Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jasmine ma 13 aug 2012 - 0:51

Ik wil me hier ook weer aanmelden.

Het is nog heel pril allemaal, kan het ook nog nauwelijks geloven, maar ik ben weer zwanger! Als alles goed gaat, mogen wij in april 2013 eindelijk ons tweede kindje verwelkomen!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Blue flower ma 13 aug 2012 - 1:16

Jasmine schreef:Ik wil me hier ook weer aanmelden.

Het is nog heel pril allemaal, kan het ook nog nauwelijks geloven, maar ik ben weer zwanger! Als alles goed gaat, mogen wij in april 2013 eindelijk ons tweede kindje verwelkomen!

WHAAAAAAAAAAA smile wat fijn!! leuk zeg!! Gefeliciteerd!
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blue flower ma 13 aug 2012 - 1:18

Weegschaal schreef:Ik zou me hier graag weer willen aanmelden, heb net positief getest!

Ik ben in een jaar tijd nu voor de vierde keer zwanger. De vorige keren heb ik een miskraam gehad, ontwikkeling was iedere keer rond de 6/7 weken gestopt en bloedverlies begon heel toevallig iedere keer precies met 8 weken.
Uit de onderzoeken die ik gehad heb is geen oorzaak voor de miskramen gekomen. Dus we hopen deze keer op een betere afloop. Ik heb wat vroeg getest, dus als ik vrijdag weer een positieve test heb ga ik het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de eerste echo. Ga vrijdag alleen 4 weken op vakantie, dus zal niet eerder dan met 8 weken zijn.

Ik ga niet teruglezen, maar zal het topic vanaf nu bij proberen te houden!

Deze had ik even gemist!!! smile GEFELICITEERD!!
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Parel ma 13 aug 2012 - 1:21

*doet even een vreugdedansje voor Jasmine en Weegschaal*

Ik voel aan mijn water dat het deze keer bij beiden helemaal goed gaat komen!

:cheering: :cheering: :cheering:
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Phileine ma 13 aug 2012 - 1:22

Jasmine, jij ook gefeliciteerd! Ik hoop dat het bij jou dit keer ook goed mag gaan en dat jullie volgend jaar april een mooie jongen of meid erbij hebben *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 561177
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow ma 13 aug 2012 - 3:15

Jeej!!

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lejow ma 13 aug 2012 - 3:17

En slaatje, volgens mij kun je met deze termijn het kindje nog helemaal niet voelen.
Omdat het nog verscholen ligt achter je schaambot.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Smaragdje ma 13 aug 2012 - 6:22

@ Sanne, ik heb ze van de huisarts. Ik hoefde alleen maar te bellen, want deze heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook gehad.

@ Weegschaal, gefeliciteerd! Ik hoop dat nu alles goed mag gaan!

@ Jasmine, gefeliciteerd! Hopelijk mag alles goed gaan deze keer!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Weegschaal ma 13 aug 2012 - 6:35

Heb het net eindelijk aan mijn man kunnen vertellen. Hij heeft een 24uursdienst en zie hem morgenochtend pas weer. Had hem gelijk gesmst om me te bellen, maar dat zag hij net pas. Hij was er echt even stil van. Omdat ik dit weekend heel licht bruinverlies had gehad ging hij er vanuit dat ik ongesteld zou worden. Zijn reactie was wel net als de mijne, toch wel blij dat het weer zo snel gelukt is, maar ook afwachtend tot we de eerste echo hebben gehad. Wel grappig dat ik stiekem al vooruit had zitten denken; wanneer ben ik uitgerekend, wanneer zouden we dan een eerste echo kunnen doen. Hij zat over dit laatste gelijk in ivm de 4 weken vakantie die we vanaf vrijdag hebben. Maar nu samen besloten lekker 4 weken van de vakantie te gaan genieten en de echo daarna te plannen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  sanne-84 ma 13 aug 2012 - 6:50

Weegschaal, ik denk dat jullie gedachte normaal is nu.
Hopenlijk kun je ook echt van de vakantie genieten, zonder al te veel zorgen!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Weegschaal ma 13 aug 2012 - 7:06

@ Sanne; Genieten van de vakantie gaat goed komen hoor! Ik ben er helemaal van overtuigd dat het ooit goed zal gaan, en hopelijk is dat deze keer. Maar anders is het weer terugschakelen en verder gaan. Voor nu ga ik weer genieten van het speciale gevoel dat zwanger zijn me geeft ( en ook een beetje van mijn groeiende borsten waardoor ik me veel vrouwelijker voel Wink ).
Hoe is jouw vakantie geweest? En hoe voel je je?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 ma 13 aug 2012 - 8:14

Respect! En dan te bedenken dat ik al heel onzeker was op vakantie (wist,t net, was erg nieuw haha) m puppnu begint t besef wel steeds meer te komen:) omdat ik al een week aant sukkelen ben met mn darmen waren ze even bang voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar dat is t iig niet smile nu dosis flinke medicatie en hopenlijk ben ik dan snel van die klachten af! En kan ik ook gaan genieten.
Verder weinig kwaaltjes, af en toe vlaag van misselijkheid (kan ook van de darmen afkomen) en bordten zijn idd ietwat gevoeliger, maar ook niet extreem
Fijne vakantie
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal ma 13 aug 2012 - 8:27

@ Sanne; Ik weet nu wat me te wachten staat de komende 4 weken, dus dat geeft wel rust. Als alles nog nieuw is is dit natuurlijk heel anders! Dat van de darmen herken ik ook, alleen in mindere mate. Ik stop ook altijd flink op, dat wordt weer veel water drinken en vezels eten. Wanneer heb je de eerste echo?

Ook al weet echt iedereen van de miskramen en dus dat we een kindje willen, we gaan het de komende weken nog even stil houden. Iedereen denkt ook dat ik 14 sept een scopie van de baarmoeder ga krijgen, waarvoor ik niet zwanger mag zijn. We willen het nog even voor onszelf houden, terwijl onze ouders het de vorige keer wel wisten. Maar die maken zich dan zoveel zorgen, ik wil niet dat dit overslaat op ons.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roos ma 13 aug 2012 - 8:46

Weegschaal en Jasmine, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  sanne-84 ma 13 aug 2012 - 8:54

Mn darmen is nu waarschijnlijk combi van vakantie en zwanger zijn. Hopenlijk heb ik nu wel de goede medicatie.
En ondanks dat ik geen negatieve ervaring heb heb ik ook lopen denken om te wachtem na de echo. Maar gaan t dit weekend iig aan ouders vertllen, en week erop hebbem we de echo
Wel ergens goed dat je die scopie zou hebben. Bij ons weet ook iedereen dat we bezig zijn en nu ik me ziek had gemeld vanwege de darmen dachten collega's ook al idts anders;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl ma 13 aug 2012 - 9:41

Jasmine en Weegschaal: gefeliciteerd, ik ben duidelijk zwanger want zit hier gewoon bijna te huilen omdat jullie zwanger zijn haha. Ik duim met de rest van het forum mee dat het deze keer goed mag gaan!

@vertellen: ik vind het steeds lastiger om het niet te vertellen, vooral tegen vriendinnen. Vandaag had ik het met mn beste vriendin over een feestje dat we binnenkort hebben en ze gaf aan op de fiets te willen gaan zodat iedereen wat kon drinken. Dan moet ik echt moeite doen om er niet uit te floepen dat ik toch niet mag drinken.
Ik denk dat we het na 30aug wel aan wat mensen gaan vertellen, als we dan een goede echo hebben. Voor die tijd vind ik het te onwerkelijk ofzo om tegen andere mensen te vertellen, eerst bewijs zien.

@All: hoe gaat het met de rest van de dames? Smaragdje: eerste werkdag weer gehad? Slaatje: Al weer wat minder onzeker?
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Blue flower ma 13 aug 2012 - 20:28

Helaas een tijdje niet echt meegeschreven maar ga het vanaf nu proberen om meer mee te schrijven. smile wordt wel druk met baby's in maart en april, leuk!!

Heb even een vraagje want weet het niet meer. Ik krijg vanmiddag een hele vroege echo, ik weet niet precies hoelang ik zwanger ben maar het is tussen de 6 en 7 weken. Ik zal dus een inwendige echo krijgen, nu belde het ziekenhuis gisteren dat ik vanmiddag om 5 uur langs kan komen maar weet niet meer of je bij een inwendige echo een volle of juist lege blaas moet hebben.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Flip Fluitketel ma 13 aug 2012 - 20:49

Blue flower schreef:Helaas een tijdje niet echt meegeschreven maar ga het vanaf nu proberen om meer mee te schrijven. smile wordt wel druk met baby's in maart en april, leuk!!

Heb even een vraagje want weet het niet meer. Ik krijg vanmiddag een hele vroege echo, ik weet niet precies hoelang ik zwanger ben maar het is tussen de 6 en 7 weken. Ik zal dus een inwendige echo krijgen, nu belde het ziekenhuis gisteren dat ik vanmiddag om 5 uur langs kan komen maar weet niet meer of je bij een inwendige echo een volle of juist lege blaas moet hebben.

Volgens mij moet je een volle blaas hebben. Succes!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 21:01

Volgens mij moest ik juist plassen omdat ze het niet goed kon zien *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 878948377

Maar deze keer zei ze er niks over toen ik met 6 weken een echo kreeg...

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel ma 13 aug 2012 - 21:09

Jetje schreef:Volgens mij moest ik juist plassen omdat ze het niet goed kon zien *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 878948377

Maar deze keer zei ze er niks over toen ik met 6 weken een echo kreeg...
Ga nu ook twijfelen.....want bij de vorige zwangerschap konden ze het uitwendig niet goed zien en nu ik nadenk zei ze toen ik een inweindige moest op dat moment dat ik ook naar het toilet moest gaan omdat ze het dan beter kon zien.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Blue flower ma 13 aug 2012 - 21:53

Hmm, lastig haha. Ik ben ook niet zo goed in het ophouden maar denk dan toch maar dat ik het wel ga doen en dan kan ik daar altijd nog plassen.

Klopte het hartje bij jullie al met een vroege echo? Bij mijn zoontje kreeg ik een echo met 5,5 week en toen klopte het wel maar volgens mij is dat uitzonderlijk toch?
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Jasmine ma 13 aug 2012 - 22:06

Spannend Blueflower! Volgens mij moet je bij een inwendige echo een lege blaas hebben. Even gegoogled: bij een inwendige echo is een lege blaas beter. Hoop voor je op een kloppend hartje. Ik heb bij mijn eerste en derde zwangerschap rond de 7 weken een echo gehad. Beide keren een kloppend hartje gezien.

Bedankt voor de felicitaties. Heb er zelf een goed gevoel bij dit keer. Heerlijk. Ben doodmoe, wat misselijk (nu al, nooit eerder gehad met 4 weken), heb enorme borsten en kan mijn gewone spijkerbroeken al wel opruimen. Heb toch positiebroeken liggen, dan ga ik niet klieren met open knopen, elastiekjes etc. Tot slot voor het lijstje: ik ben 30, man is 36. Dit is ons tweede kindje en de vierde zwangerschap. Ik wil het geslacht niet weten. Als alles goed gaat is dit toch mijn laatste zwangerschap en het lijkt me ook wel erg leuk om tijdens de bevalling, als het kindje al op mijn buik ligt, te bedenken: hebben we eigenlijk een zoon of een dochter? Daarbij: ik vind het helemaal niet meer zo belangrijk. Dat het goed gaat is veel belangrijker.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Parel ma 13 aug 2012 - 22:06

Als je een volle blaas hebt en je krijgt zo´n inwendige echo, dan komt er druk op te staan waardoor je (ik toen iig!) bijna moet plassen.. Ik mocht nog even naar het toilet Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  liesje ma 13 aug 2012 - 22:08

*breekt in*

Jasmine en weegschaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. ik duim dat alles dit keer goed mag gaan!!!!

liesje

*breekt weer uit*
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Blue flower di 14 aug 2012 - 0:03

Haha oke dan ga ik toch maar voor de lege blaas (godzijdank) Ben best gespannen ervoor. Ondanks dat ik het allemaal al een x heb meegemaakt. Ik krijg een vroege echo omdat ik bang ben dat het niet goed zit..

@jasmine, best heftig dat dit al je 4e zwangerschap is zeg! Ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan!

Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: