Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jasmine di 14 aug 2012 - 0:09

Heb helaas de pech gehad dat het twee keer mis is gegaan ja. Maar ik heb ook geluk dat het al een keer goed is gegaan. Daar kijk ik veel liever naar, dat geeft mij het vertrouwen dat mijn lichaam het wel gewoon kan. En drie keer is scheepsrecht, dus daar gaan we voor!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Mom-Of-3 di 14 aug 2012 - 0:10

Jasmine en weegschaal, gefeliciteerd en welkom. En dit keer een goede zwangerschap voor jullie allebei.

Hier gaat het vandaag weer minder. Ik voelde me vanmorgen echt beroerd, zat echt tegen het overgeven aan. Me vriend is nu ff met de kinderen weg, zodat ik ff rustig kan doen. Ik probeer nu wat te eten. Maar ik moet ook echt wat drinken want heb nog niks gedronken vandaag.
Maandag de echo ik ben wel heel benieuwd.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Blue flower di 14 aug 2012 - 0:14

Jasmine schreef:Heb helaas de pech gehad dat het twee keer mis is gegaan ja. Maar ik heb ook geluk dat het al een keer goed is gegaan. Daar kijk ik veel liever naar, dat geeft mij het vertrouwen dat mijn lichaam het wel gewoon kan. En drie keer is scheepsrecht, dus daar gaan we voor!

Juist! Een betere instelling kan je volgens mij niet hebben!

@mom-of-2. Vervelend dat je je zo rot voelt! Hoe ver ben je nu? (zie namelijk geen tickers... Weet dus niet of je er 1 hebt)
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mom-Of-3 di 14 aug 2012 - 1:40

Wat raar ik zie me tickers wel.
Ik heb maandag de echo maar voor nu 9+1.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  sanne-84 di 14 aug 2012 - 3:01

Ik zag je ticker ook
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Blue flower di 14 aug 2012 - 6:44

Owh huh wat gek nu zie ik ze ook...
Heel apart dit...

De echo is goed gegaan vanmiddag!! Ben zooo blij, mooi kloppend hartje gezien en het is nu 6,6 mm smile ongerust voor niks dus, nu morgen de gyn afwachten.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  sanne-84 di 14 aug 2012 - 6:46

Ah blue flower wat fijn!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal di 14 aug 2012 - 8:23

@ Vancity_girl; Altijd leuk dat in bochten wringen zodat mensen het niet zullen raden Wink Wij willen het ook pas na de eerste echo aan wat naaste mensen vertellen.

@ Blue flower; Wat ontzettend goed nieuws!

@ Mom-of-2; Is het de eerste echo of heb je al een echo gehad?

Ik heb van het weekend al minimaal bruinverlies gehad, oud innestelingsbloed dacht ik. Maar net dus weer een klein bruin vlekje in mijn onderbroek, lijkt beetje slijmerig te zijn (sorry voor dit ontzettende vieze verhaal). Heb dit nooit eerder gehad bij de vorige 3 zwangerschappen, voor iemand herkenbaar?
Verder hebben we net gebak op, mijn man gehaald om het te vieren. Ik voel me goed en gelukkig, hoop echt dat het dit keer goed mag gaan!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Blue flower di 14 aug 2012 - 8:50

Weegschaal schreef:@ Vancity_girl; Altijd leuk dat in bochten wringen zodat mensen het niet zullen raden Wink Wij willen het ook pas na de eerste echo aan wat naaste mensen vertellen.

@ Blue flower; Wat ontzettend goed nieuws!

@ Mom-of-2; Is het de eerste echo of heb je al een echo gehad?

Ik heb van het weekend al minimaal bruinverlies gehad, oud innestelingsbloed dacht ik. Maar net dus weer een klein bruin vlekje in mijn onderbroek, lijkt beetje slijmerig te zijn (sorry voor dit ontzettende vieze verhaal). Heb dit nooit eerder gehad bij de vorige 3 zwangerschappen, voor iemand herkenbaar?
Verder hebben we net gebak op, mijn man gehaald om het te vieren. Ik voel me goed en gelukkig, hoop echt dat het dit keer goed mag gaan!

Weegschaal, ik heb dat mijn eerste zwangerschap heel erg gehad, het kan zijn dat er een bloedvaatje gesprongen is waardoor er elke keer een klein beetje oud bloed meekomt, bij mij begon dat ongeveer met 5 weken en stopte met een week of 12 en toen in week 16 weer en daarna op het eind weer... ik heb er diverse echo's voor gehad en bij mij waren het een soort bloeduitstortingjes. Kan verder geen kwaad, of wat je zelf zegt oud innestelingsbloed. Bij mij werd toen gezegd zolang het geen helder bloed is, hoef je je niet zo'n zorgen te maken.

Ga hard duimen voor je!! dat je straks over een maand of 8 een heerlijk kindje in je armen mag houden.

@All, hoe willen jullie het gaan vertellen?
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Jasmine di 14 aug 2012 - 11:42

Weegschaal: heb er zelf geen ervaring mee, dus kan niet zeggen hoe of wat. Maar volgens mij klinkt het niet heel fout. Misschien is het juist wel een goed teken dat je dit niet eerder hebt gehad.

Blueflower: :cheering:, fijn dat alles goed was!

Ik werd net wakker gebeld door een vriendin, of een van ons haar naar het ziekenhuis wil brengen. Haar vliezen waren gebroken en ze heeft zel geen auto. Mijn man is nu dus heen en ik lig lekker in bed. Lijkt er alleenop dat ik nu al last krijg van misselijkheid, want voel me toch wel wat misselijk..
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 di 14 aug 2012 - 19:43

Weegschaal, geen ervaring, maar sluit me aan bij de rest.

Jasmine, best snel;) ik had dat de eerste 2 nachten ook, alleen was dat meer spanninf. Nu af en toe een vlaag van misselijkheid. En leuk, vriendin die gaat bevallen!

Blueflower, qua vertellen had ik t wel leuk gevonden dmv kado/foto vd test/tshirt voor hond, maar man is van t gewoon vertellen. Nouja ok dan...

Dit weekend ouders inlichten, en dan die week vrienden ed. De week erop hebben we teambespreking, dus dan wil ik t op t werk verteellen.
Zie alleen wel beetje op tegen vertellen beste vriendin. Zij heeft paar maanden geleden miskraam gehad met nog wat toeters en bellen, en is er ff helemaal klaar mee. Hoe zal ze reageren?

Vrrder lijken de pillen voor mn darmen te werken, maar helemaal over is t nog niet
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 14 aug 2012 - 20:56

goedemorgen dames,

@ Jasmine.. gefeliciteerd! Hopelijk blijft bij jou ook alles goed gaan. Spannend dat een vriendin gaat bevallen.

@ Sanne.. Fijn dat het beter gaat met je darmen. En snap dat je het vervelend vind om het aan je beate vriendin te vertellen. Maar ze zal het uiteindelijk toch moeten accepteren. Hier hetzelfde verhaal eigenlijk. Mijn beste vriendin was tegelijk zwanger, maar zij heeft een miskraam gehad. Dus blijft moeilijk.

@ de rest.. Ik weet het niet meer.. Sorry beetje vergeetachtig.

Hier gaat het wel goed. Ben op het moment wel extreem moe. Maar gelukkig kan ik bij slapen als mijn dochter op school is. Verder soms met vlagen wat misselijk. Maandag eindelijk de echo. Ben nu echt aan het aftellen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  sanne-84 wo 15 aug 2012 - 0:17

@jelin, dat is inderdaad dan ook erg dubbel ja..

Volgens mij ben ik echt zwanger. Uitslapen lukt niet meer, en heb buien dat ik zin heb in iets specifieks. Zo heb ik al dagen zin in een mckroket (nog niet aan toegegeven hoor) En ging net bedenken wat ik voor de lunch wilde (heb niet overal zin meer in) en bedacht dat kibbeling wel lekker was, en die MOEST ik dus ook hebben.
Opletten dat die buien niet erger gaan worden;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Blue flower wo 15 aug 2012 - 8:34

zo weer even tijd om te reageren.

@Sanne, grappig dat jij het ook op een speciale manier wilt vertellen en je man niet, hier hebben we dat ook een beetje. Bij mijn ouders had ik een A4 dubbelgevouwen als een soort kaart en dan voorop, psst opa en oma ik heb een geheimpje en dan R laten kleuren, en aan de binnenkant had ik een zwangerschapstest getekend (alsof R. dat dan getekend zou hebben). Ze vonden het onwijs leuk. En verder weet alleen mijn schoonmoeder het nog en die hebben we het gewoon verteld. De rest van de schoonfamilie gaan we even bedenken.. smile

Leuk he die eetbuien, ik heb het met komkommer. Ik werd vanmorgen wakker en dacht ik wil komkommer haha, de hele dag door, gelukkig is het gezond haha.

@Jelin, balen dat je zo moe bent zeg! Gelukkig kan je een beetje bijtanken als je dochtertje op school zit. Spannend de echo maandag!!

Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest, ze konden gisteren alleen een echo maken en moest dan vandaag naar de gyn. Maar goed alle vragen weer beantwoord, en even over mijn vorige bevalling gehad, helaas niet zonder tranen. Mijn vorige bevalling is heel heftig geweest waardoor ons zoontje het bijna niet overleefd had. Ook de gyn had haar huiswerk goed gedaan door mijn dossier te lezen en bevestigde nogmaals hoe heftig het geweest is toen en dat er alle reden is voor een keizersnede want ook al vast stond... Was toch weer ff pittig zo'n gesprek om je bevalling nogmaals te bespreken.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Jelin wo 15 aug 2012 - 20:12

@ Blue flower.. Fijn dat je een gesprek hebt gehad met de gyn. Hopelijk heb je nu iets meer rust voor de bevalling. Ik heb 21 aug ook zo'n gesprek met de gyn. Heb een spoedkeizersnede gehad, maar ook een volledige bevalling mee gemaakt. Helaas bleek mijn dochter vast te zitten. Dus ben wel benieuwd wat deze te zeggen heeft.

@ Sanne.. gelukkig heb ik geen last van die eetbuien. Maar als ik zin zou hebben in een mckroket dan haal ik die gewoon opcmijn werk haha.

Zo dochter net naar school gebracht. Verder nu erg moe, maar nog tijd zat om bij te tanken vandaag.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Jasmine wo 15 aug 2012 - 21:11

Jelin: Vervelend he, die vermoeidheid. Gelukkig heb je de tijd bij te tanken als je dochter op school zit. Hier heeft de vermoeidheid ook toegeslagen. Helaas trekt dochterlief zich daar niks van aan. Waar mama probeert de woonkamer op te ruimen (is nogal een slagveld na een paar dagen klussen), trekt zij vrolijk achter mij alles weer tevoorschijn, om het na een halve minuut te laten liggen om wat anders te pakken. Tegen de tijd dat ik vanuit de achterkamer in de voorkamer ben, is het achter alweer een puinhoop. Schiet niet op dus.

Sanne: Hier nog geen eetbuien. Zal mij benieuwen trouwens welke eet-tic ik deze zwangerschap krijg. Bij de eerste waren het noodles, de afgelopen zwangerschap waren het tosti's. Nu dus nog niks.

BlueFlower: Klinkt als een heftig gesprek bij de gynaecoloog. Hopelijk gaat het deze keer beter.

Weegschaal: Hoe is het met jou?

All: Hier nog steeds elke ochtend misselijk. Moet echt maar eens eten naast mijn bed gaan leggen, zodat ik 's ochtends eerst wat kan eten. Sta de laatste dagen misselijk en met een lege maag 's ochtends een luier te verschonen. Niet ideaal kan ik vertellen. Vriendin is trouwens bevallen, hebben haar vriend vannacht naar het ziekenhuis gebracht, zodat hij bij de bevalling kon zijn. O ja, heb trouwens 7 september mijn eerste echo! De dag dat we vijf jaar getrouwd zijn, dat moet geluk brengen :cheering:. Mag gelukkig al om kwart voor negen, hoef dus niet een hele dag in spanning te zitten.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje wo 15 aug 2012 - 22:20

Even een egoberichtje. Heb vanmorgen een echo gehad. Daarop was een kindje met een prachtig kloppend hartje te zien I love you Alles zag er goed uit en ik mag een nieuwe afspraak maken, voor over 4 weken smile Ik ben nu trouwens 8+1.

Laatst aangepast door Smaragdje op do 16 aug 2012 - 21:25; in totaal 2 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jasmine wo 15 aug 2012 - 22:21

Wat een fijn nieuws Smaragdje! Gefeliciteerd!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby wo 15 aug 2012 - 22:22

@smaragdje :cheering: :cheering: :cheering: :cheering:

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje wo 15 aug 2012 - 22:23

Dank jullie wel Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Snoes wo 15 aug 2012 - 22:25

Wat fijn Smaragdje!

Jasmine, dat is over 3 weken al! Ik heb die dag ook weer een echo. Spannend hoor, ik zal aan je denken!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  slaatje wo 15 aug 2012 - 22:28

Smaragdje: wat een super nieuws. Lekker genieten meis.

Ik mag jullie na zondag alweer verlaten. Heb niet heel veel meegeschreven, maar ben zondag alweer 12 weken. De 22e hebben wij weer een afspraak bij de vk voor het luisteren naar het hartje en controle!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pien wo 15 aug 2012 - 22:51

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781

Jasmine, wat ben ik super blij voor je!! Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop van harte dat deze zwangerschap helemaal voldragen gaat worden en dat jullie kleine meid een lief broerjte/ zusje mag verwachten in april 2013!!

Tevens ook voor Weegschaal natuurlijk, ook jij van harte!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  sanne-84 wo 15 aug 2012 - 22:56

@ blueflower, ik zag net slabbertjes met een tekst 'jullie worden opa&oma. Lijkt me ook zo leuk om te geven! Alleen bij schoonmoeder is die niet toepasselijk, omdat schoonvader niet meer leeft. Ik denk ook wel dat ons mam&pap een kadoidee leuker vinden dan schoonmoeder. Vanavond toch eens zeggen tegen man..
En voor mn zwangerschap at ik ook veel groenten, maar heb daar nu minder trek in, net als fruit. Toch maar weer even aanwennen, anders zie ik eruit na de zwangerschap.
Ik geloof best dat het een heftig gesprek is geweest bij de gyn. Wel fijn dat hij zn huiswerk heeft gedaan, dan verloopt een gesprek toch prettiger, vooral met zo'n onderwerp.

@jelin, ben nu een beetje jaloers op jou en je werk;). Hoewel,door mn kibbeling is de trek in mckroket weer verminderd smile
Ik heb gelukkig ng helemaal geen last van vermoeidheid. Ben alleen 'sochtends als ik vrij ben ook al rond 7-8 uur wakker, terwijl dat voorheen makkelijk 9 uur was. Ach kan het vast wennen aan over een paar maanden.

@jasmine, tosti's zijn idd ook heel heerlijk nu, valt ook onder het hartige Yes wel vervelend dat je nu al zo misselijk bent. Is dat herkenbaar van vorige zwangschappen? Leuk dat je een datum voor de echo hebt, heb je iets om naaruit te kijken

@smaragdje, fijn dat je een goede echo hebt gehad! smile

@slaatje, tijd gaat snel zeg!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine wo 15 aug 2012 - 23:34

Pien: Dank je wel! We gaan er gewoon weer voor, moet toch een keer lukken.

Snoes: Ja, over drie weken al! :cheering:.

Sanne: Nee, totaal niet herkenbaar van eerdere zwangerschappen. Bij Ja.smijn was ik vanaf week 8 pas zo misselijk, andere zwangerschappen was het ergste vergelijkbaar met nu. Nu moet ik wel zeggen dat het nu nog meevalt in vergelijking met mijn eerste zwangerschap, maar toch. Nu al... Kreeg gisteren dan ook even een hersenspinsel: het zouden er maar twee zijn, of erger (nou ja geen wereldramp natuurlijk) drie! Dan hebben we toch lichtelijk een probleem. Hoop dat dit gewoon weer een van mijn rare kronkels is en geen realiteit wordt.

Slaatje: Wauw, bijna 12 weken!

Heb vanochtend ook de huisarts maar vast gebeld om de zwangerschap door te geven. Op de een of andere manier heb ik er dit keer echt vertrouwen in.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: