Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Mama Titty za 30 jun 2012 - 20:22

Sorry heb even verzuimd om te komen, extreem vermoeid en heel onzeker.
Woensdag en donderdag veel buikpijn gehad, een echo gekregen en hartje voor het eerst gehoord.
Gelukkig was alles goed en waren het waarschijnlijk mijn darmen.
Nog maar weekje dan mag ik ook naar 12 weken topic.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Dikkie Dik za 30 jun 2012 - 22:22

Highway schreef:
Dikkie Dik schreef:Welkom terug Highway!

Wat fijn dat de buikpijn over is. Heb je verder nog last van kwaaltjes? Ik zou altijd wel een beetje schrikken van buikpijnklachten.

Wij willen natuurlijk wel foto's zien, van jullie nieuwe huisje!!

Succes met klussen! Neem je wel tijdig je rust? Zeker deze eerste fase van je zwangerschap is cruciaal.

Nee gelukkig vallen alle kwaaltjes erg mee! Ik zal eens wat foto's opzoeken smile rustig aan doen is moeilijk maar ik hou wel op met klussen zodra ik bemerk dat het minder gaat of dat ik buikpijn krijg. Hoe voel jij je verder?

Ben erg benieuwd naar de foto's. Wat fijn dat je bijna geen andere klachten heb. Bij mij is het de ene dag bijna niets en de andere dag is het een drama. Overgeven, de hele dag misselijk. Flink beroerd dus .
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Roos zo 1 jul 2012 - 6:31

FF, gefeliciteerd met het bereiken van die magische grens!

Highway, ook ik ben benieuwd naar je foto's!

Dikkie dik, ik heb dat ook. De ene dag voel ik me kiplekker en de andere dag voel ik me wel 80 confused

Gisteren hebben we het tegen mijn ouders verteld. We hadden ze uitgenodigd voor de bbq. Ik had zelf een shirt voor l.ucas gemaakt met de tekst 'versterking verwacht in februari 2013'. Ze waren natuurlijk heel blij voor ons en verrast dat het ons zo snel gegund was.
Vandaag verteld tegen mijn zusje, die vond het uiteraard ook heel erg leuk.
Volgende week schoonouders en zwager en schoonzussen inlichten. Nog een weekje en dan hebben we de echo. Ik ben zoooo nieuwsgierig en toch ook een beetje angstig.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  slaatje zo 1 jul 2012 - 6:40

Roos, leuk en spannend :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Printje zo 1 jul 2012 - 7:32

Hoi allemaal

Morgen om half 2 de 12-weken echo ben zooo benieuwd. Ik merk aan mijn buik dat het allemaal groeit maar das ook het enigste, voor de rest geen klachtjes.

Roos; spannend he zo'n echo. Leuk hoe jullie het verteld hebben!
FF; gefeliciteerd met de 12 weken grens!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Linnie1985 zo 1 jul 2012 - 7:52

FF: fijn dat je eindelijk de 12 weken bereikt hebt!
Roos: Leuk dat jullie het verteld hebben, zagen ze gelijk de text?
printje: Spannend! Ik ben benieuwd naar de echo!

Ik word op mn werk als een prinsesje behandeld, mag geen zware dozen meer tillen en als de vracht laat is, wordt ik weggestuurd. Zelfs mn bazin is veel aardiger viel me op :O. Van een andere college moet ik eten en drinken als het nodig is anders wordt hij boos Laughing. Hij en zn vrouw verwachten hun 2e kindje, dus hij weet wel een en ander. Zei me vandaag ook dattie merkte dat ik aan het puffen was en dat het door de airco komt, en als het niet gaat ik buiten even een luchtje moet scheppen, maar dat puffen was het omhoog komen, heb nogal last van mn knie en omhoog gaan ging nogal moeizaam LOL.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Travelgurly zo 1 jul 2012 - 20:49

Flipfluitketel ; wat fijn dat je de 12 weken heb bereikt! have fun in het andere topic en...tot volgende week!Very Happy

linnie1985: wat zijn ze lief zeg op je werk! heerlijk dat er rekening gehouden wordt met je.

pfff ik voel me soms ook echt 80. zo moe! zaterdagmiddag gewoon ff 2uurtjes op bed gelegen. verder zorgt mijn vriend zo onwijs goed voor me, super lief. heb nu eerder t idee TEVEEL groente en fruit te eten hahaha. Ik heb echt weinig tot geen trek in het avondeten enkrijg het met moeite weg.

vanavond gaan we langs vrienden die nu 3x een miskraam hebben gehad. willen het hun eerst vertellen voordat de rest van de groep het te horenkrijgt. bah blij dat ik het eindelijk mag vertellen tegen ze.....maar wel dubbel want weet dat hun ook zo graag willen. En het is echt een goede vriendin van me...ben benieuwd hoe ze t oppakt.Neutral

printje: spannend de echo! leuk!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Snoes zo 1 jul 2012 - 23:33

Travelgurly, kan me voorstellen dat het moeilijk is om het aan hen te vertellen. Zijn dat die vrienden waarmee jullie op reis zouden gaan deze zomer? Hoe is dat eigenlijk nog afgelopen, want jullie zouden toch niet meer meegaan ivm jouw zwangerschap, toch?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Tummy ma 2 jul 2012 - 0:39

Ik kom even inbreken in dit topic smile. Na een hele tijd meelezen, kan ik nu eindelijk mee gaan schrijven, want ik ben zwanger!!! Ik ben zooooo blij. We hebben er lange tijd op moeten wachten, maar nu is het eindelijk zover. Een ruime 6 weken ben ik nu Very Happy
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  Linnie1985 ma 2 jul 2012 - 0:57

Ik ga jullie helaas verlaten, ik heb n topic geopend en daar kunnen jullie lezen waarom...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Travelgurly ma 2 jul 2012 - 0:58

Gefeliciteerd Tummy! wat zal jij je heerlijk voelen nu! geniet ervan.

@snoes ; die vrienden waarmee we op vakantie zouden gaan hebben we ingelicht. Ze waren onwijs blij voor ons en de vakantie nou ja so be it zeiden ze, we boeken wel een last minute ergens heen. Dus dat viel me 100% mee. Ik kwam binnen en hij vroeg: nou linda wat heb je ons te vertellen.....en toen moest ik zo huilenhahaha. toen heeft mijn vriend alles uitgelegd. vond het voor hun zo sneu.....maar gelukkig pakte ze het goed op.

vanavond is een ander stel waar we goed mee omgaan. ze zijn net terug van vakantie(2weken) heb daar express mee gewacht omdat ze op vakantie gingen (na 3 miskramen) om even bij te komen en wilde het ze daarom pas nu vertellen. erg lastig, weet dat ze super blij voor ons gaan zijn, maar daarna zal het wel even steken. Wil ook goed aan dr vragen wat ze t liefst wil,of ik alles kan zeggen en blijdschap kan delen. dat ze ten alle tijden eerlijk kan zijn als ze het niet trekt. afwachten....vanavond 19uur komen ze langs.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  Printje ma 2 jul 2012 - 4:24

Linnie; heel veel sterkte meis!!

Ik heb vandaag een goede echo gehad. Mooi minimensje gezien, 10 vingertjes/10 teentjes en het bewoog flink heen en weer. Mijn uitgerekende datum is nu 17 januari ipv 19.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Filoria ma 2 jul 2012 - 7:10

Ik ben even helemaal onder de indruk van het verhaal van Linnie... Cry
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Roos ma 2 jul 2012 - 7:30

Jeeehhhh Printje!! :cheering: Wat fijn! Waar blijft dit ticker???

Ik hoop volgende week hetzelfde te kunnen melden Very Happy

Roos
Prater
Prater

Bericht  kwak ma 2 jul 2012 - 7:58

ik ben helemaal blij!!
'kheb een andere VK nu, was helemaal verdietig na een bezoek bij de VK hier in het dorp. nu heb ik dus een andere van een dorp verderop.
kben net geweest, ik kreeg een hele uitgebreide echo incl 3d echo!!
kindje is 4x opgemeten ipv 1x in de echo van 1,5minuut bij de vk in mijn dorp.
ben 14 jan. uitgerekend.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Flip Fluitketel ma 2 jul 2012 - 8:36

Travelgurly Hoe reageerde de vrienden van jullie?

Linnie Nogmaals heel veel sterkte!

Printje Yehh een mooie echo! Nu lekker genieten!

Kwak Zag de echo op FB mooi hoor! En fijn dat je nu een goed gevoel hebt bij de VK.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Kruidkoek ma 2 jul 2012 - 8:53

Pfoeh ik heb ook kippenvel door verhaal van Linnie, sterkte!

@Printje en Kwak, wat fijn dat jullie zulke goede/mooie echo's hebben gehad!

Ik ben vandaag op nieuwe werk begonnen, ontzettend veel informatie gekregen en heb nu een vol hoofd (dienst van 12:00 tot 21:00) Ik heb de laatste dagen soms soort gevoel alsof mijn baarmoeder uitrekt en heb ik lichte krampen die even duren. Nu weet ik dat de baarmoeder ook groter wordt, maar met al die verdrietige berichten de laatste tijd hier van meiden waarbij zwangerschap helaas miskraam werd kan ik mezelf ook (onnodig?) zorgen maken. Na de krampen heb ik regelmatig ook een spoortje afscheiding, niet rood/rose maar normaal zoals iedereen vast weleens gehad heeft.

Wie hefet dit ook/herkend dit?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Printje ma 2 jul 2012 - 9:54

Roos schreef:Jeeehhhh Printje!! :cheering: Wat fijn! Waar blijft dit ticker???

Ik krijg het niet voor elkaar. Hoe kon je ook alweer een ticker invoeren? Er blijven bij mij steeds alleen die codes staan...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje ma 2 jul 2012 - 17:50

Printje schreef:

Ik krijg het niet voor elkaar. Hoe kon je ook alweer een ticker invoeren? Er blijven bij mij steeds alleen die codes staan...

Ik plak de code bij images. Vervolgens klik ik op voorbeeld van post om te zien of het werkt, en dat doet iet dus:-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Travelgurly ma 2 jul 2012 - 21:17

@ kruidkoek = Ik snap je gevoel heel erg. heb afgelopen weken ook heel nagetief zitten denken dat mijn vriend zei en nu stop je! we zijn beide gezond, sluit niet alles uit maar blijf positief.

pffff ik zou ook gewoon dagelijk een echo willen he! wordt gek soms....vraag me af of het hartje nog wel klopt, alles goed is, het er uberhuapt nog wel zit etc. Behalve veel moe en plassen ......voel ik niet dat ik zwanger ben. zo raar......dan haal ik mijn echo maar te voor schijn en kijk naar het kleine mensje erop en weet dan dat ik echt zwanger ben.

Gisteravond die vrienden gesproken. man wat was ik nerveus. eerst blabla over hun vakantie, en toen; vertel waarom zijn we hier. pffff met horten en stoten en tranen vertelde ik hoe moeilijk ik het vond, dat ik ze voor de vakantie een beetje ontweken heb. en toen gezegt....we zijn zwanger. Ze waren gelijk super blij voor ons, omhelsde ons, vinden het zo super voor ons.! ik was zo aan het shaken om het te vertellen....bang voor hun gevoel, dat ze me ff niet wilde zien voorlopig etc. Nou dat moest ik dus nooit meer denken. toen keek ze haar vriend aan.......die knikte......en toen zei ze.....ik ben ook zwanger:shock: :shock: :shock: . dus toen danste we door de woonkamer! maar voor haar ngo heel pril, ze is 5 weken en overleeft echt met de dag.(ze heeft 3miskramen gehad en elke zwangerschap 50% kans op een miskraam) . WOW ik hoop zo dat we samen die zwangerschap gaan doorlopen, hoop zo voor hun dat het geluk nu met hun ook is! maar luchte wel lichtelijk op. Dodnerdag nemen ze ons ergens mee naartoe als verrassing (nog voor onze verloving). helemaal zin in. Ze zei ook: of het nu wel of niet goed gaat bij ons....weet dat we voor jullieklaarstaan en het geweldig vinden:D
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  Snoes ma 2 jul 2012 - 21:40

Travelgurly, wat fijn dat het gisteren zo goed ging en zeker ook dat je vriendin zelf ook weer zwanger is! Hopelijk blijft het deze keer goed gaan bij haar, zodat jullie samen de zwangerschap kunnen doorlopen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Roos di 3 jul 2012 - 6:05

Printje schreef:

Bij Profiel en dan onderschrift. Als je bijvoorbeeld bij lilypie een ticker aanmaak moet je hier kiezen voor de PseudoHTML, ubbcode and bbcode. Volgens mij moet het dan gaan lukken!

@ travelgurly, wat fijn dat je vrienden het zo goed oppakte. Hopelijk mag haar zwangerschap ook goed blijven gaan en zijn jullie samen zwanger.

Volgens mij moet ik het eerdaags gaan vertellen. Vandaag vroeg een collega 'ben je zwanger?' volgens haar had ik een babybuikje!!! Het klinkt gek, maar het stelt me wel gerust. Ik was er van overtuigd dat er nog niks te zien was. Pas me broeken nog, met zoonlief niet meer met deze termijn. Nog een klein weekje dan maken we het wereldkundig! Al helemaal zin in!

Roos
Prater
Prater

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 6:16

Travelgurly, kreeg gewoon even kriebels in mijn buik! Wat fijn zeg!

Gast
Gast

Bericht  Juutjepetuutje di 3 jul 2012 - 7:07

hey meiden,

al een tijdje niet gereageerd, ben echt zoo moe. weet niet waar het nou van komt, maar heb totaal geen energie.
inmiddels ben ik ook al weer de 12 weken gepasseerd dus ik ga verhuizen naar het andere topic. hoop jullie daar snel te zien Wink

printje, wat heerlijk dat de echo goed was!

travel gurly: wat super voor je vriendin dat ze ook zwanger is. snap dat het moeilijk was om te vertellen, maar wat fijn dat ze zo blij voor jullie zijn.
wij 'moesten' het toen ook aan een stel vertellen, terwijl hun heel graag zwanger wilden worden, maar dat lukte ook niet vanwege haar gezondheid, nou dikke tranen, pff dan voel je je zo ongemakkelijk..

nou meiden, tot snel!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Printje di 3 jul 2012 - 7:40

slaatje schreef:
Printje schreef:

Ik plak de code bij images. Vervolgens klik ik op voorbeeld van post om te zien of het werkt, en dat doet iet dus:-)

Jep nu is het gelukt!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: