Weight watchers
+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers
Pagina 21 van 28
Pagina 21 van 28 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28
Re: Weight watchers
Had ik gelezen inderdaad, en ik heb het zo gezet dat ze eerst mijn active points gebruiken, en daarna pas de weekextra. Over het algemeen wil ik die zo min mogelijk gaan gebruiken. Alleen als ik bijvoorbeeld iets bijzonders heb.
Als jullie brood eten, hoeveel eten jullie er dan? Bij mij zijn 2 bruine boterhammen, 70gram en dat zijn 5 punten! Dat vind ik nog wel aardig veel? of ligt dit aan mij.
Als jullie brood eten, hoeveel eten jullie er dan? Bij mij zijn 2 bruine boterhammen, 70gram en dat zijn 5 punten! Dat vind ik nog wel aardig veel? of ligt dit aan mij.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Ik eet dagelijks 2 boterhammen (zuurdesem) en dat zijn ook 5 punten. Tsja ik eet dus niet zoveel brood en ik red het wel (net) iedere dag met mn punten. Ik ontbijt altijd met yoghurt (2 pp) of kwark (3 pp) met 2 eetlepels muesli (2 pp) dus dat scheelt alweer met brood.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Je kunt ook voor batavenbrood van de Aldi gaan. Daarvan mag je een verzadigende portie. Sowieso zijn die ook ietsje minder punten en kan ik er 3 eten voor 5 punten.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:Je kunt ook voor batavenbrood van de Aldi gaan. Daarvan mag je een verzadigende portie. Sowieso zijn die ook ietsje minder punten en kan ik er 3 eten voor 5 punten.
Zou wel een optie zijn, maar ik ben echt een pietlut wat brood betreft, en eet het dus echt alleen van de bakker :$. Vandaag heb ik 1 boterham genomen met een kommetje soep, dat vond ik ook wel goed te doen, misschien nog wel beter als met de 2 boterhammen. Ik ga gewoon even flink stoeien hiermee.
Voor vandaag heb ik nog 1 punt over en nog 2 active points, wat doen jullie hier mee? Over het algemeen eet ik na mijn avondmaal niks meer, omdat ik dat gewoon weg niet nodig heb.
dr_oupy- Fluisteraar
Whoop whoop! Anderhalve kilo in 1 week!! Het betekent dat ik onder het gewicht van vorig jaar mei ben en dat was mijn eerste, niet uitgesproken doel. Nu nog 3kg voor New York, fingers crossed, en dan op naar de <100kg!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Goed bezig hoor MzCharlotte! Fijn gevoel is dat he als de weegschaal steeds verder daalt. Ik ga heel hard voor je duimen dat je je doel gaat halen. En anders geen man over boord je bent al onwijs goed bezig!
dr_oupy- Fluisteraar
Dit geeft inderdaad wel een echt boost! Ik zei overigens precies hetzelfde tegen mijn beste vriend, het eerste doel is in elk geval in zicht. Ik zet steeds een nieuw doel voor mezelf om niet te ver op dingen vooruit te lopen, want ik ben bang dat dat te demotiverend werkt.
Ik ben vorige week ook begonnen met foto's te maken van mezelf. Kijken of ik dat eens in de maand kan doen ofzo, dan zie ik het verloop ook wel goed denk ik.
Ik ben vorige week ook begonnen met foto's te maken van mezelf. Kijken of ik dat eens in de maand kan doen ofzo, dan zie ik het verloop ook wel goed denk ik.
mzcharlotte- Ratel
Kleine doelen stellen is heel goed, elke keer als je er een bereikt hebt ben je toch wel weer trots op jezelf, althans zo heb ik dat ervaren! Bij de eerste 15 kilo die er af was had ik mijzelf beloofd om Roti te gaan eten. Iets wat ik heel lekker vind en normaal niet eet, zo heb ik dat steeds gedaan.
Wel een goed idee, om iedere maand foto's te gaan maken, ik heb dat niet gedaan omdat ik mijn lichaam niet meer wou zien. Was klaar met het dik zijn, en heb dus ook alle foto's van mijn oude gewicht verwijderd . Net als al mijn kleding van toen, ligt gewoon in de kleding container, heb niks bewaard. Soms wel eens jammer.
Wel een goed idee, om iedere maand foto's te gaan maken, ik heb dat niet gedaan omdat ik mijn lichaam niet meer wou zien. Was klaar met het dik zijn, en heb dus ook alle foto's van mijn oude gewicht verwijderd . Net als al mijn kleding van toen, ligt gewoon in de kleding container, heb niks bewaard. Soms wel eens jammer.
dr_oupy- Fluisteraar
Lekker Mzcharlotte!
Bij mij is er helaas niks af deze week. Baal toch wel een beetje, ook al weet ik wel hoe het komt (paasbrunch, ovenfriet gegeten en te weinig gedronken). Probeer er gewoon weer tegen aan te gaan nu. Morgen ga ik wel uit eten (tapas), dus dat is wel minder voor het afvallen maarja.
Bij mij is er helaas niks af deze week. Baal toch wel een beetje, ook al weet ik wel hoe het komt (paasbrunch, ovenfriet gegeten en te weinig gedronken). Probeer er gewoon weer tegen aan te gaan nu. Morgen ga ik wel uit eten (tapas), dus dat is wel minder voor het afvallen maarja.
Reeza- Prater
Zo, ik durf hier eigenlijk niet meer te schrijven. Ik ben al behoorlijk lang niet in dit topic actief geweest. WW ligt ook een beetje stil, voornamelijk het punten bijhouden. In mijn hoofd ben ik wel bezig met bewuste keuzes, maar ik vul ze niet allemaal in. Persoonlijk heb ik op dit moment wat problemen, waardoor mijn hoofd even druk is met andere dingen.
Ik ben nog wel steeds onder het gewicht waarop ik begon dus dat is wel heel prettig. Aangezien ik afgelopen 2 weken veel te vaak dingen heb gegeten die eigenlijk niet echt best zijn. Hopelijk is mijn hoofd snel weer wat rustiger en kan ik de energie weer vinden om actief bezig te gaan met WW.
Ik ben nog wel steeds onder het gewicht waarop ik begon dus dat is wel heel prettig. Aangezien ik afgelopen 2 weken veel te vaak dingen heb gegeten die eigenlijk niet echt best zijn. Hopelijk is mijn hoofd snel weer wat rustiger en kan ik de energie weer vinden om actief bezig te gaan met WW.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Even snel een vraagje, doet bij jullie de app het ook niet? Er komt bij mij te staan dat ik een internetverbinding nodig heb om gebruik te maken van de app. Het internet doet het gewoon. Hoe zit dit bij jullie?
dr_oupy- Fluisteraar
dr_oupy schreef:Even snel een vraagje, doet bij jullie de app het ook niet? Er komt bij mij te staan dat ik een internetverbinding nodig heb om gebruik te maken van de app. Het internet doet het gewoon. Hoe zit dit bij jullie?
Dit heb ik zoooooooooo irritant vaak!!! Grrr...Moet ik hem helemaal opnieuw opstarten, en dan na 9x doet hij het eindelijk.
Je zou er bijna een vreetbui van krijgen;)
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Cheesegirl, even geen motivatie hebben is geen reden om hier niet meer mee te "mogen" praten hoor! Ik hoop dat het inmiddels weer beter met je gaat!
mzcharlotte- Ratel
Bij mij doet de app ook regelmatig raar, heel irritant. Gelukkig kan ik ook nog altijd via internet inloggen op m'n werk
Ik ben eindelijk op het goede pad qua water drinken, ben onafscheidelijk met m'n waterflesje. Ben inmiddels ook weer een paar honderd gram afgevallen dus het gaat lekker Ik had ook een blazer besteld bij de WE in maat L, XL was uitverkocht, en hij past gewoon prima! Motivatie genoeg dus..
Ik ben eindelijk op het goede pad qua water drinken, ben onafscheidelijk met m'n waterflesje. Ben inmiddels ook weer een paar honderd gram afgevallen dus het gaat lekker Ik had ook een blazer besteld bij de WE in maat L, XL was uitverkocht, en hij past gewoon prima! Motivatie genoeg dus..
Reeza- Prater
Cheesegirl, vervelend dat je even geen motivatie hebt, hopelijk vind je die snel weer terug en kun je er weer volle bak tegen aan!
Reeza, Fijn gevoel hé een maatje kleiner! Lekker bezig hoor, paar onsjes eraf.
Hier ben ik nu vanaf donderdag bezig en inmiddels is er al 1.2 kilo af!
Reeza, Fijn gevoel hé een maatje kleiner! Lekker bezig hoor, paar onsjes eraf.
Hier ben ik nu vanaf donderdag bezig en inmiddels is er al 1.2 kilo af!
dr_oupy- Fluisteraar
Wow, wat een fantastische resultaten! Jullie mogen trots zijn op jezelf!
mzcharlotte- Ratel
Vanavond ga ik uit eten en dat vind ik toch tegenwoordig een beetje "eng". Ik heb voor mijn lunch een salade gemaakt met komkommer, tomaat, appel, 30g gorgonzola en een beetje balsamico (3pp), dus een beetje balansen. Wish me luck!
mzcharlotte- Ratel
MzCharlotte, Geniet lekker van je etentje! Goed dat je overdag wat minder hebt gegeten. Volgende week ga ik ook uiteten met wat collega's, dan neem ik overdag ook wat minder zodat ik in de avond niet extreem op hoef te letten, we gaan wokken, dus heb alvast met mijzelf afgesproken dat ik niet te veel ga eten, en maximaal 2 keer ga wandelen.
Hier staat de teller inmiddels op 1.7 kilo eraf sinds 4 april, gaat lekker dus!
Hier staat de teller inmiddels op 1.7 kilo eraf sinds 4 april, gaat lekker dus!
dr_oupy- Fluisteraar
Dat gaat zeker lekker Oupy! Ik heb inderdaad genoten gisteren, veel gelachen ook. Vanmorgen ook weer gesport dus dat 'compenseert' het misschien ook wel. Ik heb daarnet weer een superlekkere lunch in elkaar gedraaid;
Een salade met tomaat, komkommer, appel en balsamicoazijn en bananenbrood. Die laatste is gemaakt van 200g volkorenmeel, 4 bananen, 2 eieren en 30g rozijnen. Dan in de oven voor ca. 35-40 minuten op 165 graden. Alles bij elkaar haalde ik er 14 plakken uit en dat kwam neer op zo'n 2pp per snede. Whoop whoop!
Een salade met tomaat, komkommer, appel en balsamicoazijn en bananenbrood. Die laatste is gemaakt van 200g volkorenmeel, 4 bananen, 2 eieren en 30g rozijnen. Dan in de oven voor ca. 35-40 minuten op 165 graden. Alles bij elkaar haalde ik er 14 plakken uit en dat kwam neer op zo'n 2pp per snede. Whoop whoop!
mzcharlotte- Ratel
Nou ja, ik heb alles bijgewerkt (kleiner gemaakt, omgedraaid) maar nu pakt 'ie niet de goede URL... vaag. Sorry!!
mzcharlotte- Ratel
Leuk om te zien dat je er zo creatief mee bezig bent Mzcharlotte! Heb je de bananenmuffins ook al geprobeerd? Daar bak ik zo nu en dan een lading van en gooi ze in de vriezer om mee te nemen naar mijn werk.
Hier ging het afgelopen week redelijk. Heb het erg druk de laatste tijd, deze week alleen donderdagavond thuisgeweest. Heb niet geteld, maar had overdag wel veel honger omdat ik mijn lunch slecht voorbereidde. Toch 0,6 kwijt. Maar volgende week moet het wat beter, resultaat is goed, maar de honger overdag niet.
Nu tikkeltje ziekjes en ik blijf echt eten. Waarschijnlijk toch wat tekorten deze week en nu compenseren.
Hier ging het afgelopen week redelijk. Heb het erg druk de laatste tijd, deze week alleen donderdagavond thuisgeweest. Heb niet geteld, maar had overdag wel veel honger omdat ik mijn lunch slecht voorbereidde. Toch 0,6 kwijt. Maar volgende week moet het wat beter, resultaat is goed, maar de honger overdag niet.
Nu tikkeltje ziekjes en ik blijf echt eten. Waarschijnlijk toch wat tekorten deze week en nu compenseren.
Rovine- Ratel
Hoi Rovine, nee die heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb nu inderdaad de overige snedes ook in de vriezer gegooid. Maar ik vind het inderdaad ook erg leuk om ermee te spelen. Mijn omgeving wordt er bijna gek van haha, ik zet elk weekend onze lekkere lunches op Facebook. Ik beleef er veel plezier aan.
Ik vind het fijn om te lezen dat je nog niet uit bent geschreven, daar dacht je een tijd geleden wel aan toch? Die laatste loodjes lijken mij ontiegelijk zwaar. Maar 6 ons is echt supergoed toch?
Ik vind het fijn om te lezen dat je nog niet uit bent geschreven, daar dacht je een tijd geleden wel aan toch? Die laatste loodjes lijken mij ontiegelijk zwaar. Maar 6 ons is echt supergoed toch?
mzcharlotte- Ratel
Ik heb me deels uitgeschreven. Ik had eerst de combipas en ging elke week naar de meeting. Nu ben ik alleen nog via internet lid. De meeting begon me steeds zwaarder te vallen en vond hem meer gericht op gezinnen en te weinig persoonlijke aandacht. Moet zeggen dat ik van dat besluit totaal geen spijt heb. Las vorige week dat er alweer een nieuwe coach zou komen. Dat zou mijn 4e dan al zijn, dan doe ik het liever alleen met wat support van mijn omgeving.
Rovine- Ratel
Oh op die manier! Ja dat heb ik ook gedaan, ik kreeg niet het gevoel dat mijn coach nu echt iets bij droeg. Ik weet ook niet of het 'anders' kan maar ik vind mijzelf prima gemotiveerd om er zelf wat van te maken. Bovendien is het forum fijn, hier heb ik een topic en ik heb een vriendin op de WA die ook bezig is. De coach pruttelde een beetje toen ik het vertelde, maar ik vind dat ik die avond prima kan gebruiken voor iets anders; sport ofzo!
mzcharlotte- Ratel
MzCharlotte, Fijn dat je toch hebt genoten van je etentje! Je lunch ziet er gezond uit, zeg. Ik baal enorm dat ik niet van salades hou, en er is nog zoveel meer wat ik allemaal niet lust, dus ik beperk mijzelf echt onwijs met wat ik kan eten. Probeer wel steeds meer te proeven enz. maar echt gemakkelijk vind ik het.
Rovine, Goed hoor 6 ons eraf. Daar word je ook niet vrolijk van zoveel wisselingen van coaches, kun je ook niet echt een band opbouwen. Wel goed dat je wel gewoon zelf verder gaat.
Hier gaat het goed, heb voor vandaag nog een paar punten over, dat heb ik eigenlijk nooit voor de avond. Straks maar even kijken wat ik daar voor zal nemen. Soms vind ik het wel lastig om de punten te bereken zo eten we morgen kip korma (recept uit de allerhande) ik heb zo'n beetje alle ingrediënten los berekend, maar die kormasaus geen idee hoeveel punten dat is, op de pot staat ook niet hoeveel kcal enz. er in zitten. Hoe doen jullie dat?
Verder bereken ik vaak wel een heleboel vooruit, zodat ik gewoon die dag kan bekijken wat we in de avond eten, en daar pas ik mijn verdere menu op aan. Dit werkt voor mij wel heel fijn.
Rovine, Goed hoor 6 ons eraf. Daar word je ook niet vrolijk van zoveel wisselingen van coaches, kun je ook niet echt een band opbouwen. Wel goed dat je wel gewoon zelf verder gaat.
Hier gaat het goed, heb voor vandaag nog een paar punten over, dat heb ik eigenlijk nooit voor de avond. Straks maar even kijken wat ik daar voor zal nemen. Soms vind ik het wel lastig om de punten te bereken zo eten we morgen kip korma (recept uit de allerhande) ik heb zo'n beetje alle ingrediënten los berekend, maar die kormasaus geen idee hoeveel punten dat is, op de pot staat ook niet hoeveel kcal enz. er in zitten. Hoe doen jullie dat?
Verder bereken ik vaak wel een heleboel vooruit, zodat ik gewoon die dag kan bekijken wat we in de avond eten, en daar pas ik mijn verdere menu op aan. Dit werkt voor mij wel heel fijn.
dr_oupy- Fluisteraar
Pagina 21 van 28 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» Weight watchers
» Weight Watchers cursus
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
» Weight Watchers cursus
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
Pagina 21 van 28
Permissies van dit forum: