Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Pussycat do 30 aug 2012 - 19:35

Vervelend katjing in mijn vorige zwangerschap heb ik bijna iedere ochtend sowieso gespuugd en dan nog soms 2 of 3 keer overdag. Pas laat in de zwangerschap ging dit gedeeltelijk weg.
Maar het kan net zo goed maar eventjes duren hoor... je weet het niet hé.

Hier alleen vanmorgen een beetje misselijk, maar niet heel erg een gevoel van ik moet spugen ofzo...
Verder nergens last van Rolling Eyes

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  sanne-84 do 30 aug 2012 - 19:54

Fijn vc dat je een goede echo had!

Qua kwalen alleen idd moeheid. Kan 'smorgens ook niet meer uitslapen, maar 'smiddags wel ff een dutjem is niks voor mij. Maar heb mn werkweek wl getrokken gelukkig

Dalik de vk bellen en zeggen dat we geen nekplooimeting dien. Mn man zou t wel willen (die ziet alleen t downsyndroom voor zich) maar toen ik zei dat ik t niet wilde was t ook goed.hij vertrouwt op mij haha. Ik denk niet dat he veel aan de test hebt (alleen een kans, en wat zegt dat nu) en ik denk dat dat,ons een hoop discussies wegneemt
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mom-Of-3 do 30 aug 2012 - 19:55

Katjing, vervelend hè die misselijkheid? En dan ook nog eens kramp, het zit je niet mee vanmorgen. Hopelijk gaat het vanmiddag beter.

Straks met me zoontje naar het ziekenhuis, weer onderzoek. Hopelijk duurt het niet lang want voel me niet helemaal fijn vandaag. Nog steeds hoofdpijn en de kinderen waren alweer vroeg wakker dus niks een beetje langer slapen.

Maarrrrr vandaag wel 12 weken dusse eigenlijk moet ik hier weg hè haha

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mom-Of-3 do 30 aug 2012 - 19:57

Sanne ze kijken tegenwoordig niet alleen meer naar het syndroom van down maar naar meerdere dingen.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  nillis do 30 aug 2012 - 20:05

@ Vancity girl, wat fijn dat alles goed gaat. Hoe is het nu met de hoofdpijn?

@ Katjing, wat vervelend die misselijkheid. het geeft inderdaad wel aan dat je zwanger bent. Hier eigenlijk weinig klachten. Ja moet echt op tijd eten anders wordt ik misselijk, maar verder weinig bijzonderheden.

@ Pussycat, wat vervelend van de vk. Ik heb bij T gewacht tot 6 weken met bellen naar de vk en toen vonden ze het daar ook vroeg dat ik belde en nu was ik 7 weken, maar ja waren ook op vakantie en toen kreeg ik dus gelijk de afspraak voor 6 sept.

@ Jasmine, ik moet 6 sept om 13.50 uur volgens mij. Moet nog even bellen, want ik had zelf 13.40 uur in mijn hoofd zitten, maar op de agenda staat wat anders.

@ mom of 2, wat fijn dat je de 12 weken grens hebt bereikt. over drie weken volg ik je naar het andere topic, maar is er al een vervolg topic?

@ all, hier vannacht voor het eerst weer goed geslapen. Gisteren alle beddegoed uitgewassen en lekker buiten laten drogen en de matrassen gedraaid en nu dus weer lekker geslapen. Verder had ik gisteravond een hele zere buik, maar had ook een strakke broek aan. Doe dus de knoop open en na 5 minuten kreeg ik hem niet meer dicht, maar de buikpijn was weg.
Verdder heb ik weinig klachten en dat maakt het zo moeilijk om te geloven dat het goed zit. nog een week tot de echo. Vind het echt spannend.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  sanne-84 do 30 aug 2012 - 20:07

Momof2, dat klopt, maar er loopt nog zoveel meer rond wat ze niet kunnen onderzoeken.
Ik werk zelf met verstandelijk gehandicapten, op een laag niveau, en daar zitten meerdere ziektebeelden en aandoeningen waarvan ik zeer hoop dat mn kind het niet heeft, dat ik bijjna zou zeggen dat ik dan mss nog liever een syndroom van down heb.
Maar het liefst natuurlijk een gezond kind
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Katjing do 30 aug 2012 - 20:16

Ze onderzoeken ook op trisomie huppeldepup, en nog een chromosoomafwijking. Als je kindje dat heeft dan word het waarschijnlijk niet ouder dan een paar maanden tot een jaar en lijd het alleen maar. Maar het lastige van de combinatietest is dat het een kansberekening is en je dan weer meer testen moet doen. Ik denk dat wij het ook niet willen laten testen, ik heb daar geen goed gevoel bij.

Ik ben gewoon een soort wagenziek, overgeven hoef ik niet, ik heb sowieso denk ik al 8 jaar niet meer overgegeven en de laatste keer had ik eigenhandig mijn vinger (of eigenlijk de achterkant van een lepel, vinger gaat niet diep genoeg) in mijn keel gestoken omdat ik het gevoel had dat er iets uit moest, nou dat heb ik geweten, kon niet meer stoppen (sorry haha). Ik geef dus niet snel over, gelukkig. Maar het maakt niet dat ik me minder beroerd voel natuurlijk.
Ik ben een beetje draaierig ook steeds, de buikpijn die ik in het begin had is gelukkig wel veel minder.
Haha ik voel me een beetje een zeurpiet hoor! Maar ondertussen ben ik stiekem ook ergens wel blij dus met die kwalen, het geeft me toch ook wel een soort gevoel van zekerheid, hoewel ik mezelf dan ook steeds weer voor houd dat ik het pas zeker weet als ik een echo heb gezien. Alleen hoop ik wel dat het dan met 12 weken echt allemaal weer wat minder word, want vind dit niet zo grappig.

Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Bericht  Jasmine do 30 aug 2012 - 20:31

Katjing: vervelend hè, die misselijkheid. Bij mij gaat het de laatste twee dagen iets beter. Ik moet wel zorgen dat mijn maag gevuld blijft, maar dan gaat het best goed. Wat mij tot nu toe ook goed helpt, is de dag beginnen met een klein glaasje Coca Cola. Niet het meest ideale op de vroege ochtend, maar goed. Ik drink ook geen koffie, dus wat dat betreft.

Nillis: dat jij überhaupt nog strakke broeken aan krijgt. Ik krijg zelfs mijn meest ruime broek al een week niet meer dicht. Loop daarom al heerlijk in mijn positiebroeken. Heb ze toch liggen. Moet wel zeggen dat ik net onder mijn navel al een leuk klein bolletje begin te krijgen. Verder hoop ik echt voor je dat het goed zit. Jouw vorige zwangerschap was in het begin ook al zo onzeker, hoop dat je nu gewoon kan genieten en onbezorgd zwanger kan zijn!

Mom: van mijn hoef je niet weg hoor Wink. Kunnen anders ook een voorjaar2013-topic opstarten, dan hoeft niemand meer weg. 12-weken en verder topic is totaal niet meer actief, maar wij passen ook niet echt meer in het winter2012/2013 topic. De eersten daar gaan al bijna bevallen, dat ligt ook zo ver uit elkaar.

Sanne: ik denk niet dat wij verdere onderzoeken laten doen. Als er wat uitkomt, is het altijd nog een kansberekening en heb gewoon geen zin in onnodige zorgen en stress.

Hier verder weinig nieuws. Ik voel me goed, heb mijn vertrouwen weer terug en heb een leuk, maar druk weekend voor de boeg. Dus het is zo maandag en dan duurt het nog maar een paar dagen tot de echo. En dan krijgt mijn man vrijdagmiddag vakantie! Hij had eigenlijk vorige week en die week daarvoor vakantie, maar die weken zijn vanwege een groot project in overleg geruild.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Smaragdje do 30 aug 2012 - 20:32

@ Vancity, jeej! Wat fijn zeg. We zijn op de zelfde dag uitgerekend tot nu toe (ticker loopt verkeerd volgens mij. Alleen die van mij wordt misschien nog bijgesteld als ze over 2 weken beter kunnen meten.

@ jasmine, wat fijn dat jouw vertrouwen terug is!

@ Nillis, wanneer heb jij precies de echo?

@ Mom of 2, nieuw topic openen?

Laatst aangepast door Smaragdje op do 30 aug 2012 - 20:38; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Katjing do 30 aug 2012 - 20:37

Ik voor mezelf vind het nog een beetje te vroeg om al in een voorjaar 2013 topic te gaan posten, haha ben nog een beetje onzeker! Maar ik denk over 2,5 week na mijn echo dat ik dan ook wel mee wil doen. En verder hoeft van mij ook niemand weg hoor.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Snoes do 30 aug 2012 - 20:57

Vancity Girl, fijn dat alles goed was!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 23:24

Heerlijk he, die kwaaltjes. Ik word zes keer per nacht wakker en ben overdag zo moe. En natuurlijk heb ik nog steeds de emasafene, maar die wil ik volgende week gaan afbouwen.

Vanmiddag gaan we mijn oma van bijna 100 vertellen dat ze haar eerste achterkleinkind krijgt :cheering:

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 30 aug 2012 - 23:39

Pom_ schreef:Heerlijk he, die kwaaltjes. Ik word zes keer per nacht wakker en ben overdag zo moe. En natuurlijk heb ik nog steeds de emasafene, maar die wil ik volgende week gaan afbouwen.

Vanmiddag gaan we mijn oma van bijna 100 vertellen dat ze haar eerste achterkleinkind krijgt :cheering:

Ow leuk! Oma van man (86) hadden we het ook verteld en was wel heel blij dat ze een achterkleinkind krijgt, want iedereen had al een a hterkleindkind of meerdere en zij nog niet haha
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  nillis do 30 aug 2012 - 23:57

@ smaragdje, wij hebben 6 sept de echo.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Katjing vr 31 aug 2012 - 0:23

sanne-84 schreef:
Pom_ schreef:Heerlijk he, die kwaaltjes. Ik word zes keer per nacht wakker en ben overdag zo moe. En natuurlijk heb ik nog steeds de emasafene, maar die wil ik volgende week gaan afbouwen.

Ow leuk! Oma van man (86) hadden we het ook verteld en was wel heel blij dat ze een achterkleinkind krijgt, want iedereen had al een a hterkleindkind of meerdere en zij nog niet haha

Ik ga het nog niet vertellen, maar mijn oma's van 86 en 87 en mijn opa van 85 zullen wel blij zijn denk ik. Mijn oma van 87 heeft al 5 achterkleinkinderen (van mijn oudere neef) maar mijn andere oma heeft nog geen achterkleinkinderen want mijn zus en ik zijn haar enige kleinkinderen.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jasmine vr 31 aug 2012 - 0:50

Wij hebben het ook al aan opa en oma verteld, dit wordt hun zesde achterkleinkind. Verder hebben we het verteld aan J. haar 'surrogaat' opa en oma (hebben zelf geen kinderen en zijn daardoor des te gekker met J.) en aan onze ouders, broer en zus: voor mijn schoonouders het derde kleinkind, voor mijn moeder het vierde

Hebben het J. ook verteld, voor zo ver ze het begrijpt. Maar als ik haar vraag: "Waar is de baby", dan tilt ze mijn shirt op en legt haar handjes op mijn buik I love you en kijkt mij lachend aan, dus ik denk wel dat ze het snapt.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Mom-Of-3 vr 31 aug 2012 - 1:30

Ja dat lijkt me een goed idee om een topic voorjaar 2013 te openen. Want dat andere topic 12 weken en verder schrijft volgens mij bijna niemand in en zoals je zegt ligt ver uit elkaar.
Dus ik vind het helemaal goed!

Zo weer met de oudste in het ziekenhuis geweest. Hij is alleen nu erg moe, ligt op de bank met een dekentje een dvd te kijken. En mama moest erbij liggen, heerlijk!! Daar zeg ik geen nee tegen haha. De jongste ligt toch lekker op bed. Normaal is hij altijd aan het spelen en vol energie dus je kan echt wel merken dat het hem energie kost.

Dus lekker luieren hier vandaag.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  mezzoforte vr 31 aug 2012 - 1:35

VC Fijn dat de echo goed was!!

Katjing Ik heb niet echt heel veel last van kwaaltjes. Ben nu wel zenuwachtig voor die eerste echo, duurt nog een krappe 2 weken voor ik die heb. Soms ga ik wel eens twijfelen dan of gebrek aan kwaaltjes een slecht teken is of ik gewoon mazzel heb.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Snoes vr 31 aug 2012 - 2:26

Jasmine schreef:
Hebben het J. ook verteld, voor zo ver ze het begrijpt. Maar als ik haar vraag: "Waar is de baby", dan tilt ze mijn shirt op en legt haar handjes op mijn buik I love you en kijkt mij lachend aan, dus ik denk wel dat ze het snapt.
I love you I love you

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 5:23

Ik heb mijn oma heel blij gemaakt vanmiddag:)
Nog twee dagen en dan ben ik 12 weken en maandag na de echo mag iedereen het weten. Dan kan ik dus ook eindelijk onder mijn eigen naam gaan posten!

Gast
Gast

Bericht  Katjing vr 31 aug 2012 - 5:47

Oh Pom, jij zit ook niet onder je eigen naam?! Had ik helemaal niet zo door! Leuk he als mensen zo enthousiast reageren, vooral als ze belangrijk voor je zijn!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Katjing za 1 sep 2012 - 0:04

Rustig hier... ik ben doodmoe, heb de hele nacht onrustig geslapen en liggen dromen dat we een tweeling kregen. Daarnaast lag ik dan steeds wakker en ik kreeg er gewoon spontaan de zenuwen van bij het idee. Haha, lekker duf... Ik zou een tweeling geweldig vind, maar ook dubbel stressen en als ik écht moet kiezen wil ik er liever gewoon 1 zodat ik rustig kan wennen haha. Maar goed waar maak ik me druk over, de kans dát ik een tweeling krijg is helemaal niet groot!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Katjing za 1 sep 2012 - 5:33

Hemel, we hebben een eter die nog van niets weet en dat willen we ook niet om meerdere redenen. Maar man ik ben zooo misselijk en het eten ruikt ook helemaal niet lekker en maakt het alleen maar erger! No
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Parel za 1 sep 2012 - 5:37

Ik heb zomaar het idee dat Birgit hier meeschrijft, en Inge .. vraag me niet waarom, maar ik moest gelijk aan die 2 denken met al die illegale namen haha

Ik kan hier ook helemaal niet tegen, veel te nieuwsgierig..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 5:45

Ik ben het allebei niet hoor Parel:)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: