*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Wel fijn dat het net vlagen is.
Hebben jullie ook dingen die jullie echt niet eten of juist echt behoefte aan hebben?
Ik heb echt zo'n zin in warm eten aaaahhhh zit echt af te tellen tot me mannetje thuis is.
Hebben jullie ook dingen die jullie echt niet eten of juist echt behoefte aan hebben?
Ik heb echt zo'n zin in warm eten aaaahhhh zit echt af te tellen tot me mannetje thuis is.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
slaatje schreef:Parel schreef:Highway schreef:Er staat nu dat je een 'koppend' hartje hebt gezien Slaatje verwacht je een voetballer? :p
Volgens mij kan ik echt genomineerd worden voor de minst oplettende formuster van 2012. I rest my case....
Haha, vroege zwangerschapsdementie?
Vanochtend de echo gehad en een mooi bewegend mensje gezien, twee beentjes, twee armpjes en een kloppend hartje ben 2 dagen vooruit gezet dus nu uitgerekend op 9 februari.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wat fijn, Highway!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Mag ik mij hier voorzichtig aanmelden. Ik heb zojuist twee positieve testen gehad
Ik zou niet weten hoelang ik zwanger ben. Mijn kortste tot voorheen was 38 dagen (en daar zit ik nog niet op), maar ik heb het idee dat mijn eisprong eerder was. De test is ook goed duidelijk. Aangezien ik rond de 23-27 dagen wat bloedverlies heb gehad, vermoed ik eigenlijk dat ik toen een innesteling heb gehad. Al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen.
Met andere woorden was ik gewoon eigenwijs, heb ik te vroeg getest en waren de testen positief in de middag
Waarschijnlijk zal ik ongeveer rond het zelfde moment uitgerekend zijn als bij mijn zoontje, dus ik hoop niet (als alles goed gaat) dat deze ook zolang op zich laat wachten
Ik zou niet weten hoelang ik zwanger ben. Mijn kortste tot voorheen was 38 dagen (en daar zit ik nog niet op), maar ik heb het idee dat mijn eisprong eerder was. De test is ook goed duidelijk. Aangezien ik rond de 23-27 dagen wat bloedverlies heb gehad, vermoed ik eigenlijk dat ik toen een innesteling heb gehad. Al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen.
Met andere woorden was ik gewoon eigenwijs, heb ik te vroeg getest en waren de testen positief in de middag
Waarschijnlijk zal ik ongeveer rond het zelfde moment uitgerekend zijn als bij mijn zoontje, dus ik hoop niet (als alles goed gaat) dat deze ook zolang op zich laat wachten
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ja zeker een opluchting Snoes! Vond het toch erg spannend.
Gefeliciteerd Smaragdje!!
Hier de echo
Gefeliciteerd Smaragdje!!
Hier de echo
Highway- Ratel
Mom-Of-2 schreef:Wel fijn dat het net vlagen is.
Constant zin in fruit en vruchtensap, heerlijkk!
Highway- Ratel
Gefeliciteerd en welkom smaragdje. De eerste dag van je laatste menstruatie nemen hè. En zeker weten doe je het pas bij de echo.
Highway, wat fijn dat alles goed is, en 2 dagen cadeau dat is altijd mooi.
Highway, wat fijn dat alles goed is, en 2 dagen cadeau dat is altijd mooi.
Mom-Of-3- Prater
Highway, wat een mooie duidelijke echo!
Snoes- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd Smaragdje!
Ook ik wil me hier graag aanmelden. Weet nu een klein weekje dat ik zwanger ben. En ben denk ik een week of 5. Dus nog heel in het begin. Is mijn eerste zwangerschap en eigenlijk mocht ik nog niet zwanger worden. Maar ben er wel heel blij mee.
Heb op 31 juli een afspraak met de verloskundige staan.
Maaaar, op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het niet goed gaat komen. En ik heb eerlijk waar geen idee waar dat gevoel vandaan komt, misschien gewoon onzekerheid? De afgelopen 2 weken was ik stikchagerijnig en had wat menstruatiekrampen. Ook slaap ik heel slecht. Verder geen zwangerschapssymptomen. Heb zelfs gisteren nog maar een test gedaan om te kijken of het nog wel echt zo is, want voel me totaal niet zwanger!
Ook ik wil me hier graag aanmelden. Weet nu een klein weekje dat ik zwanger ben. En ben denk ik een week of 5. Dus nog heel in het begin. Is mijn eerste zwangerschap en eigenlijk mocht ik nog niet zwanger worden. Maar ben er wel heel blij mee.
Heb op 31 juli een afspraak met de verloskundige staan.
Maaaar, op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het niet goed gaat komen. En ik heb eerlijk waar geen idee waar dat gevoel vandaan komt, misschien gewoon onzekerheid? De afgelopen 2 weken was ik stikchagerijnig en had wat menstruatiekrampen. Ook slaap ik heel slecht. Verder geen zwangerschapssymptomen. Heb zelfs gisteren nog maar een test gedaan om te kijken of het nog wel echt zo is, want voel me totaal niet zwanger!
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Rioolspook ook gefeliciteerd en welkom. De kwaaltjes kunnen ook nog komen hè? En je hoeft niet altijd ergens last van te hebben.
Grappig ik heb ook op 31 juli de intake staan bij de verloskundige.
Mom-Of-3- Prater
Mom-Of-2 schreef:Rioolspook ook gefeliciteerd en welkom. De kwaaltjes kunnen ook nog komen hè? En je hoeft niet altijd ergens last van te hebben.
Dank je wel! Ja, ik weet het, iedereen zegt het om me heen. Maar heel die zwangerschap maakt me zo onzeker, nu al. Sowieso had ik nooit verwacht zwanger te worden. Dus stond al raar te kijken dat die 8 testen allemaal positief uitsloegen.
Leuk dat we op dezelfde datum de intake hebben Mom-of-2! Veel succes ermee!
RioolSpook- Prater
Gefeliciteerd Smaragdje en rioolspook. Wat ontzettend leuk voor jullie!! Geniet ervan!!
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
@ Highway.. Mooie echo meid!! Nu er lekker van genieten.
@ Rioolspook.. Gefeliciteerd.. Ik heb ook weinig klachten hoor.. Hetzelfde was ook bij mijn eerste zwangerschap.
@ Smaragdje.. Gefeliciteerd.. Wanneer ben je ongeveer uitgerekend dan en wanneer is je zoon geboren dan? Hier is mijn dochter van 2 maart en ik ben rond 11 maart uitgerekend haha.
Ow ja en hier ook iemand die haar intake gesprek om 31 juli bij de vk heeft haha..
@ Rioolspook.. Gefeliciteerd.. Ik heb ook weinig klachten hoor.. Hetzelfde was ook bij mijn eerste zwangerschap.
@ Smaragdje.. Gefeliciteerd.. Wanneer ben je ongeveer uitgerekend dan en wanneer is je zoon geboren dan? Hier is mijn dochter van 2 maart en ik ben rond 11 maart uitgerekend haha.
Ow ja en hier ook iemand die haar intake gesprek om 31 juli bij de vk heeft haha..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@ Jelin,dank je wel! Ik denk dat ik ergens tussen 24-27 maart ben uitgerekend. Van mijn zoontje was ik uitgerekend op 29 maart, maar hij is geboren op 7 april.
@ Dikkiedik, dank je wel!
@ Rioolspook, gefeliciteerd! Mag ik vragen waarom je eigenlijk nog niet zwanger mocht worden?
@ Mom of 2, dank je wel! Als ik uit zou gaan van mijn laatste menstruatie en dan 28 dagen, dan zou ik nu 5 weken zwanger zijn. Ik heb alleen nog nooit een cyclus van 28 dagen gehad, altijd langer. Bij een echo weten we het inderdaad pas zeker.
@ Highway, mooie echo!
@ Dikkiedik, dank je wel!
@ Rioolspook, gefeliciteerd! Mag ik vragen waarom je eigenlijk nog niet zwanger mocht worden?
@ Mom of 2, dank je wel! Als ik uit zou gaan van mijn laatste menstruatie en dan 28 dagen, dan zou ik nu 5 weken zwanger zijn. Ik heb alleen nog nooit een cyclus van 28 dagen gehad, altijd langer. Bij een echo weten we het inderdaad pas zeker.
@ Highway, mooie echo!
Smaragdje- Ratel
Smaragdje, ja het is toch een beetje gokken hè? Dat is hier ook hoor. Maarre waar blijft een mooie ticker?
Mom-Of-3- Prater
Smaragdje en Rioolspook gefeliciteerd!!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Gefeliciteerd smaragdje en rioolspook!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Haha, wat leuk veel mensen die de 31e naar de Vk toe moeten!
Als ik uitga van mijn laatste menstruatie zou ik uitgerekend zijn op 8 maart 2013.
En ik mocht nog niet zwanger worden omdat ik in januari een gastric bypass heb laten uitvoeren (operatie om af te vallen). Hiervoor wordt aangeraden pas na een jaar weer zwanger te worden omdat het schadelijk kan zijn voor de baby. Ik heb zelf voedingstekorten en moet hiervoor vitamines innemen. Dit kan er nu voor zorgen dat het kindje een groeiachterstand krijgt. Maar door de gbp werkt de pil bij sommige mensen niet goed meer, waardoor ik nu dus toch zwanger ben geworden.
Als ik uitga van mijn laatste menstruatie zou ik uitgerekend zijn op 8 maart 2013.
En ik mocht nog niet zwanger worden omdat ik in januari een gastric bypass heb laten uitvoeren (operatie om af te vallen). Hiervoor wordt aangeraden pas na een jaar weer zwanger te worden omdat het schadelijk kan zijn voor de baby. Ik heb zelf voedingstekorten en moet hiervoor vitamines innemen. Dit kan er nu voor zorgen dat het kindje een groeiachterstand krijgt. Maar door de gbp werkt de pil bij sommige mensen niet goed meer, waardoor ik nu dus toch zwanger ben geworden.
RioolSpook- Prater
@ Mom-of-2, nou, mijn mooie ticker is er. Ik heb maar gedaan hoe ver ik dacht te zijn. Kan dus wel iets afwijken, maar goed, dat stellen wij later dan weer wel bij
@ All, dank jullie wel.
@ Rioolspook, nou, hopelijk mag alles toch gewoon goed gaan voor jou en je kindje! Vrij heftig hoor.
@ All, dank jullie wel.
@ Rioolspook, nou, hopelijk mag alles toch gewoon goed gaan voor jou en je kindje! Vrij heftig hoor.
Smaragdje- Ratel
Goedemorgen,
@ Smaragdje.. dat is ook wel heel erg toevallig dan. Ik was bij mij dochter op 22 februari uitgerekend en uiteindelijk is ze 2 maart geboren. En hebben nog wel meer verjaardagen in maart. allemaal in begin maart haha.
@ Rioolspook. Klinkt wel heftig.
Hoe gaat het verder hier?
Hier niet zo lekker. Heb ontzettend veel last van mijn buik vooral mijn litteken. Pff en ben nu alweer moe. Dus ga vandaag lekker rustig aan doen.
@ Smaragdje.. dat is ook wel heel erg toevallig dan. Ik was bij mij dochter op 22 februari uitgerekend en uiteindelijk is ze 2 maart geboren. En hebben nog wel meer verjaardagen in maart. allemaal in begin maart haha.
@ Rioolspook. Klinkt wel heftig.
Hoe gaat het verder hier?
Hier niet zo lekker. Heb ontzettend veel last van mijn buik vooral mijn litteken. Pff en ben nu alweer moe. Dus ga vandaag lekker rustig aan doen.
Jelin- Kletskop
@ Jelin, ach, er zijn genoeg datums die niet op 1 april (verjaardag man) en 7 april (verjaardag zoontje) vallen denk ik maar zo. Bij jou hoeft alleen de 2e vermeden te worden ;-) Handig al die datums bij elkaar! Last van je litteken? Heb je een keizersnede gehad of?
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:@ Jelin, ach, er zijn genoeg datums die niet op 1 april (verjaardag man) en 7 april (verjaardag zoontje) vallen denk ik maar zo. Bij jou hoeft alleen de 2e vermeden te worden ;-) Handig al die datums bij elkaar! Last van je litteken? Heb je een keizersnede gehad of?
Ja heb bij de eerste een keizersnede gehad. En nu echt last van, terwijl ik daar echt nooit meer last van heb. Fijn is het zeker niet.
Ik zou het niet zo leuk vinden als er een dubbele datum is, maar als het zo is, dan moet het zo zijn. Mijn vader is de 27 feb jarig, mijn dochter 2 maart, een nichtje 10 maart, mijn zusje 16 maart en mijn broertje 18 maart. Dus dat zijn er zo wel heel veel achter elkaar haha.
Jelin- Kletskop
Highway wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.
Rioolspook, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Rioolspook, gefeliciteerd met je zwangerschap!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Gefeliciteerd Rioolspook!
Snoes- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd Rioolspook en smaragdje !