Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Roos za 28 jul 2012 - 23:59

Gefeliciteerd Sanne!! Fijne zwangerschap!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Smaragdje zo 29 jul 2012 - 0:00

Tot nu toe kwam ik er goed vanaf, zonder misselijkheid. Vandaag is de misselijkheid echter goed toegeslagen, want ben al de hele dag misselijk.

@ Sanne, hier nogmaals gefeliciteerd!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Highway zo 29 jul 2012 - 0:14

Gefeliciteerd Sanne!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Dikkie Dik zo 29 jul 2012 - 5:32

Spannend Sanne.
Nou Roos nu kun je echt gaan genieten. Gek hè, dat er toch ineens zoveel verschil kan zitten in die echo's en dan nu je bevaldatum.

Ik geniet nog steeds in Zuid Frankrijk. Ben vandaag 11 weken. Ben zo onzeker weer. Klachten nemen af ben veel minder misselijk, gelukkig maar, maar toch. Heb niet eens iets wat in de buurt komt van een buik. En dan al die schrijnende gevallen van o.a. Filoria bv. Brrr ik hoop zo dat 9 augustus alles weer goed is met het kindje. Ik haal me dan ook allemaal gekke dingen in mijn hoofd. Sommige wegen hier zijn zo ontzettend slecht en hobbelig dat ik bang ben dat mijn kind dat niet overleeft in mijn buik. Daarnaast eet ik al jaren lekker een broodje salami tussen de middag. Salami is uit den boze volgens internet, maar dit is gerookte Deense salami. Dus eet ik het maar gewoon, gerookte parmaham mag tenslotte ook....

Zorgen alom dus...
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  sanne-84 zo 29 jul 2012 - 5:49

Dank jullie voor de welkom smile
We zijn heel blij, maar toch is het ook nog onwerkelijk. Ook omdat ik me eigenlijk helemaal niet zwanger voel. En daardoor denk dat t misgaat..
Morgen de huisarts bellen en op de hoogte stellen, e dan denk ik de verloskundige, en dan op akantie
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Weegschaal zo 29 jul 2012 - 6:02

Gefeliciteerd Sanne! Hoop dat je het steeds meer kan bevatten. Geniet ervan en fijne vakantie!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Mom-Of-3 zo 29 jul 2012 - 7:16

Gefeliciteerd Sanne en welkom!

Smaragdje, toch misselijk? Welkom bij de club hihi

Dikkie dik, is over het algemeen wel normaal hè dat rond de 11 à 12 weken de beginnende klachten afnemen

Ik heb vakantieeeeeeeeee, 4 weken!!!!!! Heerlijk, heb onverwachts een dienst kunnen ruilen echt zo fijn.
Hier begint echt een buik te komen, echt snel maarja.
Nu lekker op de bank grease kijken haha

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  sanne-84 ma 30 jul 2012 - 2:36

Ff een vraagje van een leek. Ik moet nu overal bij nadenken of ik iets wel of niet mag hebben/doen. Ik hoop dat dit minder wordt..
Groentes moeten voordat t gegeten wordt gewassen zijn, bij tomaat, salades ed. Gaan jullie er in een restaurant oid vanuit dat dit gedaan wordt? En als t in buffetvorm ligt? Of van de afhaal? Of denk ik te moeilik?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Jelin ma 30 jul 2012 - 2:51

Goedemiddag dames,

@ Sanne.. Gefeliciteerd.. En ik heb geen idee met de salades.. Eet dat bijna niet, omdat ik het niet lekker vind haha.. Maar ik denk dat ik er vanuit zou gaan dat het wel gewassen zou zijn en dat het dus geen kwaad kan.

@ Smaragdje.. Balen dat je zo misselijk bent..

@ Mom-of-2.. Fijn dat je vakantie hebt.

Pff nou mijn eerste werkweek zit er weer op en ik ben echt gebroken. Wat een rot week was dat zeg. Druk en weinig personeel pff. Niet voor herhaling vatbaar iig haha..

Verder had ik een paar dagen heel lichtroze afscheiding. Was er best bezorgd om, maar het is inmiddels over. Morgen naar de vk eindelijk..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  slaatje ma 30 jul 2012 - 4:10

Sanne, gefeliciteerd meid! Geniet van je zwangerschap.

Hoe is het verder met iedereen?

Ik heb vandaag weer een echo gehad en alles is goed met ons Venzje. Is inmiddels gegroeid naar 2.5 cm, en het hartje klopt keurig. Ben 1 dag terug gezet, wat eigenlijk wel leuk is, want nu is de uitgerekende datum 03-03-2013. Ook een dubbele datum dus, net als onze bruiloft :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Filoria ma 30 jul 2012 - 4:53

Roos schreef:
Filoria schreef:Roos, wat een goed nieuws! Je was best wel zenuwachtig he? Nu is de kans dat het misgaat echt veel kleiner. Super meid *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 281626781
Ow echt! Ik maakte me zo'n zorgen omdat ik vorige keer een week terug gezet ben.
Maar het zag er goed uit! Nu kan ik er ook van genieten!!!

Hoe gaat het met jou? Gaan jullie meteen verder of hou je even rust?
Heerlijk zeg, dat je nu kan genieten. Ik ben echt heel blij voor je. Eindelijk je roze wolk Very Happy Heeft je man/vriend (weet even niet meer of je getrouwd was Embarassed) hetzelfde gevoel?

Wij hebben 16 augustus een afspraak met de gyn voor 'hoe nu verder'. Misschien ga ik Clomid gebruiken, misschien niet. Tot die tijd gaan we geen anticonceptie gebruiken. Stel dat ik meteen weer zwanger word: dan is dat alleen maar fijn *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 561177 Maar ben bang dat het zonder Clomid niet zo snel zal gaan. Ik heb niet zo vaak een eisprong. Mijn zwangerschap van Tomas en die laatste zwangerschap waren twee toevalstreffers.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Roos ma 30 jul 2012 - 7:32

Filoria schreef:
Roos schreef:
Filoria schreef:Roos, wat een goed nieuws! Je was best wel zenuwachtig he? Nu is de kans dat het misgaat echt veel kleiner. Super meid *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 281626781
Ow echt! Ik maakte me zo'n zorgen omdat ik vorige keer een week terug gezet ben.
Maar het zag er goed uit! Nu kan ik er ook van genieten!!!

Hoe gaat het met jou? Gaan jullie meteen verder of hou je even rust?
Heerlijk zeg, dat je nu kan genieten. Ik ben echt heel blij voor je. Eindelijk je roze wolk Very Happy Heeft je man/vriend (weet even niet meer of je getrouwd was Embarassed) hetzelfde gevoel?

Wij hebben 16 augustus een afspraak met de gyn voor 'hoe nu verder'. Misschien ga ik Clomid gebruiken, misschien niet. Tot die tijd gaan we geen anticonceptie gebruiken. Stel dat ik meteen weer zwanger word: dan is dat alleen maar fijn *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 561177 Maar ben bang dat het zonder Clomid niet zo snel zal gaan. Ik heb niet zo vaak een eisprong. Mijn zwangerschap van Tomas en die laatste zwangerschap waren twee toevalstreffers.

Lieve Filoria, ik hoop zooo voor je dat je snel (of in ieder geval dit jaar nog!) een positieve test mag gaan showen!! hug

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Filoria ma 30 jul 2012 - 7:42

Aaww dankje Roos.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Jelin ma 30 jul 2012 - 8:34

@ Slaatje.. Ik vond 02-03 veel leuker namelijk. Mijn dochter is op die dag geboren haha. Fijn dat alles goed is met de kleine.

Hier gaat het goed. Heb vandaag van mijn moeder baby kleertjes gekregen. Echt super lief. 3 rompertjes, 2 mutsjes en een pyjama. Wel in het blauw wit.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje ma 30 jul 2012 - 9:21

Jelin schreef:@ Slaatje.. Ik vond 02-03 veel leuker namelijk. Mijn dochter is op die dag geboren haha. Fijn dat alles goed is met de kleine.

Hier gaat het goed. Heb vandaag van mijn moeder baby kleertjes gekregen. Echt super lief. 3 rompertjes, 2 mutsjes en een pyjama. Wel in het blauw wit.

@ Jelin, lief hoor! Heeft ze het voorgevoel, dat het een jongen is?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 ma 30 jul 2012 - 19:39

Goedemorgen meiden,

Jelin, leuk is dat hè om dan weer wat te krijgen?

Smaragdje, hoe is het met de misselijkheid?

Zo wie moeten er vandaag ook alweer naar de vk? Waren er een paar toch?
Ik heb de afspraak om 13.20 ben benieuwd. En jullie?
Zit nu nog in bed met een cracker en een kop thee, pff wat zal ik toch blij zijn als die misselijkheid over is, kan daar echt niet aan wennen. Vooral na het tandenpoetsen s'morgens dan draait me maag echt als een centrifuge in de rondte

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Jelin ma 30 jul 2012 - 19:55

@ Smaragdje.. Nee heb ik niet gevraagd eigenlijk. Very Happy..

@ Mom-of-2.. Ik moet ook naar de vk vandaag om 11.15 uur. Dus dat vind ik wel weer spannend. Balen dat je zo misselijk bent. Ben er echt blij mee dat ik dat niet heb.

Ben nu echt wel zenuwachtig voor straks. Terwijl er niets bijzonders gaat gebeuren bij de vk. Ik hoop wel dat ik snel een echo zal krijgen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 ma 30 jul 2012 - 20:29

Spannend jelin. Ik hoop ook dat ik snel een echo krijg.

Zo ging net me tanden poetsen en moest toch kokhalzen brrr verschrikkelijk. Nog niet eerder gehad, hoop dat het ook bij deze keer blijft

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Jelin ma 30 jul 2012 - 20:33

Voor jou ook weer spannend vanmiddag.. En toch weer moeten kokhalzen met tandenpoetsen.. Hopelijk is dat snel over.

Ik ga zo ff de aannemer bellen. Er moet bij ons een dakraam geplaatst worden. Mocht alles goed gaan, moeten we heel de bovenverdieping gaan verbouwen. We hebben nu maar 2 slaapkamers. Onze slaapkamer is vrij groot en daar worden dan 2 kamertjes van gemaakt voor de kinderen en wij gaan naar onze dochters kamer. Dus alles moeten aangepast worden en daarnaast nog geverfd. Pff was al blij dat nu alles af was. Moeten we weer opnieuw beginnen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje ma 30 jul 2012 - 22:02

@ Mom-of-2, misselijkheid wordt niet minder. Ben nu al een aantal dagen, de hele dag door, ontzettend misselijk. Gelukkig nog niet moeten overgeven, daar ben ik al erg blij mee. Hoe gaat het nu bij jou?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin ma 30 jul 2012 - 23:17

Zo ben net bij de verloskundige geweest. Intake is goed gegaan. Verder mag ik een afspraak maken voor een echo voor tussen de 10 en 12 weken. Ik word 1 keer doorgestuurd naar de gyn, maar daar wordt ik nog voor gebeld. Dat is puur om alles door te spreken ivm de keizersnede van mijn dochter en dergelijke.\

Edit; Afspraak echo gemaakt 20-8 om 16.20 uur.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 di 31 jul 2012 - 6:00

Smaragdje, dus de misselijkheid is echt goed toegeslagen dus? Balen. Hier ook nog steeds hetzelfde helaas. Ik zie s'middags/ s'avonds alweer tegen de volgende ochtend op bleh. Ben blij als ik op een ochtend wakker word en het is over.

Jelin, heb je ook koffertje gekregen?

Hier dus de intake gehad vanmiddag. De bevallingen doorgesproken, en volgens haar ben ik heel makkelijk in bevallen, hoop dat dat deze keer ook weer zo is.

Afspraak voor de echo is gemaakt op maandag 20 augustus om 12.00 spannend hoor.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Blue flower di 31 jul 2012 - 7:44

Ik kom mij ook aanmelden hier ( als ik het allemaal kan bijhouden) smile

Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger en weet het sinds vrijdag.
Ik had overigens de zwangerschap niet verwacht (wel erg gehoopt) want we zaten pas in ronde 1 en bij ons zoontje liep ik in het ziekenhuis voor het uitblijven van een zwangerschap. Dus het moest wel even dalen, en nu een paar dagen verder ben ik weer net als bij mijn zoontje bang voor alles wat kan misgaan...

Heb best wel erg kramp en gok echt al bandenpijn, ik had dit bij mijn zoontje ook erg vroeg, hoe hebben jullie dat ervaren? Daarnaast heb ik diabetes dus een hoop zorgen extra.

Maar ik ga proberen om gezellig mee te praten hier en alles een beetje te lezen.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Dikkie Dik di 31 jul 2012 - 7:51

Welkom blue flower. Spannend hoor!! En wat snel joh!! Sta je nu onder extra controle met je diabetes? Heb je nog last van andere klachten naast de bandenpijn? Waarom was het lastiger met je zoontje??
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Blue flower di 31 jul 2012 - 8:13

Dikkie Dik schreef:Welkom blue flower. Spannend hoor!! En wat snel joh!! Sta je nu onder extra controle met je diabetes? Heb je nog last van andere klachten naast de bandenpijn? Waarom was het lastiger met je zoontje??

Ja ik heb nu om de dag contact met het ziekenhuis omdat de hormomen nu zorgen voor enorme schommelingen in mijn bloedsuikers, terwijl dit nu juist stabiel moet worden om risico's op afwijkingen of complictaties te verkleinen.

Ik ben helaas ook erg moe en ook steeds van die misselijkheidsvlagen, dit beide ken ik niet van de vorige zwangerschap toen had ik echt nergens last van...

Wat bedoe je precies met lastiger met mijn zoontje? Dat ik toen in het ziekenhuis liep?

Jij bent bijna 12 weken wat goed?! Lekker gevoel zeker dat je dan die eerste belangrijke fase voorbij bent?
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: