Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 0:46

Oh wat vervelend Filoria! Gelukkig heb je morgen al een echo. Heb je er ook buikpijn bij? Ik dacht gelezen te hebben in een topic van Paper Crown dat buikpijn zonder bloedverlies of bloedverlies zonder buikpijn niet erg was.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Dikkie Dik zo 15 jul 2012 - 0:46

Oei spannend Filoria. Heb je ook buikpijn?
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Filoria zo 15 jul 2012 - 0:51

Nee, totaal geen buikpijn. Dat is een goed teken he?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 1:00

Ja, dat is zeker een goed teken!

Gast
Gast

Bericht  Creabea_28 zo 15 jul 2012 - 4:19

Filoria schreef:Pff die pijnlijke borsten gaan hier ook maar niet over!

En spannend he, dat aftellen tot de echo. Ik heb morgen om 18u de tweede echo (eerste gehad met 7 weken).

Helaas heeft mijn lichaam het nog even iets spannender voor me gemaakt. Ik verlies sinds vanochtend kleine beetjes bloed *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 1371890812 Ben nu best wel ongerust.

O meis, wat vervelend die beetjes bloedverlies! Hoeft helemaal niks te betekenen, zeker niet als je geen buikpijn hebt. Is het bruin/roze of helderrood? Kan ook een adertje zijn die geknapt is. Vorige keer had je een mooi kloppend hartje toch? Onze gyn vertelde dat de kans dat het dan nog misgaat minder dan 3 procent is. Heb je nu nog steeds bloedverlies? Laat je morgen even weten of alles goed was? Hoop echt voor jullie dat alles goed is!!!

Laatst aangepast door Creabea_28 op zo 15 jul 2012 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Creabea_28 zo 15 jul 2012 - 4:23

Even een ego-berichtje: wij hebben vrijdag de 12 weken echo gehad en alles was goed!! Kindje lag te spartelen en bewegen en we mochten ook het hartje horen kloppen, echt zo bijzonder I love you

Komende weken gaan we op vakantie, dus zal ik hier vanaf woensdag niet meer te vinden zijn. Alle meiden die net zwanger zijn: gefeliciteerd! Alle meiden die binnenkort echo krijgen: veel succes en plezier bij de echo. En natuurlijk iedereen fijne komende weken!!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Filoria zo 15 jul 2012 - 4:33

Wat nou ego, je reageert heel lief op mijn bericht! Wink

Superfijn dat de echo goed was! En dat je het kindje zag bewegen I love you Je noemt het de 12 weken echo, ben je ook echt 12 weken? Of klopt je ticker nog helemaal?
Heel fijne vakantie voor jou in elk geval sunny

En met mij komt het wel goed hoor. Ik kom me morgen zeker even melden. Het bloed was vanochtend helderrood, en nu steeds een beetje anders. Dan weer oranje-achtig, dan donkerrood, dan roze. Ik weet het niet zo goed. Maar het blijven kleine beetjes.
Misschien is er gewoon een adertje gesprongen. We zullen zien morgen!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Creabea_28 zo 15 jul 2012 - 4:47

Filoria: het heet de 12-weken echo, maar die doen ze tegenwoordig ook al rond de 10-12 weken. Mijn ticker klopt nog precies smile dank je wel voor je vakantiewensen, gaat helemaal goed komen! Ben er ook echt aan toe om lekker weg te gaan, heerlijk!

Jeetje wat spannend is het voor jou zeg, gelukkig heb je morgen echo!
Wel fijn dat het kleine beetjes blijven en dat je geen buikpijn hebt. Dat zijn 2 goede tekenen. Ik denk aan jullie en kom morgen zeker even kijken hier hoe het gegaan is. hug
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 4:51

Creabea: wat super een goede echo!!

Filoria: probeer je niet te veel zorgen te maken meid. Ik verloor ook regelmatig wat bloed bij het afvegen zeg maar. Hoeft echt niks te betekenen. Fijn dat je morgen in ieder geval weer even in je buikje mag gluren.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown zo 15 jul 2012 - 5:17

Filoria,bloed is altijd schrikken maar je baarmoedermond is zo goed doorbloedt dat je bijv bij een grote boodschap al wat bloed kan verliezen. Vergelijk t maar met als je heel hard gelopen hebt en je bloed wordt dunner en je valt dan bloed het ook veel en veel meer dan je gewoon zou vallen. Die doorbloeding is namelijk heel goed.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Mysterious zo 15 jul 2012 - 9:05

Kan me voorstellen dat je schikt van bloed!

Creabea: wat fijn dat de echo er goed uit zag! Ik las je onderschift maar wat bijzonder dat je toch spontaan zwanger bent geworden! Fijne vakantie trouwens!!

Hier alles goed. S ochtends wordt ik wakker en denk ik: oHja!! ik ben zwanger en dan heb ik een grijns op mijn gezicht hihi. Het is zo'n gek idee! en ben ook wel bang dat het mis gaat, het is nog zo pril maar we moeten er maar vertrouwen in hebben. Deze week gaan we voor 3 weken met vakantie en hopelijk kan ik na de vakantie voor een echo voordat mijn man op zakenreis gaat want ik zou graag willen dat hij mee gaat en anders moeten we weer een paar weken wachten.

Sinds gister heb ik echt enorm zere borsten, toch een duidelijk teken! ik hoop dat de misselijkheid nog weg blijft op de vakantie maar ja je weet het niet. Ik ben nu nog niet misselijk maar dat is waarschijnlijk nog wel te vroeg.

Wij hebben gaan het pas na de eerste echo vertellen. alleen...tja ik heb het wel aan een paar heel goeie vriendinnen vertelt. dat weet mijn man niet, want dat vind hij niet leuk.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Filoria zo 15 jul 2012 - 18:46

Ik heb nu ook flinke pijn in mijn onderbuik. Het bloeden wordt erger.

De verloskundige is voor me aan het kijken of ik vanochtend nog terechtkan voor een echo.

Gisteren had ik nog hoop, maar dat is nu nog maar een heel klein sprankje.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown zo 15 jul 2012 - 19:07

Filoria schreef:Ik heb nu ook flinke pijn in mijn onderbuik. Het bloeden wordt erger.

De verloskundige is voor me aan het kijken of ik vanochtend nog terechtkan voor een echo.

Gisteren had ik nog hoop, maar dat is nu nog maar een heel klein sprankje.

Pff, ik hoop echt dat je zsm terecht kan. Afschuwelijk gevoel dit. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 699888
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  slaatje zo 15 jul 2012 - 19:24

Ik hoop dat het meevalt Filoria, hoe laat kun je terecht?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  slaatje zo 15 jul 2012 - 19:37

Mysterious: Fijne vakantie alvast. Effe wennen aan het idee van het zwanger zijn he?

Ik heb vanmiddag om half vijf de de 8 weken echo. Spannend hoor.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow zo 15 jul 2012 - 19:46

Sterkte filoria, ik hoop dat het loos alarm is
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Kruidkoek zo 15 jul 2012 - 20:03

Jeetje Filoria wat eng. Ik hoop dat je zo snel mogelijk terrecht kan en dat het zoals Lejow ook zegt loos alarm is. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 699888

@Mysterious hele fijne vakantie! Ik heb op gevoelige borsten na en sinds een paar weken wat meer moe nergens last van. In het begin een vlaag van misselijkheid maar dat was heel kort, 1 minuut ofzo en vooral als ik net na ontbijt in auto stapte om te gaan werken. Verder dus nergens last van gehad!

@Slaatje: Heel veel succes vanmiddag, kan me voorstellen dat het spannend voor je is! Ik hoop dat je tijdens de echo een mooi kindje met kloppend hartje ziet! Hoe voel je je nu verder?

@All: Ik kan overstappen naar het topic vanaf 12 weken, ben vandaag 13 weken zwanger. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 281626781 Zo raar, in week 5-6 leek die 12 weken grens nog zo ver weg maar de laatste weken ging de tijd opeens veel sneller (komt ook door drukte op werk) Ik zal hier nog wel blijven meelezen en hoop iedereen straks ook in het 12 weken topic terug te zien!

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Roos zo 15 jul 2012 - 20:06

Ik schrik van je bericht Filoria. Hopelijk kun je snel terecht en is het loos alarm.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Muis zo 15 jul 2012 - 20:37

Bah Filoria! Ik hoop dat er niks aan de hand is voor je. Kan je eerder terecht? Sterkte!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Filoria zo 15 jul 2012 - 21:05

Meiden, houd maar op met hopen hoor. Ik heb hartstikke veel pijn en ik bloed als een rund.

Ik kan tussen nu en 12 uur langskomen voor een echo bij een andere verloskundige in de stad. De pijn wordt langzaam iets minder, dus ik wacht nog even tot het te doen is en dan stap ik op de fiets (we hebben geen auto).

Heb heel veel gehuild vanochtend. Nu voel ik me plotseling heel rustig en zelfs een beetje lacherig? scratch
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 15 jul 2012 - 21:10

Lieve Filoria, ik schrik enorm van je bericht. Wil je even n dikke knuffel geven hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Snoes zo 15 jul 2012 - 21:39

Nee Filoria, wat erg Sad Ik hoop alsnog dat de VK toch nog positief nieuws heeft *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jelin zo 15 jul 2012 - 21:46

Ik wilde me vandaag melden bij dit topic, zie ik ineens het bericht van Filoria.. Jeetje meis, Ik hoop toch op een beetje goed nieuws. Dikke knuffel!!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Creabea_28 zo 15 jul 2012 - 22:03

Filoria: jeetje meis, ik schrik ontzettend van je bericht! Een hele dikke knuffel voor jou!! hug ik hoop dat het meevalt maar ik snap dat je zelf nog maar weinig hoop hebt, sterkte meis!

Beetje dubbel bericht zo, maar Jelin, welkom en gefeliciteerd!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Amber- zo 15 jul 2012 - 22:17

Lieve Filoria, bah wat schrikken!

Hopelijk krijg je vandaag meer duidelijkheid *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 699888
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: