Eneco: wat is verstandig?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eneco: wat is verstandig?
Ik moet voor t eerst in mn leven nu zelf gas, water en elektra gaan aanvragen, maar heb altijd nogal moeite met keuzes maken! Bij Eneco kan ik kiezen uit 3 jaar vastzetten of 1 jaar vastzetten: wat is de beste/verstandigste keuze??
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Eneco: wat is verstandig?
1 jaar vast zetten, mocht je onverhoopt willen verhuizen en Eneco levert daar niet, dan zit je toch aan ze vast.. Mijn ouders hebben hetzelfde gehad en dat werd een hele ingewikkelde constructie uiteindelijk..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
als je dan overstapt wordt de boete wel vaak betaald door de nieuwe maatschappijAngelNyn schreef:1 jaar vast zetten, mocht je onverhoopt willen verhuizen en Eneco levert daar niet, dan zit je toch aan ze vast.. Mijn ouders hebben hetzelfde gehad en dat werd een hele ingewikkelde constructie uiteindelijk..
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Oeh gelukkig, ik had inmiddels inderdaad al voor één jaar vast gekozen Thanks!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Atelier Madame schreef:als je dan overstapt wordt de boete wel vaak betaald door de nieuwe maatschappijAngelNyn schreef:1 jaar vast zetten, mocht je onverhoopt willen verhuizen en Eneco levert daar niet, dan zit je toch aan ze vast.. Mijn ouders hebben hetzelfde gehad en dat werd een hele ingewikkelde constructie uiteindelijk..
Er was niet alleen een boete, maar ze moesten alsnog bij Nuon blijven , ondanks dat het nu via Essent zou lopen, was in ieder geval erg ingewikkeld. En dus betaalden ze Essent omdat de stroom toch via hun zou lopen zeg maar, maar ze moesten ook Nuon gewoon blijven betalen omdat ze daar nou eenmaal aan vast zaten.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Eneco eindafrekening?
» Eneco en jaar afrekening
» Wat is verstandig?
» Wat is verstandig?
» wat is verstandig?
» Eneco en jaar afrekening
» Wat is verstandig?