar mijn weten moet je dan rond de 14 weken zwanger zijn. Ons kindje was met 10,3 weken ongeveer 4 cm en dat was keurig volgens de gyn. Niet onaardig bedoeld hoor, maar vraag me af of het wel klopt met je zwangerschapsduur smile
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Flower_L ma 16 jul 2012 - 5:22

Dat lijkt me idd een megareus slaatje!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  slaatje ma 16 jul 2012 - 5:23

Er zijn twee echo foto's gemaakt, op de ene zie je het dooierzakje en daarnaast beeb. Erboven staat 7.4. Op de onderste zie je de pijltjes van het opmeten van beeb, daar staat 8.3. De berekeningen van de computer daar geven ook aan 7+2 dagen. En uitegerekend datum 2 of 3 maart. Zou het dan in mm moeten zijn? Maar dan zou het weer te klein zijn toch?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Highway ma 16 jul 2012 - 5:25

Typfoutje? Hier trouwens alweer een tijdje niet gepost, inmiddels verhuisd en oven heeeeeel blij,zal binnenkort even wat fotootjes schieten. Overmorgen de eerste echo en ik vind het wel erg spannend! Hopelijk gaan we een mooi kloppend hartje zien!

Slaatje; het zal wel iets anders betekenen? Volgens mij kan hij niet groter zijn dan 4 cm met hoever jij bent?

Laatst aangepast door Highway op ma 16 jul 2012 - 5:26; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Flower_L ma 16 jul 2012 - 5:25

Ow haha die lengte klopt niet smile hihi. Had ik bij l ook eerste echo.
Tis nu ong 2cm gok ik.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Lejow ma 16 jul 2012 - 5:28

Kindje kan inderdaad nog niet zo groot zijn.
Tenzij je van plan bent te bevallen van een kindje van een meter Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  slaatje ma 16 jul 2012 - 5:48

Ik denk inderdaad dat het dan mm moet zijn. Zo raar dat die cm boven de echo foto staat. Het zal dan wel 8.3 mm moeten zijn, ik ga eens op google kijken. Maar ik voel me wel een beetje BlonT nu.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parel ma 16 jul 2012 - 5:51

Slaatje hebben ze niet de gehele dooierzak ofzo gemeten?
Als je die cm kan zien staan kan je ook een schatting qua termijn zien staan, meestal.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  slaatje ma 16 jul 2012 - 5:54

Parel schreef:Slaatje hebben ze niet de gehele dooierzak ofzo gemeten?
Als je die cm kan zien staan kan je ook een schatting qua termijn zien staan, meestal.

De embyro is gemeten. Computer daar heeft aan de hand daavan berekend dat ik 7+2 ben. Ik blijf alleen niet snappen waarom ze die cm op de foto plaatsen. Is niet handig voor leken als M. en ik :P Ach, het belangrijkste is dat het goed gaat. Maar dit zal ik nooit meer vergeten.

Lejow, je opmerking werd goed ontvangen hier. Bevallen van een kind van een meter. Haha, we zien het al helemaal voor ons :P

Edit, we zijn eruit....vruchtzak is opgemeten en is 7.4 cm...beebje is gemeten van kop tot staart en bij crl staat: 9.4mm. Opluchting alom, hoef niet te bevallen van een kind van een meter :cheering:
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: