Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 26 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  sanne-84 wo 15 aug 2012 - 23:54

Jasmine schreef:

Sanne: Nee, totaal niet herkenbaar van eerdere zwangerschappen. Bij Ja.smijn was ik vanaf week 8 pas zo misselijk, andere zwangerschappen was het ergste vergelijkbaar met nu. Nu moet ik wel zeggen dat het nu nog meevalt in vergelijking met mijn eerste zwangerschap, maar toch. Nu al... Kreeg gisteren dan ook even een hersenspinsel: het zouden er maar twee zijn, of erger (nou ja geen wereldramp natuurlijk) drie! Dan hebben we toch lichtelijk een probleem. Hoop dat dit gewoon weer een van mijn rare kronkels is en geen realiteit wordt.

in.

Hahaha, dat zal wat zijn!
Hier ook wel beetje herkenbaar. Nu heb ik altijd wel een klein buikje gehad, maar voor mn gevoel is het nu toch we zichtbaar.. Kan nu mooi mn darmen ng de schuld geven. Heb ook gedacht dat mn opgezettere buik door mn darmen kwam, maar twijfel nu of het niet gewoon al zichtbaar is. En zo ja, dan vind ik dat best snel, en vraag ik me ook af of er niet meer dan 1 in zit;). Maar idd, zal wel niet
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 26 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Snoes do 16 aug 2012 - 0:08

sanne-84 schreef:

Hahaha, dat zal wat zijn!
Hier ook wel beetje herkenbaar. Nu heb ik altijd wel een klein buikje gehad, maar voor mn gevoel is het nu toch we zichtbaar.. Kan nu mooi mn darmen ng de schuld geven. Heb ook gedacht dat mn opgezettere buik door mn darmen kwam, maar twijfel nu of het niet gewoon al zichtbaar is. En zo ja, dan vind ik dat best snel, en vraag ik me ook af of er niet meer dan 1 in zit;). Maar idd, zal wel niet
Bij mij zag je het ook heel snel al heel duidelijk, maar er zit er toch echt maar eentje in Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  sanne-84 do 16 aug 2012 - 1:31

Ow haha dan is het maar goed misschien dat we dit weekend beginnen met vertellen:).

Ff andere vraag, creme fraiche en mozzerella mag je toch gewoon eten?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl do 16 aug 2012 - 3:13

@Smaragdje: gefeliciteerd met je goed echo, fijn hoor!
@Jasmine: wat fijn dat je er zo positief in staat, dat is vast een goed teken!
@Slaatje: bijna 12 weken alweer, gaat snel he?
@Sanne: volgens mij mag je dat gewoon eten mits er gepasteuriseerde melk in zit en geen rauwe melk. Volgens mij is dat altijd zo in Nederlandse supermarkten, maar check voor de zekerheid de verpakking nog even.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  sanne-84 vr 17 aug 2012 - 23:29

Gister de ouders ingelicht, en ze reageerden heel leuk!
Mijn ouders hadden t wel een beetje verwacht, wisten natuurlijk dat we ermee bezig waren.
En schoonmoeder vond het ook leuk. Toen we een jaar geleden vertelden dat we gingen trouwen reageerde ze niet leuk, dus was er nu ook een beetje bang voor, of dat het erg emotioneel zu worden, ivm gemis schoonvader. Maar dat viel dus mee.
Net ook bij mn beste vriendin geweest, daar liep het iets minder. Haar man reageerde in eerste instantie wel heel leuk, en heb ook aangegeven dat ik me het voor kon stellen dat ze het er moeilijk mee had. Ze zei dat ze voor mij wel blij was. Ik zei ook dat als ik er teveel over zou praten ze dat dan gewoon moest zeggen, maar ik mocht dat. Maar verder heeft ze me niet gefeliciteerd, ze vroeg niet naar onze ouders toen ik zei dat ik er geweest was, en ook niet hoe ik me voelde ofzo. Ik geef haar nu maar even tijd, in de hoop dat de blijheid voor mij nog komt, en of ze er iig eerlijk over is.. Vind dit wel klote
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin zo 19 aug 2012 - 20:04

Goedemorgen,

Hoe is het hier allemaal dit warme weekend goed door gekomen?

@ Sanne.. Fijn dat je ouders en schoonmoeder goed reageerde. Jammer dat je vriendin het er nog moeilijk mee heeft. Ik denk dat ze ff tijd nodig heeft om het te verwerken.

Vanmiddag om half 5 heb ik eindelijk de echo. Ik begin nu al een beetje zenuwachtig te worden.Maar ben ook erg benieuwd. Wel een zwaar weekend achter de rug. Moest werken en het was echt niet te doen. Ben blij dat ik nu vrij heb. Kan ik bijkomen van dit weer pff.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  nillis zo 19 aug 2012 - 20:10

Hallo allemaal

Ik kom me vanaf vandaag hier ook melden. Zijn sinds gisteravond weer terug uit Italie.Hebben het heerlijk gehad. Heb daar nog twee testen gedaan en allebei steeds donkerder, dus ben echt zwanger. Mijn buik is ook al echt opgezet en mijn zus heeft het daarom al geraden. Ze was een paar dagen bij ons op vakantie. Nu dus maar wat wijdere kleding aan. Anders weet iedereen het al. Zal vandaag of morgen de vk even bellen voor een afspraak. Wanneer hebben jullie eerste echo gehad?
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jasmine zo 19 aug 2012 - 20:22

Jelin: Jaaaa, vandaag echo! Spannend. Hier de warme dagen ook doorgekomen, vraag me niet hoe, maar het is gelukt!

Nillis: Wij hebben 6 september de eerste echo! Zou eerst de 7e zijn, maar de afspraak is door het ziekenhuis verzet.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Mom-Of-3 zo 19 aug 2012 - 20:32

Nillis, gefeliciteerd en welkom.

Yasmine, wat fijn dat je er deze keer wel vertrouwen in heb, dat zegt ook wel wat hè? Hoe is het met de misselijkheid?

Jelin, jij ook de echo vandaag. Spannend hè? We duimen vandaag

Sanne, wat leuk dat er zo gereageerd werd, geef je vriendin de tijd.

Over 2,5 uur heb ik de echo, ben nu wel zenuwachtig.......
Hebben jullie vannacht ook zo rot geslapen? Ikke wel bijna geen oog dichtgedaan. Vandaag als het goed is wat minder warm.
Me ouders zijn hier de hele week dus die bekommeren zich over de kinderen zodat ik rustig aan kan doen. Dat is echt wel fijn.
Ik ga zo me bedje maar eens uit en hopen dat de tijd een beetje snel gaat.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Snoes zo 19 aug 2012 - 22:16

Mom-of-2 en Jelin, succes met de echo vandaag!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin zo 19 aug 2012 - 22:55

@ Nilis.. gefeliciteerd!! Heb vandaag de echo haha.

@ Mo2.. Jij ook vandaag de echo.. spannend!!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 zo 19 aug 2012 - 23:06

Ik zit in de wachtkamer en het loopt uit, ben gewoon misselijk van de spanning.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Jasmine zo 19 aug 2012 - 23:30

Spannend Mom!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 ma 20 aug 2012 - 0:07

Jaaaaa de echo was helemaal goed. Ik ben 3 dagen vooruit gezet, het hartje klopte goed. Was druk aan het bewegen enz.
Ben helemaal happy!! Veel foto's meegekregen.
We zijn nu lekker een taartje aan het eten!

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Jelin ma 20 aug 2012 - 0:57

Mom-Of-2 schreef:Jaaaaa de echo was helemaal goed. Ik ben 3 dagen vooruit gezet, het hartje klopte goed. Was druk aan het bewegen enz.
Ben helemaal happy!! Veel foto's meegekregen.
We zijn nu lekker een taartje aan het eten!

Super meid en nu lekker gaan genieten!! Nu ik nog haha. Fijn dat je vooruit bent gezet. Wanneer ben je nu uitgerekend dan?

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje ma 20 aug 2012 - 1:01

MO2, wat goed, gefeliciteerd.

Jelin, voor jou nog even spannend, maar komt vast wel goed. Veel plezier straks.

Ik ga jullie verlaten, ben inmiddels over de 12 weken heen. Hoop jullie allemaal snel in het volgende topic te zien!!!!!

Liefs Slaatje
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Jasmine ma 20 aug 2012 - 1:35

Fijn mom!

Pff. Ik ben het even zat. Zal wel combinatie van factoren zijn. Hoorde van mijn moeder dat mijn zus zich weer eens nogal negatief uitlaat over mij. Dat ik alweer zwanger ben, ik zou toch moeten wachten? Ja, dat was een half jaar geleden zo, maar heb al sinds juni groen licht. Ik zou ongetwijfeld denken dat ik al best een buikje begin te krijgen, maar er was nog helemaal geen buik en meer van dat soort dingen. Waarom kan ze niet gewoon blij voor me zijn, i.p.v. dat eeuwige negatieve gedoe. Ook al ben ik best positief dit keer, ik ben 24x7 bang voor wat komen gaat. Bang dat ik het toch niet goed voel enzo.. Ik kan niet anders dan wachten, wat maakt dat alles ontzettend lang lijkt te duren. Ik probeer dam ook mijn hoop te putten, juist uit die kleine dingen als zo'n darmenbuikje. Dat negatieve gezeur kan ik er nu alleen echt niet bij gebruiken...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 20 aug 2012 - 1:42

Mom-of-2, wat fijn!

Jasmine, wat vervelend dat je zusje zo reageert. Ik snap haar reactie eigenlijk niet goed, ik dacht echt dat iedereen het jou juist enorm zou gunnen door datgene wat je allemaal al hebt meegemaakt. Vervelend zeg Sad *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 26 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 1:53

Ooh Jasmine, dat kan je echt niet gebruiken nu. Wat onwijs rot dat ze zich zo uitlaat over jou. Sta erboven!! Jij weet wat de artsen gezegd hebben en wanneer je groen licht hebt gekregen. Jij kent je eigen lijf het beste. Wie is zij om zo over jou en jouw zwangerschap te praten!! Ik kan me niet half verplaatsen in jouw situatie en je angsten, maar ik kan het me wel een klein beetje indenken. En wat Snoes ook al zegt: ik kan me niet anders indenken dan dat iedereen het je zo van harte gunt. Hou vast aan je positieve gevoel. Ik duim heel hard met je mee

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 20 aug 2012 - 3:08

Jetje schreef:Ooh Jasmine, dat kan je echt niet gebruiken nu. Wat onwijs rot dat ze zich zo uitlaat over jou. Sta erboven!! Jij weet wat de artsen gezegd hebben en wanneer je groen licht hebt gekregen. Jij kent je eigen lijf het beste. Wie is zij om zo over jou en jouw zwangerschap te praten!! Ik kan me niet half verplaatsen in jouw situatie en je angsten, maar ik kan het me wel een klein beetje indenken. En wat Snoes ook al zegt: ik kan me niet anders indenken dan dat iedereen het je zo van harte gunt. Hou vast aan je positieve gevoel. Ik duim heel hard met je mee

HE-LE-MAAL mee eens!

Mo2 fijn dat alles goed was, en Jelin veel succes!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Mom-Of-3 ma 20 aug 2012 - 3:41

Jelin, als het goed is ben je nu aan de beurt, me duimen draaien. Ik ben nu dus 10+3, uitgerekend op 15 maart.

Jasmine, wat een vervelende situatie zeg. Hopelijk kan ze binnenkort wel gewoon blij zijn.

Slaatje, tot in het andere topic!

Zo lekker eten, heb maaltijdsalade gemaakt. En als de kinderen op bed liggen doe ik niks meer pfff ben echt moe door een slechte nacht.
Vanavond even een afspraak maken voor de combinatietest.
Jullie nog plannen vanavond?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown ma 20 aug 2012 - 3:43

Mom-Of-2 schreef:Jelin, als het goed is ben je nu aan de beurt, me duimen draaien. Ik ben nu dus 10+3, uitgerekend op 15 maart.

Jasmine, wat een vervelende situatie zeg. Hopelijk kan ze binnenkort wel gewoon blij zijn.

Zo lekker eten, heb maaltijdsalade gemaakt. En als de kinderen op bed liggen doe ik niks meer pfff ben echt moe door een slechte nacht.
Weet je zeker dat je die wil doen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown ma 20 aug 2012 - 3:45

Jasmine - zeg gewoon tegen je moeder dat je er niets over wil horen. Dat negatieve is nergens goed voor!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  slaatje ma 20 aug 2012 - 4:04

Jetje schreef:Ooh Jasmine, dat kan je echt niet gebruiken nu. Wat onwijs rot dat ze zich zo uitlaat over jou. Sta erboven!! Jij weet wat de artsen gezegd hebben en wanneer je groen licht hebt gekregen. Jij kent je eigen lijf het beste. Wie is zij om zo over jou en jouw zwangerschap te praten!! Ik kan me niet half verplaatsen in jouw situatie en je angsten, maar ik kan het me wel een klein beetje indenken. En wat Snoes ook al zegt: ik kan me niet anders indenken dan dat iedereen het je zo van harte gunt. Hou vast aan je positieve gevoel. Ik duim heel hard met je mee

Heel erg +1
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Mom-Of-3 ma 20 aug 2012 - 5:32

Paper Crown schreef:
Mom-Of-2 schreef:Jelin, als het goed is ben je nu aan de beurt, me duimen draaien. Ik ben nu dus 10+3, uitgerekend op 15 maart.

Weet je zeker dat je die wil doen?

Ja dat weten we zeker. Hebben we bij de andere twee ook gedaan.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: