Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Smaragdje di 31 jul 2012 - 8:18

@ Mom-of-2, ja, helaas wel. Ik vind dat misselijk zijn inderdaad ook zwaarder nu ik mijn ventje hier heb rondlopen. Als hij nu een slaapje doet ga ik zelf ook maar even liggen. Ik zal net als jou blij zijn, als het een dag helemaal over is. Het is helaas ook van 's ochtends dat ik opsta, totdat ik naar bed ga.

@ Blueflower, gefeliciteerd! Wat super dat het deze keer zo snel is!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Mom-Of-3 di 31 jul 2012 - 8:21

Blue flower, gefeliciteerd en welkom! Spannende tijd zo met je bloedsuiker.

Smaragdje, vervelend de hele dag misselijk. Dat is wel fijn dat je s'middags dan nog even kan liggen. Hier gaat dat helaas niet, ik ben dan ook echt blij als ze s'avonds op bed liggen. We moeten nog even volhouden hè?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Smaragdje di 31 jul 2012 - 8:27

@ Mom-of-2, Het is niet lang (van 11.00 tot 13.00 uur), maar ben er inderdaad wel blij mee. Zeker aangezien mijn mannetje op het moment niet zo vroeg in slaap komt 's avonds. We moeten inderdaad nog even, maar goed. We hebben het er voor over hé! De pech is dat mijn man in de horeca werkt en 5 a 6 dagen per week van half 11 tot half11 ongeveer weg is. Het komt dus echt allemaal op mij aan.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 di 31 jul 2012 - 8:51

Smaragdje, dat is dan wel heel vervelend ja als je je zo voelt en je staat er alleen voor. Dan moet je wel door hè? Is het bij jou s'morgens ook erger?

Trouwens, ik dacht dat er vandaag nog iemand naar de vk moest buiten mij en jelin? Of heb ik het dan toch mis?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje di 31 jul 2012 - 8:55

@ Mom-of-2, je moet dan wel door, ja *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 561177. Bij mij is het in vlagen erger en minder erg. Nu is het bij mij weer best erg, maar kan zo over een half uurtje weer iets minder zijn. Bij jou was het echt 's ochtends hé?

Weet jij al wanneer je een echo hebt of heb ik daar overheen gelezen?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 di 31 jul 2012 - 9:04

Ja hier is het s'morgens het ergst. En ook niet meteen als ik wakker ben maar wat later, maar het is zo vervelend.
Ik heb 20 augustus de eerste echo.
Heb jij al een afspraak staan bij vk of gyn?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje di 31 jul 2012 - 9:11

Mom-Of-2 schreef:Ja hier is het s'morgens het ergst. En ook niet meteen als ik wakker ben maar wat later, maar het is zo vervelend.
Ik heb 20 augustus de eerste echo.
Heb jij al een afspraak staan bij vk of gyn?

16 aug de echo en 23 augustus de intake bij de vk.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 31 jul 2012 - 20:09

@ Mom of 2.. Jij ook op 20 augustus de echo haha... Grappig we blijven dezelfde dubbele afspraken houden.. En ik heb geen koffertje gehad. Alleen informatie en wat tijdschriften.

@ Blue Flower.. Gefeliciteerd en welkom.

@ Smaragdje.. Jij ook al misselijk.. Echt balen!!

Ik ben aan het wachten op de schade expert. Ze hebben bij ons waarschijnlijk tegen de muur van onze tuin aangereden. Nu is er al een bedrijf langs geweest, maar nu moet perse de expert langs komen. Zitten nu een grote scheur in de muur van bijna boven naar beneden. Echt zo balen.

En vrijdag wordt ons dakraam al geplaatst. Echt super dat het al zo snel kan.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roos di 31 jul 2012 - 21:59

Meiden, ik ga jullie verlaten. Vandaag 12 weken! Deze mijlpaal is bereikt!
Tot in het vervolg!!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Filoria wo 1 aug 2012 - 7:33

Roos schreef:Meiden, ik ga jullie verlaten. Vandaag 12 weken! Deze mijlpaal is bereikt
*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 281626781
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Flower_L wo 1 aug 2012 - 7:48

Roos, je gaat snel!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Roos wo 1 aug 2012 - 8:20

Flower_L schreef:Roos, je gaat snel!

Ik vond de eerste weken heel langzaam gaan, maar de laatste 2/3 weken gaan heel snel.
Maar ben blij dat de eerste 12 erop zitten!!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Vancity_girl do 2 aug 2012 - 0:52

Ik geloof dat ik me ook mag melden hier Laughing
Mijn cyclus was vorige maand erg lang en deze maand weer dus dacht eigenlijk dat hij gewoon weer langer was geworden. Voor de zekerheid toch een test gedaan omdat ik naar de tandarts moest ( ivm foto's) en die was meteen knalpositief!
Haha mijn man en ik moeten er wel even aan wennen, maar zijn natuurlijk erg blij.
Ik ben nu 5 of 6 weken denk ik, lastig te zeggen met een steeds langer wordende cyclus, laatste menstruatie was igg 20 juni.
Voel me behalve dat ik echt dood en dood moe ben gelukkig wel goed. Bij mijn dochter begon de misselijkheid rond de 6/7 weken dus we zullen zien.

Ow en degene die mij op Fb hebben, uiteraard daar nog niks zeggen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 22:41

Gefeliciteerd Vancity_Girl!

Ik heb vandaag mijn eerste afspraak gehad bij de verloskundige. We hebben het kindje gezien via een inwendige echo, baby heeft al armpjes en beentjes en een kloppend hartje I love you

Gast
Gast

Bericht  Julia di 7 aug 2012 - 0:55

Gefeliciteerd Pom! Wat een ontzettend fijn gevoel he als je voor het eerst het hartje hoort kloppen. Hoe voel je je verder?

Wij hebben vandaag de 2e echo gehad, met 10 weken en 1 dag, en ook deze echo zag er goed uit. Kloppend hartje en een bewegende baby. Verder wel een lage bloeddruk; 99 over 55, dat is ook wel te merken. Maar ach, zo lang alles verder goed gaat, klaag ik maar niet te veel.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 1:05

Ja ik vond het heel bijzonder om te zien. Mijn vriend ook, die stond erbij te huilen I love you

Nu ik pillen heb tegen de misselijkheid voel ik me prima. Wel moe, maar ik heb ook kort geslapen vannacht.

Was jouw echo in- of uitwendig? Deze was inwendig, over drie weken heb ik er weer 1, maar ik weet niet of ik daarvoor een lege of volle blaas moet hebben..

En jij? Niet misselijk?

Gast
Gast

Bericht  Jelin di 7 aug 2012 - 1:56

@ Vancity_girl.. Gefeliciteerd..

En wat krijgen jullie allemaal veel echo's zeg. Ik krijg er maar 1 en dat is de 12 weken echo en daarna pas weer de met 20 weken echo. Ik moet nog 2 weken in spanning zitten en hopen dat alles goed zit.

Verder gaat hier alles goed. Nog steeds weinig klachten gelukkig. Wel nog steeds erg moe en heb last van stemmingswisselingen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 4:01

De verloskundige maakt de echo hier om je duur te bepalen en om te kijken of er een hartslag te zien is. Het is natuurlijk heel erg als je al allemaal boekjes hebt gekregen en uitleg en je komt er vier weken later achter dat er geen hartslag is.

Of heb je helemaal geen intake rond de 9 weken?

Ze vertelde ook dat wanneer het kindje precies goed gegroeid is en er niks raars te zien is de kans op een miskraam enorm afneemt, dit is wel heel fijn om te weten natuurlijk!

Gast
Gast

Bericht  Jelin di 7 aug 2012 - 20:37

Pom_ schreef:De verloskundige maakt de echo hier om je duur te bepalen en om te kijken of er een hartslag te zien is. Het is natuurlijk heel erg als je al allemaal boekjes hebt gekregen en uitleg en je komt er vier weken later achter dat er geen hartslag is.

Of heb je helemaal geen intake rond de 9 weken?

Ze vertelde ook dat wanneer het kindje precies goed gegroeid is en er niks raars te zien is de kans op een miskraam enorm afneemt, dit is wel heel fijn om te weten natuurlijk!

Heb mijn intake vorige week al gehad en een doorverwijzing meegekregen voor een echo. Deze maken ze niet bij de verloskundige hier. En deze echo is ook een termijnbepaling en moet tussen de 10e en 12e week plaatsvinden. Vind het echt vreemd dat er zoveel verschillende manieren van werken zijn. Maar ja, ik heb nog wel wat geduld haha. Nog anderhalve week wachten.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Dikkie Dik di 7 aug 2012 - 21:59

Gefeliciteerd VCgirl voel je je goed?
Het gaat snel hier. Ben inmiddels de 12 weken gepasseerd. Morgen weer naar de vk. Ben zo benieuwd. Heb zo goed als geen klachten meer. Heel fijn, maar het was toch een soort van een houvast.

Ik geef morgen nog wel even een update, daarna ga ik jullie verlaten.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Lejow di 7 aug 2012 - 22:01

Vancity girl, gefeliciteerd, wat leuk!

En pom, wat fijn meis!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Jelin di 7 aug 2012 - 22:03

@ Dikkie dik.. Fijn dat je de 12 weken grens over bent.. Toch weer een mijlpaal Wink.

Ow ja Pom.. Ondanks mijn verhaal, ben ik wel blij voor je dat je een goede echo hebt gehad.. Pff ik vergeet op het moment alles.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 di 7 aug 2012 - 22:56

Hoi meiden,

VCgirl, gefeliciteerd en welkom!

Hier is de misselijkheid s'morgens sinds 3 ochtenden wat minder gelukkig. Maar nog steeds misselijk, hopelijk neemt het nu af. Ben zo blij dat ik nu vakantie heb, me buik groeit echt, mensen om me heen zien het al.
Ben eigenlijk wel bang dat het niet goed is ofzo omdat de misselijkheid nu al minder is en bij de vorige pas bij 11 weken zoiets. Hoop maar niet dat dit een slecht teken is.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  slaatje di 7 aug 2012 - 23:28

VC Girl, gefeliciteerd.

Pom, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.

Jelin, ik vind het ook raar dat elke praktijk op zijn eigen manier werkt.

MO2, op zich wel fijn dat je niet meer misselijk bent. Kan me wel je angst voorstellen, maar ik had ook dagen dat ik helemaal niets voelde en de volgende dag weer wel.

Hier krijg je sowieso een echo voordat je de intake krijgt. Inderdaad om te zien of er wel hartactiviteit is, daarna krijg je pas de intake. En een datum voor en een datum na de intake krijg je nog een echo. Ik heb er dus inmiddels drie gehad. De eerste was echt om mijn onzekerheid over de duur van de zwangerschap weg te nemen. Bij de tweede hebben we het hartje al zien kloppen, bij de derde ook. De derde was met negen weken en dit hebben ze gelijk als termijn echo genomen. Dit houd wel in dat we dus met 12 weken geen termijnecho meer krijgen, echter mogen we dan wel voor het eerst het hartje horen kloppen.

Moet zeggen dat ik me er enerzijnds wel goed bij voel en er een positief gevoel bij heb. Soms vraag ik me echter wel weer af of alles daar wel goed gaat. Godzijdank ben ik (bijna niet) misselijk geweest. Wel voel ik af en toe wat in mijn buik. Ik denk dat Venzje dan beweegt, want precies op de plek waar Venzje zit, kriebelt het onder mijn huid. Gelukkig voelde ik het net weer even kriebelen, maar als ik dat een dag niet voel....Maar ja, dan denk ik maar, zolang ik geen krampen en geen bloedverlies heb, is alles goed. Mijn tieten doen nog steeds pijn, mijn buikje staat wat parmantig vooruit. Doordat de warmte is afgenomen, is het formaat van de buik ook wat afgenomen. Haha, maar nog steeds is erg duidelijk te zien dat er iets groeit. Dus ben nu wel weer klaar met de zorgen. Pfff, opluchting dat schrijven. Haha.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jelin wo 8 aug 2012 - 1:12

@ Slaatje.. Je mag altijd je onzekerheden hier neerzetten hoor. We hebben daar allemaal last van helaas.. Fijn dat je buikje begint te groeien is toch een soort van bevestiging. En een kriebeltje wat leuk haha.. Ja vind het ook raar. Maar heb helaas geen andere mogelijkheid haha. Zit hier maar 1 praktijk en daar moet ik het mee doen Wink.

@ MO2.. Fijn dat je misselijkheid iets afneemt. Maar vergeet niet dat het bij iedere zwangerschap anders kan gaan qua misselijkheid. Ik heb bij beide er bijna geen last van gehad.

Hier kreeg ik afgelopen donderdag ook al de vraag of ik zwanger ben. Uhm heb nee gezegd, omdat ik het op het werk nog niet wil vertellen. Pas na een goede echo wil ik dat wel doen. Maar ik zie dus helemaal geen verschil. Ik ben stevig gebouwd en mijn buik van mijn vorige zwangerschap was helemaal niet weg. Dus ik begon me al zorgen te maken. Heb het wel mijn beste vriendin verteld die overigens ook bij me werkt en ze zegt dat het wel meevalt, maar dat de vorm aan het veranderen is. Pff hopelijk kan ik het nog ff blijven verbergen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: