Weight watchers
+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers
Pagina 12 van 28
Pagina 12 van 28 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 28
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Weight watchers
Ik heb mijn dagplanning gemaakt, maar houd 6 punten over. Ik kan daar in elk geval een glas limonade van dringen (2pp), maar dan houd ik er nog 4 over! Wat kan ik er verstandig gezien mee doen?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben in 5 dagen 700 gram afgevallen.
Nu ben ik op vakantie (wintersport) en kan ik het niet goed bijhouden omdat ik hier maar beperkt toegang heb tot internet. en de app werkt alleen met internet. Maar ik let wel goed op wat ik eet, en probeer zeker met ontbijt, lunch en avond eten gezonde keuzes te maken. En we lopen veel de sneeuw bergen op, dan kan ik best wat lekkers eten tussendoor ... en dan hoop ik toch stiekem dat ik nog wat afval deze week.
Nu ben ik op vakantie (wintersport) en kan ik het niet goed bijhouden omdat ik hier maar beperkt toegang heb tot internet. en de app werkt alleen met internet. Maar ik let wel goed op wat ik eet, en probeer zeker met ontbijt, lunch en avond eten gezonde keuzes te maken. En we lopen veel de sneeuw bergen op, dan kan ik best wat lekkers eten tussendoor ... en dan hoop ik toch stiekem dat ik nog wat afval deze week.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik heb gisteravond 30 gram ongezouten noten op voor 5 punten. Verder ben ik pas net begonnen, dus weet ik nog niet hoeveel punten alles bevat.mzcharlotte schreef:Ik heb mijn dagplanning gemaakt, maar houd 6 punten over. Ik kan daar in elk geval een glas limonade van dringen (2pp), maar dan houd ik er nog 4 over! Wat kan ik er verstandig gezien mee doen?
Ik ben na 2 dagen 0,9 kg kwijt! Ben benieuwd naar dinsdag, dan heb ik mijn officiële weegdag volgens het programma.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Goed bezig hoor Aagje, probeer er ook gewoon een beetje van te genieten. Je zult ook lekker actief zijn en daar verdien je officieel ook punten mee, toch?
Tiana- Ratel
Ja dat is ook zo stylegirl! Probeer te genieten met mate haha....
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Er is een tip die ik heb gelezen waar ik wel wat in zie voor bij het uit eten (omdat de porties vaak groot zijn in restaurants): Maar je gezonde keus, deel het eten op je bord in gedachten door twee, eet vervolgens de eerste helft, pauzeer even (kletsen) en kijk daarna of je verzadigd bent. Zo niet, dan eet je nog wat. Zo wel, dan stop je gewoon met eten.
Schijnbaar hebben we 20 minuten nodig om te weten of we verzadigd zijn. Gisteren had ik rond lunchtijd een broodje gegeven en met de tweede gewacht tot 20 minuten later. Ik was al aardig verzadigd eigenlijk. Misschien is het een beetje een psyche truck, maar goed dat zie ik dan wel weer.
Thanks Stylegirl, dat is inderdaad wel een optie. Ik moet zo wennen dat ik meer porties eet op een dag..
Schijnbaar hebben we 20 minuten nodig om te weten of we verzadigd zijn. Gisteren had ik rond lunchtijd een broodje gegeven en met de tweede gewacht tot 20 minuten later. Ik was al aardig verzadigd eigenlijk. Misschien is het een beetje een psyche truck, maar goed dat zie ik dan wel weer.
Thanks Stylegirl, dat is inderdaad wel een optie. Ik moet zo wennen dat ik meer porties eet op een dag..
mzcharlotte- Ratel
Oh ja en er stonden een soort van vuistregels voor bepaalde ingredienten waardoor je zonder weging een schatting kan maken. Ik zal ze vanavond eens posten.
mzcharlotte- Ratel
Het viel toch iets tegen. 100g breid rundvlees heeft ongeveer de grootte van een kaart uit een kaartenspel en 30g kaas is ongeveer zo groot als een luciferdoosje. De tip was dus om hoeveelheden met voorwerpen te vergelijken zodat je het in de toekomst makkelijk kan berekenen.
mzcharlotte- Ratel
Zo ik ben ook weer begonnen. Nou ja eigenlijk morgen ;-).
Ik heb er weer zin in. Het zal wel wennen zijn, het punten tellen.
Ik ga het trouwens gewoon op papier tellen.
Het online abonnement vind ik ook wel erg duur. Je krijgt er eigenlijk weinig voor.
Het online abonnement vind ik ook wel erg duur. Je krijgt er eigenlijk weinig voor.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik ben mij even aan het verdiepen hierin. Aangezien ik helemaal niet bekent ben met WW ben ik aan het kijken naar die online cursus. Klopt het dat die de 1e maand 45,90 is en voor elke volgende maand dan 15,95? Dat vind ik eerlijk gezegd best duur namelijk!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik dacht dat je al begonnen was?_Lana_ schreef:Zo ik ben ook weer begonnen. Nou ja eigenlijk morgen ;-).
Caribbeanlover- Ratel
Cheesegirl schreef:Ik ben mij even aan het verdiepen hierin. Aangezien ik helemaal niet bekent ben met WW ben ik aan het kijken naar die online cursus. Klopt het dat die de 1e maand 45,90 is en voor elke volgende maand dan 15,95? Dat vind ik eerlijk gezegd best duur namelijk!
https://signup.weightwatchers.nl/SignupVersions/Online/StepOne.aspx
Lijkt me toch duidelijk.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ik dacht dat je al begonnen was?_Lana_ schreef:Zo ik ben ook weer begonnen. Nou ja eigenlijk morgen ;-).
Nee dat was in de beginpost, maar die is al een tijdje terug ;-). Ik heb even shakes gedaan.
_Lana_- Ratel
Ah, dit heb ik even over het hoofd gezien, bedankt! Morgen via de laptop nog is beter kijken, ben benieuwd of dit wat voor mij is.Caribbeanlover schreef:Cheesegirl schreef:Ik ben mij even aan het verdiepen hierin. Aangezien ik helemaal niet bekent ben met WW ben ik aan het kijken naar die online cursus. Klopt het dat die de 1e maand 45,90 is en voor elke volgende maand dan 15,95? Dat vind ik eerlijk gezegd best duur namelijk!
Lijkt me toch duidelijk.
Cheesegirl- Ratel
Ik eet door de dag heen echt meer (of vaker)
Gisteren:
2 boterhammen met hagelslag
125g Griekse Yoghurt met frambozen
2 bruine broodjes met casselerrib
pakje Liga krenten
appel
20g noten
avondeten
Oh en meer dan een liter water (is knap voor mijn doen)!
Ik zat er echt vol van.
Gisteren:
2 boterhammen met hagelslag
125g Griekse Yoghurt met frambozen
2 bruine broodjes met casselerrib
pakje Liga krenten
appel
20g noten
avondeten
Oh en meer dan een liter water (is knap voor mijn doen)!
Ik zat er echt vol van.
mzcharlotte- Ratel
Weet iemand trouwens hoeveel een kip kerrie salade bijvoorbeeld is? Dat kan ik nergens vinden.
@mzcharlotte: Je kan inderdaad best wel veel eten he met WW. Als je maar de juiste keuzen maakt.
@mzcharlotte: Je kan inderdaad best wel veel eten he met WW. Als je maar de juiste keuzen maakt.
_Lana_- Ratel
Lana, in de kipkerrie salade van Johma zitten 2 punten in een portie van 30 gram. Als je er een van een bepaald merk hebt, wil ik wel voor je kijken of hij er tussen staat bij het programma.
Mzcharlotte, ik eet ook meer nu merk ik. Ben benieuwd of er dinsdag wat af is! Ik maak wel bewustere keuzes merk ik. Voorheen at ik wel eens 2 spiegeleieren op 2 boterhammen met kaas, nu zal ik dat niet meer zo snel doen, omdat er al zo'n 13-15 punten in zitten, dus bijna mijn halve puntenaantal.
Ik houd wel iedere dag punten over na mijn gewone maaltijden en tussendoortjes, dus heb ik de afgelopen dagen steeds wat noten gegeten 's avonds. Heb ik toch even wat te snacken en geen drang naar andere dingen. Straks ga ik boodschappen doen en zal ik wat worteltjes in slaan en wat gezonde snacks die niet teveel punten kosten. Iemand nog tips voor gezonde tussendoortjes, behalve fruit, waar wel een aantal punten in zitten?
Ik vind het eigenlijk wel leuk om 's ochtends mijn dag te plannen en de punten te verdelen. De avondmaaltijden vind ik het moeilijkst.
Mzcharlotte, ik eet ook meer nu merk ik. Ben benieuwd of er dinsdag wat af is! Ik maak wel bewustere keuzes merk ik. Voorheen at ik wel eens 2 spiegeleieren op 2 boterhammen met kaas, nu zal ik dat niet meer zo snel doen, omdat er al zo'n 13-15 punten in zitten, dus bijna mijn halve puntenaantal.
Ik houd wel iedere dag punten over na mijn gewone maaltijden en tussendoortjes, dus heb ik de afgelopen dagen steeds wat noten gegeten 's avonds. Heb ik toch even wat te snacken en geen drang naar andere dingen. Straks ga ik boodschappen doen en zal ik wat worteltjes in slaan en wat gezonde snacks die niet teveel punten kosten. Iemand nog tips voor gezonde tussendoortjes, behalve fruit, waar wel een aantal punten in zitten?
Ik vind het eigenlijk wel leuk om 's ochtends mijn dag te plannen en de punten te verdelen. De avondmaaltijden vind ik het moeilijkst.
Tiana- Ratel
Ik ben toch wel enthousiast als ik jullie verhalen zo en wat dingen op internet bekijk. Als ik het goed begrijp kun je eigenlijk best wel flink eten en toch afvallen?
Hebben jullie nog dingen waar jullie tegenaan lopen met WW? En wie doen er ook de online cursus?
Hebben jullie nog dingen waar jullie tegenaan lopen met WW? En wie doen er ook de online cursus?
Cheesegirl- Ratel
Stylegirl schreef:Lana, in de kipkerrie salade van Johma zitten 2 punten in een portie van 30 gram. Als je er een van een bepaald merk hebt, wil ik wel voor je kijken of hij er tussen staat bij het programma.
Dank je wel! Zo stom, ik heb het nooit kunnen vinden.
Johma is prima hoor, voor de rest reken ik gewoon hetzelfde .
Ik vind het ook altijd leuk om een menuutje uit te stippelen.
Weight watchers is ook echt een geweldig dieet.
Alleen moet ik nu wel gaan volhouden.
_Lana_- Ratel
Graag gedaann .Cheesegirl schreef:Ah, dit heb ik even over het hoofd gezien, bedankt! Morgen via de laptop nog is beter kijken, ben benieuwd of dit wat voor mij is.Caribbeanlover schreef:Cheesegirl schreef:Ik ben mij even aan het verdiepen hierin. Aangezien ik helemaal niet bekent ben met WW ben ik aan het kijken naar die online cursus. Klopt het dat die de 1e maand 45,90 is en voor elke volgende maand dan 15,95? Dat vind ik eerlijk gezegd best duur namelijk!
Lijkt me toch duidelijk.
Caribbeanlover- Ratel
Met die griekse yoghurt schiet je ook niet veel op Stylegirl; dat is 1 punt voor 125g. Ik zat te kijken naar rijstwafels; 3st = 1pp en dan misschien met slankie smeerkaas. Of een magere yoghurt of kwark met haver(noten?) en fruit? Ik zoek eigenlijk inderdaad ook een soort snackgids met receptjes of combinaties.
mzcharlotte- Ratel
Ik heb mij aangemeld! In eerste instantie voor 3 maanden om te kijken hoe het gaat. Ik ben nu vooral aan het kijken op de site hoe het precies werkt met de punten etc.
Ik mag 34 punten op een dag, dat is volgens mij nog best wel wat.
Misschien een beetje een stomme vraag hoor, maar als ik recepten zoek, voor hoeveel personen is zo´n recept dan? Dan zie je bijv een recept met 400 gram kipfilet, dat is dan voor 4 porties. Dan betekent 100 gram kipfilet per portie, is dat dan voor 1 of 2 personen?
Ik mag 34 punten op een dag, dat is volgens mij nog best wel wat.
Misschien een beetje een stomme vraag hoor, maar als ik recepten zoek, voor hoeveel personen is zo´n recept dan? Dan zie je bijv een recept met 400 gram kipfilet, dat is dan voor 4 porties. Dan betekent 100 gram kipfilet per portie, is dat dan voor 1 of 2 personen?
Cheesegirl- Ratel
Volgens mij is 1 portie voor 1 persoon. Wij hebben alles voor 4 porties nu in tweeën gedeeld. Als je twee porties zou eten zit je aan een belachelijk hoog aantal punten haha.
mzcharlotte- Ratel
Cheesegirl, succes! Wij mogen evenveel punten . 1 portie per persoon moet je aanhouden, anders heb je inderdaad heel veel punten!
MzCharlotte, laat het maar weten als je wat goede snacks hebt gevonden! Ik eet 1 bakje yoghurt per dag, maar meer ga ik niet eten, ivm mijn darmen.
Vraagje: rekenen jullie de bakboter/olie ook mee?
MzCharlotte, laat het maar weten als je wat goede snacks hebt gevonden! Ik eet 1 bakje yoghurt per dag, maar meer ga ik niet eten, ivm mijn darmen.
Vraagje: rekenen jullie de bakboter/olie ook mee?
Tiana- Ratel
Pagina 12 van 28 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» Weight watchers
» Weight Watchers cursus
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
» Weight Watchers cursus
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
Pagina 12 van 28
Permissies van dit forum: