*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Vanavond de intake van mvm gehad. De bussen en de maatbeker zijn binnen, dus we kunnen van start!
Op sommige momenten voel ik me vreselijk onzeker over de zwangerschap en ben ik er van overtuigd dat het mis gaat, maar soms voel ik me top en zeker! Ben de dagen na de volgende echo aan het aftellen. We hebben ook besloten om het nog niet van de daken te schreeuwen, eerste de echo maar eens...
Ik ken dit gevoel ook helemaal niet van de eerste, terwijl ik daar ook na de eerste echo nog op herhaling moest komen voor de juiste termijn.
Verder gaat het goed hoor (sorry voor mijn onzekere gezeur...)
Hoe is het met jullie?
Op sommige momenten voel ik me vreselijk onzeker over de zwangerschap en ben ik er van overtuigd dat het mis gaat, maar soms voel ik me top en zeker! Ben de dagen na de volgende echo aan het aftellen. We hebben ook besloten om het nog niet van de daken te schreeuwen, eerste de echo maar eens...
Ik ken dit gevoel ook helemaal niet van de eerste, terwijl ik daar ook na de eerste echo nog op herhaling moest komen voor de juiste termijn.
Verder gaat het goed hoor (sorry voor mijn onzekere gezeur...)
Hoe is het met jullie?
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn borsten lijken wel met de minuut te groeien, maar voor de rest heb ik nog nergens last van gelukkig.
Ik twijfel om mee te doen aan MvM, omdat ik in een flat woon met gesloten benedendeur en ik die flessen moeilijk op de stoep kan zetten..
Ik twijfel om mee te doen aan MvM, omdat ik in een flat woon met gesloten benedendeur en ik die flessen moeilijk op de stoep kan zetten..
Gast- Gast
Even snel.
Vandaag echo gehad en we hebben een mooi kloppend hartje gezien. Ben 2 dagen teruggezet, ben nu 8 weken en 4 dagen. 9 augustus 12 weken echo. Nu lekker op vakantie. Ben echt blij en opgelucht.
Vandaag echo gehad en we hebben een mooi kloppend hartje gezien. Ben 2 dagen teruggezet, ben nu 8 weken en 4 dagen. 9 augustus 12 weken echo. Nu lekker op vakantie. Ben echt blij en opgelucht.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Wat fijn om te lezen, Dikkie Dik. Nu lekker genieten op vakantie!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat fijn Dikkie Dik!
Pom en Mysterious: gefeliciteerd
Roos, je zeurt niet hoor. Ik snap je twijfels heel goed. Nog eventjes aftellen voor jou...
Pom en Mysterious: gefeliciteerd
Roos, je zeurt niet hoor. Ik snap je twijfels heel goed. Nog eventjes aftellen voor jou...
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
dank alle
Je kan toch ook de bussen voor mvm zelf weg brengen? Weet iemand of je ook mee mag doen als je medicijnen slikt? Ik ga eerst met vakantie en als ik terug ben wil ik ook gaan bellen.
Pom: ik voel ook nog vrijwel niets. moet wel s nachts naar de wc, dat had ik nooit en ik had een week geleden enorm jeukende borsten maar dat is weer weg. Ze zijn wel al wat gegroeid, leuk voor mijn man
Roos: Iksnap het wel hoor die onzekerheid, steeds als ik naar de wc ga verwacht ik bloed te zien.
Dikkie dik: wat fijn dat je een mooi kloppend hartje zag!
Hier gaat alles goed. Ik weet nu sinds dinsdag dat ik zwanger ben (4 weken en 2 dagen vandaag) het voelt nog heel onwerkelijk, kan het nog niet geloven. Morgen nog 1 dag werken en dan heb ik vakantie!! dinsdag gaan we voor 3 weken weg, heerlijk! kan niet wachten, en dan kan ik mijn mond ook niet voor bij praten
Je kan toch ook de bussen voor mvm zelf weg brengen? Weet iemand of je ook mee mag doen als je medicijnen slikt? Ik ga eerst met vakantie en als ik terug ben wil ik ook gaan bellen.
Pom: ik voel ook nog vrijwel niets. moet wel s nachts naar de wc, dat had ik nooit en ik had een week geleden enorm jeukende borsten maar dat is weer weg. Ze zijn wel al wat gegroeid, leuk voor mijn man
Roos: Iksnap het wel hoor die onzekerheid, steeds als ik naar de wc ga verwacht ik bloed te zien.
Dikkie dik: wat fijn dat je een mooi kloppend hartje zag!
Hier gaat alles goed. Ik weet nu sinds dinsdag dat ik zwanger ben (4 weken en 2 dagen vandaag) het voelt nog heel onwerkelijk, kan het nog niet geloven. Morgen nog 1 dag werken en dan heb ik vakantie!! dinsdag gaan we voor 3 weken weg, heerlijk! kan niet wachten, en dan kan ik mijn mond ook niet voor bij praten
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Even snel want ik zit babyboom te kijken, maar ben je niet bang om ziek te worden op vakantie? Veel last van ochtendmisselijkheid bijvoorbeeld? Ik ben daar wel een beetje bang voor..
Gast- Gast
Pom daar ben ik wel een beetje bang voor maar de reis was al geboekt voordat ik wist dat we op vakantie gingen. Nu is het ook zo dat we naar een land in midden amerika gaan ( zet even niet neer welke ivm herkenning, niemand weet nog dat ik zwanger ben) en dus moet ik nu nog meer opletten op het eten en zo. Gelukkig heb ik al jaren geleden al mijn inentingen gehaald en zijn die allemaal nog geldig.
We zien wel hoe het gaat op vakantie, ik zat wel te denken om van die afval (lees spuug) zakjes te kopen voor de zekerheid
Ga jij ook nog met vakantie?
We zien wel hoe het gaat op vakantie, ik zat wel te denken om van die afval (lees spuug) zakjes te kopen voor de zekerheid
Ga jij ook nog met vakantie?
Mysterious- Prater
Ik ga over vier weken naar Turkije, dat was dus ook al geboekt. Ik hoop natuurlijk dat ik niet misselijk word, maar als dat wel zo is inderdaad maar spuugzakjes mee
Gast- Gast
we gaan weer terug in de tijd, vroeg was ik altijd vreselijk wagen ziek, toen hadden we ook altijd spuug zakjes en bakjes hihi gelukkig is het nu voor een goed doel, dat scheelt!
Wanneer wordt je normaal gesproken eigenlijk misselijk, ik welke week bedoel ik?
Ik heb af en toe een vlaag van misselijkheid maar is ook zo weer weg. Ik heb zo'n vermoeden dat het nog gaat komen bij mij...
Wanneer wordt je normaal gesproken eigenlijk misselijk, ik welke week bedoel ik?
Ik heb af en toe een vlaag van misselijkheid maar is ook zo weer weg. Ik heb zo'n vermoeden dat het nog gaat komen bij mij...
Mysterious- Prater
Mysterious, dat verschilt van persoon tot persoon. Sommigen zijn al misselijk nog voor ze hebben getest, dus als ze nog geen 4 weken zijn. Anderen zijn dan pas later misselijk, sommigen helemaal niet (ik, ik ). Het is echt afwachten en hopen dat je niet (te) misselijk wordt. Ik hoop iig dat jij en Pom een zorgelozen vakantie hebben en neit te veel misselijk zijn.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes, ik hoop dat ik ook z'n geluksvogel als jou ben qua misselijkheid
Mysterious- Prater
Dat hoop ik ook, lijkt me niks, die misselijkheid.. Vooralsnog heb ik alleen superveel honger.
Gast- Gast
Wat Snoes zegt, het kan alle kanten op.
Niet, een beetje, heel erg, extreem.
Ik ben misselijk geweest vanaf 6 weken tot 25 weken , toen kon ik eindelijk een dag doorkomen zonder medicijnen en had ik niet meer de hele dag het overheersende misselijke gevoel.
Niet, een beetje, heel erg, extreem.
Ik ben misselijk geweest vanaf 6 weken tot 25 weken , toen kon ik eindelijk een dag doorkomen zonder medicijnen en had ik niet meer de hele dag het overheersende misselijke gevoel.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat weet ik nog wel Lejow, hoe erg het bij jou was.. Dat hoop ik echt niet mee te maken!
Gast- Gast
Dat had ik de eerste 2 weken ook, alleen wist ik toen niet dat ik zwanger was. Ik dacht dat het kwam omdat ik toen veel werkte en we druk bezig waren met verbouwingen in huis, niet dus Nu eet ik weer gewoon gemiddeld, niet heel veel eigenlijk, maar ik heb ook vaak niet veel honger.Pom_ schreef:Dat hoop ik ook, lijkt me niks, die misselijkheid.. Vooralsnog heb ik alleen superveel honger.
Snoes- Lady Post-a-lot
Je geeft me hoop Snoes, je had ook honger en bent niet misselijk geweest. Ik probeer overal redenen te zien waarom ik het dus niet ga worden:)
Gast- Gast
Van Lejow weet ik inderdaad ook nog wel dat je zo ziek was
Ik heb overigens ook veel honger. we wachten het maar rustig af
Ik heb overigens ook veel honger. we wachten het maar rustig af
Mysterious- Prater
Pom_ schreef:Je geeft me hoop Snoes, je had ook honger en bent niet misselijk geweest. Ik probeer overal redenen te zien waarom ik het dus niet ga worden:)
Snoes- Lady Post-a-lot
Hebben jullie het al aan mensen verteld?
Wij hebben het aan ouders en zus verteld, mijn beste vriendin vertel ik het komende week. Van zus+man hebben we gelijk een pakket gekregen met een knuffeltje, I love papa en I love mama rompertje, tijdschriften, luier, hydrofieldoeken, sudocreme.. Echt zo lief
Wij hebben het aan ouders en zus verteld, mijn beste vriendin vertel ik het komende week. Van zus+man hebben we gelijk een pakket gekregen met een knuffeltje, I love papa en I love mama rompertje, tijdschriften, luier, hydrofieldoeken, sudocreme.. Echt zo lief
Gast- Gast
Ja, toen ik positief testte, was het de zondag daarop vaderdag toen hebben we het onze ouders verteld en mijn broertje. Van de week aan de beste vriend van mijn man en tevens zijn getuige. 9 augustus is de rest aan de beurt.
Hoe voel je je verder Pom?
Hoe voel je je verder Pom?
Dikkie Dik- Prater
Ik heb nergens last van, behalve van mijn borsten dan. Maar niet misselijk of moe ofzo.
En hoe voel jij je? Jij bent al iets verder natuurlijk. Heb je al een echo gehad? Ik moet nog 3 weken wachten.. Duurt lang!
En hoe voel jij je? Jij bent al iets verder natuurlijk. Heb je al een echo gehad? Ik moet nog 3 weken wachten.. Duurt lang!
Gast- Gast
Had ik jou rond jouw termijn ook, vooral die pijnlijke borsten. Daarna ging het snel, misselijk, moe enz. Ik heb afgelopen donderdag de echo gehad. Heel bijzonder. Echt heel veel was het nog niet, net geen 2 cm maar wel een prachtig kloppend hartje. 9 augustus 12 weken echo. Wanneer mag jij?
Ik voel me nu overigens vooral erg moe, misselijkheid gaat steeds beter al heb ik er nog wel eens een slechte dag tussen zitten.
Ik voel me nu overigens vooral erg moe, misselijkheid gaat steeds beter al heb ik er nog wel eens een slechte dag tussen zitten.
Dikkie Dik- Prater
Ik moet mijn ticker nog even veranderen, ik ben nu 6 weken en 1 dag, hij klopt niet.
7 augustus heb ik de echo, dan ben ik dus 9 en een halve week. Zo spannend!
7 augustus heb ik de echo, dan ben ik dus 9 en een halve week. Zo spannend!
Gast- Gast
Pff die pijnlijke borsten gaan hier ook maar niet over!
En spannend he, dat aftellen tot de echo. Ik heb morgen om 18u de tweede echo (eerste gehad met 7 weken).
Helaas heeft mijn lichaam het nog even iets spannender voor me gemaakt. Ik verlies sinds vanochtend kleine beetjes bloed Ben nu best wel ongerust.
En spannend he, dat aftellen tot de echo. Ik heb morgen om 18u de tweede echo (eerste gehad met 7 weken).
Helaas heeft mijn lichaam het nog even iets spannender voor me gemaakt. Ik verlies sinds vanochtend kleine beetjes bloed Ben nu best wel ongerust.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken