*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Bedankt voor de felicitaties.
Maar ik ben nu een beetje ongerust; heb al veel gelezen en weet dat het normaal kan zijn. Maar heb sinds gisterenavond een klein beetje last van bloedverlies. Gisterenavond was het helderrood, nu is het meer bruinig. Echt, maar een klein beetje bij het afvegen. En nog steeds menstruatiekrampen. Niet heel heftig, maar gewoon steeds een beetje aanwezig.
Een reden om die verloskundige te bellen of nog even afwachten?
Maar ik ben nu een beetje ongerust; heb al veel gelezen en weet dat het normaal kan zijn. Maar heb sinds gisterenavond een klein beetje last van bloedverlies. Gisterenavond was het helderrood, nu is het meer bruinig. Echt, maar een klein beetje bij het afvegen. En nog steeds menstruatiekrampen. Niet heel heftig, maar gewoon steeds een beetje aanwezig.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Snap wel dat dat je ongerust maakt, maar de vk kan nu ook nog niks doen ( echo is het nog te vroeg voor) dus die zal waarschijnlijk ook zeggen dat je af moet wachten.
Hoop dat het snel stopt.
Hoop dat het snel stopt.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Rioolspook, wat vervelend. Maar denk idd dat de vk niet zo heel veel kan doen. Wellicht is het intestellingsbloed, of heb je misschien wat zwaar getild. Daarbij kunnen die krampen ook je darmn zijn, die spelen heel erg op in de eerste paar weken. Probeer je er vooral niet al te druk om te maken!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, dat dacht ik dus ook al hoor. En als het een mis gaat dan valt er verder toch weinig tegen te doen. Prrffft.. Weet het net een week en wordt nu al gek van onzekerheid!
RioolSpook- Prater
Misschien heb je het gisteren erg gezellig gemaakt met je vriend ;-). Omdat het beter door bloedt is, kan je daarna ook lichtjes bloeden.
Hier gelukkig minder pijn aan mijn litteken.
Hier gelukkig minder pijn aan mijn litteken.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin, jij hebt een litteken van je ks toch?
Ik heb twee littekens in mijn liezen, precies op die botten. Daar heb ik ook zo veel last van. Heb jij er iets tegen kunnen doen, of word het vanzelf minder?
Ik heb twee littekens in mijn liezen, precies op die botten. Daar heb ik ook zo veel last van. Heb jij er iets tegen kunnen doen, of word het vanzelf minder?
slaatje- Kletskop
Ik had in het begin, dan praat ik over 4 weken zwangerschap dus echt het prille begin, zulke krampen in mijn buik, echt niet normaal. Ik dacht ook steeds: Ok, nu is het gedaan, maar inmiddels 16wk op weg. Bloedverlies is wel eng. En eerlijk gezegd, hoe gezellig het ook is geweest met man, ik had nooit een druppel bloed. Pas na de vaginale vlokkentest, verloor ik bloed en dat kwam door mijn baarmoedermond. Maar je leest het wel veel, dat vrouwen bloed verliezen. Hoeft niets te zijn Rioolspook.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
En probeer jezelf ook niet gek te maken door te gaan googlen, werkt niet echt bevordelijk.
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Jelin, jij hebt een litteken van je ks toch?
ik heb idd litteken van mijn ks. Is nu na mijn middagdutje minder geworden, gelukkig. Maar pijnlijk was het wel. elke keer een trekkend en stekend gevoel. Ik heb gelezen dat je je litteken beter kunt insmeren met olie of creme zodat ie soepeler wordt.
Jelin- Kletskop
@ Rioolspook, wat vervelend! Hopelijk is het niets, je kunt niets anders doen dan afwachten. Niet te veel google raadplegen in ieder geval.
@ Jelin, hopelijk blijf je niet zoveel last van dat litteken hebben.
@ Jelin, hopelijk blijf je niet zoveel last van dat litteken hebben.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
RioolSpook schreef:Maar ik ben nu een beetje ongerust; heb al veel gelezen en weet dat het normaal kan zijn. Maar heb sinds gisterenavond een klein beetje last van bloedverlies. Gisterenavond was het helderrood, nu is het meer bruinig. Echt, maar een klein beetje bij het afvegen. En nog steeds menstruatiekrampen. Niet heel heftig, maar gewoon steeds een beetje aanwezig.
Dat had ik ook in het begin van mijn zwangerschap. Bij mij was het een innesteling. Die zeurende (menstruatie)pijntjes had ik ook.
Gast- Gast
Vandaag is bij mij de mevrouw van Moeders voor moeders geweest. Ik heb een armband en een ketting en natuurlijk flessen gekregen:)
De test die ze deed was echt megapositief, die hebben we in een mooi bewaardoosje gekregen.
Verder voel ik me goed, op de rugpijn na. Helaas moet ik gewoon werken, en ik moet veel tillen en bukken, dus ik zie nu al op tegen morgen. Ik ben blij als het weekend is!
De test die ze deed was echt megapositief, die hebben we in een mooi bewaardoosje gekregen.
Verder voel ik me goed, op de rugpijn na. Helaas moet ik gewoon werken, en ik moet veel tillen en bukken, dus ik zie nu al op tegen morgen. Ik ben blij als het weekend is!
Gast- Gast
Pom, wanneer heb je de eerste echo?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen dames,
@ Pom.. Hopelijk kun je een beetje bijtanken als je weekend hebt.. Ik weet hoe vervelend die rugpijn is..
Hier gaat gelukkig weer goed. Geen last meer van mijn litteken. Wel raar gedroomd vannacht, dat mijn zusje namelijk ook zwanger was haha.
@ Pom.. Hopelijk kun je een beetje bijtanken als je weekend hebt.. Ik weet hoe vervelend die rugpijn is..
Hier gaat gelukkig weer goed. Geen last meer van mijn litteken. Wel raar gedroomd vannacht, dat mijn zusje namelijk ook zwanger was haha.
Jelin- Kletskop
Rioolspook hoe gaat het nu?
Snoes Ik heb 7 augustus pas de echo+intake, duurt lang!
Jelin Ik droom sinds ik zwanger ben ook veel en raar, ik onthou ook alles.
Slaatje Ik zie dat je gaat trouwen. Maakt het je niet uit dat je zwanger bent of wilde je juist zwanger trouwen?
Ik wil deze overduidelijke streep nog even delen!
Snoes Ik heb 7 augustus pas de echo+intake, duurt lang!
Jelin Ik droom sinds ik zwanger ben ook veel en raar, ik onthou ook alles.
Slaatje Ik zie dat je gaat trouwen. Maakt het je niet uit dat je zwanger bent of wilde je juist zwanger trouwen?
Ik wil deze overduidelijke streep nog even delen!
Gast- Gast
Wauw, die is zeker heel duidelijk!
Snoes- Lady Post-a-lot
Nou, ik weet eigenlijk zeker dat ik toch een miskraam heb gehad gisterenavond. Heel veel buikpijn gehad en veel bloed verloren. Ben nu niet thuis dus weet verder ook niet zo goed wat ik nu verder moet doen. Maandag denk ik sowieso die vk afbellen. Moet ik dan alsnog langskomen of hoeft dat dan niet?
RioolSpook- Prater
Rioolspook, wat vervelend meis. Heb je ook stolsel gehad? Ik zou maandg gewoon even bellen, maar omdat je nog neit zo ver bent, betwijfel ik of ze al iets kunnen zien. Ook zou ik vandaag of morgen nogmaals een zwangerschaps test doen om te zien wat je hcg doet.
Pom, mooie duidelijke test hoor. Zo was die van mijn voor MvM ook :-) Het was niet echt heel erg de bedoeling om zwanger te gaan trouwen, maar de kans zat er natuurlijk wel in. Ik moet zo nog even de buidsmodezaak bellen, ws kan er nog wel iets met mijn jurk gedaan worden. Verder vind ik het geen wereldprobleem :-)
Pom, mooie duidelijke test hoor. Zo was die van mijn voor MvM ook :-) Het was niet echt heel erg de bedoeling om zwanger te gaan trouwen, maar de kans zat er natuurlijk wel in. Ik moet zo nog even de buidsmodezaak bellen, ws kan er nog wel iets met mijn jurk gedaan worden. Verder vind ik het geen wereldprobleem :-)
slaatje- Kletskop
Rioolspook, oh nee wat een rotnieuws dit. En zoals er al werd gezegd ben hè echt alleen bloed verloren of niet? En idd een testje doen en ik zou de vk bellen en uitleggen wat er is gebeurd en wat je heb gezien.
Mooie duidelijke test pom!
Zo wat was ik vanmorgen misselijk zeg, echt niet normaal. Met het tandenpoetsen ging ik zowat over me nek brrrr. Nu begint het weer een beetje bij te trekken en nu krijg ik honger. Straks ff een tosti met banaan eten en dan met me moeder en de jongste ff naar ikea en prenatal. Ff ideeën opdoen.
Mooie duidelijke test pom!
Zo wat was ik vanmorgen misselijk zeg, echt niet normaal. Met het tandenpoetsen ging ik zowat over me nek brrrr. Nu begint het weer een beetje bij te trekken en nu krijg ik honger. Straks ff een tosti met banaan eten en dan met me moeder en de jongste ff naar ikea en prenatal. Ff ideeën opdoen.
Mom-Of-3- Prater
Ja, heb wel echt een flink aantal stolsels gezien. Heel stom, weet ook niet zo goed hoe ik me er onder moet voelen verder. Had het al een klein beetje zien aankomen. Had er al niet echt een lekker gevoel bij.
Dus meld me weer af bij dit topic en wil iedereen bedanken voor de lieve reacties!
Gefeliciteerd aan alle meiden die zwanger zijn!
Dus meld me weer af bij dit topic en wil iedereen bedanken voor de lieve reacties!
Gefeliciteerd aan alle meiden die zwanger zijn!
RioolSpook- Prater
@ Pom, mooie duidelijke test!
@ Mom-of-2, vervelend dat je zo misselijk was! Leuk naar de ikea, weet jouw moeder al dat je zwanger bent?
@ Rioolspook,
Zo, hier inmiddels al weer helemaal gewend aan het zwanger zijn Al flink wat avonden zet mijn buik 's avonds flink op, dus we zullen zien wat die hier de komende weken gaat doen. Gelukkig nog niet misselijk. Bij mijn vorige zwangerschap was ik dat al een aantal dagen voor mijn positieve test, dus ik hoop dat het nu helemaal weg blijft.
@ Mom-of-2, vervelend dat je zo misselijk was! Leuk naar de ikea, weet jouw moeder al dat je zwanger bent?
@ Rioolspook,
Zo, hier inmiddels al weer helemaal gewend aan het zwanger zijn Al flink wat avonden zet mijn buik 's avonds flink op, dus we zullen zien wat die hier de komende weken gaat doen. Gelukkig nog niet misselijk. Bij mijn vorige zwangerschap was ik dat al een aantal dagen voor mijn positieve test, dus ik hoop dat het nu helemaal weg blijft.
Smaragdje- Ratel
Rioolspook, ik zou toch maandag even de vk bellen want waarschijnlijk krijg je dan ook een echo om te kijken of er niets is achtergebleven.
Smaragdje, ja me moeder weet het. Die vind het helemaal geweldig weer. Heb van me moeder bij prenatal wat positiekleding gehad, een heel leuk jurkje met een jasje. En voor de kleine het eerste setje, net als we toen voor de andere 2 kinderen een eerste setje hebben gekregen, helemaal leuk dus. Werd alleen niet zo lekker in de Ikea dus snel weggegaan daar. Ben doodop. Mijn buik is ook aardig opgezwollen, broeken zitten nu al strak.
Smaragdje, ja me moeder weet het. Die vind het helemaal geweldig weer. Heb van me moeder bij prenatal wat positiekleding gehad, een heel leuk jurkje met een jasje. En voor de kleine het eerste setje, net als we toen voor de andere 2 kinderen een eerste setje hebben gekregen, helemaal leuk dus. Werd alleen niet zo lekker in de Ikea dus snel weggegaan daar. Ben doodop. Mijn buik is ook aardig opgezwollen, broeken zitten nu al strak.
Mom-Of-3- Prater
Rioolspook, wat een naar bericht Sterkte!
Snoes- Lady Post-a-lot
@ Mom-of-2, wat leuk dat je moeder al allemaal spulletjes heeft gekocht voor jullie! Hoe gaat het nu met je?
Smaragdje- Ratel
Aaaahhh me kinderen zijn voor 4 nachten met me ouders mee die hier 2 uur vandaan wonen. Ze passen op omdat het Kdv dicht is en wij moeten nog werken. Ik heb echt gebruld verschrikkelijk. Vind het achteraf veel te lang maar me moeder heeft me echt op het hart gedrukt als het niet gaat of iets konen ze terug. En misschien is het wel even beter zo ook omdat ik zo misselijk ben en de kinderen vinden het ook leuk.
Pff nu ik dit type krijg ik gewoon weer tranen, leuk die hormonen.
Smaragdje, vanmorgen ben ik langer op bed gebleven, kreeg ik ontbijtje op bed en nog ff tv gekeken en dat ging wel beter. S'morgens ben ik verschrikkelijk misselijk, einde van de ochtend zakt dat en dan krijg ik honger en dan eet ik constant want als ik dan niet eet word ik weer misselijk. En ik heb enorme behoefte aan warm eten. Gister zat ik gewoon met een pan sperziebonen voor me neus haha.
Hoe gaat het met jou? Jij al kwaaltjes? En al beetje aan het idee gewend?
Pff nu ik dit type krijg ik gewoon weer tranen, leuk die hormonen.
Smaragdje, vanmorgen ben ik langer op bed gebleven, kreeg ik ontbijtje op bed en nog ff tv gekeken en dat ging wel beter. S'morgens ben ik verschrikkelijk misselijk, einde van de ochtend zakt dat en dan krijg ik honger en dan eet ik constant want als ik dan niet eet word ik weer misselijk. En ik heb enorme behoefte aan warm eten. Gister zat ik gewoon met een pan sperziebonen voor me neus haha.
Hoe gaat het met jou? Jij al kwaaltjes? En al beetje aan het idee gewend?
Mom-Of-3- Prater
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken