Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Mysterious wo 8 aug 2012 - 6:46

Hej meiden,

Ik ben weer terug van 3 weken vakantie. Het was leuk maar oh zo warm!! Ben daarom ook weer blij om thuis te zijn. Helaas wel veel misselijk geweest en moeten overgeven. Verder veel hoofdpijn. MOrgen hebben we onze eerste echo, zo spannend!!

Wat leuk weer nieuwe zwangere meiden erbij!!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:36

Vervelend zeg dat je zo misselijk was op vakantie Mysterious.
Ik hoop dat je morgen een goede echo hebt!

Ik kan mijn buik nu al bijna niet verbergen. De bovenste knoop van mijn meeste spijkerbroeken gaat al niet meer dicht. Nu zit ik thuis heerlijk in een positiespijkerbroek die ik vandaag binnen heb gekregen (gekocht op het forum smile )

Gast
Gast

Bericht  Dikkie Dik wo 8 aug 2012 - 7:47

Spannend Mysterouis morgen je eerste echo. Ik was zo nerveus, nu ook wel maar toch minder.
Heb je wel een beetje een leuke vakantie gehad, nog wel leuke dingen kunnen ondernemen?

Nu al je broeken niet meer dicht Pom!! Wow, dat belooft nog wat ;-) ik kan alles nog aan, behalve mijn bh's.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:49

Het is ook niet een vetjes buik, echt een beginnende baby buik.. Heel leuk, maar ik ben blij dat ik straks op vakantie ben, daar hoef ik het niet te verbergen, en kan ik natuurlijk gewoon heel veel jurkjes aan smile

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 8 aug 2012 - 7:58

En dan kom je terug Pom, en dan stop je tussen de vakantie foto's een foto van je test :P En dan 'kijk pap, mam, we hebben een paar leuke foto's van de vakantie'!

Of een filmpje maken van je foto's en dan die foto er tussen, hoe snel zouden ze zo iets door hebben Very Happy Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Dikkie Dik do 9 aug 2012 - 4:52

Zo dames. Ik ga jullie officieel verlaten. Ons kindje zag er prachtig uit hij of zij was nu een cm of 5,5. Lekker bewegelijk. Ook zat het blaasje vol wat in ieder geval duidt op 1 werkende nier. Daarnaast zat het maagje ook vol en snoept het dus al flink van het vruchtwater. Zoals het er nu allemaal uitziet, ziet het er prima uit. Mijn Bloeduitslagen waren prima, ben o positief, geen anti stoffen had een hb van 8.1, mijn bloeddruk was netjes 120/60. We hebben het vandaag ook wereldkundig gemaakt en iedereen reageerde zo leuk, lief en positief.

Nog even volhouden meiden, die eerste weken vliegen ineens voorbij en dan zien we elkaar weer in het andere topic. Ik ben trouwens 17 februari uitgerekend.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 5:05

Gefeliciteerd met de goede echo Dikke Dik! Ik ben precies een maand later uitgerekend, 17 maart smile

Nog maar een paar weekjes en dan zie ik je hopelijk weer in het volgende topic!

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 9 aug 2012 - 5:54

Hoi meiden
Ik ben er nu steeds zekerder van dat ik hier durf mee te schrijven. Wegens de vakantie nog niet gedaan, en daarna voelde ik me er niet zeker genoeg over, maar nu dus wel.
Ik ben morgen 6 weken. Mn borsten deden in het begin zeer, nu niet meer. Verder hele erge last van mn darmen (zie mn topic) maar volgens mij verder nog geen klachten.
27 aug hebben we echo, zijn dan 8 weken, en 10 sept bij vk. Spannend!
Verder is er nog niemand op de hoogte, en we zijn er nog niet uit wanneer we dit doen.
Zo, nu hopen dat ik jullie hier een beetje leer kennen om mee te kunnen praten!

Dikkie dik, houdoe dan;)

En pom, was ook mijn gedachten om het via een foto of kaart te laten zien na de vakantie, maar wilde man dus niet.

Mysterious, vandaag je echo gehad?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Vancity_girl do 9 aug 2012 - 21:10

Bedankt voor de felicitaties.
Het begint nu een beetje door te dringen dat we volgend jaar ( hopelijk) met zn vieren zijn. Ik voel me behalve dat ik weinig energie heb eigenlijk prima dus hopen dat dat zo blijft.
Heb van de week de Vk gebeld en we hebben 30 aug de echo en dan de week daarna intake. Vind het toch wel weer erg spannend allemaal. We hebben het nog niemand verteld, gaan we denk ik na de eerste echo doen. ( fam igg)
Een van mijn beste vriendinnen gaat volgend jaar trouwen en ze vertelde me gisteren dat ze waarschijnlijk in april gaan trouwen. Dan ben ik dus of hoogzwanger of net bevallen.... Ze vroeg of ik samen met een andere vriendin haar vrijgezellenfeest wil organiseren. Heb natuurlijk ja gezegd, ze weet ook niet dat ik zwanger ben. Ach ja ik zie wel hoe ik me voel tegen die tijd. Organiseren kan ik het zowiezo en dan kijk ik wel of ik daadwerkelijk mee kan haha.

@Sanne: fijn dat je wat zekerder bent, het blijft ook gewoon raar on ontastbaar tot je een echo hebt gehad vind ik
@Dikkie Dik: fijn dat je een goede echo had, tot in het volgende topic
@Pom: fijn dat je je beter voelt, hoe is het op je werk?
@Jelin: idd raar dat het overal anders gaat, nog een weekje wachten voor jou dus
@Mom of 2: fijn toch dat je minder misselijk bent? Iedere zwangerschap is anders dus probeer er maar van te genieten
@Slaatje: wat bijzonder dat je Venzje ( wat een leuke werktitel haha) al kan voelen, wist niet dat dat al zo vroeg kan.
@Mysterious: balen dat je zo ziek was tijdens je vakantie. Hoe was je echo??
@Smaragdje: hoe is het met jou meid? Heb al een tijdje niks meer van je gelezen?
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Smaragdje do 9 aug 2012 - 21:36

Ik reageer straks even uitgebreid hoor.

@Vg, gefeliciteerd! :cheering: :cheering: Wat super zeg! Met mij gaat het nu wel redelijk. Vanaf vorige week vrijdag heb ik veel moeten overgeven, kon in en na het weekend nog niet eens een slok water binnenhoude. Dinsdag kon ik pillen ophalen en nu valt het wel mee. Ik krijg nu eindelijk het idee mijn energie terug te krijgen. Vond het zo vervelrnd voor J ook. Hier over een week een echo en mijn vakantie zit er ook weer op.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Vancity_girl do 9 aug 2012 - 21:47

@Smaragdje: Wat vervelend dat je zo ziek was/bent. Hopelijk voel je je vanaf nu beter. Hier is de vakantie ook bijna voorbij, maandag weer aan de slag.
Kunnen we als het goed is toch samen in het kindjes uit 2013 topic gaan schrijven *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 281626781
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje do 9 aug 2012 - 21:54

@Vg, ik hoop ook dat het vanaf nu beter gaat. Zou gezellig zijn om ook in dat topic samen te schrijven. Ben benieuwd hoe het met je meisje is trouwens!
Waar blijft jouw ticker?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl do 9 aug 2012 - 22:05

@Smaragdje: bij deze een ticker dan haha. Denk alleen dat hij niet klopt, is nu berekend op basis van mn laatste menstruatie en een cyclus van 28 dagen, maar mijn cyclus is langer. Vandaar dat ik er ook nog geen had.
Met D gaat het erg goed, ze is nu op het kdv en ik geniet van mijn allerlaatste vakantiedagje. Met J ook alles goed?

edit: zo te zien lopen we bijna gelijk op, leuk! Alleen wel raar dat jij veel minder dagen te gaan hebt dan ik? Question
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje do 9 aug 2012 - 22:49

@ Vg, ik weet ook niet of die van mij klopt. Als ik van 28 dagen was uitgegaan, dan zou ik een week verder zijn. Maar raar van die dagen zeg. Met J is ook alles goed. iHij ligt nu bij mij te relaxen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow do 9 aug 2012 - 22:54

Die lilipie tickers zijn vage dingen, er klopt vaak geen zak van.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  sanne-84 do 9 aug 2012 - 22:59

Als ik naar de mijne kijk zal die van vg eerder kloppen dan van smaragdje
Maar blijft raar
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje do 9 aug 2012 - 23:45

Even een ego berichtje...

Ik was vanochtend weer even zo onzeker. Gister was een vriendin van ons hier, die vond dat ik was afgevallen. Klopte ook wel, maar ik voelde mijn borsten ook niet meer zo de laatste dagen. Ook dat kriebeltje van binnen voelde ik niet meer. En ik was zo bang dat er iets niet goed zat. Je hoort toch wel verhalen van meiden die denken dat alles goed gaat, gewoon alle symthomen hebben dan dat dan blijkt op een echo dat het hartje niet meer klopt.

Ik heb de vk gebeld, en zij waren gelukkig heel begrijpend en meelevend. Ik mocht langskomen voor een extra echo, en daarop was gelukkig te zien dat Venzje het goed maakt. Hij was echt heel erg aan het bewegen met zijn armpjes en beentjes en jumpte op en neer. Haha. Ook hebben we voor het eerst het hartje horen kloppen. Dat was een erg bijzonder moment, waar ik nu nog steeds emotioneel van ben. Alles is dus goed gelukkig. A.s zondag ben ik alweer 11 weken. Dus schijf ik nog maar iets meer dan een week hier mee, en dan verhuis ik naar het andere topic!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mysterious vr 10 aug 2012 - 6:05

De echo was zo bijzonder! Ik kon me niet voorstellen dat er gewoon een mini mensje in mijn buik zit, wauw!! Ik ben iets naar voren gezet en vandaag precies 9 weken zwanger. Ik was echt super rustig. S nachts wel veel mee bezig geweest maar de ochtend zelf super kalm. Mijn man zei nog: Ben je zenuwachtig, nou neej, eigenlijk niet!

We hebben het nu ook aan onze ouders en broers en zussen vertelt. Mijn moeder moest heel hard huilen ( mijn pa stiekem ook) omdat ze zo blij was.

@Slaatje, wat fijn dat je gelijk mocht komen en gelukkig ging het nog helemaal goed met de kleine, wat een opluchting moet dat zijn geweest voor je! Misschien een stomme vraag maare ik snap venzje niet helemaal, leg is uit of ben ik nu heel blond?

@ Sanne, welkom, leuk dat je je ook aan kan melden bij dit topic J

@Pom, wij lopen dan aardig gelijk, eerst was de uitgerekende datum 18 maart maar die is nu naar 15 maart gezet. Wow dat je je broek al niet meer dicht krijgt! Ik ben op vakantie 1 tot 1,5 kilo afgevallen omdat ik ziek was.

@Dikkie dik: wat fijn dat het er allemaal zo goed uit zag!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Bericht  slaatje vr 10 aug 2012 - 6:10

Mysterious, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!!!!

Venzje is het koosnaampje voor onze beeb. Op de 1e echo was het net zo groot als een rijstekorrel, maar ik hou niet van rijst, dus vond die benaming niet leuk. Toen kwam ik op hagelslagje, dat lust ik wel, en zo werd het Venzje (het merk hagelslag :-))
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mysterious vr 10 aug 2012 - 6:13

ahhh wat grappig! ik snapte hem al niet Very Happy
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Bericht  Julia vr 10 aug 2012 - 8:38

@ Slaatje: Kan je uberhaupt je baby nu al voelen? Ik voelde mijn eerste pas rond de 16 weken en dat was al vrij vroeg voor een eerste. MIsschien kan je daar beter niet voor 100% van uitgaan, dan maak je je ook niet zo ongerust wanneer je het niet voelt?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  sanne-84 vr 10 aug 2012 - 8:52

Vancitygirl, Het blijft inderdaad raar, vooral omdat je meerdere verhalen hoort dat er niks te zien was bij de eerste echo. Maar t voelt nu nog steeds beter

Smaragdje, vervelend dat je zo misselijk was. Heb je die pillen van de huisarts of vk?

Slaatje, fijn dat de vk je serieus nam en je een echo kreeg. Maar idd op internet lees je ook dat je pas wat voelt rond de 20 weken.

Mysterious, je enthousiasme springt an mn scherm af! Nu wil ik ook een echo:) en lijkt me ook wel fijn om dit met de ouders e kunnen delen

Vandaag voor de eerste keer echt wat misselijk geweest. Niet in de chtend, maar vlagen over de dag heen.
En ben nu l zeer te spreken over de vk! Had gister 2x contact met haar gehad over mn darmen, en ze belde zelf vandaag op hoe het was! En ook erg meelevend en begrijpend (bij de huisarts legde ik mn klachten neer waarop hij vroeg, wat is je vraag? Ja duh, da het verholpen wordt..). Ze vond het ijn om te horen dat ik me iets minder ongerst maakte. Maar ze zei wel nogmaals dat als ik na hetweekend nog klachten had en het niet vertrouwde ik dan altijd eerder mocht bellen om de echo te vervroegen. Iig een fijn idee
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal zo 12 aug 2012 - 23:48

Ik zou me hier graag weer willen aanmelden, heb net positief getest!

Ik ben in een jaar tijd nu voor de vierde keer zwanger. De vorige keren heb ik een miskraam gehad, ontwikkeling was iedere keer rond de 6/7 weken gestopt en bloedverlies begon heel toevallig iedere keer precies met 8 weken.
Uit de onderzoeken die ik gehad heb is geen oorzaak voor de miskramen gekomen. Dus we hopen deze keer op een betere afloop. Ik heb wat vroeg getest, dus als ik vrijdag weer een positieve test heb ga ik het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de eerste echo. Ga vrijdag alleen 4 weken op vakantie, dus zal niet eerder dan met 8 weken zijn.

Ik ga niet teruglezen, maar zal het topic vanaf nu bij proberen te houden!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Phileine zo 12 aug 2012 - 23:50

Weegschaal schreef:Ik zou me hier graag weer willen aanmelden, heb net positief getest!

Ik ben in een jaar tijd nu voor de vierde keer zwanger. De vorige keren heb ik een miskraam gehad, ontwikkeling was iedere keer rond de 6/7 weken gestopt en bloedverlies begon heel toevallig iedere keer precies met 8 weken.
Uit de onderzoeken die ik gehad heb is geen oorzaak voor de miskramen gekomen. Dus we hopen deze keer op een betere afloop. Ik heb wat vroeg getest, dus als ik vrijdag weer een positieve test heb ga ik het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de eerste echo. Ga vrijdag alleen 4 weken op vakantie, dus zal niet eerder dan met 8 weken zijn.

Ik ga niet teruglezen, maar zal het topic vanaf nu bij proberen te houden!

Ik 'hoor' hier niet, maar ik vind het zo fijn voor je dat je weer zwanger bent! Ik duim voor je dat het dit keer goed blijft gaan.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jelin ma 13 aug 2012 - 0:42

@ Weegschaal.. Gefeliciteerd!! Ik hoop echt dat het deze keer goed gaat! Je hebt al zoveel tegenslagen gehad.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: