Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De box, ik weet niet wat verstandig is.

+9
Purpleflower
Tania
Liadan
Bruintje Beer
Darius
chipa
liesje
blondje1313
studiebol
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De box, ik weet niet wat verstandig is. - Pagina 2 Empty Re: De box, ik weet niet wat verstandig is.

Bericht  Pompoen za 23 jun 2012 - 9:31

studiebol schreef:Een paar hekjes zouden ook al een oplossing kunnen zijn ja, maar niet zo ontzettend groot ding. Ik zou ze dan alleen achter dat hekje zetten als ik echt even uit het zicht ben en ik bang ben dat er iets gebeurd..

Maar ja aan de andere kant misschien moet ik voor die paar momenten nog maar even de box laten staan, ik vind zo'n playpen namelijk ook niet goed koop.

Ik kende iemand die in een piepklein huisje woonde en die had traphekjes gemaakt in de deuren van de hal en dan konden de kinderen daar veilig spelen. De hal werd dus een soort playpen waar ze veilig konden spelen. Vond dat best slim bedacht. Het was alleen wel onhandig dat je steeds met die hekjes zat.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De box, ik weet niet wat verstandig is. - Pagina 2 Empty Re: De box, ik weet niet wat verstandig is.

Bericht  Printje za 23 jun 2012 - 9:32

Wij hebben ook een traphekje in de deur tussen de hal en de woonkamer inderdaad. Echt ideaal. Nu ga ik regelmatig de was ophangen oid en blijft hij gewoon lekker beneden spelen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  studiebol za 23 jun 2012 - 9:58

тыквашка schreef:
studiebol schreef:Een paar hekjes zouden ook al een oplossing kunnen zijn ja, maar niet zo ontzettend groot ding. Ik zou ze dan alleen achter dat hekje zetten als ik echt even uit het zicht ben en ik bang ben dat er iets gebeurd..

Maar ja aan de andere kant misschien moet ik voor die paar momenten nog maar even de box laten staan, ik vind zo'n playpen namelijk ook niet goed koop.

Ik kende iemand die in een piepklein huisje woonde en die had traphekjes gemaakt in de deuren van de hal en dan konden de kinderen daar veilig spelen. De hal werd dus een soort playpen waar ze veilig konden spelen. Vond dat best slim bedacht. Het was alleen wel onhandig dat je steeds met die hekjes zat.

Hier in de hal, staat een open kast om spulletjes op te bergen, de stofzuiger, hangen jassen enzo.. niet echt een ideale speelplek helaas anders was het idd best een optie!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Parisienne za 23 jun 2012 - 10:01

Wij hebben ook een traphekje tussen de woonkamer en het halletje naar de keuken, slaapkamer en badkamer toe. N. kan dus alleen maar in de woonkamer blijven. Deze is zo goed als kindproof, dus ze kan weinig kwaad.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: