*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Ik begreep vandaag van de verloskundige dat het moet voor de 20 weken. Mijn vriend en ik wonen samen, hebben geen samenlevingscontract.
We zijn vandaag naar gemeentehuis gegaan en verklaring van erkenning van het (ongeboren) kind aangevraagd. Dit kan alleen als de moeder mee is om toestemming te geven en je moet allebei je paspoort/idkaart meenemen. Verder moet je ook laten weten welke achternaam jullie kind krijgt, deze achternaam krijgt een eventueel later geboren kindje dan ook, als het tenminste dezelfde vader is. We kregen de verklaring mee en deze moet mijn vriend ook meenemen als hij ons kindje na de geboorte aangeeft bij de burgelijke stand.
Wij hebben niks hoeven te betalen en kregen en klein knuffeltje mee met naam van de gemeneente waar wij wonen er op!
We zijn vandaag naar gemeentehuis gegaan en verklaring van erkenning van het (ongeboren) kind aangevraagd. Dit kan alleen als de moeder mee is om toestemming te geven en je moet allebei je paspoort/idkaart meenemen. Verder moet je ook laten weten welke achternaam jullie kind krijgt, deze achternaam krijgt een eventueel later geboren kindje dan ook, als het tenminste dezelfde vader is. We kregen de verklaring mee en deze moet mijn vriend ook meenemen als hij ons kindje na de geboorte aangeeft bij de burgelijke stand.
Wij hebben niks hoeven te betalen en kregen en klein knuffeltje mee met naam van de gemeneente waar wij wonen er op!
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
ooow whaaahahaha ...ja ahum ik bedoel erkenning! dom dom dom...
bedankt voor de uitleg kruidkoek. duidelijk!
bedankt voor de uitleg kruidkoek. duidelijk!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Slaatje wat onwijs geweldig!! Ik zie nu pas dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd!!
Gast- Gast
Hihi, dank je wel Jetje. Ik heb er deze keer niet speciaal een topic voor geopend omdat ik eerst sowieso de 1e week (innestelling) af wilde wachten. En nu heb ik een ticker en komen mensen ervanzelf wel achter Hoe is het met jou meis?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Weet iemand of het erg is als je 1x rauwe vis (zalm) eet? Ik ging vanmiddag lunchen met collega's en had een maaltijdsalade met dus zalm. Had juist voor zalm gekozen omdat dat een "vette" vis is en vooral nu dus gezond. Heb er alleen niet aan gedacht dat zalm niet gebakken was. Het was niet heel veel maar toch, kan mezelf nu wel voor mn kop slaan!
Ik moet zo naar het ziekenhuis om bloed te prikken voor de prenatale screening (dat kan hier op donderdag tot 20:30, ideaal!) maar denk niet dat ze het daar op de prikpost weten en op internet lees ik verschillende verhalen ....
Ik moet zo naar het ziekenhuis om bloed te prikken voor de prenatale screening (dat kan hier op donderdag tot 20:30, ideaal!) maar denk niet dat ze het daar op de prikpost weten en op internet lees ik verschillende verhalen ....
Kruidkoek- Fluisteraar
Kan voor 1 keer vast geen kwaad hoor Kruidkoek, ik zou me er niet te druk om maken
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Dat denk ik ook niet.tweeling schreef:Kan voor 1 keer vast geen kwaad hoor Kruidkoek, ik zou me er niet te druk om maken
Ik had vorige week per ongeluk ook een ministukje zalmwrap gegeten, pas toen ik het in mijn mond had dacht: "he verdorie, ik mag helemaal geen zalm eten!"
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Gerookte zalm/paling/haring mag je inderdaad alleen eten als het van te voren verhit is. Maar ik denk niet dat het kwaad kan als je het 1 keertje eet.
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Hihi, dank je wel Jetje. Ik heb er deze keer niet speciaal een topic voor geopend omdat ik eerst sowieso de 1e week (innestelling) af wilde wachten. En nu heb ik een ticker en komen mensen ervanzelf wel achter Hoe is het met jou meis?
Kan ik me voorstellen. Vind het echt heel leuk voor je!! Met mij gaat het goed. Voel me super en inmiddels geniet ik er ook van. Hopelijk gaan de komende weken gauw voorbij voor je!
Gast- Gast
Fijn dat je je goed voelt Jetje, heb je veel last van kwaaltjes gehad? Of juist helemaal niet?
Ik heb dus vooral in de eerste week niet kunnen genieten. Inmiddels ben ik een heel stuk rustiger. Af en toe maak ik me wel wat zorgen als ik geen last heb van kwaaltjes. Maar die druk ik dan maar weer snel de kop in. Ik kan toch niet meer doen dan afwachten tot de echo van volgende week.terwijl ik aan de ene kant die darmsteekjes wel eng vind, en aan de andere kant zijn het voor mij overduidelijk darmsteken, zo bekend helaas
Ik heb dus vooral in de eerste week niet kunnen genieten. Inmiddels ben ik een heel stuk rustiger. Af en toe maak ik me wel wat zorgen als ik geen last heb van kwaaltjes. Maar die druk ik dan maar weer snel de kop in. Ik kan toch niet meer doen dan afwachten tot de echo van volgende week.
slaatje- Kletskop
Ooh zo herkenbaar Slaatje. Ik heb nagenoeg geen klachtjes gehad (wat moe af en toe en gevoelige borsten dat was echt alles). En dat maakte me zo vreselijk onzeker. Maar de echo liet toch echt elke keer een prachtige wurm zien dus dat stelde me elke keer gerust. Ik snap je onzekerheid heel goed, inderdaad meer dan goed voor jezelf zorgen en afwachten kan je helaas niet doen, maar ik ga onwijs voor je duimen. Spannend volgende week!!
Gast- Gast
Jetje schreef:Ooh zo herkenbaar Slaatje. Ik heb nagenoeg geen klachtjes gehad (wat moe af en toe en gevoelige borsten dat was echt alles). En dat maakte me zo vreselijk onzeker. Maar de echo liet toch echt elke keer een prachtige wurm zien dus dat stelde me elke keer gerust. Ik snap je onzekerheid heel goed, inderdaad meer dan goed voor jezelf zorgen en afwachten kan je helaas niet doen, maar ik ga onwijs voor je duimen. Spannend volgende week!!
Dank je voor je gerusstelling meis, dit zijn, buiten mijn darmen, ook de enige klachtjes die ik af en toe heb. Precies zoals jij beschrijft. Ik zeg trouwens volgende week, ik bedoel de week erop. Maandag 17 juli zijn we weer aan de beurt.
slaatje- Kletskop
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen kruidkoek, 1x kan vast weinig kwaad. De vis moet maar net ' slecht' zijn.
Afgelopen week ben ik naar de VK geweest en 18 juli hebben wij de eerste echo, ik ben dan iets meer dan 10 weken dus spannend
Doen jullie eigenlijk een combinatietest? Wij komen er niet echt uit haha, moeten er nog even goed over nadenken in ieder geval!
Afgelopen week ben ik naar de VK geweest en 18 juli hebben wij de eerste echo, ik ben dan iets meer dan 10 weken dus spannend
Doen jullie eigenlijk een combinatietest? Wij komen er niet echt uit haha, moeten er nog even goed over nadenken in ieder geval!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Lieve meiden,
Ik ga jullie alweer 'verlaten' haha ben inmiddels 12 weken geweest. Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan en zien we elkaar snel weer in het andere topic.
Highway; wij doen geen combinatietest omdat je niet 'alles' kan zien, het sluit nog niet uit of het kindje gezond is.
Ik ga jullie alweer 'verlaten' haha ben inmiddels 12 weken geweest. Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan en zien we elkaar snel weer in het andere topic.
Highway; wij doen geen combinatietest omdat je niet 'alles' kan zien, het sluit nog niet uit of het kindje gezond is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Highway: heb je niet al eerder een echo gehad dan? Wel spannend hoor. En wat schiet het op opeens.
Printje, het was kort maar krachtig. Veel plezier in het andere topic en hoop dat we je allemaal snel mogen volgen.
Hier, ja hoor, de kwaaltjes beginnen te komen. Mijn linkertiet is gegroeid. Onhandig, want die was al groter dan de rechter. Hoop dat het nog recht gaat trekken. Haha. Gistermiddag voor het eten de eerste tekenen van misselijkheid. Die heb ik inmiddels weer. Hoe ver waren jullie toen jullie misselijk begonnen te worden?
Vanavond hebben we een buurtbbq. Ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden Maar heb er wel zin in. Ik wens jullie een fijn weekend.
Trouwens, ik ben vandaag alweer 6 weken!!!!!!!
Printje, het was kort maar krachtig. Veel plezier in het andere topic en hoop dat we je allemaal snel mogen volgen.
Hier, ja hoor, de kwaaltjes beginnen te komen. Mijn linkertiet is gegroeid. Onhandig, want die was al groter dan de rechter. Hoop dat het nog recht gaat trekken. Haha. Gistermiddag voor het eten de eerste tekenen van misselijkheid. Die heb ik inmiddels weer. Hoe ver waren jullie toen jullie misselijk begonnen te worden?
Vanavond hebben we een buurtbbq. Ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden Maar heb er wel zin in. Ik wens jullie een fijn weekend.
Trouwens, ik ben vandaag alweer 6 weken!!!!!!!
slaatje- Kletskop
Ik ben vanaf 10 tot 14 weken heeeel misselijk geweest, met spugen etc. daarvoor wel wat misselijk en minder trek en rugpijn.opeens was het over.
Wij hebben geen combinatietest gedaan omdat ik de zwangerschap niet af zou breken.wel doen we een twintig weken echo om evt na de bevallibg direct de juistemedische zorg klaar te hebben staan.
Wij hebben geen combinatietest gedaan omdat ik de zwangerschap niet af zou breken.wel doen we een twintig weken echo om evt na de bevallibg direct de juistemedische zorg klaar te hebben staan.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:Ik ben vanaf 10 tot 14 weken heeeel misselijk geweest, met spugen etc. daarvoor wel wat misselijk en minder trek en rugpijn.opeens was het over.
Ik denk dat wij dit ook zo gaan doen. Ik zou de bevalling daar ook niet voor afbreken. Mijn h.a heeft vorige week ook gezegd dat er dan geen noodzaak is dat te laten controleren.
slaatje- Kletskop
@ Highway: even over de combinatietest, ik heb het (zoals je wellicht weet) gedaan. Ik ben 27 en mijn man is 28, niet echt de leeftijd dat je in een verhoogdrisciogroep valt zoals bijv vrouwen van 36+ maar toch kwam er bij ons een 1 op 30 uit.
De combinatietest is eigenlijk onbetrouwbaar. Er zijn verhalen bekend van vrouwen met 1 op 12.000 en toch wordt hun kindje met down geboren en er zijn verhalen van 1 op 2 en dan wordt er een gezonde baby geboren. Naast de nekplooi kijken ze eigenlijk alleen maar naar 2 dingen in je bloed. Je Beta HCG en je Papp-a waarden. Het mooist is als al deze 'metingen' dicht op elkaar staan bijv:
Nekplooi: 1.4mm
HCG-b: 1.40
Papp-a: 1.42
Dan komen de mooiste scores uit van, ik zeg maar wat, 1 op 12.000. En dan hoef je je geen zorgen te maken, dit zegt enkel als je 12.000 poppetjes op papier zou tekenen die allemaal blauw zijn, dan zou je er 1 rood moeten maken, dan zie je eigenlijk visiueel dat de kans dat jij een downkindje krijgt héél klein is. Maar toch is de test niet betrouwbaar.
Ik had zo'n cijfer omdat mijn papp-a waarden extreem laag waren. Dus eigenlijk zegt dat niet zoveel. Als je 1 op 200 of lager scoort krijg je de optie om voor een vlokkentest of vruchtwaterpunctie te laten doen. Beide zijn even erg maar de vlokkentest kan al met 11 weken tegenover 16 weken bij de vruchtwaterpunctie. Als je ervan uit gaat dat je met 12 weken een combinatietest doet, en je tot de 16 weken moet wachten met een slechte uitkomst, je begrijpt dat is niet te doen. De kans met een vlokkentest is op een miskraam dan wel weer hoger dan een vruchtwaterpunctie maar ook dit zijn geen harde cijfers aangezien veel zwangerschappen misgaan na de 12 weken en met 16 weken zijn dat er sowieso minder. Plus dan nog dat je soms al leven voelt in je buik met 16 weken. Met 16 weken mag je wel weer kiezen dat je je kindje laat geboren worden, terwijl je je daarvoor een curretage moet ondergaan als je besluit het kind te laten weghalen.
Ik heb een vlokkentest laten doen, en ookal is dat geen pretje, ook als de uitkomst slecht was dan sta je niet meer op een druk kruispunt waar je de weg niet meer weet, dan weet je gewoon waar je aan toe bent.
Ze kijken namelijk niet alleen naar Trisomie 21 (down) maar ook naar Trisomie 13 en 18, alhoewel deze laatste twee zeldzaam zijn, komen ze toch voor. Met deze twee (13 en 18) is het kindje niet verenigbaar met het leven en is de kans dat ze in de buik, vlak na de bevalling overlijden of niet ouder dan 1 worden groot. Ook daar kijken ze met een vlokkentest naar. Ik had met down echt kunnen leven, maar het idee dat je je zwangerschap uitdraagt en weet dat je je kindje gaat verliezen, is echt voor mij persoonlijk, niet te doen.
Hoe ouder je bent hoe betrouwbaarder de combinatietest is. Daarom worden er nog steeds méér kindjes met trisomie afwijkingen geboren bij jongere stellen dan ouderen. Dat komt eigenlijk puur en alleen omdat de combinatietest goed uitvalt en je opgelucht adem haalt terwijl je wel een ziek kindje kan krijgen en je op je 36+ eerder geneigd bent om (op advies van de artsen) zonder combinatietest een vlokkentest of een vruchtwaterpunctie te laten doen en dus ook weet wat er mis kán zijn met je kindje.
Dus wat zegt zo'n combinatietest eigenlijk? Bar weinig. Zo'n test is alleen leuk als je hele hoge cijfer scoort maar dat wil dus eigenlijk nog niets zeggen. Maar..... als die zo slecht is als bij mij, dan lijkt de hel wel even heel dichtbij en bevindt je je dus op een drukke kruispunt waar je echt even niet weet wat je moet doen. Ik zou hem daarom dus niet adviseren. Het zorgt voor geruststelling voor niets en voor onrust om niets.
De combinatietest is eigenlijk onbetrouwbaar. Er zijn verhalen bekend van vrouwen met 1 op 12.000 en toch wordt hun kindje met down geboren en er zijn verhalen van 1 op 2 en dan wordt er een gezonde baby geboren. Naast de nekplooi kijken ze eigenlijk alleen maar naar 2 dingen in je bloed. Je Beta HCG en je Papp-a waarden. Het mooist is als al deze 'metingen' dicht op elkaar staan bijv:
Nekplooi: 1.4mm
HCG-b: 1.40
Papp-a: 1.42
Dan komen de mooiste scores uit van, ik zeg maar wat, 1 op 12.000. En dan hoef je je geen zorgen te maken, dit zegt enkel als je 12.000 poppetjes op papier zou tekenen die allemaal blauw zijn, dan zou je er 1 rood moeten maken, dan zie je eigenlijk visiueel dat de kans dat jij een downkindje krijgt héél klein is. Maar toch is de test niet betrouwbaar.
Ik had zo'n cijfer omdat mijn papp-a waarden extreem laag waren. Dus eigenlijk zegt dat niet zoveel. Als je 1 op 200 of lager scoort krijg je de optie om voor een vlokkentest of vruchtwaterpunctie te laten doen. Beide zijn even erg maar de vlokkentest kan al met 11 weken tegenover 16 weken bij de vruchtwaterpunctie. Als je ervan uit gaat dat je met 12 weken een combinatietest doet, en je tot de 16 weken moet wachten met een slechte uitkomst, je begrijpt dat is niet te doen. De kans met een vlokkentest is op een miskraam dan wel weer hoger dan een vruchtwaterpunctie maar ook dit zijn geen harde cijfers aangezien veel zwangerschappen misgaan na de 12 weken en met 16 weken zijn dat er sowieso minder. Plus dan nog dat je soms al leven voelt in je buik met 16 weken. Met 16 weken mag je wel weer kiezen dat je je kindje laat geboren worden, terwijl je je daarvoor een curretage moet ondergaan als je besluit het kind te laten weghalen.
Ik heb een vlokkentest laten doen, en ookal is dat geen pretje, ook als de uitkomst slecht was dan sta je niet meer op een druk kruispunt waar je de weg niet meer weet, dan weet je gewoon waar je aan toe bent.
Ze kijken namelijk niet alleen naar Trisomie 21 (down) maar ook naar Trisomie 13 en 18, alhoewel deze laatste twee zeldzaam zijn, komen ze toch voor. Met deze twee (13 en 18) is het kindje niet verenigbaar met het leven en is de kans dat ze in de buik, vlak na de bevalling overlijden of niet ouder dan 1 worden groot. Ook daar kijken ze met een vlokkentest naar. Ik had met down echt kunnen leven, maar het idee dat je je zwangerschap uitdraagt en weet dat je je kindje gaat verliezen, is echt voor mij persoonlijk, niet te doen.
Hoe ouder je bent hoe betrouwbaarder de combinatietest is. Daarom worden er nog steeds méér kindjes met trisomie afwijkingen geboren bij jongere stellen dan ouderen. Dat komt eigenlijk puur en alleen omdat de combinatietest goed uitvalt en je opgelucht adem haalt terwijl je wel een ziek kindje kan krijgen en je op je 36+ eerder geneigd bent om (op advies van de artsen) zonder combinatietest een vlokkentest of een vruchtwaterpunctie te laten doen en dus ook weet wat er mis kán zijn met je kindje.
Dus wat zegt zo'n combinatietest eigenlijk? Bar weinig. Zo'n test is alleen leuk als je hele hoge cijfer scoort maar dat wil dus eigenlijk nog niets zeggen. Maar..... als die zo slecht is als bij mij, dan lijkt de hel wel even heel dichtbij en bevindt je je dus op een drukke kruispunt waar je echt even niet weet wat je moet doen. Ik zou hem daarom dus niet adviseren. Het zorgt voor geruststelling voor niets en voor onrust om niets.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat een verduidelijkend verhaal Paper Crown, bedankt! Ik ga mijn man straks het stukje eens laten lezen. Zelf neig ik eigenlijk naar niet testen maar mijn man vind dat dus lastig. Hebben jullie trouwens uit de vlokkentest wel een goed resultaat gehad (of staat het in je stukje en heb ik er overheen gelezen, dan sorry)
@slaatje: ik ben nog vroeg, normaal krijg je de eerste echo bij 12 weken en ik nu bij 10! Nog 1,5 week wachten, vind het wel spannend!
@slaatje: ik ben nog vroeg, normaal krijg je de eerste echo bij 12 weken en ik nu bij 10! Nog 1,5 week wachten, vind het wel spannend!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
@highway ik mocht eigenlijk ook pas bij de 11, 12 weken langskomen, maar omdat we met vakantie gaan mag ik met bijna 9 weken, a.s.donderdag al komen. Een intake van een uur plus een echo. Ze ging heel erg haar best doen om te kijken of ze iets kon laten.
Ben zo benieuwd en vind het ook super spannend.
Ben zo benieuwd en vind het ook super spannend.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Highway schreef:Wat een verduidelijkend verhaal Paper Crown, bedankt! Ik ga mijn man straks het stukje eens laten lezen. Zelf neig ik eigenlijk naar niet testen maar mijn man vind dat dus lastig. Hebben jullie trouwens uit de vlokkentest wel een goed resultaat gehad (of staat het in je stukje en heb ik er overheen gelezen, dan sorry)
Uiteindelijk bij ons bleek alles toch goed te zijn, gelukkig!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik krijg maandag de echo, met 9 weken en als het goed is 2 dagen. Spannend! We hebben hem pas einde van de dag, dus het wordt een lange dag vol zenuwen...
Zometeen komen mijn schoonouders, zwager en schoonzussen en dan gaan we het blijde nieuws tegen hun vertellen. Ben benieuwd naar hun reactie!!
Wij laten wel de combinatietest doen. Scheelt ook dat we er voor verzekerd zijn. Bij zoonlief hebben we hem ook gedaan.
Zometeen komen mijn schoonouders, zwager en schoonzussen en dan gaan we het blijde nieuws tegen hun vertellen. Ben benieuwd naar hun reactie!!
Wij laten wel de combinatietest doen. Scheelt ook dat we er voor verzekerd zijn. Bij zoonlief hebben we hem ook gedaan.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Goedemorgen!
Wij hebben voor dinsdag een afspraak voor de combinatietest. We zijn er (ook) voor verzekerd en mocht er iets mis zijn (ookal is de uitslag geen volledige zekerheid) dan willen we dat het liefst zo snel mpgelijk weten.
Hoe reageerde je schoonfamilie Roos? En hoe hebben jullie het verteld?
Hoe gaat het verder met iedereen? Ik ben morgen alweer 12 weken Best vreemd, de eerste paar weken van de zwangerschap leek de "magische 12 weken grens" zo ontzettend ver weg maar sinds week 7 ging het eigenlijk heel snel. Ik voel me nog steeds goed, al heb ik sinds deze week soms wel wat last van bandenpijn. Vooral na het paardrijden, maar als het blijft zoals het nu is dan kan ik dat nog prima volhouden!
Wij hebben voor dinsdag een afspraak voor de combinatietest. We zijn er (ook) voor verzekerd en mocht er iets mis zijn (ookal is de uitslag geen volledige zekerheid) dan willen we dat het liefst zo snel mpgelijk weten.
Hoe gaat het verder met iedereen? Ik ben morgen alweer 12 weken Best vreemd, de eerste paar weken van de zwangerschap leek de "magische 12 weken grens" zo ontzettend ver weg maar sinds week 7 ging het eigenlijk heel snel. Ik voel me nog steeds goed, al heb ik sinds deze week soms wel wat last van bandenpijn. Vooral na het paardrijden, maar als het blijft zoals het nu is dan kan ik dat nog prima volhouden!
Kruidkoek- Fluisteraar
Kruidkoek schreef:
We hebben het op dezelfde manier verteld als bij mijn ouders, met het shirt wat ik gemaakte heb.
Het was een magere reactie.... Na 5 minuten ging het gesprek alweer over heel wat anders en dat was het voor de rest van de avond. Maar ja, wij zijn er heel erg blij mee!!!!
Morgenmiddag de echo... Ben zo zenuwachtig.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Succes Roos! Ik duim voor je!
En balen van die reactie. Was het anders toen je het vertelde van de eerste zwangerschap? Mijn schoonouders reageerden nu ook een stuk rustiger.
En balen van die reactie. Was het anders toen je het vertelde van de eerste zwangerschap? Mijn schoonouders reageerden nu ook een stuk rustiger.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken